Het is niet de vraag of je een Turk bent maar waar je vandaan komt uit Turkije. Ik gok Kayseri.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Hamas miljonairs zijn een algemeen bekend feit. Overigens; des te vromer en geloviger de arabier, des te perverser zijn daadwerkelijke gedrag.
Dit! Zo zie ik dit dus ook precies! Alleen verwoord jij het iets uitgebreiderquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:11 schreef UitStraling het volgende:
De neergeslagen opstanden van de Iraniërs van het afgelopen jaar zijn vrij cruciaal, de theocraten in Teheran voelen zich niet voldoende gesteund door de bevolking, dus geen steun aan Hezbollah, dus geen derde wereldoorlog, dankjewel voor het redden van de wereld lieve Iraniërs, moge de zomerflapperjurk en de bustier maar snel weer te zien zijn in Perzië.
Zoals?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Rusland met hypersonische raketten op de vloot van de VS gaat schieten hebben wij allemaal een probleempje.
Is hier toch ook, in de bible belt worden de meeste seksspeeltjes verkocht en drugs gesnoven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Hamas miljonairs zijn een algemeen bekend feit. Overigens; des te vromer en geloviger de arabier, des te perverser zijn daadwerkelijke gedrag.
Tja. En nu? NRC gaat voor haar doen wel door het stof. Eerst verwijderden ze niets. En nu opeens wel. Met een uitleg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja... Misschien snap je mij nu "iets" meer over berichtgevingen....
Bij een Derde Wereldoorlog blijft er bar weinig over van de meeste steden en de wereldeconomie.quote:
Als Iran weer Perzië is ga ik er direct heenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:11 schreef UitStraling het volgende:
De neergeslagen opstanden van de Iraniërs van het afgelopen jaar zijn vrij cruciaal, de theocraten in Teheran voelen zich niet voldoende gesteund door de bevolking, dus geen steun aan Hezbollah, dus geen derde wereldoorlog, dankjewel voor het redden van de wereld lieve Iraniërs, moge de zomerflapperjurk en de bustier maar snel weer te zien zijn in Perzië.
Het Iraanse regime weet al jaren dat de lage gemiddelde leeftijd van de Iraanse bevolking een bedreiging gaat vormen voor de overwegend bejaarde ayatollah's en hun bejaarde gedachtegoed. De repressie en het geweld richting de burgerbevolking mogen dan weliswaar steeds groter worden, maar op een gegeven moment gaan aantallen de doorslaggevende factor vormen en een handjevol bejaarde mannen zal het uiteindelijk altijd verliezen van een grote, jonge bevolking.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit! Zo zie ik dit dus ook precies! Alleen verwoord jij het iets uitgebreider
Prachtig land inderdaad en mooi volk, wellicht geeft dit ze weer een nieuwe vonk om terug te vechten tegen hun onderdrukkers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als Iran weer Perzië is ga ik er direct heenIk hou van die mensen
Dat is helaas een land om in de gaten te houden idd. Zeker als de oorlog echt losbarst in Gaza of zelfs Libanon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig land inderdaad en mooi volk, wellicht geeft dit ze weer een nieuwe vonk om terug te vechten tegen hun onderdrukkers.
Ben alleen bang voor Jordanië, daar zitten akelig wat gefrustreerde Palestijnse vluchtelingen van de verkeerde soort in tegenstelling tot de Westbank, 1/3e van de bevolking zowat en ik weet niet of het koningshuis ze daar in toom kan houden.
Nou goed toch van NRC? Maar ik blijf wel een beetje twijfelen aan alle berichtgevingen.. Niet alleen degene die wij hebben zoals NRC of NOS hoor.. Al Jazeera en noem maar op. Iedere media outlet roept maar wat. Daarom ben ik ook vaak traag ergens een mening over te geven over deze kwestie en kom ik vaak als mosterd na de maaltijd zeg maarquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. En nu? NRC gaat voor haar doen wel door het stof. Eerst verwijderden ze niets. En nu opeens wel. Met een uitleg.
NOS was wel okay. In deze zaak.
Maakt voor Perzië niet uit, denk je dat als ze de bevelhebbers uit het zadel hebben ze zich door een groepje uit Jordanië nog laten sturen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is helaas een land om in de gaten te houden idd. Zeker als de oorlog echt losbarst in Gaza of zelfs Libanon.
Neu, maar dat zou dan wel weer een extra land in de regio zijn dat eerst redelijk normaal is en vervolgens vervalt in chaos.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt voor Perzië niet uit, denk je dat als ze de bevelhebbers uit het zadel hebben ze zich door een groepje uit Jordanië nog laten sturen?
In Europa zijn we veel te druk met ruziemaken wat Von der Leyen wel en niet had mogen zeggen. Hopeloos.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:39 schreef capricia het volgende:
Kijk. Hij heeft er al twee vrij.
Hoeveel Europeanen er vast zitten weten we niet eens.
[ twitter ]
Vraag het me af.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neu, maar dat zou dan wel weer een extra land in de regio zijn dat eerst redelijk normaal is en vervolgens vervalt in chaos.
Maakt het uit wie of welke nationaliteit er vrij komt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:39 schreef capricia het volgende:
Kijk. Hij heeft er al twee vrij.
Hoeveel Europeanen er vast zitten weten we niet eens.
[ twitter ]
Ja. Het is echt hopeloos.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Europa zijn we veel te druk met ruziemaken wat Von der Leyen wel en niet had mogen zeggen. Hopeloos.
Ik hoop echt zo dat de nieuwe seculiere generatie daar snel die oudjes er uit weet te clikkeren. Zou heel fijn zijn voor de wereld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:11 schreef UitStraling het volgende:
Anders vervang je die vlag door de vredesvlag voor zolang de oorlog duurt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:45 schreef kree het volgende:
Ik wil hier ff op reageren want maak me wel zorgen om de hele toestand.
|Nu weten sommige of wss de meeste niet, dat ik ook in een bandje speel christelijk en met Israëlische songs etc
En ik heb serieus moeite ermee dat ik hier op een podium sta met de Israëlische vlag terwijl er tanks zeg maar rijden met dezelfde ermee.
Dat strookt zo niet met mijn idee wel.
Hoe denken jullie?
nouja als t aan mij lag wel, maar ik heb niet de leiding daarover natuurlijk. Snap het namelijk wel ook van beide kanten, dat maakt dit zo lastig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Anders vervang je die vlag door de vredesvlag voor zolang de oorlog duurt?
Dude, je mag altijd je mening geven zolang je netjes blijft... Hey zal je zeggen dat ik vanuit mijn moeder Joods bloed heb. Maar dat maakt in mijn mening ook niet uit, die geef ik gewoon, en moet jij ook doen. Ook al heb ik niks met het Joodse geloof alsnog respecteer ik dat net zo als de Islam en het Christendom. Laten we lekker gelijk zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:45 schreef kree het volgende:
|Nu weten sommige of wss de meeste niet, dat ik ook in een bandje speel christelijk en met Israëlische songs etc
En ik heb serieus moeite ermee dat ik hier op een podium sta met de Israëlische vlag terwijl er tanks zeg maar rijden met dezelfde ermee.
Hoe denken jullie?
Je moet je er ook wel goed bij voelen dat je daar staat te spelen met die vlag op het podium natuurlijk. Niet gek dat je daar vraagtekens bij hebt met alles wat er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als t aan mij lag wel, maar ik heb niet de leiding daarover natuurlijk. Snap het namelijk wel ook van beide kanten, dat maakt dit zo lastig.
\
Maar ik ben meer voor vrede oplossing zonder geweld, maar ok zonder vingers te wijzen de hele islam richting is er ook niet echt wel willend in.
Ja. Dat maakt uit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt het uit wie of welke nationaliteit er vrij komt?
Sorry Cap, wil je niet aanvallen hoor. Maar erger me ook vaak aan berichtgeving in de media dat er bij een ongeluk 20 doden zijn gevallen waaronder 3 Nederlanders... Maakt dat wat uit? Dus niet echt op jou gericht deze rant
tuurlijk? ik hou het netjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dude, je mag altijd je mening geven zolang je netjes blijft... Hey zal je zeggen dat ik vanuit mijn moeder Joods bloed heb. Maar dat maakt in mijn mening ook niet uit, die geef ik gewoon, en moet jij ook doen. Ook al heb ik niks met het Joodse geloof alsnog respecteer ik dat net zo als de Islam en het Christendom. Laten we lekker gelijk zijn
nou precies dat en heb dat gedaan ook hoor. Omdat het sinds net allemaal eigenlijk even zo extreem werd is daar niet zozeer over gesproken, maar for sure heb ik wel aangegeven dat me dat dus niet bevalt. Ben idd meer voor een vrede vlag dan ook zoals genoemd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je moet je er ook wel goed bij voelen dat je daar staat te spelen met die vlag op het podium natuurlijk. Niet gek dat je daar vraagtekens bij hebt met alles wat er nu gebeurt.
Zou het dan minstens in de band proberen bespreekbaar te maken. Het beste is natuurlijk als jullie daar samen uitkomen.
"onze" EU?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt uit.
Als straks alle VS mensen vrij zijn en niemand van onze EU.
Dat zegt wat. Dan is de EU incompetent. Voeding voor zowel de Anti EU mensen. Als voor de mensen die meer macht bij de EU qua buitenlandse politiek willen leggen.
En ik weet nu al waar dat kwartje gaat landen.
Wij (als EU burgers) weten niet eens hoeveel Spanjaarden of Italianen er gegijzeld zijn.
Wie weet komen de Europese gegijzelden wel eerder vrij. De EU heeft af en toe nog wat proberen te doen voor Gaza zoals een haven bouwen. De woede van die haatbaarden richt zich meestal op Israel en Amerika. Hoor ze nooit scanderen "Dood aan de EU!"quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt uit.
Als straks alle VS mensen vrij zijn en niemand van onze EU.
Dat zegt wat. Dan is de EU incompetent. Voeding voor zowel de Anti EU mensen. Als voor de mensen die meer macht bij de EU qua buitenlandse politiek willen leggen.
En ik weet nu al waar dat kwartje gaat landen.
Wij (als EU burgers) weten niet eens hoeveel Spanjaarden of Italianen er gegijzeld zijn.
In Nederland zou ik vooral de Nederlandse vlag gebruiken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:45 schreef kree het volgende:
Hoe denken jullie?
gaat het niet om, zeker als je niet zoveel met christelijk hebt dan kan ik begrijpen dit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Nederland zou ik vooral de Nederlandse vlag gebruiken.
Ik ga slapen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
"onze" EU?
Het zootje wat bij elkaar hangt aan losse touwtjes en nooit een eenheid geweest is en zal worden? Onze EU waar Nederland ineens iemand een Nederlands paspoort verschaft? (niet dat ik het daarmee oneens ben, maar eerlijk is het niet)
Onze EU waar waar ongeveer 50% van de asielaanvragen afgekeurd worden, maar in Nederland meer dan 70% goedgekeurd worden. Onze EU waar een collega van mij binnen 2 jaar zijn huis uit moet omdat het naar statushouders gaat en hij overal onderaan de lijst voor andere woning staat. Onze EU die ons als kleine landje regels oplegt waardoor er niet genoeg woningen gebouwd "KUNNEN" worden om ook onze jongeren een woning te kunnen huren of kopen?
Dat is onze EU
Als ze het binnen onze EU grenzen al niet weten?
Maar goed, beetje heel erg of topic dus mag een mod ook meteen verwijderen.. Maar wilde het wel gezegd hebben
Dan geen enkele vlag, want de christelijke regel van naastenliefde zou universeel moeten gelden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
gaat het niet om, zeker als je niet zoveel met christelijk hebt dan kan ik begrijpen dit.
En goed ik ga hier niet de predikant uithangen enzo verder.
Maar ik sta wel achter christelijk geloof nu, maar dit is weer zo'n ding waarvan ik denk, totaal niet christelijk in mijn beleving.
Ook prima wmb?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan geen enkele vlag, want de christelijke regel van naastenliefde zou universeel moeten gelden.
Ik denk Neutraal opstellen in jullie geval is altijd het bestequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ook prima wmb?
Ik was er sowieso niet zo voor om Perce 1 ding ervan uit te promoten, maar zo ging het gewoon een beetje.
En tja dan ben ik uiteindelijk ook muzikant gewoon. Ik maak me er allemaal niet zo druk om wat voor liedjes precies.
Maar ik sta niet achter iets wat geweld moet zijn. Dus nja denk de rest ook niet hoor.. Maar ik zou hier op afhaken als ze dat Perce onwijs pro Israel alleen willen doen.
|Maar denk dat is de bedoeling niet.
ja soort van wel en ok dat maak je ook dan als bandje natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk Neutraal opstellen in jullie geval is altijd het besteIk begrijp het altijd een statement moeten maken ook niet zo goed..
Jullie zijn muzikanten, muziek zou altijd los moeten staan van alles denk ik. Het is een expressie sommigen vinden het goed, anderen niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja soort van wel en ok dat maak je ook dan als bandje natuurlijk.
En ok zo lang dat vredelievend is met wat voor muziek of nummer ook ben ik er ok mee.
De waarheid ligt weer in het midden dan, want ok niemand weet dat maar zie ook beelden op het nieuws van kindjes enzo gewond en laat staan als dit nog erger wordt. En daar wil ik mijn handen ver vanaf houden wel.
dat is natuurlijk het doel uiteindelijk. En ok zolang ik denk kan dat bereiken met anderen dan is het goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jullie zijn muzikanten, muziek zou altijd los moeten staan van alles denk ik. Het is een expressie sommigen vinden het goed, anderen niet.
Als geloof nou ook zo makkelijk zou werken![]()
Maar muziek verbind wel
ik denk dat als men de gijzelaars vrijlaat , er weer voedsel en water is voor hamas en hun familiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep, wie gijzelt wie hier ook al weer......
Natuurlijk er vervelend voor de goedwillende burger die onder Hamas levend, niet wil of kan kiezen.
Verder moeten we echt af van het narratief dat het hier gaat om een soort van strafexercitie.
huizen van hamas leden , kunnen plat , zodat men de gijzelaaars vrij laatquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Raketten, kantoor, voorraad, lab etc daar kan ik me iets bij voorstellen. Ook al is het alleen al als boodschap naar Hamas en de bevoking.
Als er een Hamas lid woont of aanwezig is, is dat gebouw een legitiem militair doel om volledig plat te leggen?
Edit. Was wel een bijzonder verhaal van een meisje bij een podcast. Ze durfde met haar familie niet te evacueren want ze weten niet waar ze terecht komen en wie daar de buren zijn
Hamas moet alle gijzelaars vrij laten om hulp te krijgen , niet alleen de amerikaansequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wie weet komen de Europese gegijzelden wel eerder vrij. De EU heeft af en toe nog wat proberen te doen voor Gaza zoals een haven bouwen. De woede van die haatbaarden richt zich meestal op Israel en Amerika. Hoor ze nooit scanderen "Dood aan de EU!"
Maar denk je ook niet dat wanneer Egypte de grenzen open gooit er veel Hamas mee loopt Egypte in? Ik denk ook niet dat zij dat willen, het is best wel een kut situatie... (best wel is een understatement)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat als men de gijzelaars vrijlaat , er weer voedsel en water is voor hamas en hun familie
Israel moet de kinderen van de HAMAS gijzelen in een kale gevangenis onder de grond
Men zegt het is 2 minuut over twaalf, al is het 3 uur over twaalf , eerst de gijzelaars vrij laten![]()
[..]
huizen van hamas leden , kunnen plat , zodat men de gijzelaaars vrij laat
Grens blijft gesloten tot de gijzelaars naar buiten komen
[..]
Hamas moet alle gijzelaars vrij laten om hulp te krijgen , niet alleen de amerikaanse
Ook als er bv 80 gewone burgers wonen? Dus 1 Hamas figuur uitschakelen en 80 burgers doden daarvoor.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Samenvatting 7 oktober tot 19 oktober (wiki)
In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Israëlische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Israël over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israëli's.
Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Israël met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Israël waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Israël de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Israël geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden
Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Israëlisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Israëlische leger met raketaanvallen antwoordde.
Israël riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis. Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza.
Recente frontpage berichten 19 oktober
Biden: 'Egypte gaat vrijdag grensovergang Gaza openen voor humanitaire hulp'
Piers Morgan interviewt Bassem Youssef over Israël en GazaSPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live![]()
open gooien is in laten , niet uit latenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar denk je ook niet dat wanneer Egypte de grenzen open gooit er veel Hamas mee loopt Egypte in? Ik denk ook niet dat zij dat willen, het is best wel een kut situatie... (best wel is een understatement)
afgezien daarvan, die hamas jongens willen graag martelaar worden
en terzijde , de echte Hamas mensen zitten niet in de gazastrook , maar in Qatar en Iran, 5 keer per dag naar de MosqeuEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ik heb een beetje nog want rij dan naar werk en terug langs dat internationale gerechtshof, en zie de hele week Palestijnse vlaggen daar en veel politie.
Niks aan de hand verder trouwens daarom komt dat niet in het nieuws.
maar wat ik denk ook bij de Palestijnse bevolking vooral is dit dus een onwijs kut situatie?
kan me dat voorstellen, tis eigenlijk weer een groep erin die de problemen maakt? denk dat het merendeel ook Palestijns het er niet mee eens is.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Greta is wel een beetje een terroristen knuffelaar natuurlijk. Ze support bv een account die dit zei over de 1400 moorden op Israël:quote:
https://www.instagram.com/p/CyGS02IMIhM/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dan ben je wel een beetje extreem hoor.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2023 07:51:12 ]![]()
https://www.timesofisrael(...)or-security-reasons/Sport verbroedertquote:The Basque far-left radical group Indar Gorri published on its social networks an image of a “forbidden” sign with the Granada player’s face and the slogan “Weissman out.”![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: