Mijn ijzeren beheersing wordt onderschatquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:59 schreef qltel het volgende:
[..]
En Superkimmi is wel te houden met 1 doosje per dag? Suuuure...
Wat is dat nou voor een poll?quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:11 schreef KapiteinIglo het volgende:
Wheeeeeelp!
Jullie mogen kiezen!
[poll=6420]
quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een poll?
Zal ik deze post maar verwijderen?
Hahaha nee. Ik hoop echt dat t 47-1 wordt. Vooral omdat die ene Iglo zelf isquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een poll?
Zal ik deze post maar verwijderen?
That is the spiritquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:13 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha nee. Ik hoop echt dat t 47-1 wordt. Vooral omdat die ene Iglo zelf is
quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind het nu wel zielig voor KapiteinIglo.
Haha ze heeft het ook zwaar thuisquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind het nu wel zielig voor KapiteinIglo.
En terecht! Gewoon 1 per dag openen en geduld hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm 27-1, een echte lekker puhtussenstand
Ik welquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:39 schreef flipsen het volgende:
Iedereen die voor "1 per dag" heeft gestemd, heeft zelf uiteraard totaal niet de zelfbeheersing om dat ook echt te doen(ik spreek in ieder geval voor mezelf).
Ik heb gewoon eerlijk gestemd om alles in 1x open te maken. Zo ben ik zelf ook. Echter ik ben wel van het type dat ik wacht tot het moment waarop alles in 1x open mag. Dus ik zou wel tot de 25e alles dicht laten en dan helemaal los gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:39 schreef flipsen het volgende:
Iedereen die voor "1 per dag" heeft gestemd, heeft zelf uiteraard totaal niet de zelfbeheersing om dat ook echt te doen(ik spreek in ieder geval voor mezelf).
Nóg langer wachten? Da’s wel heel next levelquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:34 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eerlijk gestemd om alles in 1x open te maken. Zo ben ik zelf ook. Echter ik ben wel van het type dat ik wacht tot het moment waarop alles in 1x open mag. Dus ik zou wel tot de 25e alles dicht laten en dan helemaal los gaan.
Wat een mooie woordenquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Jentin het volgende:
Nou, @:KapiteinIglo, hierbij dan het 25e doosje
![]()
Op de school waar ik werk, wordt rond de feestdagen vaak een inzamelactie voor de Voedselbank georganiseerd. Bij een van de vorige edities vroeg ik aan de mensen van de Voedselbank welk type producten ze graag zouden ontvangen. Ze vroegen om houdbare producten zoals pasta, saus in potten en dingen als shampoo en menstruatieproducten. En, zo zei de mevrouw in kwestie: ‘Misschien een keer een luxeproduct. Afbakbroodjes bijvoorbeeld.’
Hoe onbenullig ook, dat maakte zo’n indruk op me. Afbakbroodjes, die ik voor mijn gezin achteloos in de toch al volle winkelkar kan mikken. Nooit bij stilgestaan dat dat voor anderen echt een bijzonderheid is. Dat was het moment dat ik besloot mee te gaan doen met de kerstpakkettenactie op Fok!, die ik al langer als lurker volgde.
In de eerste editie was het nog even worstelen, want ik had in mijn enthousiasme veel te veel zooi in een enorm ongeschikte doos gestouwd. Die doos leverde ik af bij de ouders van Kimmi of Iglo (die toevallig in de buurt bleken te wonen), met de historische woorden ‘Dit is voor de kerstpakkettenactie van Kapitein Iglo.’ De doos die #ongeschikt bleek, viel tussentijds nog iemand aan door het bovenaan een trap te begeven. Maar uiteindelijk kwam alles goed en zag ik in het topic blije koppies en lieve berichten van de ontvanger.
Ik vind deze actie een enorm mooi initiatief. Ik zeg wel vaak ‘tel je zegeningen’, maar toch vergeet je wel eens hoe goed je het zelf hebt. Niet alleen materieel, maar ook fysiek en mentaal: mijn gezin en ik zijn gezond, alle opa’s en oma’s leven nog - wat een weelde. Het is ontzettend leuk om iets voor een ander te doen, zeker omdat het een onbekende is. Extra leuk vind ik het dat mijn omgeving langzaam aangestoken wordt: mijn man helpt mee bij het boodschappen doen door dingen voor het pakket mee te nemen, mijn vader organiseerde en doneerde de kerstpakketdozen én een cadeautje en mijn kinderen denken mee over leuke verrassingen en lekkers voor in het pakket. Ik vind het een mooie gedachte dat we met elkaar rond deze actie de wereld op een paar plekken en momenten even een betere plek maken.
Bedankt voor de organisatie en jullie aanwezigheid voor en achter de schermen. Hopelijk komen er nog heel veel edities die jullie kalmpjes achteroverleunend vanaf de bank kunnen volgen
![]()
Hopelijk red je het zo nét tot het volgende doosje
Dankjequote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Jentin het volgende:
Nou, @:KapiteinIglo, hierbij dan het 25e doosje
![]()
Op de school waar ik werk, wordt rond de feestdagen vaak een inzamelactie voor de Voedselbank georganiseerd. Bij een van de vorige edities vroeg ik aan de mensen van de Voedselbank welk type producten ze graag zouden ontvangen. Ze vroegen om houdbare producten zoals pasta, saus in potten en dingen als shampoo en menstruatieproducten. En, zo zei de mevrouw in kwestie: ‘Misschien een keer een luxeproduct. Afbakbroodjes bijvoorbeeld.’
Hoe onbenullig ook, dat maakte zo’n indruk op me. Afbakbroodjes, die ik voor mijn gezin achteloos in de toch al volle winkelkar kan mikken. Nooit bij stilgestaan dat dat voor anderen echt een bijzonderheid is. Dat was het moment dat ik besloot mee te gaan doen met de kerstpakkettenactie op Fok!, die ik al langer als lurker volgde.
In de eerste editie was het nog even worstelen, want ik had in mijn enthousiasme veel te veel zooi in een enorm ongeschikte doos gestouwd. Die doos leverde ik af bij de ouders van Kimmi of Iglo (die toevallig in de buurt bleken te wonen), met de historische woorden ‘Dit is voor de kerstpakkettenactie van Kapitein Iglo.’ De doos die #ongeschikt bleek, viel tussentijds nog iemand aan door het bovenaan een trap te begeven. Maar uiteindelijk kwam alles goed en zag ik in het topic blije koppies en lieve berichten van de ontvanger.
Ik vind deze actie een enorm mooi initiatief. Ik zeg wel vaak ‘tel je zegeningen’, maar toch vergeet je wel eens hoe goed je het zelf hebt. Niet alleen materieel, maar ook fysiek en mentaal: mijn gezin en ik zijn gezond, alle opa’s en oma’s leven nog - wat een weelde. Het is ontzettend leuk om iets voor een ander te doen, zeker omdat het een onbekende is. Extra leuk vind ik het dat mijn omgeving langzaam aangestoken wordt: mijn man helpt mee bij het boodschappen doen door dingen voor het pakket mee te nemen, mijn vader organiseerde en doneerde de kerstpakketdozen én een cadeautje en mijn kinderen denken mee over leuke verrassingen en lekkers voor in het pakket. Ik vind het een mooie gedachte dat we met elkaar rond deze actie de wereld op een paar plekken en momenten even een betere plek maken.
Bedankt voor de organisatie en jullie aanwezigheid voor en achter de schermen. Hopelijk komen er nog heel veel edities die jullie kalmpjes achteroverleunend vanaf de bank kunnen volgen
![]()
Hopelijk red je het zo nét tot het volgende doosje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |