SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Je snapt hopelijk dat dat niet echt is hè…..quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:06 schreef Slayage het volgende: Had ik niet verwacht van die autist [ twitter ]
![]()
Origineel:![]()
![]()
quote:
Ja nou ik heb hem wel eerst een DM gestuurd en toen heel geduldig naar mijn duim gekeken, want daar zit een snee in
Is jouw propaganda op? Mkay.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:02 schreef Knollenman het volgende:
Er gebeurt niet zo gek veel meer hè?![]()
Daar moet Allah voor zorgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:05 schreef littlemindy het volgende:
Hoe wordt gezorgd dat ze hulpgoederen bij de burgers terechtkomen en niet bij Hamas?Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Nee heb de hele week niks gevolgd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is jouw propaganda op? Mkay.![]()
Dat weet niemand. We hopen er maar op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:05 schreef littlemindy het volgende:
Hoe wordt gezorgd dat ze hulpgoederen bij de burgers terechtkomen en niet bij Hamas?![]()
Nope, zat weer niet op te letten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
@:Perrin zal het wel niet door hebben gehad.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Misschien moet Israël maar een groot vluchtelingen kamp bij de grens met Gaza neerzetten voor vrouwen en kinderen onder 12 ofzo. Iedereen heel goed gecontroleerd bij binnenkomst op wapens en identiteit. Zodat die mensen iig veilig zijn, en eten/drinken/zorg kunnen ontvangen.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Ik kan je post zo snel niet meer vinden over het ridiculiseren van de religie. Daarom even hier een reactie op. Die heb je verdiend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja nou ik heb hem wel eerst een DM gestuurd en toen heel geduldig naar mijn duim gekeken, want daar zit een snee in
In onze moskee komen er zowat elke week nieuwe bekeerlingen bij. Deze komen uit alle lagen van de samenleving. De Islam groeit snel, heel rap. ik steek niet onder stoelen of banken dat ik daar heel blij mee ben.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Het is slechts een doodlopende weg in de menselijke evolutie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan je post zo snel niet meer vinden over het ridiculiseren van de religie. Daarom even hier een reactie op. Die heb je verdiend.
In onze moskee komen er zowat elke week nieuwe bekeerlingen bij. Deze komen uit alle lagen van de samenleving. De Islam groeit snel, heel rap. ik steek niet onder stoelen of banken dat ik daar heel blij mee ben.²
![]()
https://www.nu.nl/midden-(...)n-incompetentie.html
Gewone Palestijn zit klem tussen extremisme en incompetentie![]()
Oh. Dus we gaan er vanuit dat mensen die medeburgers als levend schild gebruiken zo aardig zullen zijn om eerste levensbehoeften bij diezelfde burgers terecht te laten komen ipv bij henzelf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat weet niemand. We hopen er maar op.
What could possibly go wrong.![]()
De Gazastrook heeft door de jaren heen genoeg financiële hulp gekregen om iedere Gazaan meerdere malen multimiljonair te maken echter heeft de gewone man nog geen droog korstje brood en heeft de Iron Dome het dagelijks vrij druk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:15 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Oh. Dus we gaan er vanuit dat mensen die medeburgers als levend schild gebruiken zo aardig zullen zijn om eerste levensbehoeften bij diezelfde burgers terecht te laten komen ipv bij henzelf.
What could possibly go wrong.![]()
Ik zou die hoop routeren naar de gewone Palestijnen. Want die lijken in vergetelheid ten onder te gaan. Dit is een menselijk drama die zijn weerga niet kent. De Westerse wereld (in het bijzonder!) roept oeh! en aah! en draait zich weer om. Alles voor dat glaasje wijn, lingerie en de kamerthermostaat op 26 graden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat weet niemand. We hopen er maar op.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
welnee, bloeddorstig antisemitisme kan je tegenwoordig afdoen met een laf excuus in academische kringen.quote:
https://www.timesofisrael(...)sacre-after-censure/
Je staat erg ver van de normale wereld af.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou die hoop routeren naar de gewone Palestijnen. Want die lijken in vergetelheid ten onder te gaan. Dit is een menselijk drama die zijn weerga niet kent. De Westerse wereld (in het bijzonder!) roept oeh! en aah! en draait zich weer om. Alles voor dat glaasje wijn, lingerie en de kamerthermostaat op 26 graden.²
![]()
Kont inzepen van die gast en over een ongevallen boom vastbinden in het donkerste gedeelte van Afrika.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
welnee, bloeddorstig antisemitisme kan je tegenwoordig afdoen met een laf excuus in academische kringen.
https://www.timesofisrael(...)sacre-after-censure/![]()
Reageer.nou.niet.op.die.troll.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je staat erg ver van de normale wereld af.
Hij doet het alleen maar om een reactie uit te lokken . Negeer hem nou gewoon.![]()
20 trucks zijn de grens over gegaan. Later vandaag misschien nog 16.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
merkwaardige oplossing...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kont inzepen van die gast en over een ongevallen boom vastbinden in het donkerste gedeelte van Afrika.
ik ben meer voor uit zijn beroep zetten en verder volledig negeren, ga maar onder een brug wonen met je antisemitische waanbeelden.got me a movie, I want you to know
Weet je Mascara-Klodder (een van de grappigste nicknames, die geef ik je), ik heb het gevoel juist midden in de samenleving te staan. En ik ben gezegend met het goed kunnen afkaderen en analyseren van situaties. Eigenlijk moet je mij als een grote spiegel zien. Ik confronteer met niet zulke leuke feiten. Vandaar dat een enkeling me niet zo ziet zitten hier. Ik weet dat het niet persoonlijk is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je staat erg ver van de normale wereld af.²
Ik vind het schrikbarend dat er onder leden van GroenLinks mensen zijn die het bestaansrecht van Israël ontkennen. Neem bijvoorbeeld een haatheks als Sabine Scharwachter, die het woord 'pogrom' een frame vindt om de beestachtige moord op 1400 Israëliërs te omschrijven.
https://twitter.com/SabScharwachter![]()
Het is vooral een gotspe dat de partij zelf geen afstand van haar neemt imo. Net als die professor: wegwezen. Volstrekt ongeschikt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik vind het schrikbarend dat er onder leden van GroenLinks mensen zijn die het bestaansrecht van Israël ontkennen. Neem bijvoorbeeld een haatheks als Sabine Scharwachter, die het woord 'pogrom' een frame vindt om de beestachtige moord op 1400 Israëliërs te omschrijven.
https://twitter.com/SabScharwachter![]()
Ik mag niet reageren op een trol. Dus ik hou wijselijk mijn mond.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2023 10:31:08 ]![]()
Ja maar die is echt helemaal van het padje af, die stond ook From the river to the sea te scanderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
https://twitter.com/SabScharwachter
Perfect voorbeeld van de zichzelf als links afficherende vegan latte nippende extreem rechtse neo nazi
zoals ik al zei evolutie kent rare sprongengot me a movie, I want you to know
Sabine Scharwachterquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
@SabScharwachter
·
7 jan. 2022
Not me die boosterprik gaat halen met te strakke blouse en geen bh aan😭 Lekker boosteren met je blote boobies✨👍🤡![]()
Walgelijk volk, ik zie dat ze nu ook zeggen “maar waarom onderhandelt Israël niet over vrede met Hamas?”quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ben je dan ff wereldvreemd![]()
![]()
Zouden ze überhaupt doorhebben wat ze zingen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja maar die is echt helemaal van het padje af, die stond ook From the river to the sea te scanderen.Het bekt gewoon lekker. Ik gooide het zelf daar steeds op. Weet niet of ik het bij het juiste eind heb, maar ik geef ze in alle bereidwilligheid het voordeel van de twijfel.
Hele mooie duiding. Netjes.quote:Perfect voorbeeld van de zichzelf als links afficherende vegan latte nippende extreem rechtse neo nazi²
Ik durf er vergif op in te nemen dat haar (groot)ouders ook fout waren in de oorlog.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja maar die is echt helemaal van het padje af, die stond ook From the river to the sea te scanderen.
Perfect voorbeeld van de zichzelf als links afficherende vegan latte nippende extreem rechtse neo nazi
zoals ik al zei evolutie kent rare sprongen![]()
Ik riep gisteren iets soortgelijks. Niet in die bewoordingen maar de strekking komt min of meer overeen. Laat MBS bemiddelen. Niet zozeer om een organisatie als Hamos het naar de zin te maken, maar uit pragmatisme om verder bloedvergieten zeer snel te stoppen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Walgelijk volk, ik zie dat ze nu ook zeggen “maar waarom onderhandelt Israël niet over vrede met Hamas?”²
Ga weg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zouden ze überhaupt doorhebben wat ze zingen?Het bekt gewoon lekker. Ik gooide het zelf daar steeds op. Weet niet of ik het bij het juiste eind heb, maar ik geef ze in alle bereidwilligheid het voordeel van de twijfel.
[..]
Hele mooie duiding. Netjes.²
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je Mascara-Klodder (een van de grappigste nicknames, die geef ik je), ik heb het gevoel juist midden in de samenleving te staan. En ik ben gezegend met het goed kunnen afkaderen en analyseren van situaties. Eigenlijk moet je mij als een grote spiegel zien. Ik confronteer met niet zulke leuke feiten. Vandaar dat een enkeling me niet zo ziet zitten hier. Ik weet dat het niet persoonlijk is.²
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Je bent af.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik riep gisteren iets soortgelijks. Niet in die bewoordingen maar de strekking komt min of meer overeen. Laat MBS bemiddelen. Niet zozeer om een organisatie als Hamos het naar de zin te maken, maar uit pragmatisme om verder bloedvergieten zeer snel te stoppen.²
![]()
Dat ben ik ook met je eens. De grootste schurkenstaten zijn in mijn visie China, Noord-Korea, Rusland, Syrië en Iran, maar uiteraard ontkennen types als Scharwachter het bestaansrecht van die landen niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is vooral een gotspe dat de partij zelf geen afstand van haar neemt imo. Net als die professor: wegwezen. Volstrekt ongeschikt.![]()
Dat zal zoden aan de dijk zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
20 trucks zijn de grens over gegaan. Later vandaag misschien nog 16.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In het midden van de belangstelling (willen) staan is iets anders dan in het midden van de samenleving staan he?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je Mascara-Klodder (een van de grappigste nicknames, die geef ik je), ik heb het gevoel juist midden in de samenleving te staan. En ik ben gezegend met het goed kunnen afkaderen en analyseren van situaties. Eigenlijk moet je mij als een grote spiegel zien. Ik confronteer met niet zulke leuke feiten. Vandaar dat een enkeling me niet zo ziet zitten hier. Ik weet dat het niet persoonlijk is.²
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik kende tot vorige week het woord pogrom niet eens. Is het zo belangrijk 7 oktober een pogrom te noemen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wikipedia zegt
Het woord pogrom (Russisch: погром; pogróm van громить: vernietigen, verwoesten) wordt gebruikt voor gewelddadige aanvallen op bepaalde groepen; etnisch, religieus of andere soorten, die vooral worden gekarakteriseerd door de vernietiging van hun omgeving (huizen, bedrijven, religieuze centra). Vaak gaan pogroms vergezeld met fysiek geweld tegen en zelfs moord op een bevolkingsgroep met de bedoeling om die groep te intimideren en zodoende te verdrijven of te dwingen zich te assimileren met de omgeving.
Ik zal wel te autistisch zijn, ik zie verschillen. Ze had sowieso haar mond moeten houden, dat lijkt me evident![]()
"It's not about what you don't know. It's about what you could know*quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dat is een reden om hier Alluha Akbar te posten.
Als er iets verkeerds is, dan is dat het wel.
Ik vermoed dat jij de term niet gebruikt zoals ik hem gebruik. Jij gebruikt hem zoals in deze video.
Ik gebruik hem zoals deze dame het beschrijft https://www.stampmedia.be(...)met-angst-en-terreur
‘Allahu akbar’ zijn woorden die praktiserende moslims dagelijks uitspreken bij de gebeden. Letterlijk vertaald betekenen ze ‘God is groot’. De uitspraak valt te vergelijken met het loven van God door christenen, te vergelijken met ‘Hallelujah’. Het zijn voor mij rustgevende woorden. Maar toen tot me doordrong dat het bijna tijd was voor het middaggebed, voelde ik het tegenovergestelde van rust: wat als dat alarm luid afging? Hoe zouden mensen reageren?
Hoewel ik de melding normaal gesproken op trilfunctie heb staan, controleerde ik dat toch nog eens op dat moment. Ook zette ik mijn telefoon voor de zekerheid op mute. Ook al is er niks verkeerds of negatiefs aan de uitspraak ‘Allahu akbar’, het wordt door sommige terroristen gebruikt om geweld te verheerlijken.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ze is volgens mij Gen-Z, dus denk nog een generatie eerder dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:34 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik durf er vergif op in te nemen dat haar (groot)ouders ook fout waren in de oorlog.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Iedereen hoopt natuurlijk dat het nu goed gaat en dat het een eerste stap is naar veel meer hulp. We gaan het zien.quote:
Er staan volgens mij meer dan 100 trucks al klaar voor de grens.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Vermoed dat ze niet zo dom is maar dat dit gewoon gaslighting is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Walgelijk volk, ik zie dat ze nu ook zeggen “maar waarom onderhandelt Israël niet over vrede met Hamas?”
Ben je dan ff wereldvreemd![]()
Starbucks hoofdkantoor is uiteraard pissed op dit bericht en neemt er afstand van
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat was het plan idd. Als dit goed gaat volgt er meer.quote:
Ik gok dat Israel de trucks zorgvuldig doorzocht heeft. Of heeft laten doorzoeken.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Iemand berichtte dat 20 trucks aanvankelijk mochten gaan en later vandaag nog eens een x aantal. Dat is uiteraard een druppel op een gloeiende plaat, maar er zit in ieder geval beweging in.quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Van wat ik begreep 20 en hopelijk maandag pas weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Iemand berichtte dat 20 trucks aanvankelijk mochten gaan en later vandaag nog eens een x aantal. Dat is uiteraard een druppel op een gloeiende plaat, maar er zit in ieder geval beweging in.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Toch wel eens fijn, een duidelijke uitleg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
"It's not about what you don't know. It's about what you could know*
Ik vermoed dat jij de term niet gebruikt zoals ik hem gebruik. Jij gebruikt hem zoals in deze video.
Ik gebruik hem zoals deze dame het beschrijft https://www.stampmedia.be(...)met-angst-en-terreur
‘Allahu akbar’ zijn woorden die praktiserende moslims dagelijks uitspreken bij de gebeden. Letterlijk vertaald betekenen ze ‘God is groot’. De uitspraak valt te vergelijken met het loven van God door christenen, te vergelijken met ‘Hallelujah’. Het zijn voor mij rustgevende woorden. Maar toen tot me doordrong dat het bijna tijd was voor het middaggebed, voelde ik het tegenovergestelde van rust: wat als dat alarm luid afging? Hoe zouden mensen reageren?
Hoewel ik de melding normaal gesproken op trilfunctie heb staan, controleerde ik dat toch nog eens op dat moment. Ook zette ik mijn telefoon voor de zekerheid op mute. Ook al is er niks verkeerds of negatiefs aan de uitspraak ‘Allahu akbar’, het wordt door sommige terroristen gebruikt om geweld te verheerlijken.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Met als verschil dat dit van de Rode Halve Maan was en de eerste VN-wagens dan maandag zouden mogen, op z'n vroegst. Volgens mij zeiden/ontkenden ze niet dat er vandaag of morgen nog meer Rode Halve Maan-wagens mogen komen, maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van wat ik begreep 20 en hopelijk maandag pas weerVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ah, dat zou ook heel goed kunnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met als verschil dat dit van de Rode Halve Maan was en de eerste VN-wagens dan maandag zouden mogen, op z'n vroegst. Volgens mij zeiden/ontkenden ze niet dat er vandaag of morgen nog meer Rode Halve Maan-wagens mogen komen, maar we zullen zien.![]()
Er gingen blijkbaar voor de aanslag al 100 soortgelijke vrachtwagens per dag de grens over, dan is dit wel een beetje voor de buhne.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met als verschil dat dit van de Rode Halve Maan was en de eerste VN-wagens dan maandag zouden mogen, op z'n vroegst. Volgens mij zeiden/ontkenden ze niet dat er vandaag of morgen nog meer Rode Halve Maan-wagens mogen komen, maar we zullen zien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
heywoodu
![]()
Nou ja, dit is natuurlijk ook niet om de hele boel ineens op te lossen, maar vooral voor beide kanten voor de bühne en om te kijken of er weer wat op gang kan komen. Zoals ze bij de stream zeiden: testing the waters.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Er gingen blijkbaar voor de aanslag al 100 soortgelijke vrachtwagens per dag de grens over, dan is dit wel een beetje voor de buhne.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Niet alles gelezen, maar wat is nou de planning met betrekking tot de buitenlandse mensen die Gaza willen verlaten? Is dat ook pas maandag?![]()
Dat is het ook. Maar er gebeurt in iig iets.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Er gingen blijkbaar voor de aanslag al 100 soortgelijke vrachtwagens per dag de grens over, dan is dit wel een beetje voor de buhne.
Het is ook te hopen dat niet alles gelijk de riolen in wordt gesleept.
Die kans is ook dik aanwezig.![]()
Het zou zoveel schelen als zoveel Palestijnen niet Hamas zouden steunen.
Het is zelfdestructie wat zij zichzelf aandoen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Sleepy Joe genotquote:De Amerikaanse president Joe Biden 'verstond een vraag niet goed' en zei daarom per ongeluk 'ja' toen hem vrijdagavond voorgelegd werd of Israël moet wachten met het grondoffensief in de Gazastrook. Het Witte Huis verklaart in de nacht van vrijdag op zaterdag dat de uitspraak van Biden een misverstand was.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je kan het ze niet eens echt kwalijk nemen, laag intelligentieniveau, geen toekomstperspectief, opgroeien in een soort openluchtgevangenis. Je gaat uiteindelijk vanzelf wel extremist worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
Het zou zoveel schelen als zoveel Palestijnen niet Hamas zouden steunen.
Het is zelfdestructie wat zij zichzelf aandoen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Arme schapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het ze niet eens echt kwalijk nemen, laag intelligentieniveau, geen toekomstperspectief, opgroeien in een soort openluchtgevangenis. Je gaat uiteindelijk vanzelf wel extremist worden.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Het is ook wel hilarisch dat dit soort mensen stil blijven als er tientallen dorpen en een heel muziekfestival in Israël worden afgeslacht, waarbij ook nog eens 200 mensen worden gegijzeld. Maar oh jee, die arme Palestijnen toch!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:45 schreef Slayage het volgende:
Starbucks hoofdkantoor is uiteraard pissed op dit bericht en neemt er afstand van![]()
[ twitter ]
En dan ook nog komen met het statement met zelfbeschikking te willen zien voor de Palestijnen, wat vreemd is aangezien ze dat in de Gazastrook al twintig jaar hebben en dat gaat niet zo heel erg goed. Zelfs de pijpleidingen worden nog uit de grond gehaald voor terroristische doeleinden.
Ik kan mij dus ook goed voorstellen dat je als bedrijf niet blij bent met dit soort statements.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Terecht natuurlijk. Het is geen politieke organisatie en nadrukkelijk pro-Palestina zijn komt niet zelden door antisemitisme. Kijk maar naar je eigen posts bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:45 schreef Slayage het volgende:
Starbucks hoofdkantoor is uiteraard pissed op dit bericht en neemt er afstand van![]()
[ twitter ]
[ Bericht 4% gewijzigd door Richestorags op 21-10-2023 11:17:31 ]![]()
En nu maar hopen dat daar echt alleen maar humanitaire goederen in zitten, hè.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Iedereen hoopt natuurlijk dat het nu goed gaat en dat het een eerste stap is naar veel meer hulp. We gaan het zien.
Er staan volgens mij meer dan 100 trucks al klaar voor de grens.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Die vrachtwagens zullen ongetwijfeld zonder controle kunnen doorrijden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat daar echt alleen maar humanitaire goederen in zitten, hè.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit niveau opkrikken is wel de sleutel naar vrede, als je zelf een leuk gezinnetje hebt, weldoorvoed bent en een leuke auto op de oprit hebt staan verdwijnt de neiging wel een klein beetje om andere mensen te verkrachten, martelen en te vermoorden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het ze niet eens echt kwalijk nemen, laag intelligentieniveau, geen toekomstperspectief, opgroeien in een soort openluchtgevangenis. Je gaat uiteindelijk vanzelf wel extremist worden.![]()
Hahaha! Ongelofelijk. Kan de vice president niet z’n taken overnemen? Hij zag er zo ellendig en breekbaar uit.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Een compleet volk infantiliseren, knap hoor. Het ligt niet aan de mensen zelf, ze zijn gewoon dom en het komt allemaal door externe factoren. Hmm, ja, vast wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het ze niet eens echt kwalijk nemen, laag intelligentieniveau, geen toekomstperspectief, opgroeien in een soort openluchtgevangenis. Je gaat uiteindelijk vanzelf wel extremist worden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Gaat wel wat lastig worden als je vanuit beide kanten bewust dom wordt gehoudenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit niveau opkrikken is wel de sleutel naar vrede, als je zelf een leuk gezinnetje hebt, weldoorvoed bent en een leuke auto op de oprit hebt staan verdwijnt de neiging wel een klein beetje om andere mensen te verkrachten, martelen en te vermoorden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Grotendeels wel ja. Echter voor de leadership van Hamas gaat jouw statement ook op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit niveau opkrikken is wel de sleutel naar vrede, als je zelf een leuk gezinnetje hebt, weldoorvoed bent en een leuke auto op de oprit hebt staan verdwijnt de neiging wel een klein beetje om andere mensen te verkrachten, martelen en te vermoorden.![]()
Mocht het je zijn ontgaan: de leiders van Hamas zijn allemaal multimiljonair, met grote gezinnen en villa's in zowel de Gazastrook als Qatar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit niveau opkrikken is wel de sleutel naar vrede, als je zelf een leuk gezinnetje hebt, weldoorvoed bent en een leuke auto op de oprit hebt staan verdwijnt de neiging wel een klein beetje om andere mensen te verkrachten, martelen en te vermoorden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ja je ziet dat zelfs hier toch, in Frankrijk hebben ze er ook ooit voor gekozen om migrantengroepen massaal bij elkaar te flikkeren en feitelijk de sleutel weg te tyfen. Plukken ze in Marseille en Parijs nu de vruchten van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een compleet volk infantiliseren, knap hoor. Het ligt niet aan de mensen zelf, ze zijn gewoon dom en het komt allemaal door externe factoren. Hmm, ja, vast wel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat voor niveau zouden ze moeten bereiken voordat een deel eindelijk eens inziet dat geloof een sprookje is?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit niveau opkrikken is wel de sleutel naar vrede, als je zelf een leuk gezinnetje hebt, weldoorvoed bent en een leuke auto op de oprit hebt staan verdwijnt de neiging wel een klein beetje om andere mensen te verkrachten, martelen en te vermoorden.![]()
Ik lees dat het rode kruis dit coördineert dus ga er van uit van wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat daar echt alleen maar humanitaire goederen in zitten, hè.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Wij moslims schieten helaas veel te kort wat dat betreft. Aan de andere kant heb je bij de communicatie niet alleen een zender nodig met een heldere boodschap, maar ook een ontvanger die openstaat voor dat wat wordt gecommuniceerd. Anders is het net als het verhaal in Genesis over de toren van Babel, lost in translation.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch wel eens fijn, een duidelijke uitleg.
Degelijke communicatie is lastig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Uiteindelijk is alles een verdienmodelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mocht het je zijn ontgaan: de leiders van Hamas zijn allemaal multimiljonair, met grote gezinnen en villa's in zowel de Gazastrook als Qatar.
Gr Willem EngelVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Laissez-faire. Heel slim om dat met ongeletterde Rif bewonertjes te doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je ziet dat zelfs hier toch, in Frankrijk hebben ze er ook ooit voor gekozen om migrantengroepen massaal bij elkaar te flikkeren en feitelijk de sleutel weg te tyfen. Plukken ze in Marseille en Parijs nu de vruchten van.![]()
Daar heb ik het ook over, met een beetje hulp en medewerking van gematigde Israëliërs zoals Jonathan Conricus en niet van die Ben Gvir monsters.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Echter voor de leadership van Hamas gaat jouw statement ook op.![]()
Ja dit duurt wel eventjes, heeft ons ook aardig wat eeuwen gekost.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat voor niveau zouden ze moeten bereiken voordat een deel eindelijk eens inziet dat geloof een sprookje is?![]()
Ik bedoel dat de Hamas leadership alle materiële zaken al op orde heeft en alsnog kiest voor haat. Je moet alleen de voedingsbodem van het voetvolk wegnemen ja. Die zijn belangrijker dan "the brains".quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over, met een beetje hulp en medewerking van gematigde Israëliërs zoals Jonathan Conricus en niet van die Ben Gvir monsters.![]()
Klopt maar dat is op eigen kracht gebeurt. Je zou toch onderwijs kunnen sponsoren tot op universitair niveau en dan zonder Koran onzin maar zodat een deel in ieder geval geïnteresseerd raakt in wetenschap. Dan heb je in elk geval verlichte geesten rondlopen daar in plaats van alleen maar extremisten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit duurt wel eventjes, heeft ons ook aardig wat eeuwen gekost.![]()
Wat je ook zou kunnen doen is naar de mensen zelf kijken en niet alleen maar naar de externe factoren. Je hebt als mens altijd keuzes die je kunt maken. Of je rijk of arm bent, altijd heb je zelf controle over bepaalde zaken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je ziet dat zelfs hier toch, in Frankrijk hebben ze er ook ooit voor gekozen om migrantengroepen massaal bij elkaar te flikkeren en feitelijk de sleutel weg te tyfen. Plukken ze in Marseille en Parijs nu de vruchten van.
Kwesties zoals criminaliteit en terrorisme zijn keuzes, geen logische gevolgen van externe factoren. En dit is ook makkelijk aantoonbaar omdat er enorm veel arme mensen zijn of mensen met tegenslagen en obstakels in het leven, die niet voor criminaliteit of terrorisme kiezen. Dit is het absolute merendeel zelfs.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Oh sweet summer child.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat je ook zou kunnen doen is naar de mensen zelf kijken en niet alleen maar naar de externe factoren. Je hebt als mens altijd keuzes die je kunt maken. Of je rijk of arm bent, altijd heb je zelf controle over bepaalde zaken.
Kwesties zoals criminaliteit en terrorisme zijn keuzes, geen logische gevolgen van externe factoren. En dit is ook makkelijk aantoonbaar omdat er enorm veel arme mensen zijn of mensen met tegenslagen en obstakels in het leven, die niet voor criminaliteit of terrorisme kiezen. Dit is het absolute merendeel zelfs.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Inderdaad. Maar het zijn dan ook keuzes, het is een ideologie. De realiteit is: niet elke cultuur streeft een democratie na met allerlei vrijheden zoals wij in het Westen doen. En het geeft blijk van veel van nativiteit en narcisme om te denken dat iedereen dat eigenlijk ook wil, alleen externe factoren hun daarvan weerhouden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de Hamas leadership alle materiële zaken al op orde heeft en alsnog kiest voor haat. Je moet alleen de voedingsbodem van het voetvolk wegnemen ja. Die zijn belangrijker dan "the brains".'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Helaas neemt het aantal ultra conservatieve religekkies juist de laatste decennia weer toe, alleen dit keer geen christenen maar dat andere abrahamistische misogyne gedrochtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit duurt wel eventjes, heeft ons ook aardig wat eeuwen gekost.got me a movie, I want you to know
Dat doe je nu eenmaal met welvaart, er is een al sedert mensenheugenis bewoonde vallei in Midden-Amerika (preciezer weer ik het niet meer) met drie uitlopers, die vallei is uitermate vruchtbaar maar af en toe is er in een van de drie poten minder voedsel voorhanden en dat is precies het moment dat de archeologische vondsten laten zien dat er oorlog uitbreekt tussen de drie poten van de vallei.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de Hamas leadership alle materiële zaken al op orde heeft en alsnog kiest voor haat. Je moet alleen de voedingsbodem van het voetvolk wegnemen ja. Die zijn belangrijker dan "the brains".![]()
Mocht dat kloppen, meteen opdoeken dan. Maar wel weer een mooi voorbeeld van de Red-Green Alliance.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:23 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Het zou me niks verbazen dat groenlinks hetzelfde heeft gedaan.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En dat gaat gepaard met grote agressiviteit en moordlustigheid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Helaas neemt het aantal ultra conservatieve religekkies juist de laatste decennia weer toe, alleen dit keer geen christenen maar dat andere abrahamistische misogyne gedrochtVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Nee, hier ben ik het niet mee eens. Een mooi voorbeeld binnen de context van deze discussie: het getto in Warschau (en nee, ik vergelijk Gaza niet 1-op-1 met het getto, het gaat mij om het gedrag van mensen).quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat je ook zou kunnen doen is naar de mensen zelf kijken en niet alleen maar naar de externe factoren. Je hebt als mens altijd keuzes die je kunt maken. Of je rijk of arm bent, altijd heb je zelf controle over bepaalde zaken.
Kwesties zoals criminaliteit en terrorisme zijn keuzes, geen logische gevolgen van externe factoren. En dit is ook makkelijk aantoonbaar omdat er enorm veel arme mensen zijn of mensen met tegenslagen en obstakels in het leven, die niet voor criminaliteit of terrorisme kiezen. Dit is het absolute merendeel zelfs.
De joden werden daar opgesloten en onderdrukt. Ze werden uitgeknepen en uitgehongerd door de Duitsers, hun situatie was uitzichtloos. Er vielen doden, maar van gericht en structureel uitmoorden was nog geen sprake.
Wat deden de joden? Die kwamen in opstand. In de ogen van de Duitse bezetter wendden de joden zich tot terreur door Duitse soldaten dood te schieten.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
![]()
onverholen terreurverheerlijking
alsof je in een manifestatie loopt waar iemand de swastika zwaait...
om je helemaal kapot te schamengot me a movie, I want you to know
Kauthar approvesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
om je helemaal kapot te schamen![]()
Zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Er gingen blijkbaar voor de aanslag al 100 soortgelijke vrachtwagens per dag de grens over, dan is dit wel een beetje voor de buhne.![]()
![]()
Hamas heeft ook een politieke tak.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
om je helemaal kapot te schamen![]()
Benieuwd hoeveel soldaten zich bevonden op dat festival.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, hier ben ik het niet mee eens. Een mooi voorbeeld binnen de context van deze discussie: het getto in Warschau (en nee, ik vergelijk Gaza niet 1-op-1 met het getto, het gaat mij om het gedrag van mensen).
De joden werden daar opgesloten en onderdrukt. Ze werden uitgeknepen en uitgehongerd door de Duitsers, hun situatie was uitzichtloos. Er vielen doden, maar van gericht en structureel uitmoorden was nog geen sprake.
Wat deden de joden? Die kwamen in opstand. In de ogen van de Duitse bezetter wendden de joden zich tot terreur door Duitse soldaten dood te schieten.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
daarnaast kan niet elke cultuur of samenleving dit aan omdat bij een democratie de verliezer dit moet accepteren. Velen kunnen dat helemaal niet, helemaal na een geweldsdictatuur.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het zijn dan ook keuzes, het is een ideologie. De realiteit is: niet elke cultuur streeft een democratie na met allerlei vrijheden zoals wij in het Westen doen. En het geeft blijk van veel van nativiteit en narcisme om te denken dat iedereen dat eigenlijk ook wil, alleen externe factoren hun daarvan weerhouden.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
De Nazi's ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamas heeft ook een politieke tak.got me a movie, I want you to know
Gast, ik maak nou juist geen vergelijking met Hamas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel soldaten zich bevonden op dat festival.
Het gaat mij om de nogal stellige claim van HowardRoark dat armoede en uitzichtloosheid niet hoeven te leiden tot terrorisme.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
De tumoren in de samenleving komen naar boven, tijd om ze weg te snijden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:23 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Het zou me niks verbazen dat groenlinks hetzelfde heeft gedaan.![]()
Dit is natuurlijk een slechte vergelijking. Mensen opsluiten in een wijk zonder eten, alvorens zij of wel werden geëxecuteerd of naar concentratiekampen werden gestuurd, is een totaal andere situatie dan armoede of obstakels in het leven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, hier ben ik het niet mee eens. Een mooi voorbeeld binnen de context van deze discussie: het getto in Warschau (en nee, ik vergelijk Gaza niet 1-op-1 met het getto, het gaat mij om het gedrag van mensen).
Wat deden de joden? Die kwamen in opstand. In de ogen van de Duitse bezetter wendden de joden zich tot terreur door Duitse soldaten dood te schieten.
Veel van deze Joden kwamen trouwens uit allerlei kleinere steden en dorpjes genaamd (de bekende shtetls), daar was het leven hard en meer dan eens veel armoede. En opvallend genoeg werden dat geen bandietenhollen vol terreur en criminaliteit.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Slechte vergelijking.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat deden de joden? Die kwamen in opstand. In de ogen van de Duitse bezetter wendden de joden zich tot terreur door Duitse soldaten dood te schieten.
Ten eerste omdat de Poolse joden in de soevereine staat Polen woonden die werd aangevallen en bezet. In het Israëlisch-Palestijns conflict is daar geen sprake van. Die situatie is onvergelijkbaar.
Dan heb je het aanvallen van de Duitse bezetters. Dat waren militairen, daders dus (al kun je nog stellen Befehl ist Befehl!). Hamas voerde aanvallen uit op onschuldige burgers.
Bovendien was de ghetto een voorbode van totale vernietiging, iets dat Israël niet van plan is met 2 miljoen Palestijnen.
Onvergelijkbaar en niet te vergelijken.![]()
hmmmmquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:23 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Het zou me niks verbazen dat groenlinks hetzelfde heeft gedaan.
1972 tot augustus 1989
De linkse samenwerking nam in de jaren 70 verschillende vormen aan, getuige deze gezamenlijke poster voor de gemeenteraadsverkiezingen in 1974.
GroenLinks ontstond als fusie van vier partijen ter linkerzijde van de Partij van de Arbeid: de Communistische Partij van Nederland (CPN), de Pacifistisch Socialistische Partij (PSP), voortgekomen uit de vredesbeweging, de groene en progressief christelijke Politieke Partij Radikalen (PPR), en de progressief christelijke Evangelische Volkspartij (EVP), die alleen in 1982 een zetel verwierf in de Tweede Kamer. Deze vier partijen werden vaak gegroepeerd als 'klein links'.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Beetje ongelukkige vergelijking dan Koos.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik maak nou juist geen vergelijking met Hamas.
Het gaat mij om de nogal stellige claim van HowardRoark dat armoede en uitzichtloosheid niet hoeven te leiden tot terrorisme.![]()
vergelijke bare dingen worden allang al gedaan. Bij de oeigoeren gebeurt dit. In sommige landen bv rusland krijgen gevangenen voedsel en water met gif. Niet hoog genoeg dat je er aan dood gaat, maar wel dat je er last van krijgt. Zo gek idee is het niet, de vraag is of je je tot dat niveau wilt begeven. Wil je op china, noord-korea of rusland lijken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Is het geen goed idee om de waterlevering vanuit Israël weer aan te zetten maar dan met een voorbehoedsmiddel erin, kleine eeuw wachten en alles is zonder bloedvergieten opgelost?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Is dat artikel hier al voorbij gekomen van het Europese onderzoek waarin geconcludeerd wordt dat er hooguit 50 doden zijn gevallen bij dat ziekenhuis dat er nog redelijk goed uit ziet voor een gebouw dat helemaal met de grond gelijk is gebombardeerd?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Magoed, als vier of vijf mensen tegen Koos zeggen dat het een slechte vergelijking is is de boodschap wel duidelijk![]()
![]()
Nee want die uitglijder wil elk media outlet nu heel graag achter zich laten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Is dat artikel hier al voorbij gekomen van het Europese onderzoek waarin geconcludeerd wordt dat er hooguit 50 doden zijn gevallen bij dat ziekenhuis dat er nog redelijk goed uit ziet voor een gebouw dat helemaal met de grond gelijk is gebombardeerd?![]()
Iets kortere tijdsspanne ook wel inmiddels. Hier heb je het over generatie op generatie die opgroeit zonder enig toekomstperspectief en dan ook nog eens onder een terroristische organisatie die daar juist de vruchten van plukt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Slechte vergelijking.
Ten eerste omdat de Poolse joden in de soevereine staat Polen woonden die werd aangevallen en bezet. In het Israëlisch-Palestijns conflict is daar geen sprake van. Die situatie is onvergelijkbaar.
Dan heb je het aanvallen van de Duitse bezetters. Dat waren militairen, daders dus (al kun je nog stellen Befehl ist Befehl!). Hamas voerde aanvallen uit op onschuldige burgers.
Bovendien was de ghetto een voorbode van totale vernietiging, iets dat Israël niet van plan is met 2 miljoen Palestijnen.
Onvergelijkbaar en niet te vergelijken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is het moment dat de geldschieter (de overheid) moet gaan ingrijpen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee want die uitglijder wil elk media outlet nu heel graag achter zich laten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Side note: joden die in het getto wisten veelal niet van het bestaan van vernietigingskampen. Althans, niet met zekerheid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een slechte vergelijking. Mensen opsluiten in een wijk zonder eten, alvorens zij of wel werden geëxecuteerd of naar concentratiekampen werden gestuurd, is een totaal andere situatie dan armoede of obstakels in het leven.
Veel van deze Joden kwamen trouwens uit allerlei kleinere steden en dorpjes genaamd (de bekende shtetls), daar was het leven hard en meer dan eens veel armoede. En opvallend genoeg werden dat geen bandietenhollen vol terreur en criminaliteit.
Waar het mij om gaat is dat je mensen zover kunt pushen dat ze met geweld terugslaan. Armoede, onderdrukking en uitzichtloosheid zijn recepten voor ellende. De geschiedenis zit vol met voorbeelden van mensen die in opstand kwamen toen het breekpunt was bereikt.
En ja, sommige mensen ondergaan zelfs de meest vreselijke vorm van onderdrukking met gelatenheid. Maar een deel pikt het op een gegeven moment niet meer.
Daarom doen we er altijd verstandig aan om te streven naar een egalitaire samenleving.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Oh, er staat wel weer een emotioneel artikel over onderdrukte moslims in Nederland op nos.nl100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
op fok worden toch alle vergelijkingen direct met de grond afgebrand?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, als vier of vijf mensen tegen Koos zeggen dat het een slechte vergelijking is is de boodschap wel duidelijkReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Nou ja wat mij betreft krijgen die outlets wel even een ferme tik op de vingers van de Raad voor de Journalistiek. Doordat al die journalisten zo pro-Hamas hebben bericht is er voor miljoenen aan schade veroorzaakt en vermoedelijk ook heel wat lichamelijk leed ontstaan (tijdens die demonstraties, en de ambassades).quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het moment dat de geldschieter (de overheid) moet gaan ingrijpen.
Tijd dat journalisten wat professioneler gaan worden, want het lijkt er nu op dat het vooral een hoop amateurs zijn die niet meer factchecken maar alles voor de clicks doen, ze hoereren zich een ongeluk lijkt het.![]()
In dat artikel wordt zelfs nog geïmpliceerd dat Israël dat ziekenhuis heeft uitgeblazen, walgelijk dit
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ze gaan met Hamas en IS vlaggen over straat maar wat worden ze toch onder druk gezet om voor Israel te zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, er staat wel weer een emotioneel artikel over onderdrukte moslims in Nederland op nos.nl![]()
![]()
De moslims in Nederland zijn nu bang omdat ze zich tegen Hamas moeten uitspreken las ik vandaag. Met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, er staat wel weer een emotioneel artikel over onderdrukte moslims in Nederland op nos.nl
Lees dat even terug.![]()
Ja die leugens in dat artikel zijn echt tenenkrommend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:48 schreef Nattekat het volgende:
In dat artikel wordt zelfs nog geïmpliceerd dat Israël dat ziekenhuis heeft uitgeblazen, walgelijk dit![]()
Valt wel mee. Het gaat erom dat je mensen zover in de hoek kunt drukken dat ze terugslaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje ongelukkige vergelijking dan Koos.
HowardRoark suggereert dat 'externe factoren' daar los van staan. Maar onderdrukking, uitzichtloosheid en armoede zijn 'externe factoren' die kunnen leiden tot een gewelddadige tegenreactie. En je hoeft niet per se een onderontwikkelde moslimextremist te zijn om daartoe over te gaan.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Worden ze al onder druk van het Joodse terreur van school gehaald?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, er staat wel weer een emotioneel artikel over onderdrukte moslims in Nederland op nos.nlgot me a movie, I want you to know
Ik snap dit dus niet hè. Ik lees nooit NOS dus dan kan ik me er ook niet aan ergeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, er staat wel weer een emotioneel artikel over onderdrukte moslims in Nederland op nos.nl
Je geeft ze alleen maar extra kliks en je ergert je nog ook.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik doe niet snel mee met heel dat onderbuikgezwam dat de nos enorm subjectief en suggestief is, maar met de artikelen die nu voorbij komen kan ik echt niets anders concluderen. Kansloos, kansloos, kansloos.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja die leugens in dat artikel zijn echt tenenkrommend.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zou dan ook voor alternatieven gaan, quora ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap dit dus niet hè. Ik lees nooit NOS dus dan kan ik me er ook niet aan ergeren.
Je geeft ze alleen maar extra kliks en je ergert je nog ook.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik lees bijna uitsluitend de NOS. Maar ik heb ze nog nooit zo tenenkrommend gekleurd gevonden als nu.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap dit dus niet hè. Ik lees nooit NOS dus dan kan ik me er ook niet aan ergeren.
Je geeft ze alleen maar extra kliks en je ergert je nog ook.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, dat vind ik ook altijd raar. Iets opzetten/opzoeken waarvan je weet dat je je gaat ergeren. En je dan ergeren. En dan met anderen delen dat je je ergertquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je geeft ze alleen maar extra kliks en je ergert je nog ook.
Kun je toch beter iets leukers gaan doen lijkt me![]()
![]()
De opstand van het ghetto kwam juist doordat men inmiddels wel degelijk wist dat deportatie tot de dood leidde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Side note: joden die in het getto wisten veelal niet van het bestaan van vernietigingskampen. Althans, niet met zekerheid.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Inderdaad. De mens heeft immers altijd een keuze, ook in een situatie van armoede of obstakels.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het gaat erom dat je mensen zover in de hoek kunt drukken dat ze terugslaan.
HowardRoark suggereert dat 'externe factoren' daar los van staan. Maar onderdrukking, uitzichtloosheid en armoede zijn 'externe factoren' die kunnen leiden tot een gewelddadige tegenreactie. En je hoeft niet per se een onderontwikkelde moslimextremist te zijn om daartoe over te gaan.
Want waarom zou volgens jou criminaliteit of terrorisme niet vanuit mensen zelf kunnen komen? Dat het dus niet externe factoren zijn, maar een ideologie of wereldbeeld die mensen omarmen dat hun tot zulke dingen zet.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
https://www.reddit.com/r/(...)israel_is_doing_the/
Son of founding Hamas leader: "Israel is doing the Palestinian people the greatest favor, by bringing Hamas down"![]()
Omdat het er gewoon toe doet uit welke kut en in welk land je wordt uitgepoept. Zelfs in Nederland is er een reden dat Roderick net iets meer kansen heeft om te slagen in het leven dan Delano.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. De mens heeft immers altijd een keuze, ook in een situatie van armoede of obstakels.
Want waarom zou volgens jou criminaliteit of terrorisme niet vanuit mensen zelf kunnen komen? Dat het dus niet externe factoren zijn, maar een ideologie of wereldbeeld die mensen omarmen dat hun tot zulke dingen zet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is een complexe situatie met veel omstandigheden die meespelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. De mens heeft immers altijd een keuze, ook in een situatie van armoede of obstakels.
Want waarom zou volgens jou criminaliteit of terrorisme niet vanuit mensen zelf kunnen komen? Dat het dus niet externe factoren zijn, maar een ideologie of wereldbeeld die mensen omarmen dat hun tot zulke dingen zet.
Als het alleen om de ideologie zou gaan zou je als westerling in Dubai ook met een hoofddoek om moeten lopen en er al helemaal niet kunnen feesten en zonnebaden.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Maak dat de #freepalestine mensen maar eens wijsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Son of founding Hamas leader: "Israel is doing the Palestinian people the greatest favor, by bringing Hamas down"
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Denk dat er maar weinig mensen zijn die menen dat Hamas nog bestaansrecht zou moeten hebben na 7 oktober, maar de discussie is vooral hoe je die partij vernietigd onder teveel burgerslachtoffers en met een garantie dat je daarna een fatsoenlijk plan voor wederopbouw hebt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Son of founding Hamas leader: "Israel is doing the Palestinian people the greatest favor, by bringing Hamas down"![]()
Mooi mens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Son of founding Hamas leader: "Israel is doing the Palestinian people the greatest favor, by bringing Hamas down"
![]()
door wie dan? Of bedoel je op internet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De moslims in Nederland zijn nu bang omdat ze zich tegen Hamas moeten uitspreken las ik vandaag. Met alle gevolgen van dien.
Lees dat even terug.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dus je afkomst bepaald of je een terrorist of niet gaat worden? Klinkt racistisch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon toe doet uit welke kut en in welk land je wordt uitgepoept. Zelfs in Nederland is er een reden dat Roderick net iets meer kansen heeft om te slagen in het leven dan Delano.![]()
Er zijn hele volksstammen die roepen dat Israël moet stoppen met de aanval, ook in dit topic. Ben bang dat het er niet zo weinig zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig mensen zijn die menen dat Hamas nog bestaansrecht zou moeten hebben na 7 oktober, maar de discussie is vooral hoe je die partij vernietigd onder teveel burgerslachtoffers en met een garantie dat je daarna een fatsoenlijk plan voor wederopbouw hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ah kijk, een bericht van het altijd "objectieve" Visegrád 24.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:23 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Het zou me niks verbazen dat groenlinks hetzelfde heeft gedaan.
Even de bron erbij van de Zweedse krant Dagens Nyheter:
https://archive.ph/pLsNO#selection-1555.0-1587.112Bron van de krant is een persbericht van de hulporganisatie zelf:quote:The Left Party's aid organization, the Left International Forum (VIF), has until 2019 given money to the Palestinian organization DFLP. The money, which comes from Sida, has gone to democracy projects to strengthen young women and human rights.
Now VIF writes in a press release that the DFLP has come out with the fact that their branch in Gaza has participated in the Hamas terrorist attack in Israel.
"We are shocked. Via the Danish Unity List, VIF has supported an equality project for young people and human rights in the West Bank. Now we have learned that one of the parties connected to the project has participated in the reprehensible attacks," says Johanna Eliasson, president of VIF, in a comment.
It is not clear how much money has gone from the Left Party to the DFLP.
According to the press release, the Left Party has contributed money to the project, which has thus been distributed by the Danish party Unity List, between 2013 and 2019.
News agency Ritzau writes that Unity List, since the information came to light, has ended its collaboration with DFLP.
(via Google Translate): https://vansternsinternat(...)hl=nl&_x_tr_pto=wapp
Vervelend dat het zo is gelopen, maar om dat nu breed uit te meten als "major scandal" is zwaar overdreven in mijn optiek.
[ Bericht 28% gewijzigd door Tourniquet op 21-10-2023 12:11:42 ]![]()
Dat krijg je wanneer je redactie bestaat uit 27-jarigen die een bachelor communicatiewetenschap of Gender Studies hebben gedaan, GroenLinks stemmen en in hun vrije tijd zich aansluiten bij Extinction Rebellion.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, er staat wel weer een emotioneel artikel over onderdrukte moslims in Nederland op nos.nlKleine verschillen heb je altijd en zul je ook houden. Een Delano zal net iets harder zijn best moeten doen, en bijvoorbeeld niet spijbelen of op zijn 16e al beginnen met jonko's klappen en foute vrienden uitzoeken. En als hij dit wel doet heeft dat gevolgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon toe doet uit welke kut en in welk land je wordt uitgepoept. Zelfs in Nederland is er een reden dat Roderick net iets meer kansen heeft om te slagen in het leven dan Delano.
Dan kun je vervolgens wel naar externe factoren wijzen, maar dit zijn toch echt allemaal keuzes.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dat rechts racisme daar trekt me dan ook weer voor geen meter joh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
polen of hongarije zijn de weinige overgeblevenen.![]()
Grotendeels wel ja. Afkomst, intelligentieniveau van je ouder(s), scholing, toekomstperspectief etc. Allemaal zaken die meespelen. In Gaza wonen gelukkig ook geen 5 miljoen terroristen, er is alleen wel een flinke voedingsbodem ervoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je afkomst bepaald of je een terrorist of niet gaat worden? Klinkt racistisch.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom niet? Er zijn al heel veel burgerdoden gevallen. Israël mag zich verdedigen, maar zoals het nu gaat brengt het weinig goeds.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen die roepen dat Israël moet stoppen met de aanval, ook in dit topic. Ben bang dat het er niet zo weinig zijn.
Misschien kunnen ze eens met elkaar gaan praten?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
dat is altijd al zo geweest en zal ook nooit veranderen. Ik heb hetaltijd een gek idee gevonden dat 1: mensen die niet weten of geloven en 2 dat men denkt dat ze dit kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon toe doet uit welke kut en in welk land je wordt uitgepoept. Zelfs in Nederland is er een reden dat Roderick net iets meer kansen heeft om te slagen in het leven dan Delano.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Rake opmerkingen - Hamas bestaat alleen bij de gratie van conflict met Israël. Zonder Israël zou Hamas nooit bestaansrecht hebben, dus zullen ze er alles aan doen in conflict modus te blijven, ondertussen schijtend op Palestijnse belangen, want die dienen ze niet.quote:![]()
genen spelen ook een rolquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Afkomst, intelligentieniveau van je ouder(s), scholing, toekomstperspectief etc. Allemaal zaken die meespelen. In Gaza wonen gelukkig ook geen 5 miljoen terroristen, er is alleen wel een flinke voedingsbodem ervoor.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Maar je hebt altijd zelf een keuze!!1quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is altijd al zo geweest en zal ook nooit veranderen. Ik heb hetaltijd een gek idee gevonden dat 1: mensen die niet weten of geloven en 2 dat men denkt dat ze dit kunnen veranderen.
Uiteraard, maar uiteindelijk gewoon de wet van de grote getallen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik stel dat mensen over het randje gepushed kunnen worden door 'externe factoren', los van ideologie of wereldbeeld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Want waarom zou volgens jou criminaliteit of terrorisme niet vanuit mensen zelf kunnen komen? Dat het dus niet externe factoren zijn, maar een ideologie of wereldbeeld die mensen omarmen dat hun tot zulke dingen zet.
Zie in ons eigen land. Een klein contingent wappies dreigde met tribunalen en gewelddadig verzet omdat horeca een paar maandjes dichtzat. Hoe moet het met die mensen als ze echt in bittere armoede en uitzichtloosheid worden gedropt?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Blij dat je m'n punt bewijst. Lees mijn post nog even, en de post waar ik op reageerde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn al heel veel burgerdoden gevallen. Israël mag zich verdedigen, maar zoals het nu gaat brengt het weinig goeds.
Misschien kunnen ze eens met elkaar gaan praten?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jij ziet serieus nog bestaansrecht voor Hamas?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn al heel veel burgerdoden gevallen. Israël mag zich verdedigen, maar zoals het nu gaat brengt het weinig goeds.
Misschien kunnen ze eens met elkaar gaan praten?![]()
Ja die weet hem wel te raken, zeker gezien zijn afkomst, dit soort rechtschapen mensen met het smeulende vuur van onrecht en onderdrukking in hun ogen voor de juiste zaak hebben ze keihard nodig daar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rake opmerkingen - Hamas bestaat alleen bij de gratie van conflict met Israël. Zonder Israël zou Hamas nooit bestaansrecht hebben, dus zullen ze er alles aan doen in conflict modus te blijven, ondertussen schijtend op Palestijnse belangen, want die dienen ze niet.![]()
het zal me niks verbazendat de hamasleiders in Qatar dachten: kut, het is al zo lang stil, zo verliezen we funding omdat het niet meer in het nieuws komt. Kom laten we even wat naieve makkelijk te beinvloedde mensen zoeken die een aanslag laten plegen zodat israel terug slaat. Dan komt er weer aandacht en meer geld binnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rake opmerkingen - Hamas bestaat alleen bij de gratie van conflict met Israël. Zonder Israël zou Hamas nooit bestaansrecht hebben, dus zullen ze er alles aan doen in conflict modus te blijven, ondertussen schijtend op Palestijnse belangen, want die dienen ze niet.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
keuzen worden ook altijd gestuurd. Er worden biljoenen uigegeven aan beinvloedingstechnieken. Alleen al het feit dat reclame bestaat laat zien dat keuzen gestuurd worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je hebt altijd zelf een keuze!!1
Uiteraard, maar uiteindelijk gewoon de wet van de grote getallen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het is toch een utopie om te denken dat ze uitgeschakeld kunnen worden ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij ziet serieus nog bestaansrecht voor Hamas?
Ik zou als ik Israël was echt proberen meer draagvlak te vinden bij de gewone bevolking en die vooral steunen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Natuurlijk kun je dat veranderen. Weet niet of je het weet, maar 100/150 jaar geleden bestond er helemaal geen grote middenklasse.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is altijd al zo geweest en zal ook nooit veranderen. Ik heb hetaltijd een gek idee gevonden dat 1: mensen die niet weten of geloven en 2 dat men denkt dat ze dit kunnen veranderen.
Door allerlei sociaal-economische veranderingen heeft Wimpie uit de Jordaan veel meer kansen dan zijn wijkgenoot uit de 19e eeuw en leidt hij een relatief welvarend bestaan.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je slaat de spijker op zijn kop, zeker gezien de opmerkelijke toenadering van Saudi Arabië, wat dat betreft is het Hamas plan perfect gelukt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het zal me niks verbazendat de hamasleiders in Qatar dachten: kut, het is al zo lang stil, zo verliezen we funding omdat het niet meer in het nieuws komt. Kom laten we even wat naieve makkelijk te beinvloedde mensen zoeken die een aanslag laten plegen zodat israel terug slaat. Dan komt er weer aandacht en meer geld binnen.![]()
ja, een hoogleraar in een college heeft dat een keer gezegd en het stond in mijn studieboek, die ik al weggedaan heb. Daarin stonden allerlei verwijzingen en beschrijvingen van experimenten en onderzoek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit mag je eens uitleggen. Heb je wetenschappelijk bewijs?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het radicale en autoritaire handelen van Hamas past prima bij de Arabische cultuur. Ze zijn helemaal niet anders dan andere Arabische regimes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rake opmerkingen - Hamas bestaat alleen bij de gratie van conflict met Israël. Zonder Israël zou Hamas nooit bestaansrecht hebben, dus zullen ze er alles aan doen in conflict modus te blijven, ondertussen schijtend op Palestijnse belangen, want die dienen ze niet.
Dus ook zonder oorlog kan een organisatie als Hamas daar prima bestaan. Het is niet zo dat er zonder oorlog opeens liberale partijen het daar voor het zeggen zouden krijgen.![]()
In Gaza wonen niet eens 5 miljoen mensen. En die voedingsbodem wordt gecreëerd door de leiders. Die kiezen er bewust voor deze ideologie bij velen er met de paplepel in te gieten. En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Afkomst, intelligentieniveau van je ouder(s), scholing, toekomstperspectief etc. Allemaal zaken die meespelen. In Gaza wonen gelukkig ook geen 5 miljoen terroristen, er is alleen wel een flinke voedingsbodem ervoor.
Als je videos ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Welke hoogleraar en welk college? En hoe heetten die boeken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja, een hoogleraar in een college heeft dat een keer gezegd en het stond in mijn studieboek, die ik al weggedaan heb. Daarin stonden allerlei verwijzingen en beschrijvingen van experimenten en onderzoek.
En op wat voor manier zijn de genen dan anders?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
verminderen kan prima, maar veranderen niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat veranderen. Weet niet of je het weet, maar 100/150 jaar geleden bestond er helemaal geen grote middenklasse.
Door allerlei sociaal-economische veranderingen heeft Wimpie uit de Jordaan veel meer kansen dan zijn wijkgenoot uit de 19e eeuw en leidt hij een relatief welvarend bestaan.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Genoeg naïeve mensen uit het Westen denken dit dus wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het radicale en autoritaire handelen van Hamas past prima bij de Arabische cultuur. Ze zijn helemaal niet anders dan andere Arabische regimes.
Dus ook zonder oorlog kan een organisatie als Hamas daar prima bestaan. Het is niet zo dat er zonder oorlog opeens liberale partijen het daar voor het zeggen zouden krijgen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ja dat gaf ik ook in mijn eerste post al aan, ze worden eigenlijk vanaf beide kanten bewust dom gehouden, al geruime tijd ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In Gaza wonen niet eens 5 miljoen mensen. En die voedingsbodem wordt gecreëerd door de leiders. Die kiezen er bewust voor deze ideologie bij velen er met de paplepel in te gieten. En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.
Als je filmpjes ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen.
Maar wat gek dat ze vervolgens ook domme dingen doen, jeetje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat is te lang geleden. Ik heb een minor psychologie gevolgd. Dat is heel verhelderend. daar heb ik ook geleerd dat in relaties soort zoekt soort, intelligentie voor een deel erfbaar is en dat IQ testen alleen voor de westerse cultuur geschikt zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke hoogleraar en welk college? En hoe heetten die boeken?
En op wat voor manier zijn de genen dan anders?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Verminderen is een verandering.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
verminderen kan prima, maar veranderen niet.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dat is juist het punt. Hamas claimt de vertegenwoordiging te zijn van de gewone bevolking.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is toch een utopie om te denken dat ze uitgeschakeld kunnen worden ?
Ik zou als ik Israël was echt proberen meer draagvlak te vinden bij de gewone bevolking en die vooral steunen.
Dus of je wil onderhandelen met een terreurorganisatie die zowel hun eigen mensen als jouw mensen bedreigd (vanuit Israël gezien) of je probeert die organisatie zodanig te verzwakken en te vernietigen dat je kans hebt een gesprek aan te gaan met de daadwerkelijke vertegenwoordiging van de Palestijnen en te kunnen gaan onderhandelen.
Een derde optie is dat alle Palestijnen achter Hamas staan, maar die optie acht ik niet zo waarschijnlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2023 12:13:05 ]![]()
From the river to the sea, alle joden dood, de vernietiging van Israël, etc etc etc.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze eens met elkaar gaan praten?
Succes met praten.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
De ‘kennis’ zal dus ook wel weer verouderd en achterhaald zijn.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
nee want het blijft bestaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verminderen is een verandering.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Zo lang Hamas bestaat, zullen er onnodige slachtoffers blijven vallen, zal Gaza een terroristische staat blijven en is eenwording van heel Palestina een utopie. Je zegt feitelijk dat je tegen vrede op de lange termijn bent omdat de weg ernaartoe bloederig kan worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is toch een utopie om te denken dat ze uitgeschakeld kunnen worden ?
Ik zou als ik Israël was echt proberen meer draagvlak te vinden bij de gewone bevolking en die vooral steunen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dat gebeurt bijna nooit in dat korte tijdsbestek. Maar uiteraard zullen er wetenschappers zijn die het er niet meeeens zijn, dat zie je altijd bij de sociale wetenschappen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ‘kennis’ zal dus ook wel weer verouderd en achterhaald zijn.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Fatah anno 2023 is een stuk normaler en socialer dan Likud en Hamas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is juist het punt. Hamas claimt de vertegenwoordiging te zijn van de gewone bevolking.
Dus of je wil onderhandelen met een terreurorganisatie die zowel hun eigen mensen als jouw mensen bedreigd (vanuit Israël gezien) of je probeert die organisatie zodanig te verzwakken en te vernietigen dat je kans hebt een gesprek met de daadwerkelijke vertegenwoordiging van de Palestijnen te kunnen gaan onderhandelen.
Een derde optie is dat alle Palestijnen achter Hamas staan, maar die optie acht ik niet zo waarschijnlijk.![]()
Ik fietste een paar jaar geleden door Overvecht langs een 'marokkanenflat' en stond er een jong jochie van 6 ofzo iedere fietser die voorbij kwam voor kankerjood uit te maken vanaf het balkon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In Gaza wonen niet eens 5 miljoen mensen. En die voedingsbodem wordt gecreëerd door de leiders. Die kiezen er bewust voor deze ideologie bij velen er met de paplepel in te gieten. En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.
Als je videos ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen.
Die haat wordt met de paplepel ingegoten, maakt niet uit waar.![]()
'Dan Likud'quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fatah anno 2023 is een stuk normaler en socialer dan Likud en Hamas._!
Dat is een doorsnee centrumrechtse partij.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Verandering is dan ook geen beëindiging.quote:
Als je bedoelt dat ongelijke kansen altijd tot op zekere hoogte blijven bestaan, dan moet je dat zeggen. Gebruik dan niet 'verandering', want op het vlak van een gelijk speelveld is er de afgelopen 150 jaar nou juist enorm veel veranderd.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Maar dat heeft toch niks met genen te maken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is te lang geleden. Ik heb een minor psychologie gevolgd. Dat is heel verhelderend. daar heb ik ook geleerd dat in relaties soort zoekt soort, intelligentie voor een deel erfbaar is en dat IQ testen alleen voor de westerse cultuur geschikt zijn.
Want het iq is in de Arabische wereld vaak ook een stuk lager doordat kinderen minder naar school gaan, en al helemaal niet verder leren na bijvoorbeeld de basisschool.
Dus het zijn toch weer die omstandigheden.
En een veilige omgeving om in op te groeien is ook belangrijk om te kunnen leren en je te ontwikkelen.
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat is niet hoe IQ werkt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met genen te maken?
Want het iq is in de Arabische wereld vaak ook een stuk lager doordat kinderen minder naar school gaan, en al helemaal niet verder leren na bijvoorbeeld de basisschool.
En een veilige omgeving om in op te groeien is ook belangrijk om te kunnen leren en je te ontwikkelen.
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
vraag me sowieso af of er genetisch significant verschil is tussen een jood en een palestijn, maar sowieso, ik snap dat hij die boeken niet meer heeft, eugenetica wordt al 80 jaar niet meer onderwezen, die boeken zijn verteerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.got me a movie, I want you to know
dat mag je vinden, ik denk daar echt anders over. Als je iets verandert dan verdwijnt hetgeen je wilt veranderen. En dat kan hier niet. Daarnaast kan je niet alle positieve dingen op conto schrijven van waar je geboren bent die kansen krijg je.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verandering is dan ook geen beëindiging.
Als je bedoelt dat ongelijke kansen altijd tot op zekere hoogte blijven bestaan, dan moet je dat zeggen. Gebruik dan niet 'verandering', want op het vlak van een gelijk speelveld is er de afgelopen 150 jaar nou juist enorm veel veranderd.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Onder andere. Er spelen heel veel zaken mee die het IQ beïnvloeden. En scholing en een veilige leeromgeving is daar een van.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
![]()
De lokale terreurtak van Hamas is weer vroeg op de been vandaag in Den Haag.Zonder wrijving geen glans![]()
Ze moeten echt stoppen met Palestijnen uit Gaza/Westbank toegang geven waarna die lui op hun gemak alle zwaktes van Israel in kaart kunnen brengen. Vervang die lui met mensen uit Thailand.
https://www.jpost.com/israel-news/article-769429
Man arrested after Facebook post praising Hamas kidnappers
The man had been reported after posting photos of children being kidnapped by the terrorist organization and praising the attackers.
Een vd comments:
Many of these terrorists that enter Israel and committed atrocities were workers and knew their way where to go. They were employed all over the south.
Did we learn anything?![]()
heb je het woordje "ook" gemist?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
En die voedingsbodem had er niet hoeven zijn als Israël zich een beetje verstandiger had opgesteld na de Zesdaagse Oorlog.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Afkomst, intelligentieniveau van je ouder(s), scholing, toekomstperspectief etc. Allemaal zaken die meespelen. In Gaza wonen gelukkig ook geen 5 miljoen terroristen, er is alleen wel een flinke voedingsbodem ervoor.
Toekomstperspectief is zodoende een grotendeels extern opgelegde factor.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Die hebben de hele week uit kunnen slapen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De lokale terreurtak van Hamas is weer vroeg op de been vandaag in Den Haag.![]()
Niet helemaal waar je, Osama bin Ladin was in een erg gespreid bedje geboren, had alles wat hij wensen kon en dan nog wat meer en toch het pad van jihad en terrorisme gekozen. Ik denk dat je je westerse denkbeelden niet zomaar op het Midden-Oosten kunt projecteren. Veel van de mensen daar hebben heel andere prioriteiten en denkwijzen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit niveau opkrikken is wel de sleutel naar vrede, als je zelf een leuk gezinnetje hebt, weldoorvoed bent en een leuke auto op de oprit hebt staan verdwijnt de neiging wel een klein beetje om andere mensen te verkrachten, martelen en te vermoorden.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Verder krijgen mensen met een laag IQ vaak ook kinderen met een lager IQ, maar dan spreken we in Nederland toch een lagere begaafdheid, en daar is in ontwikkelingslanden geen sprake van. Dat die genetisch dan hetzelfde zijn.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Alleen heeft het IQ helemaal niks met onderwijs te makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.
Er zijn ook aanwijzingen te vinden dat meer primitief levende volkeren een hogere intelligentie hebben omdat natuurlijke selectie er nog een grotere rol speelt dan bij ons in het westen.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Scholing heeft oprecht maar een hele kleine rol. IQ tests zijn ooit bedacht juist om te achterhalen welke kinderen makkelijker door de stof zullen gaan dan anderen, dus voorbereiding op onderwijs. Er worden ruwe vaardigheden getest die op scholen niet worden verbeterd, scholen leren je juist om die vaardigheden in te zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onder andere. Er spelen heel veel zaken mee die het IQ beïnvloeden. En scholing en een veilige leeromgeving is daar een van.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Honderd jaar geleden waren Britse schoolkinderen bijna 15 procent slimmer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alleen heeft het IQ helemaal niks met onderwijs te maken
Er zijn ook aanwijzingen te vinden dat meer primitief levende volkeren een hogere intelligentie hebben omdat natuurlijke selectie er nog een grotere rol speelt dan bij ons in het westen.![]()
Wees als Duitsland alsjeblieftquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De lokale terreurtak van Hamas is weer vroeg op de been vandaag in Den Haag.
* Nattekat herinnert zich plots wat de gemeenteraad in Den Haag is
We zijn gedoemd100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat zou een hoop woningen opleveren in de kalifaat wijken (Schilderswijk en Transvaal).quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees als Duitsland alsjeblieft
* Nattekat herinnert zich plots wat de gemeenteraad in Den Haag is
We zijn gedoemdZonder wrijving geen glans![]()
'slim' is zo mogelijk een nog vagere kwalificatie dan 'intelligent'. Een stelling als deze snijdt dan ook niet echt hout.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd jaar geleden waren Britse schoolkinderen bijna 15 procent slimmer.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Alleen maar de basisschool afgemaakt hebben of nooit hebben leren lezen en schrijven scheelt toch heel wat IQ punten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scholing heeft oprecht maar een hele kleine rol. IQ tests zijn ooit bedacht juist om te achterhalen welke kinderen makkelijker door de stof zullen gaan dan anderen, dus voorbereiding op onderwijs. Er worden ruwe vaardigheden getest die op scholen niet worden verbeterd, scholen leren je juist om die vaardigheden in te zetten.https://www.eoswetenschap(...)0vijf%20IQ%2Dpunten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scholing heeft oprecht maar een hele kleine rol. IQ tests zijn ooit bedacht juist om te achterhalen welke kinderen makkelijker door de stof zullen gaan dan anderen, dus voorbereiding op onderwijs. Er worden ruwe vaardigheden getest die op scholen niet worden verbeterd, scholen leren je juist om die vaardigheden in te zetten.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Echt griezelig vind ik dat. Een stel schattige en leuk spelende kinderen, die dan opeens gevraagd worden wat ze van de Joden vinden. Imo een van de ergste voorbeelden hoe zelfs zulke kinderlijke onschuld gecorrumpeerd kan worden. En helaas geldt dat ook voor de Joodse kinderen, die Palestijnen als nog minder dan ratten zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je videos ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen."Pools are perfect for holding water"![]()
Tja. Als ik een test doe in het Koreaans dan scoor ik ook aanzienlijk lager vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen maar de basisschool afgemaakt hebben of nooit hebben leren lezen en schrijven scheelt toch heel wat IQ punten.
[..]
https://www.eoswetenschap(...)0vijf%20IQ%2Dpunten.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
IQ is flink beïnvloedbaar. Als je een 12-jarig kind neemt dat op een IQ-test 95 scoort en je traint dat kind een jaar lang intensief op alle onderdelen van zo'n test, zal dat kind na een jaar aanzienlijk hoger scoren.quote:
Je kunt wellicht spreken van een bepaald bereik dat iedereen heeft, niet alle mensen zullen immers door een studie natuur- en wiskunde komen en je hebt uiteraard ook echt mensen met een bepaalde vorm van zwakzinnigheid. Maar over het algemeen hebben de meeste mensen het echt wel in zich om op een degelijk/gemiddeld niveau te functioneren en ook de capaciteit om te blijven leren en zich verder te ontwikkelen.
Dat het verstandelijk vermogen van de mens dus min of meer bepaald is bij de geboorte, is een twijfelachtige claim.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Langs lopende onderzoek ooit maar goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
'slim' is zo mogelijk een nog vagere kwalificatie dan 'intelligent'. Een stelling als deze snijdt dan ook niet echt hout.![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je videos ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen.
Zullen we dat dan ook bij Israëlische hardliners gaan doen? In plaats van deze bizarre Westerse onvoorwaardelijke steun?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
je slaat precies de spijker op zijn kop en dan niet alleen voor deze kwestie maar voor alle dingen in het leven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.
Ik doe dit tegenwoordig ook op het werk. Dat poeslief aardig zijn en proberen mensen te begrijpen en verklaren om zodingen voor elkaar te krijgen is bij mij nu afgelopen. Nu is het gewoon doen, anders meld ik het hogerop en is het van mijn bordje. En nu eindelijk krijg ik resultaten.
Hop, veroordelen die hap en handelen en niks geen verkaring of begrip.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Er zijn prima IQ testen die taal onafhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja. Als ik een test doe in het Koreaans dan scoor ik ook aanzienlijk lager vermoed ik zo.
Vooral logica testen.![]()
Sommige mensen zijn geestelijk blijven hangen bij de Schelde metingen. alleen hebben die mensen het vandaag de dag over geneticaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.![]()
Kwam dit overigen tegen. Een geweldig verhaal. https://www.parool.nl/nie(...)oden-redde~bab7c45e/
Ariëns Kappers: schedelmeter die vele Joden redde
Met een vervalst rapport over de omvang van hun schedel wisten honderden Joden uit Amsterdam in de oorlog aan vervolging te ontkomen. Schedelmeter Cornelius Ariëns Kappers wordt donderdag postuum geëerd.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Da's een beetje lastig oordelen zonder bronvermelding he vriendquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langs lopende onderzoek ooit maar goed
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen maar de basisschool afgemaakt hebben of nooit hebben leren lezen en schrijven scheelt toch heel wat IQ punten.
[..]
https://www.eoswetenschap(...)0vijf%20IQ%2Dpunten.Nja, Mark Rutte had geloof ik 130 jaar gestudeerd toch? Vandaar dat ie zo slim isquote:Een extra studiejaar resulteert in een stijging van een tot vijf IQ-punten.got me a movie, I want you to know
Incest is natuurlijk wel een belangrijke factor in het M-O.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Je bron onderbouwt je punt amper. Kinderen die makkelijk leren zitten langer op school. Goh, wat raar dat kinderen met meer onderwijs hoger scoren. En die bron haalt dat wel aan, maar brengt vervolgens geen argument van hoe dat opgelost is. IQ tests zijn niet perfect, dus dat de potentie er is betekent niet automatisch dat dat zich ook daadwerkelijk uit op latere leeftijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
https://www.eoswetenschap(...)0vijf%20IQ%2Dpunten.
Voor je derde levensjaar slaag je niet eens voor de welbekende Türingtest, je hersenen ontwikkelen zich gewoon nog. Educatie of niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Omgevingsfactoren - daar hoort scholing ook bij - hebben zeker wel een significante invloed op de IQ ontwikkeling. Een groot deel zou inderdaad worden bepaald door erfelijkheid. Echter, een significante deel ook door omgevingsfactoren. Dan speelt nog de combinatie van beide mee: twee intelligente ouders in een goede omgeving stimuleren het kind ook zijn intelligentie te ontwikkelen. Ook dat zorgt voor een hoger IQ uiteindelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alleen heeft het IQ helemaal niks met onderwijs te maken
Er zijn ook aanwijzingen te vinden dat meer primitief levende volkeren een hogere intelligentie hebben omdat natuurlijke selectie er nog een grotere rol speelt dan bij ons in het westen.
De exacte percentages lopen nogal uiteen bij verschillende studies. Maar je kunt het prima verdelen in 60/25/15 ofzo.![]()
Ja niet alles wat dit gigantische brein opgeslagen heeft is zo een twee drie terug te vinden op het gebrekkige internet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's een beetje lastig oordelen zonder bronvermelding he vriend![]()
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even wachten met het nieuws. Het gaat nu over IQ
-Rabia Al-Basri![]()
Klopt, maar dat is gelukkig niet hoe scholen werken, maar geeft wel aan dat zo'n test niet alles zegt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
IQ is flink beïnvloedbaar. Als je een 12-jarig kind neemt dat op een IQ-test 95 scoort en je traint dat kind een jaar lang intensief op alle onderdelen van zo'n test, zal dat kind na een jaar aanzienlijk hoger scoren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De lokale terreurtak van Hamas is weer vroeg op de been vandaag in Den Haag.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
In Nederland hebben hersendode beleidsmakers en journalisten van de woke beweging helaas een iets grotere vinger in de pap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geen idee. Hopelijk maken ze er snel werk van. Oppleuren!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?Zonder wrijving geen glans![]()
die testen en zoals veel testen en eigenlijk alle testen werken alleen als je de theorie aanleert en de testen niet oefent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is gelukkig niet hoe scholen werken, maar geeft wel aan dat zo'n test niet alles zegt.
Zo moet verboden worden om cito toetsen te oefenen. De cito toets geeft alleen goede resultaten als iemand deze maakt die nog nooit een cito toets gezien heeft. En ja, dan kan het resultaat tegenvallen, maar dat is dan maar zo.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik moet nog maar zien of de Verenigde Staten ook echt zich in de strijd gaan mengen als Hezbollah aanvalt. Wellicht dat ze defensief wat werk verrichten en op het gebied van intel. Maar of ze Zuid-Libanon met de grond gelijk gaan maken, meh. Dat zie ik nog niet 1-2-3 gebeuren. Israël zou in staat moeten zijn daar zelf de boel schoon te vegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?![]()
Des te meer reden om weer nieuwtjes te plaatsenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even wachten met het nieuws. Het gaat nu over IQA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
En als iemand jou dan een keer op je flikker geeft is het huilen zeker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je slaat precies de spijker op zijn kop en dan niet alleen voor deze kwestie maar voor alle dingen in het leven.
Ik doe dit tegenwoordig ook op het werk. Dat poeslief aardig zijn en proberen mensen te begrijpen en verklaren om zodingen voor elkaar te krijgen is bij mij nu afgelopen. Nu is het gewoon doen, anders meld ik het hogerop en is het van mijn bordje. En nu eindelijk krijg ik resultaten.
Hop, veroordelen die hap en handelen en niks geen verkaring of begrip.
Met je Israëlische vlag
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:20 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Één door de Russen gezonken Amerikaans vliegdekschip is het begin van WO III.
Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.![]()
Middagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.
Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.![]()
Gelukkig hebben we Poetin inderdaad, die in wel van de nuance.![]()
Nee. Alleen onwetenden geloven in zulke domme dingen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?
Vliegdekschepen zijn daar voor een grootschaligere plan.![]()
Krijg steeds meer het idee dat ze helemaal niet willen vechten. En dat het daarom telkens, maar uitgesteld wordt. Wellicht dat de Amerikanen hun vuile werk willen doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
nee, dan accepteer ik dat en maak ik voor mezelf een verbeterplan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En als iemand jou dan een keer op je flikker geeft is het huilen zeker.
Met je Israëlische vlag
Dat laatste zie ik eigenlijk nagenoeg nooit bij anderen. Het ligt altijd per definitie aan de ander.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik mag toch hopen dat nadat Hamas verslagen is Bibi gewieberd wordt zodat de betrekkingen normaler kunnen worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Zullen we dat dan ook bij Israëlische hardliners gaan doen? In plaats van deze bizarre Westerse onvoorwaardelijke steun?![]()
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of de Verenigde Staten ook echt zich in de strijd gaan mengen als Hezbollah aanvalt. Wellicht dat ze defensief wat werk verrichten en op het gebied van intel. Maar of ze Zuid-Libanon met de grond gelijk gaan maken, meh. Dat zie ik nog niet 1-2-3 gebeuren. Israël zou in staat moeten zijn daar zelf de boel schoon te vegen.
Als de Amerikanen half betrokken zijn bij twee oorlogen dan denk ik dat China z'n kans ook schoon ziet. En ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo kwetsbaar willen maken voor een conflict zonder eind. Bovendien is het risico op een directe confrontatie met Iran dan echt te groot.
De gekozen verwoording is ook heel specifiek. De overwinning van Israël is van levensbelang, zegt de VS. Maar meeknokken? Geen woord daarover.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Altijd mooi om te zien hoe “verdedigers van onze westerse waarden” vooral niet begrijpen wat die waarden eigenlijk inhouden. Past eigenlijk wel mooi bij die IQ discussiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland hebben hersendode beleidsmakers en journalisten van de woke beweging helaas een iets grotere vinger in de pap.![]()
Als ze dat nou eens gedaan hadden na de Zesdaagse Oorlog dan had dat hele Hamas er niet hoeven zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nee, dan accepteer ik dat en maak ik voor mezelf een verbeterplan.
Dat laatste zie ik eigenlijk nagenoeg nooit bij anderen. Het ligt altijd per definitie aan de ander.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Eensquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als Hezbollah Israël aanvalt, staan we op de rand van een grote regionale oorlog.
De vraag is of de Israeli's in staat zijn om op twee fronten te vechtenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dat is 60% van hun marine toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee. Alleen onwetenden geloven in zulke domme dingen.
Vliegdekschepen zijn daar voor een grootschaligere plan.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Op 3 ook als het moet, niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eens
De vraag is of de Israeli's in staat zijn om op twee fronten te vechtenVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ruslandquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.
Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven., Vlad zit niet voor niets zoveel in Xi's ass, van die wereldmacht is weinig over.
![]()
Vertel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee. Alleen onwetenden geloven in zulke domme dingen.
Vliegdekschepen zijn daar voor een grootschaligere plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got me a movie, I want you to know
Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
60% van hun totale kracht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is 60% van hun marine toch?
Dat gezegd te hebben ga jij weer op negeer.![]()
als er niet zoveel grondstoffen waren hadden we er nooit wat van gehoordquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zeg maar rustig een wereldoorlog. Want als Iran en de VS dan ook het conflict ingerommeld worden, en die kans is zeer zeker aanwezig, dan zal ook China z'n kans schoon zien. Krijg je in Afrika ook al die Wagner cellen die actief gaan worden omdat het Westen z'n handen vol heeft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als Hezbollah Israël aanvalt, staan we op de rand van een grote regionale oorlog.
Gelukkig hoeft het niet zo ver te komen.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
60% van hun totale kracht.
Dat gezegd te hebben ga jij weer op negeer.![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dat horen we steeds. Maar ik vraag me af wat er dan staat te gebeuren. Libanon staat voor een groot deel niet achter Hezbollah.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Syrië heeft het nogal druk en daar zitten ook nog wat verdwaalde Russen.
Iran, die gaan zich niet mengen en zitten bovendien wel ver weg.
Jemen, die hebben het druk met zichzelf.
Saudi Arabië, die gaan geen oorlog ontketenen tegen Israël en daarmee het westen.
Egypte, idem.
Turkije, idem.
Jordanië, die zie ik vooral intern problemen krijgen met de grote groep Palestijnen.
Wat ik wel zie gebeuren is dat Hezbollah zich mengt en Israël zich op twee fronten moet begeven. Amerika zal het Israëlische leger van de nodige intel voorzien. Verdedigend wat willen ondernemen mocht Hezbollah echt 100k+ raketten klaar hebben staan. Die zie ik daar echt geen grootscheepse operatie opzetten, tenzij Israël van de kaart dreigt te worden geveegd. Maar daar is meer dan Hamas en Hezbollah voor nodig. En ik zie niet in wie dat 'meer' gaat zijn. Tenzij Israël zijn boekje erg ver te buiten gaat zal het 'met een sisser' (wel heel zacht uitgedrukt) aflopen.
Dus ja, het conflict kan escaleren met proxy Iran via Hezbollah. Ja, dat kan erg bloedig worden. Nee, ik zie het niet overslaan op andere landen.![]()
ook nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat gezegd te hebben ga jij weer op negeer.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Wil even duidelijk maken dat ik niet meer reageer op mensen met een laag niveau van kennis, die extreem en vol haat ingesteld zijn en vooral niet inhoudelijk kunnen argumenteren.![]()
Dat sluit niet uit dat de VS wellicht handig heeft ingespeeld op wat onderdrukt werd (het sektarische, barbaarse, tribalistische) door de door haar verwijderde dictators aldaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Mja, hoeveel van die 400k+ militairen heb je nu werkelijk nodig in Gaza. Dan heb je er nog genoeg over om de Westbank te controleren en Hezbollah van de kaart te vegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eens
De vraag is of de Israeli's in staat zijn om op twee fronten te vechten![]()
Israel be like: "administratieve detentie"Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Fijn dat je jezelf zo goed kent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Wil even duidelijk maken dat ik niet meer reageer op mensen met een laag niveau van kennis, die extreem en vol haat ingesteld zijn en vooral niet inhoudelijk kunnen argumenteren.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
![]()
en nog meer Hamas vlaggen, als swastikas in een neonazi manifestatie
we kunnen definitief stoppen met het eufemistische "pro-palestina" en dit gewoon noemen wat het is "pro Hamas"
Neo nazis dusgot me a movie, I want you to know
De vorige keer liep dat ook niet echt goed af voor hun. Zo sterk is hun leger echt nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op 3 ook als het moet, niet de eerste keer.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik denk dat jij Iran wat te stabiel inschat. Die zijn al all-in gegaan met Rusland en hebben weinig meer te verliezen. Dat regime wankelt en bovendien is de Ayatollah op sterven na dood. Israël is bovendien niet vies van een beetje stoken in Iran.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat horen we steeds. Maar ik vraag me af wat er dan staat te gebeuren. Libanon staat voor een groot deel niet achter Hezbollah.
Saudi Arabië, die gaan geen oorlog ontketenen tegen Israël en daarmee het westen.
Egypte, idem.
Turkije, idem.
Jordanië, die zie ik vooral intern problemen krijgen met de grote groep Palestijnen.
Wat ik wel zie gebeuren is dat Hezbollah zich mengt en Israël zich op twee fronten moet begeven. Amerika zal het Israëlische leger van de nodige intel voorzien. Verdedigend wat willen ondernemen mocht Hezbollah echt 100k+ raketten klaar hebben staan. Die zie ik daar echt geen grootscheepse operatie opzetten, tenzij Israël van de kaart dreigt te worden geveegd. Maar daar is meer dan Hamas en Hezbollah voor nodig. En ik zie niet in wie dat 'meer' gaat zijn. Tenzij Israël zijn boekje erg ver te buiten gaat zal het 'met een sisser' (wel heel zacht uitgedrukt) aflopen.
Dus ja, het conflict kan escaleren met proxy Iran via Hezbollah. Ja, dat kan erg bloedig worden. Nee, ik zie het niet overslaan op andere landen.
En als Iran erin gaat, dan gaan we écht los.
Een ander risico is de Amerikaanse presidentsverkiezingen van volgend jaar. Dit gaat nog wel even doorrommelen en je moet er niet aan denken wat er allemaal gaat gebeuren als Trump het weer voor het zeggen krijgt. Wat dat betreft is Amerika óók een grote onzekerheid.
En zodoende zie ik niet perse Israël
-Palestina als het grote risico hier, dat loopt wel los (met of zonder genocide). Het gevaar is een directe confrontatie VS-Iran.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Jawel. Je vergist je met totaal aantal beschikbare materieel en mensen en van dat beschikbare materiaal en mensen die overeenkomen met een bepaalde percentage van mogelijke uitvoering van ''force''. Dus een vliegdekschip met alles erop en eraan staat gelijk aan bijvoorbeeld 50 andere schepen etc. Zo moet je het vertalen en niet andersom.quote:![]()
Mooi zo: dan blijf jij lekker weg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Wil even duidelijk maken dat ik niet meer reageer op mensen met een laag niveau van kennis, die extreem en vol haat ingesteld zijn en vooral niet inhoudelijk kunnen argumenteren.![]()
De Houthi uit Jemen zouden zich er vast wel in willen mengen. Dat is de zoveelste anti-Westerse, antisemitische en Moslimfundamentalistische terreurgroep in de regio.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat horen we steeds. Maar ik vraag me af wat er dan staat te gebeuren. Libanon staat voor een groot deel niet achter Hezbollah.
Egypte, idem.
Turkije, idem.
Dus ja, het conflict kan escaleren met proxy Iran via Hezbollah. Ja, dat kan erg bloedig worden. Nee, ik zie het niet overslaan op andere landen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Wanneer bedoel je? 1973? Dat liep heel goed af.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De vorige keer liep dat ook niet echt goed af voor hun. Zo sterk is hun leger echt nietVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Gloeiende! Gaat het hier nu ook al over 'TKD' Wat betekent dat?!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De meme's die zijn gemaakt gisteren zijn echt geweldig
Hier is een kleine collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ook niet uiteraard 60% van de slagkracht van de Amerikaanse marine. De VS alleen al hebben elf Carrier Strike Groups. Daarvan zijn er nu twee ingezet bij de kust van Gaza/Israël/Libanon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat gezegd te hebben ga jij weer op negeer.
Tenzij jij wilt beweren dat deze twee CSG dusdanig veel sterker zijn dan de overige negen gecombineerd met de schepen die niet behoren tot CSG's.
Maar je weet zelf ook wel dat, dat niet het geval is. Dit is niet eens 15% van de Amerikaanse slagkracht.![]()
De Engelsen hebben het dan ook goed verneukt daar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
als er niet zoveel grondstoffen waren hadden we er nooit wat van gehoord![]()
ja en er zijn er 11quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jawel. Je vergist je met totaal aantal beschikbare materieel en mensen en van dat beschikbare materiaal en mensen die overeenkomen met een bepaalde percentage van mogelijke uitvoering van ''force''. Dus een vliegdekschip met alles erop en eraan staat gelijk aan bijvoorbeeld 50 andere schepen etc. Zo moet je het vertalen en niet andersom.
dan kunnen 12 nooit 60% van de slagkracht bij zich hebben
daarnaast zijn de LHD's ook krachtiger dan nagenoeg alle andere vliegdekschepen ter wereld (China, Frankrijk en als die ene het doet Rusland uitgezonderd) en een vliegdekschip staat sowieso niet gelijk aan 50 andere schepen, dat ligt maar helemaal aan de rol in kwestie
als het gaat om het projecteren van airpower wel, als het gaat om het aan land zetten van mariniers niet en dan houd ik het nog simpelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat de VS nog eens 100 miljard uitpoept voor de steun aan Israël en Oekraïne doet me vermoeden dat ze alles uit het Dollarsysteem probeert te persen, nu het nog kan.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
De vluchtelingen zijn zo dankbaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:44 schreef Anton91 het volgende:
Dat ze voor de rest van hun leven asiel mogen krijgen in de gevangenis.
[ twitter ]
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Politie heeft dus ook doodleuk aangegeven het geen probleem te vindenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
we kunnen definitief stoppen met het eufemistische "pro-palestina" en dit gewoon noemen wat het is "pro Hamas"
Neo nazis dus_!
Het is altijd dolle pret met zulke kansenparels.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:44 schreef Anton91 het volgende:
Dat ze voor de rest van hun leven asiel mogen krijgen in de gevangenis.
[ twitter ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Kan niet wachten op de negatieve media aandacht. Owacht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Neo nazis dus100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik denk ook niet dat ze het willen. Sterker nog ik vermoed dat alleen sommigen bij Hamas blij is met 7 oktober en waar we nu in zitten. Lijkt erop dat de politieke leiders niet op de hoogte waren van wat de militaire tak heeft bekokstoofd. Wordt gespeculeerd dat er binnen de vele Hamas groepen er een nieuwe groep zit wat Israël nog niet had geïnfiltreerd waardoor ze dit deze succesvolle actie hebben uitgevoerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat ze helemaal niet willen vechten. En dat het daarom telkens, maar uitgesteld wordt. Wellicht dat de Amerikanen hun vuile werk willen doen?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hoe danquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Politie heeft dus ook doodleuk aangegeven het geen probleem te vinden_!
[..]
Het is altijd dolle pret met zulke kansenparels.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat wil het Iraanse volk helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Iran wat te stabiel inschat. Die zijn al all-in gegaan met Rusland en hebben weinig meer te verliezen. Dat regime wankelt en bovendien is de Ayatollah op sterven na dood. Israël is bovendien niet vies van een beetje stoken in Iran.
En als Iran erin gaat, dan gaan we écht los.
Een ander risico is de Amerikaanse presidentsverkiezingen van volgend jaar. Dit gaat nog wel even doorrommelen en je moet er niet aan denken wat er allemaal gaat gebeuren als Trump het weer voor het zeggen krijgt. Wat dat betreft is Amerika óók een grote onzekerheid.
En zodoende zie ik niet perse Israël -Palestina als het grote risico hier, dat loopt wel los (met of zonder genocide). Het gevaar is een directe confrontatie VS-Iran.
En hoe zijn ze all-in gegaan met Rusland? Ik zie de Iraanse Revolutionaire Garde nog niet aan het front in Oekraïne. Ze steunen Rusland, zoals wij Oekraïne steunen. Dat noem ik bij lange na niet all-in.
Ik zou me echt niet zoveel zorgen maken over Iran. Iran fungeert voor Hamas als de twee vliegdekschepen fungeren voor Israël.![]()
Ja heb er ook paar leuke langs zien komen. Wat is tkd in de eerste cartoon?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De meme's die zijn gemaakt gisteren zijn echt geweldig
Hier is een kleine collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Bij de NOS en het NRC is men helemaal in hun nopjes met zulke demonstraties.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de negatieve media aandacht. Owacht.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Maar die andere inzetbare 9 CSG's dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jawel. Je vergist je met totaal aantal beschikbare materieel en mensen en van dat beschikbare materiaal en mensen die overeenkomen met een bepaalde percentage van mogelijke uitvoering van ''force''. Dus een vliegdekschip met alles erop en eraan staat gelijk aan bijvoorbeeld 50 andere schepen etc. Zo moet je het vertalen en niet andersom.![]()
Ik krijg vooral het idee dat ze via politieke backchannels gewaarschuwd worden vooral geen genocide te gaan plegen daar in Gaza.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat ze helemaal niet willen vechten. En dat het daarom telkens, maar uitgesteld wordt. Wellicht dat de Amerikanen hun vuile werk willen doen?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
blijkt uit?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij de NOS en het NRC is men helemaal in hun nopjes met zulke demonstraties.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als Bibi de troepen bij Gaza persoonlijk komt opjutten dat ze heel binnenkort Gaza niet alleen van de buitenkant zien, maar ook aan de binnenkant ga ik er wel vanuit dat de plannen voor een aanstaande grondoffensief ongewijzigd zijn. Wanneer weten ze zelf waarschijnlijk nog niet. D-day werd ook een aantal keer uitgesteldquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het willen. Sterker nog ik vermoed dat alleen sommigen bij Hamas blij is met 7 oktober en waar we nu in zitten. Lijkt erop dat de politieke leiders niet op de hoogte waren van wat de militaire tak heeft bekokstoofd. Wordt gespeculeerd dat er binnen de vele Hamas groepen er een nieuwe groep zit wat Israël nog niet had geïnfiltreerd waardoor ze dit deze succesvolle actie hebben uitgevoerd.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het 1-3 principe gaat op voor zulke schepen, 1 op operatie, 1 in dok, 1 in transitie/reserve, 11:3=3,6, eentje is al karig om China af te schrikken, heb je nog ongeveer 0,6 vliegdekschip over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ook niet uiteraard 60% van de slagkracht van de Amerikaanse marine. De VS alleen al hebben elf Carrier Strike Groups. Daarvan zijn er nu twee ingezet bij de kust van Gaza/Israël/Libanon.
Tenzij jij wilt beweren dat deze twee CSG dusdanig veel sterker zijn dan de overige negen gecombineerd met de schepen die niet behoren tot CSG's.
Maar je weet zelf ook wel dat, dat niet het geval is. Dit is niet eens 15% van de Amerikaanse slagkracht.![]()
Ja, maar de Houthi's zitten ver weg, zullen zich lastig in het conflict kunnen mengen en hebben het nogal druk. Ze mogen wel willen, maar kunnen ze überhaupt ook serieus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Houthi uit Jemen zouden zich er vast wel in willen mengen. Dat is de zoveelste anti-Westerse, antisemitische en Moslimfundamentalistische terreurgroep in de regio.![]()
Sommige mensen hebben alleen enorme problemen met conservatieve religie wanneer het in Urk of Staphorst zit.
Wat er nu in Nederlandse steden gebeurt is vooral een 'politiek' dingetje, natuurlijk.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Die zijn niet gelijktijdig inzetbaar, Groot Brittannië heeft al enorme problemen om de Queen Elizabeth klasse in de vaart te houden omdat ze er maar twee hebben, zoveel zelfs dat ze er alweer vanaf willen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar die andere inzetbare 9 CSG's dan?![]()
Dat zag je van de week wel toen de US Navy hun raketten uit de lucht schoot. Zolang Iran die lui blijft bevoorraden is dat een serieuze dreiging.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, maar de Houthi's zitten ver weg, zullen zich lastig in het conflict kunnen mengen en hebben het nogal druk. Ze mogen wel willen, maar kunnen ze überhaupt ook serieus.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dat klopt. Maar wat het Iraanse volk wil is niet zo relevant.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat wil het Iraanse volk helemaal niet.
En hoe zijn ze all-in gegaan met Rusland? Ik zie de Iraanse Revolutionaire Garde nog niet aan het front in Oekraïne. Ze steunen Rusland, zoals wij Oekraïne steunen. Dat noem ik bij lange na niet all-in.
Ik zou me echt niet zoveel zorgen maken over Iran. Iran fungeert voor Hamas als de twee vliegdekschepen fungeren voor Israël.
Die hele dictatuur daar draait om dood aan Amerika, dood aan Israël. De boel wankelt nu, dat gaat het nog veel harder doen als de Ayatollah de hoek om gaat, en de Iraanse regering heeft er een handje van om te gaan kutten in het buitenland als het intern mis gaat. In de hoop dat de bevolking dan wél achter de leiders gaat staan. Dat gebeurt niet, maar dat maakt niet uit.
Je moet de Iraanse bevolking (progressief, gastvrij, seculier en vredelievend) en de Iraanse regering (conservatief, achterlijk, fundamentalistisch en agressief) echt als twee totaal verschillende entiteiten zien.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Interessant. Maar de VS heeft natuurlijk ook nog redelijk wat basissen in die regio.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Het 1-3 principe gaat op voor zulke schepen, 1 op operatie, 1 in dok, 1 in transitie/reserve, 11:3=3,6, eentje is al karig om China af te schrikken, heb je nog ongeveer 0,6 vliegdekschip over.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Elk schip heeft zijn eigen specifieke uitrusting aan boord dat mate van slagkracht bepaald. Gerald Ford is grootste vliegdekschip ter wereld. Daarnaast is het zo dat er een vloot is gevormd met extra schepen en personeel. Het is niet zo dat de andere schepen op dit moment volgeladen zitten met straaljagers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en er zijn er 11
dan kunnen 12 nooit 60% van de slagkracht bij zich hebben
daarnaast zijn de LHD's ook krachtiger dan nagenoeg alle andere vliegdekschepen ter wereld (China, Frankrijk en als die ene het doet Rusland uitgezonderd) en een vliegdekschip staat sowieso niet gelijk aan 50 andere schepen, dat ligt maar helemaal aan de rol in kwestie
als het gaat om het projecteren van airpower wel, als het gaat om het aan land zetten van mariniers niet en dan houd ik het nog simpel
LHD, slagkrachtiger dan een vliegdekschip?? Waar heb jij het over...![]()
exact, dit heeft helemaal niets te maken met ultra conservatieve religieuze gekte, welnee....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sommige mensen hebben alleen enorme problemen met conservatieve religie wanneer het in Urk of Staphorst zit.
Wat er nu in Nederlandse steden gebeurt is vooral een 'politiek' dingetje, natuurlijk.
wat een ongelofelijk tievesbende heeft dat links ervan gemaakt
• Wil je graag blanke mensen haten? Geen enkel probleem, bij links is er ook plek voor jou.
• Misandristische wanen? Join the left!
• Haat je joden, bij links krijg je alle ruimte.
• Misogyne waarden en normen? bij links mag je je vrouw inpakken en onderdrukken zo veel je wil joh.
Omdat Amerika niet in een wereldwijde oorlog zit. Als dat wel het geval zou zijn en de Amerikaanse staat volledig mobiliseert omdat het in gevaar is, zijn deze snel genoeg operationeel. In vredestijd ga je niet 11 CSG tegelijk bemannen nee, dat ben ik met je eens. Maar dat is ook niet nodig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn niet gelijktijdig inzetbaar, Groot Brittannië heeft al enorme problemen om de Queen Elizabeth klasse in de vaart te houden omdat ze er maar twee hebben, zoveel zelfs dat ze er alweer vanaf willen.![]()
Nee, misverstand. Ze hebben 12 carrier groups ofzo. Zijn er nu 3 in de buurt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is 60% van hun marine toch?<signature here>.![]()
Ik zou het niet onverstandig vinden als ze het afstel wordt ipv uitstel, helaas heeft Netanyahu er niet zoveel belang bij als de oorlog snel afloopt want dan is het tijd om hem eruit te werken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als Bibi de troepen bij Gaza persoonlijk komt opjutten dat ze heel binnenkort Gaza niet alleen van de buitenkant zien, maar ook aan de binnenkant ga ik er wel vanuit dat de plannen voor een aanstaande grondoffensief ongewijzigd zijn. Wanneer weten ze zelf waarschijnlijk nog niet. D-day werd ook een aantal keer uitgesteld![]()
Ja, ik weet het, maar die werkperd lult zoveel onzin, hilarisch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, misverstand. Ze hebben 12 carrier groups ofzo. Zijn er nu 3 in de buurt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Juist niet. Een van de dingen waar Hamas zenuwachtig over werd, was dat de normalisatie ook middels die werkvergunningen binnensloop. Allemaal mensen die joodse Israëli's ontmoetten en daar een goede boterham verdienden. Ze zouden toch eens kunnen gaan denken...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze moeten echt stoppen met Palestijnen uit Gaza/Westbank toegang geven waarna die lui op hun gemak alle zwaktes van Israel in kaart kunnen brengen. Vervang die lui met mensen uit Thailand.
https://www.jpost.com/israel-news/article-769429
Man arrested after Facebook post praising Hamas kidnappers
The man had been reported after posting photos of children being kidnapped by the terrorist organization and praising the attackers.
Een vd comments:
Many of these terrorists that enter Israel and committed atrocities were workers and knew their way where to go. They were employed all over the south.
Did we learn anything?![]()
Australië heeft ook een groot probleem.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ja beide partijenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens gedaan hadden na de Zesdaagse Oorlog dan had dat hele Hamas er niet hoeven zijn.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: