abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:12:42 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211025067
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:11 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De Hamas miljonairs zijn een algemeen bekend feit. Overigens; des te vromer en geloviger de arabier, des te perverser zijn daadwerkelijke gedrag.
Het is niet de vraag of je een Turk bent maar waar je vandaan komt uit Turkije. Ik gok Kayseri.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211025074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:11 schreef UitStraling het volgende:
De neergeslagen opstanden van de Iraniërs van het afgelopen jaar zijn vrij cruciaal, de theocraten in Teheran voelen zich niet voldoende gesteund door de bevolking, dus geen steun aan Hezbollah, dus geen derde wereldoorlog, dankjewel voor het redden van de wereld lieve Iraniërs, moge de zomerflapperjurk en de bustier maar snel weer te zien zijn in Perzië.
Dit! Zo zie ik dit dus ook precies! Alleen verwoord jij het iets uitgebreider ^O^
Lach met een schone bips
pi_211025077
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat Rusland met hypersonische raketten op de vloot van de VS gaat schieten hebben wij allemaal een probleempje.
Zoals?
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:16:03 #154
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211025078
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:11 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De Hamas miljonairs zijn een algemeen bekend feit. Overigens; des te vromer en geloviger de arabier, des te perverser zijn daadwerkelijke gedrag.
Is hier toch ook, in de bible belt worden de meeste seksspeeltjes verkocht en drugs gesnoven.

Al die opgekropte braafheid voor de schermen uit zich in uitspattingen achter de schermen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:17:21 #155
236264 crew  capricia
pi_211025081
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tja... Misschien snap je mij nu "iets" meer over berichtgevingen....
Tja. En nu? NRC gaat voor haar doen wel door het stof. Eerst verwijderden ze niets. En nu opeens wel. Met een uitleg.
NOS was wel okay. In deze zaak.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:17:40 #156
38496 Perrin
pi_211025083
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:15 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Zoals?
Bij een Derde Wereldoorlog blijft er bar weinig over van de meeste steden en de wereldeconomie.
pi_211025084
quote:
De neergeslagen opstanden van de Iraniërs van het afgelopen jaar zijn vrij cruciaal, de theocraten in Teheran voelen zich niet voldoende gesteund door de bevolking, dus geen steun aan Hezbollah, dus geen derde wereldoorlog, dankjewel voor het redden van de wereld lieve Iraniërs, moge de zomerflapperjurk en de bustier maar snel weer te zien zijn in Perzië.
Als Iran weer Perzië is ga ik er direct heen :) Ik hou van die mensen *;
Lach met een schone bips
pi_211025087
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit! Zo zie ik dit dus ook precies! Alleen verwoord jij het iets uitgebreider ^O^
Het Iraanse regime weet al jaren dat de lage gemiddelde leeftijd van de Iraanse bevolking een bedreiging gaat vormen voor de overwegend bejaarde ayatollah's en hun bejaarde gedachtegoed. De repressie en het geweld richting de burgerbevolking mogen dan weliswaar steeds groter worden, maar op een gegeven moment gaan aantallen de doorslaggevende factor vormen en een handjevol bejaarde mannen zal het uiteindelijk altijd verliezen van een grote, jonge bevolking.
pi_211025093
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:15 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Zoals?
Één door de Russen gezonken Amerikaans vliegdekschip is het begin van WO III.
pi_211025095
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als Iran weer Perzië is ga ik er direct heen :) Ik hou van die mensen *;
Prachtig land inderdaad en mooi volk, wellicht geeft dit ze weer een nieuwe vonk om terug te vechten tegen hun onderdrukkers.

Ben alleen bang voor Jordanië, daar zitten akelig wat gefrustreerde Palestijnse vluchtelingen van de verkeerde soort in tegenstelling tot de Westbank, 1/3e van de bevolking zowat en ik weet niet of het koningshuis ze daar in toom kan houden.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:22:21 #161
38496 Perrin
pi_211025099
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Prachtig land inderdaad en mooi volk, wellicht geeft dit ze weer een nieuwe vonk om terug te vechten tegen hun onderdrukkers.

Ben alleen bang voor Jordanië, daar zitten akelig wat gefrustreerde Palestijnse vluchtelingen van de verkeerde soort in tegenstelling tot de Westbank, 1/3e van de bevolking zowat en ik weet niet of het koningshuis ze daar in toom kan houden.
Dat is helaas een land om in de gaten te houden idd. Zeker als de oorlog echt losbarst in Gaza of zelfs Libanon.
pi_211025105
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Tja. En nu? NRC gaat voor haar doen wel door het stof. Eerst verwijderden ze niets. En nu opeens wel. Met een uitleg.
NOS was wel okay. In deze zaak.
Nou goed toch van NRC? Maar ik blijf wel een beetje twijfelen aan alle berichtgevingen.. Niet alleen degene die wij hebben zoals NRC of NOS hoor.. Al Jazeera en noem maar op. Iedere media outlet roept maar wat. Daarom ben ik ook vaak traag ergens een mening over te geven over deze kwestie en kom ik vaak als mosterd na de maaltijd zeg maar :)

Ze lullen maar wat, roepen wat.. En wat is waar?
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:27:56 #163
236264 crew  capricia
pi_211025109
Vermoord tijdens een slaappartijtje.

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211025116
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat is helaas een land om in de gaten te houden idd. Zeker als de oorlog echt losbarst in Gaza of zelfs Libanon.
Maakt voor Perzië niet uit, denk je dat als ze de bevelhebbers uit het zadel hebben ze zich door een groepje uit Jordanië nog laten sturen?
Lach met een schone bips
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:37:27 #165
38496 Perrin
pi_211025131
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maakt voor Perzië niet uit, denk je dat als ze de bevelhebbers uit het zadel hebben ze zich door een groepje uit Jordanië nog laten sturen?
Neu, maar dat zou dan wel weer een extra land in de regio zijn dat eerst redelijk normaal is en vervolgens vervalt in chaos.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:39:20 #166
236264 crew  capricia
pi_211025140
Kijk. Hij heeft er al twee vrij.
Hoeveel Europeanen er vast zitten weten we niet eens.

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:41:42 #167
38496 Perrin
pi_211025145
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:39 schreef capricia het volgende:

[ twitter ]
In Europa zijn we veel te druk met ruziemaken wat Von der Leyen wel en niet had mogen zeggen. Hopeloos.
pi_211025146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Neu, maar dat zou dan wel weer een extra land in de regio zijn dat eerst redelijk normaal is en vervolgens vervalt in chaos.
Vraag het me af.
Lach met een schone bips
pi_211025153
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:39 schreef capricia het volgende:

[ twitter ]
Maakt het uit wie of welke nationaliteit er vrij komt?

Sorry Cap, wil je niet aanvallen hoor. Maar erger me ook vaak aan berichtgeving in de media dat er bij een ongeluk 20 doden zijn gevallen waaronder 3 Nederlanders... Maakt dat wat uit? Dus niet echt op jou gericht deze rant :)
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:45:10 #170
236264 crew  capricia
pi_211025154
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
In Europa zijn we veel te druk met ruziemaken wat Von der Leyen wel en niet had mogen zeggen. Hopeloos.
Ja. Het is echt hopeloos.
We gaan nooit iets betekenen op het wereldtoneel.

Ik vind dit zo triest voor de 10+ gijzelaars uit onze EU. We weten niets.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211025158
Ik wil hier ff op reageren want maak me wel zorgen om de hele toestand.
|Nu weten sommige of wss de meeste niet, dat ik ook in een bandje speel christelijk en met Israëlische songs etc

En ik heb serieus moeite ermee dat ik hier op een podium sta met de Israëlische vlag terwijl er tanks zeg maar rijden met dezelfde ermee.
Dat strookt zo niet met mijn idee wel.

Hoe denken jullie?
Do what you love, love what you do!
pi_211025162
quote:
Ik hoop echt zo dat de nieuwe seculiere generatie daar snel die oudjes er uit weet te clikkeren. Zou heel fijn zijn voor de wereld.

Hele lieve mensen dat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:48:48 #173
38496 Perrin
pi_211025166
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:45 schreef kree het volgende:
|Nu weten sommige of wss de meeste niet, dat ik ook in een bandje speel christelijk en met Israëlische songs etc

En ik heb serieus moeite ermee dat ik hier op een podium sta met de Israëlische vlag terwijl er tanks zeg maar rijden met dezelfde ermee.

Hoe denken jullie?
Anders vervang je die vlag door de vredesvlag voor zolang de oorlog duurt?
pi_211025168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Anders vervang je die vlag door de vredesvlag voor zolang de oorlog duurt?
nouja als t aan mij lag wel, maar ik heb niet de leiding daarover natuurlijk. Snap het namelijk wel ook van beide kanten, dat maakt dit zo lastig.
\
Maar ik ben meer voor vrede oplossing zonder geweld, maar ok zonder vingers te wijzen de hele islam richting is er ook niet echt wel willend in.
Do what you love, love what you do!
pi_211025169
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:45 schreef kree het volgende:

Hoe denken jullie?
Dude, je mag altijd je mening geven zolang je netjes blijft... Hey zal je zeggen dat ik vanuit mijn moeder Joods bloed heb. Maar dat maakt in mijn mening ook niet uit, die geef ik gewoon, en moet jij ook doen. Ook al heb ik niks met het Joodse geloof alsnog respecteer ik dat net zo als de Islam en het Christendom. Laten we lekker gelijk zijn :)
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')