abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:31:18 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211027661
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat worden overuren in de maagdenfabriek.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:32:19 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211027671
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?
In Nederland hebben hersendode beleidsmakers en journalisten van de woke beweging helaas een iets grotere vinger in de pap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211027673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?
Geen idee. Hopelijk maken ze er snel werk van. Oppleuren!
Zonder wrijving geen glans
pi_211027676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is gelukkig niet hoe scholen werken, maar geeft wel aan dat zo'n test niet alles zegt.
die testen en zoals veel testen en eigenlijk alle testen werken alleen als je de theorie aanleert en de testen niet oefent.

Zo moet verboden worden om cito toetsen te oefenen. De cito toets geeft alleen goede resultaten als iemand deze maakt die nog nooit een cito toets gezien heeft. En ja, dan kan het resultaat tegenvallen, maar dat is dan maar zo.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211027677
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?
Ik moet nog maar zien of de Verenigde Staten ook echt zich in de strijd gaan mengen als Hezbollah aanvalt. Wellicht dat ze defensief wat werk verrichten en op het gebied van intel. Maar of ze Zuid-Libanon met de grond gelijk gaan maken, meh. Dat zie ik nog niet 1-2-3 gebeuren. Israël zou in staat moeten zijn daar zelf de boel schoon te vegen.
pi_211027682
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Even wachten met het nieuws. Het gaat nu over IQ
Des te meer reden om weer nieuwtjes te plaatsen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211027686
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
je slaat precies de spijker op zijn kop en dan niet alleen voor deze kwestie maar voor alle dingen in het leven.

Ik doe dit tegenwoordig ook op het werk. Dat poeslief aardig zijn en proberen mensen te begrijpen en verklaren om zodingen voor elkaar te krijgen is bij mij nu afgelopen. Nu is het gewoon doen, anders meld ik het hogerop en is het van mijn bordje. En nu eindelijk krijg ik resultaten.
Hop, veroordelen die hap en handelen en niks geen verkaring of begrip.
En als iemand jou dan een keer op je flikker geeft is het huilen zeker.

Met je Israëlische vlag :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211027693
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Één door de Russen gezonken Amerikaans vliegdekschip is het begin van WO III.
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.

Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.
pi_211027697
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Als Hezbollah Israël aanvalt, staan we op de rand van een grote regionale oorlog.
pi_211027703
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.

Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.
Middag :W

Gelukkig hebben we Poetin inderdaad, die in wel van de nuance.
pi_211027704
quote:

[..]
Nee. Alleen onwetenden geloven in zulke domme dingen.

Vliegdekschepen zijn daar voor een grootschaligere plan.
pi_211027706
quote:

[..]
Krijg steeds meer het idee dat ze helemaal niet willen vechten. En dat het daarom telkens, maar uitgesteld wordt. Wellicht dat de Amerikanen hun vuile werk willen doen?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211027708
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]
En als iemand jou dan een keer op je flikker geeft is het huilen zeker.

Met je Israëlische vlag :')
nee, dan accepteer ik dat en maak ik voor mezelf een verbeterplan.
Dat laatste zie ik eigenlijk nagenoeg nooit bij anderen. Het ligt altijd per definitie aan de ander.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211027710
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.

Zullen we dat dan ook bij Israëlische hardliners gaan doen? In plaats van deze bizarre Westerse onvoorwaardelijke steun? :{
Ik mag toch hopen dat nadat Hamas verslagen is Bibi gewieberd wordt zodat de betrekkingen normaler kunnen worden.
pi_211027711
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik moet nog maar zien of de Verenigde Staten ook echt zich in de strijd gaan mengen als Hezbollah aanvalt. Wellicht dat ze defensief wat werk verrichten en op het gebied van intel. Maar of ze Zuid-Libanon met de grond gelijk gaan maken, meh. Dat zie ik nog niet 1-2-3 gebeuren. Israël zou in staat moeten zijn daar zelf de boel schoon te vegen.
Ik denk het niet.

Als de Amerikanen half betrokken zijn bij twee oorlogen dan denk ik dat China z'n kans ook schoon ziet. En ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo kwetsbaar willen maken voor een conflict zonder eind. Bovendien is het risico op een directe confrontatie met Iran dan echt te groot.

De gekozen verwoording is ook heel specifiek. De overwinning van Israël is van levensbelang, zegt de VS. Maar meeknokken? Geen woord daarover.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:36:27 #241
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211027718
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In Nederland hebben hersendode beleidsmakers en journalisten van de woke beweging helaas een iets grotere vinger in de pap.
Altijd mooi om te zien hoe “verdedigers van onze westerse waarden” vooral niet begrijpen wat die waarden eigenlijk inhouden. Past eigenlijk wel mooi bij die IQ discussie
pi_211027720
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
nee, dan accepteer ik dat en maak ik voor mezelf een verbeterplan.
Dat laatste zie ik eigenlijk nagenoeg nooit bij anderen. Het ligt altijd per definitie aan de ander.
Als ze dat nou eens gedaan hadden na de Zesdaagse Oorlog dan had dat hele Hamas er niet hoeven zijn.
pi_211027722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Als Hezbollah Israël aanvalt, staan we op de rand van een grote regionale oorlog.
Eens

De vraag is of de Israeli's in staat zijn om op twee fronten te vechten
pi_211027726
quote:

[..]

Dat is 60% van hun marine toch?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211027728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Eens

De vraag is of de Israeli's in staat zijn om op twee fronten te vechten
Op 3 ook als het moet, niet de eerste keer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:37:40 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211027736
quote:

[..]

Rusland :+ , Vlad zit niet voor niets zoveel in Xi's ass, van die wereldmacht is weinig over.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:39:05 #247
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211027754
quote:

[..]

Vertel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211027757
quote:

[..]

Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211027762
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is 60% van hun marine toch?
60% van hun totale kracht.

Dat gezegd te hebben ga jij weer op negeer.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:39:56 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211027767
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.
als er niet zoveel grondstoffen waren hadden we er nooit wat van gehoord
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')