Wees als Duitsland alsjeblieftquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De lokale terreurtak van Hamas is weer vroeg op de been vandaag in Den Haag.
Dat zou een hoop woningen opleveren in de kalifaat wijken (Schilderswijk en Transvaal).quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees als Duitsland alsjeblieft
* Nattekat herinnert zich plots wat de gemeenteraad in Den Haag is
We zijn gedoemd
'slim' is zo mogelijk een nog vagere kwalificatie dan 'intelligent'. Een stelling als deze snijdt dan ook niet echt hout.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd jaar geleden waren Britse schoolkinderen bijna 15 procent slimmer.
Alleen maar de basisschool afgemaakt hebben of nooit hebben leren lezen en schrijven scheelt toch heel wat IQ punten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scholing heeft oprecht maar een hele kleine rol. IQ tests zijn ooit bedacht juist om te achterhalen welke kinderen makkelijker door de stof zullen gaan dan anderen, dus voorbereiding op onderwijs. Er worden ruwe vaardigheden getest die op scholen niet worden verbeterd, scholen leren je juist om die vaardigheden in te zetten.
https://www.eoswetenschap(...)0vijf%20IQ%2Dpunten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scholing heeft oprecht maar een hele kleine rol. IQ tests zijn ooit bedacht juist om te achterhalen welke kinderen makkelijker door de stof zullen gaan dan anderen, dus voorbereiding op onderwijs. Er worden ruwe vaardigheden getest die op scholen niet worden verbeterd, scholen leren je juist om die vaardigheden in te zetten.
Echt griezelig vind ik dat. Een stel schattige en leuk spelende kinderen, die dan opeens gevraagd worden wat ze van de Joden vinden. Imo een van de ergste voorbeelden hoe zelfs zulke kinderlijke onschuld gecorrumpeerd kan worden. En helaas geldt dat ook voor de Joodse kinderen, die Palestijnen als nog minder dan ratten zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In Gaza wonen niet eens 5 miljoen mensen. En die voedingsbodem wordt gecreëerd door de leiders. Die kiezen er bewust voor deze ideologie bij velen er met de paplepel in te gieten. En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.
Als je videos ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen.
Tja. Als ik een test doe in het Koreaans dan scoor ik ook aanzienlijk lager vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen maar de basisschool afgemaakt hebben of nooit hebben leren lezen en schrijven scheelt toch heel wat IQ punten.
[..]
https://www.eoswetenschap(...)0vijf%20IQ%2Dpunten.
IQ is flink beïnvloedbaar. Als je een 12-jarig kind neemt dat op een IQ-test 95 scoort en je traint dat kind een jaar lang intensief op alle onderdelen van zo'n test, zal dat kind na een jaar aanzienlijk hoger scoren.quote:
Langs lopende onderzoek ooit maar goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
'slim' is zo mogelijk een nog vagere kwalificatie dan 'intelligent'. Een stelling als deze snijdt dan ook niet echt hout.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In Gaza wonen niet eens 5 miljoen mensen. En die voedingsbodem wordt gecreëerd door de leiders. Die kiezen er bewust voor deze ideologie bij velen er met de paplepel in te gieten. En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.
Als je videos ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen.
je slaat precies de spijker op zijn kop en dan niet alleen voor deze kwestie maar voor alle dingen in het leven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.
Er zijn prima IQ testen die taal onafhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja. Als ik een test doe in het Koreaans dan scoor ik ook aanzienlijk lager vermoed ik zo.
Sommige mensen zijn geestelijk blijven hangen bij de Schelde metingen. alleen hebben die mensen het vandaag de dag over geneticaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met genen te maken?
Want het iq is in de Arabische wereld vaak ook een stuk lager doordat kinderen minder naar school gaan, en al helemaal niet verder leren na bijvoorbeeld de basisschool.
Dus het zijn toch weer die omstandigheden.
En een veilige omgeving om in op te groeien is ook belangrijk om te kunnen leren en je te ontwikkelen.
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.
Da's een beetje lastig oordelen zonder bronvermelding he vriendquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langs lopende onderzoek ooit maar goed
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen maar de basisschool afgemaakt hebben of nooit hebben leren lezen en schrijven scheelt toch heel wat IQ punten.
[..]
Nja, Mark Rutte had geloof ik 130 jaar gestudeerd toch? Vandaar dat ie zo slim isquote:Een extra studiejaar resulteert in een stijging van een tot vijf IQ-punten.
Incest is natuurlijk wel een belangrijke factor in het M-O.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar dat heeft toch niks met genen te maken?
Want het iq is in de Arabische wereld vaak ook een stuk lager doordat kinderen minder naar school gaan, en al helemaal niet verder leren na bijvoorbeeld de basisschool.
Dus het zijn toch weer die omstandigheden.
En een veilige omgeving om in op te groeien is ook belangrijk om te kunnen leren en je te ontwikkelen.
Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.
Je bron onderbouwt je punt amper. Kinderen die makkelijk leren zitten langer op school. Goh, wat raar dat kinderen met meer onderwijs hoger scoren. En die bron haalt dat wel aan, maar brengt vervolgens geen argument van hoe dat opgelost is. IQ tests zijn niet perfect, dus dat de potentie er is betekent niet automatisch dat dat zich ook daadwerkelijk uit op latere leeftijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Omgevingsfactoren - daar hoort scholing ook bij - hebben zeker wel een significante invloed op de IQ ontwikkeling. Een groot deel zou inderdaad worden bepaald door erfelijkheid. Echter, een significante deel ook door omgevingsfactoren. Dan speelt nog de combinatie van beide mee: twee intelligente ouders in een goede omgeving stimuleren het kind ook zijn intelligentie te ontwikkelen. Ook dat zorgt voor een hoger IQ uiteindelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alleen heeft het IQ helemaal niks met onderwijs te maken
Er zijn ook aanwijzingen te vinden dat meer primitief levende volkeren een hogere intelligentie hebben omdat natuurlijke selectie er nog een grotere rol speelt dan bij ons in het westen.
Ja niet alles wat dit gigantische brein opgeslagen heeft is zo een twee drie terug te vinden op het gebrekkige internet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's een beetje lastig oordelen zonder bronvermelding he vriend
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even wachten met het nieuws. Het gaat nu over IQ
Klopt, maar dat is gelukkig niet hoe scholen werken, maar geeft wel aan dat zo'n test niet alles zegt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
IQ is flink beïnvloedbaar. Als je een 12-jarig kind neemt dat op een IQ-test 95 scoort en je traint dat kind een jaar lang intensief op alle onderdelen van zo'n test, zal dat kind na een jaar aanzienlijk hoger scoren
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De lokale terreurtak van Hamas is weer vroeg op de been vandaag in Den Haag.
In Nederland hebben hersendode beleidsmakers en journalisten van de woke beweging helaas een iets grotere vinger in de pap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?
Geen idee. Hopelijk maken ze er snel werk van. Oppleuren!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?
die testen en zoals veel testen en eigenlijk alle testen werken alleen als je de theorie aanleert en de testen niet oefent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is gelukkig niet hoe scholen werken, maar geeft wel aan dat zo'n test niet alles zegt.
Ik moet nog maar zien of de Verenigde Staten ook echt zich in de strijd gaan mengen als Hezbollah aanvalt. Wellicht dat ze defensief wat werk verrichten en op het gebied van intel. Maar of ze Zuid-Libanon met de grond gelijk gaan maken, meh. Dat zie ik nog niet 1-2-3 gebeuren. Israël zou in staat moeten zijn daar zelf de boel schoon te vegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?
Des te meer reden om weer nieuwtjes te plaatsenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even wachten met het nieuws. Het gaat nu over IQ
En als iemand jou dan een keer op je flikker geeft is het huilen zeker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je slaat precies de spijker op zijn kop en dan niet alleen voor deze kwestie maar voor alle dingen in het leven.
Ik doe dit tegenwoordig ook op het werk. Dat poeslief aardig zijn en proberen mensen te begrijpen en verklaren om zodingen voor elkaar te krijgen is bij mij nu afgelopen. Nu is het gewoon doen, anders meld ik het hogerop en is het van mijn bordje. En nu eindelijk krijg ik resultaten.
Hop, veroordelen die hap en handelen en niks geen verkaring of begrip.
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:20 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Één door de Russen gezonken Amerikaans vliegdekschip is het begin van WO III.
Middagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.
Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.
Nee. Alleen onwetenden geloven in zulke domme dingen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat ze helemaal niet willen vechten. En dat het daarom telkens, maar uitgesteld wordt. Wellicht dat de Amerikanen hun vuile werk willen doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee, dan accepteer ik dat en maak ik voor mezelf een verbeterplan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En als iemand jou dan een keer op je flikker geeft is het huilen zeker.
Met je Israëlische vlag
Ik mag toch hopen dat nadat Hamas verslagen is Bibi gewieberd wordt zodat de betrekkingen normaler kunnen worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Zullen we dat dan ook bij Israëlische hardliners gaan doen? In plaats van deze bizarre Westerse onvoorwaardelijke steun?
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of de Verenigde Staten ook echt zich in de strijd gaan mengen als Hezbollah aanvalt. Wellicht dat ze defensief wat werk verrichten en op het gebied van intel. Maar of ze Zuid-Libanon met de grond gelijk gaan maken, meh. Dat zie ik nog niet 1-2-3 gebeuren. Israël zou in staat moeten zijn daar zelf de boel schoon te vegen.
Altijd mooi om te zien hoe “verdedigers van onze westerse waarden” vooral niet begrijpen wat die waarden eigenlijk inhouden. Past eigenlijk wel mooi bij die IQ discussiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland hebben hersendode beleidsmakers en journalisten van de woke beweging helaas een iets grotere vinger in de pap.
Als ze dat nou eens gedaan hadden na de Zesdaagse Oorlog dan had dat hele Hamas er niet hoeven zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nee, dan accepteer ik dat en maak ik voor mezelf een verbeterplan.
Dat laatste zie ik eigenlijk nagenoeg nooit bij anderen. Het ligt altijd per definitie aan de ander.
Eensquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als Hezbollah Israël aanvalt, staan we op de rand van een grote regionale oorlog.
Dat is 60% van hun marine toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee. Alleen onwetenden geloven in zulke domme dingen.
Vliegdekschepen zijn daar voor een grootschaligere plan.
Op 3 ook als het moet, niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eens
De vraag is of de Israeli's in staat zijn om op twee fronten te vechten
Ruslandquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.
Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.
Vertel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee. Alleen onwetenden geloven in zulke domme dingen.
Vliegdekschepen zijn daar voor een grootschaligere plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
60% van hun totale kracht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is 60% van hun marine toch?
als er niet zoveel grondstoffen waren hadden we er nooit wat van gehoordquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |