abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:22:29 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211027561
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

De lokale terreurtak van Hamas is weer vroeg op de been vandaag in Den Haag.
Wees als Duitsland alsjeblieft :{

* Nattekat herinnert zich plots wat de gemeenteraad in Den Haag is

We zijn gedoemd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211027572
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wees als Duitsland alsjeblieft :{

* Nattekat herinnert zich plots wat de gemeenteraad in Den Haag is

We zijn gedoemd
Dat zou een hoop woningen opleveren in de kalifaat wijken (Schilderswijk en Transvaal).
Zonder wrijving geen glans
pi_211027576
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Honderd jaar geleden waren Britse schoolkinderen bijna 15 procent slimmer.
'slim' is zo mogelijk een nog vagere kwalificatie dan 'intelligent'. Een stelling als deze snijdt dan ook niet echt hout.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:24:12 #204
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211027577
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Scholing heeft oprecht maar een hele kleine rol. IQ tests zijn ooit bedacht juist om te achterhalen welke kinderen makkelijker door de stof zullen gaan dan anderen, dus voorbereiding op onderwijs. Er worden ruwe vaardigheden getest die op scholen niet worden verbeterd, scholen leren je juist om die vaardigheden in te zetten.
Alleen maar de basisschool afgemaakt hebben of nooit hebben leren lezen en schrijven scheelt toch heel wat IQ punten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Scholing heeft oprecht maar een hele kleine rol. IQ tests zijn ooit bedacht juist om te achterhalen welke kinderen makkelijker door de stof zullen gaan dan anderen, dus voorbereiding op onderwijs. Er worden ruwe vaardigheden getest die op scholen niet worden verbeterd, scholen leren je juist om die vaardigheden in te zetten.
https://www.eoswetenschap(...)0vijf%20IQ%2Dpunten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211027590
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In Gaza wonen niet eens 5 miljoen mensen. En die voedingsbodem wordt gecreëerd door de leiders. Die kiezen er bewust voor deze ideologie bij velen er met de paplepel in te gieten. En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.

Als je videos ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen.
Echt griezelig vind ik dat. Een stel schattige en leuk spelende kinderen, die dan opeens gevraagd worden wat ze van de Joden vinden. Imo een van de ergste voorbeelden hoe zelfs zulke kinderlijke onschuld gecorrumpeerd kan worden. En helaas geldt dat ook voor de Joodse kinderen, die Palestijnen als nog minder dan ratten zien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_211027591
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Alleen maar de basisschool afgemaakt hebben of nooit hebben leren lezen en schrijven scheelt toch heel wat IQ punten.
[..]
Tja. Als ik een test doe in het Koreaans dan scoor ik ook aanzienlijk lager vermoed ik zo.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211027597
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is niet hoe IQ werkt.
IQ is flink beïnvloedbaar. Als je een 12-jarig kind neemt dat op een IQ-test 95 scoort en je traint dat kind een jaar lang intensief op alle onderdelen van zo'n test, zal dat kind na een jaar aanzienlijk hoger scoren.

Je kunt wellicht spreken van een bepaald bereik dat iedereen heeft, niet alle mensen zullen immers door een studie natuur- en wiskunde komen en je hebt uiteraard ook echt mensen met een bepaalde vorm van zwakzinnigheid. Maar over het algemeen hebben de meeste mensen het echt wel in zich om op een degelijk/gemiddeld niveau te functioneren en ook de capaciteit om te blijven leren en zich verder te ontwikkelen.

Dat het verstandelijk vermogen van de mens dus min of meer bepaald is bij de geboorte, is een twijfelachtige claim.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:26:16 #208
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211027599
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211027601
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211027602
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]
'slim' is zo mogelijk een nog vagere kwalificatie dan 'intelligent'. Een stelling als deze snijdt dan ook niet echt hout.
Langs lopende onderzoek ooit maar goed :)
pi_211027609
quote:

[..]
In Gaza wonen niet eens 5 miljoen mensen. En die voedingsbodem wordt gecreëerd door de leiders. Die kiezen er bewust voor deze ideologie bij velen er met de paplepel in te gieten. En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.

Als je videos ziet van 10-jarige kinderen die al trots vertellen met dat zij Joden willen neersteken of overrijden met een auto, heb je gewoon te maken met een totaal verrotte cultuur die iedereen keihard zou moeten veroordelen.
Helemaal mee eens.

Zullen we dat dan ook bij Israëlische hardliners gaan doen? In plaats van deze bizarre Westerse onvoorwaardelijke steun? :{
pi_211027611
quote:
En we moeten eens stoppen met dat te willen 'verklaren' of 'begrijpen', maar gewoon keihard veroordelen.
je slaat precies de spijker op zijn kop en dan niet alleen voor deze kwestie maar voor alle dingen in het leven.

Ik doe dit tegenwoordig ook op het werk. Dat poeslief aardig zijn en proberen mensen te begrijpen en verklaren om zodingen voor elkaar te krijgen is bij mij nu afgelopen. Nu is het gewoon doen, anders meld ik het hogerop en is het van mijn bordje. En nu eindelijk krijg ik resultaten.
Hop, veroordelen die hap en handelen en niks geen verkaring of begrip.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:27:24 #213
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211027612
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Tja. Als ik een test doe in het Koreaans dan scoor ik ook aanzienlijk lager vermoed ik zo.
Er zijn prima IQ testen die taal onafhankelijk zijn.

Vooral logica testen.
pi_211027614
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar dat heeft toch niks met genen te maken?

Want het iq is in de Arabische wereld vaak ook een stuk lager doordat kinderen minder naar school gaan, en al helemaal niet verder leren na bijvoorbeeld de basisschool.
Dus het zijn toch weer die omstandigheden.

En een veilige omgeving om in op te groeien is ook belangrijk om te kunnen leren en je te ontwikkelen.

Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.
Sommige mensen zijn geestelijk blijven hangen bij de Schelde metingen. alleen hebben die mensen het vandaag de dag over genetica :D

Kwam dit overigen tegen. Een geweldig verhaal. https://www.parool.nl/nie(...)oden-redde~bab7c45e/

Ariëns Kappers: schedelmeter die vele Joden redde

Met een vervalst rapport over de omvang van hun schedel wisten honderden Joden uit Amsterdam in de oorlog aan vervolging te ontkomen. Schedelmeter Cornelius Ariëns Kappers wordt donderdag postuum geëerd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211027619
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Langs lopende onderzoek ooit maar goed :)
Da's een beetje lastig oordelen zonder bronvermelding he vriend :')
pi_211027620
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Even wachten met het nieuws. Het gaat nu over IQ
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:28:00 #217
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211027622
quote:

[..]
[..]
quote:
Een extra studiejaar resulteert in een stijging van een tot vijf IQ-punten.
Nja, Mark Rutte had geloof ik 130 jaar gestudeerd toch? Vandaar dat ie zo slim is
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211027623
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar dat heeft toch niks met genen te maken?

Want het iq is in de Arabische wereld vaak ook een stuk lager doordat kinderen minder naar school gaan, en al helemaal niet verder leren na bijvoorbeeld de basisschool.
Dus het zijn toch weer die omstandigheden.

En een veilige omgeving om in op te groeien is ook belangrijk om te kunnen leren en je te ontwikkelen.

Ik snap niet hoe je bij die genen komt. Daar is nooit bewijs voor geweest.
Incest is natuurlijk wel een belangrijke factor in het M-O.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:28:49 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211027630
quote:

[..]
[..]
Je bron onderbouwt je punt amper. Kinderen die makkelijk leren zitten langer op school. Goh, wat raar dat kinderen met meer onderwijs hoger scoren. En die bron haalt dat wel aan, maar brengt vervolgens geen argument van hoe dat opgelost is. IQ tests zijn niet perfect, dus dat de potentie er is betekent niet automatisch dat dat zich ook daadwerkelijk uit op latere leeftijd.

Voor je derde levensjaar slaag je niet eens voor de welbekende Türingtest, je hersenen ontwikkelen zich gewoon nog. Educatie of niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211027631
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Alleen heeft het IQ helemaal niks met onderwijs te maken :')

Er zijn ook aanwijzingen te vinden dat meer primitief levende volkeren een hogere intelligentie hebben omdat natuurlijke selectie er nog een grotere rol speelt dan bij ons in het westen.
Omgevingsfactoren - daar hoort scholing ook bij - hebben zeker wel een significante invloed op de IQ ontwikkeling. Een groot deel zou inderdaad worden bepaald door erfelijkheid. Echter, een significante deel ook door omgevingsfactoren. Dan speelt nog de combinatie van beide mee: twee intelligente ouders in een goede omgeving stimuleren het kind ook zijn intelligentie te ontwikkelen. Ook dat zorgt voor een hoger IQ uiteindelijk.

De exacte percentages lopen nogal uiteen bij verschillende studies. Maar je kunt het prima verdelen in 60/25/15 ofzo.
pi_211027632
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Da's een beetje lastig oordelen zonder bronvermelding he vriend :')
Ja niet alles wat dit gigantische brein opgeslagen heeft is zo een twee drie terug te vinden op het gebrekkige internet.
pi_211027636
quote:
[ twitter ]
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211027644
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]
_O-
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:30:08 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211027646
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
IQ is flink beïnvloedbaar. Als je een 12-jarig kind neemt dat op een IQ-test 95 scoort en je traint dat kind een jaar lang intensief op alle onderdelen van zo'n test, zal dat kind na een jaar aanzienlijk hoger scoren
Klopt, maar dat is gelukkig niet hoe scholen werken, maar geeft wel aan dat zo'n test niet alles zegt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211027654
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

De lokale terreurtak van Hamas is weer vroeg op de been vandaag in Den Haag.
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:31:18 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211027661
quote:
[ twitter ]
Dat worden overuren in de maagdenfabriek.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:32:19 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211027671
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Is deze vlag zwaaien in Frankrijk en Duitsland geen reden voor uitzetting? Of is dat alleen nog een voorstel?
In Nederland hebben hersendode beleidsmakers en journalisten van de woke beweging helaas een iets grotere vinger in de pap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211027673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Geen idee. Hopelijk maken ze er snel werk van. Oppleuren!
Zonder wrijving geen glans
pi_211027676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is gelukkig niet hoe scholen werken, maar geeft wel aan dat zo'n test niet alles zegt.
die testen en zoals veel testen en eigenlijk alle testen werken alleen als je de theorie aanleert en de testen niet oefent.

Zo moet verboden worden om cito toetsen te oefenen. De cito toets geeft alleen goede resultaten als iemand deze maakt die nog nooit een cito toets gezien heeft. En ja, dan kan het resultaat tegenvallen, maar dat is dan maar zo.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211027677
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik moet nog maar zien of de Verenigde Staten ook echt zich in de strijd gaan mengen als Hezbollah aanvalt. Wellicht dat ze defensief wat werk verrichten en op het gebied van intel. Maar of ze Zuid-Libanon met de grond gelijk gaan maken, meh. Dat zie ik nog niet 1-2-3 gebeuren. Israël zou in staat moeten zijn daar zelf de boel schoon te vegen.
pi_211027682
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Des te meer reden om weer nieuwtjes te plaatsen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211027686
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
je slaat precies de spijker op zijn kop en dan niet alleen voor deze kwestie maar voor alle dingen in het leven.

Ik doe dit tegenwoordig ook op het werk. Dat poeslief aardig zijn en proberen mensen te begrijpen en verklaren om zodingen voor elkaar te krijgen is bij mij nu afgelopen. Nu is het gewoon doen, anders meld ik het hogerop en is het van mijn bordje. En nu eindelijk krijg ik resultaten.
Hop, veroordelen die hap en handelen en niks geen verkaring of begrip.
En als iemand jou dan een keer op je flikker geeft is het huilen zeker.

Met je Israëlische vlag :')
pi_211027693
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Één door de Russen gezonken Amerikaans vliegdekschip is het begin van WO III.
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.

Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.
pi_211027697
quote:
[ twitter ]
Als Hezbollah Israël aanvalt, staan we op de rand van een grote regionale oorlog.
pi_211027703
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik zie Amerika als een grotere dreiging. Zij hebben immers het midden-oosten en andere grote delen van de wereld gedestabiliseerd met hun hebzucht naar allerlei oorlogen.

Dus als Amerika niks geks doet, dan zal Rusland daar ook geen antwoord op geven.
Middag :W

Gelukkig hebben we Poetin inderdaad, die in wel van de nuance.
pi_211027704
quote:

[..]
Nee. Alleen onwetenden geloven in zulke domme dingen.

Vliegdekschepen zijn daar voor een grootschaligere plan.
pi_211027706
quote:

[..]
Krijg steeds meer het idee dat ze helemaal niet willen vechten. En dat het daarom telkens, maar uitgesteld wordt. Wellicht dat de Amerikanen hun vuile werk willen doen?
pi_211027708
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]
En als iemand jou dan een keer op je flikker geeft is het huilen zeker.

Met je Israëlische vlag :')
nee, dan accepteer ik dat en maak ik voor mezelf een verbeterplan.
Dat laatste zie ik eigenlijk nagenoeg nooit bij anderen. Het ligt altijd per definitie aan de ander.
pi_211027710
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.

Zullen we dat dan ook bij Israëlische hardliners gaan doen? In plaats van deze bizarre Westerse onvoorwaardelijke steun? :{
Ik mag toch hopen dat nadat Hamas verslagen is Bibi gewieberd wordt zodat de betrekkingen normaler kunnen worden.
pi_211027711
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik moet nog maar zien of de Verenigde Staten ook echt zich in de strijd gaan mengen als Hezbollah aanvalt. Wellicht dat ze defensief wat werk verrichten en op het gebied van intel. Maar of ze Zuid-Libanon met de grond gelijk gaan maken, meh. Dat zie ik nog niet 1-2-3 gebeuren. Israël zou in staat moeten zijn daar zelf de boel schoon te vegen.
Ik denk het niet.

Als de Amerikanen half betrokken zijn bij twee oorlogen dan denk ik dat China z'n kans ook schoon ziet. En ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo kwetsbaar willen maken voor een conflict zonder eind. Bovendien is het risico op een directe confrontatie met Iran dan echt te groot.

De gekozen verwoording is ook heel specifiek. De overwinning van Israël is van levensbelang, zegt de VS. Maar meeknokken? Geen woord daarover.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:36:27 #241
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211027718
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In Nederland hebben hersendode beleidsmakers en journalisten van de woke beweging helaas een iets grotere vinger in de pap.
Altijd mooi om te zien hoe “verdedigers van onze westerse waarden” vooral niet begrijpen wat die waarden eigenlijk inhouden. Past eigenlijk wel mooi bij die IQ discussie
pi_211027720
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
nee, dan accepteer ik dat en maak ik voor mezelf een verbeterplan.
Dat laatste zie ik eigenlijk nagenoeg nooit bij anderen. Het ligt altijd per definitie aan de ander.
Als ze dat nou eens gedaan hadden na de Zesdaagse Oorlog dan had dat hele Hamas er niet hoeven zijn.
pi_211027722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Als Hezbollah Israël aanvalt, staan we op de rand van een grote regionale oorlog.
Eens

De vraag is of de Israeli's in staat zijn om op twee fronten te vechten
pi_211027726
quote:

[..]

Dat is 60% van hun marine toch?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211027728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Eens

Op 3 ook als het moet, niet de eerste keer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:37:40 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211027736
quote:

[..]

Rusland :+ , Vlad zit niet voor niets zoveel in Xi's ass, van die wereldmacht is weinig over.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:39:05 #247
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211027754
quote:

[..]

Vertel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211027757
quote:

[..]

Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211027762
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
60% van hun totale kracht.

Dat gezegd te hebben ga jij weer op negeer.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:39:56 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211027767
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het Midden-Oosten heeft zichzelf vooral gedestabiliseerd met allerlei culturen vol barbaars gedrag, haat en fundamentalistische Islam. Het is dat men er rijk is aan grondstoffen, anders was het helemaal niets geworden.
als er niet zoveel grondstoffen waren hadden we er nooit wat van gehoord
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211027769
quote:

[..]
Zeg maar rustig een wereldoorlog. Want als Iran en de VS dan ook het conflict ingerommeld worden, en die kans is zeer zeker aanwezig, dan zal ook China z'n kans schoon zien. Krijg je in Afrika ook al die Wagner cellen die actief gaan worden omdat het Westen z'n handen vol heeft.

Gelukkig hoeft het niet zo ver te komen.
pi_211027773
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef Werkperd het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_211027776
quote:

[..]
Dat horen we steeds. Maar ik vraag me af wat er dan staat te gebeuren. Libanon staat voor een groot deel niet achter Hezbollah.

Syrië heeft het nogal druk en daar zitten ook nog wat verdwaalde Russen.

Iran, die gaan zich niet mengen en zitten bovendien wel ver weg.

Jemen, die hebben het druk met zichzelf.

Saudi Arabië, die gaan geen oorlog ontketenen tegen Israël en daarmee het westen.

Egypte, idem.

Turkije, idem.

Jordanië, die zie ik vooral intern problemen krijgen met de grote groep Palestijnen.

Wat ik wel zie gebeuren is dat Hezbollah zich mengt en Israël zich op twee fronten moet begeven. Amerika zal het Israëlische leger van de nodige intel voorzien. Verdedigend wat willen ondernemen mocht Hezbollah echt 100k+ raketten klaar hebben staan. Die zie ik daar echt geen grootscheepse operatie opzetten, tenzij Israël van de kaart dreigt te worden geveegd. Maar daar is meer dan Hamas en Hezbollah voor nodig. En ik zie niet in wie dat 'meer' gaat zijn. Tenzij Israël zijn boekje erg ver te buiten gaat zal het 'met een sisser' (wel heel zacht uitgedrukt) aflopen.

Dus ja, het conflict kan escaleren met proxy Iran via Hezbollah. Ja, dat kan erg bloedig worden. Nee, ik zie het niet overslaan op andere landen.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:40:47 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211027778
quote:

[..]

ook niet
pi_211027780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 06:56 schreef Slayage het volgende:
_O-

[ twitter ]
De meme's die zijn gemaakt gisteren zijn echt geweldig
Hier is een kleine collectie:

pi_211027782
Wil even duidelijk maken dat ik niet meer reageer op mensen met een laag niveau van kennis, die extreem en vol haat ingesteld zijn en vooral niet inhoudelijk kunnen argumenteren.
pi_211027783
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat sluit niet uit dat de VS wellicht handig heeft ingespeeld op wat onderdrukt werd (het sektarische, barbaarse, tribalistische) door de door haar verwijderde dictators aldaar.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211027788
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Eens

Mja, hoeveel van die 400k+ militairen heb je nu werkelijk nodig in Gaza. Dan heb je er nog genoeg over om de Westbank te controleren en Hezbollah van de kaart te vegen.
pi_211027792
Israel be like: "administratieve detentie"

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211027793
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Wil even duidelijk maken dat ik niet meer reageer op mensen met een laag niveau van kennis, die extreem en vol haat ingesteld zijn en vooral niet inhoudelijk kunnen argumenteren.
Fijn dat je jezelf zo goed kent.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:42:33 #261
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211027796
twitter

en nog meer Hamas vlaggen, als swastikas in een neonazi manifestatie

:')

we kunnen definitief stoppen met het eufemistische "pro-palestina" en dit gewoon noemen wat het is "pro Hamas"

Neo nazis dus
pi_211027801
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Op 3 ook als het moet, niet de eerste keer.
De vorige keer liep dat ook niet echt goed af voor hun. Zo sterk is hun leger echt niet
pi_211027804
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat horen we steeds. Maar ik vraag me af wat er dan staat te gebeuren. Libanon staat voor een groot deel niet achter Hezbollah.

Saudi Arabië, die gaan geen oorlog ontketenen tegen Israël en daarmee het westen.

Egypte, idem.

Turkije, idem.

Jordanië, die zie ik vooral intern problemen krijgen met de grote groep Palestijnen.

Wat ik wel zie gebeuren is dat Hezbollah zich mengt en Israël zich op twee fronten moet begeven. Amerika zal het Israëlische leger van de nodige intel voorzien. Verdedigend wat willen ondernemen mocht Hezbollah echt 100k+ raketten klaar hebben staan. Die zie ik daar echt geen grootscheepse operatie opzetten, tenzij Israël van de kaart dreigt te worden geveegd. Maar daar is meer dan Hamas en Hezbollah voor nodig. En ik zie niet in wie dat 'meer' gaat zijn. Tenzij Israël zijn boekje erg ver te buiten gaat zal het 'met een sisser' (wel heel zacht uitgedrukt) aflopen.

Dus ja, het conflict kan escaleren met proxy Iran via Hezbollah. Ja, dat kan erg bloedig worden. Nee, ik zie het niet overslaan op andere landen.
Ik denk dat jij Iran wat te stabiel inschat. Die zijn al all-in gegaan met Rusland en hebben weinig meer te verliezen. Dat regime wankelt en bovendien is de Ayatollah op sterven na dood. Israël is bovendien niet vies van een beetje stoken in Iran.

En als Iran erin gaat, dan gaan we écht los.

Een ander risico is de Amerikaanse presidentsverkiezingen van volgend jaar. Dit gaat nog wel even doorrommelen en je moet er niet aan denken wat er allemaal gaat gebeuren als Trump het weer voor het zeggen krijgt. Wat dat betreft is Amerika óók een grote onzekerheid.

En zodoende zie ik niet perse Israël
-Palestina als het grote risico hier, dat loopt wel los (met of zonder genocide). Het gevaar is een directe confrontatie VS-Iran.
pi_211027807
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
ook niet
Jawel. Je vergist je met totaal aantal beschikbare materieel en mensen en van dat beschikbare materiaal en mensen die overeenkomen met een bepaalde percentage van mogelijke uitvoering van ''force''. Dus een vliegdekschip met alles erop en eraan staat gelijk aan bijvoorbeeld 50 andere schepen etc. Zo moet je het vertalen en niet andersom.
pi_211027809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Mooi zo: dan blijf jij lekker weg.
pi_211027811
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]

Egypte, idem.

Turkije, idem.

De Houthi uit Jemen zouden zich er vast wel in willen mengen. Dat is de zoveelste anti-Westerse, antisemitische en Moslimfundamentalistische terreurgroep in de regio.
pi_211027813
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De vorige keer liep dat ook niet echt goed af voor hun. Zo sterk is hun leger echt niet
Wanneer bedoel je? 1973? Dat liep heel goed af.
pi_211027815
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gloeiende! Gaat het hier nu ook al over 'TKD' Wat betekent dat?!
pi_211027817
quote:

[..]

Ook niet uiteraard 60% van de slagkracht van de Amerikaanse marine. De VS alleen al hebben elf Carrier Strike Groups. Daarvan zijn er nu twee ingezet bij de kust van Gaza/Israël/Libanon.

Tenzij jij wilt beweren dat deze twee CSG dusdanig veel sterker zijn dan de overige negen gecombineerd met de schepen die niet behoren tot CSG's.

Maar je weet zelf ook wel dat, dat niet het geval is. Dit is niet eens 15% van de Amerikaanse slagkracht.
pi_211027818
Dat ze voor de rest van hun leven asiel mogen krijgen in de gevangenis.
twitter
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:44:53 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211027820
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
als er niet zoveel grondstoffen waren hadden we er nooit wat van gehoord
De Engelsen hebben het dan ook goed verneukt daar.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:45:22 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211027824
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Jawel. Je vergist je met totaal aantal beschikbare materieel en mensen en van dat beschikbare materiaal en mensen die overeenkomen met een bepaalde percentage van mogelijke uitvoering van ''force''. Dus een vliegdekschip met alles erop en eraan staat gelijk aan bijvoorbeeld 50 andere schepen etc. Zo moet je het vertalen en niet andersom.
ja en er zijn er 11

dan kunnen 12 nooit 60% van de slagkracht bij zich hebben

daarnaast zijn de LHD's ook krachtiger dan nagenoeg alle andere vliegdekschepen ter wereld (China, Frankrijk en als die ene het doet Rusland uitgezonderd) en een vliegdekschip staat sowieso niet gelijk aan 50 andere schepen, dat ligt maar helemaal aan de rol in kwestie

als het gaat om het projecteren van airpower wel, als het gaat om het aan land zetten van mariniers niet en dan houd ik het nog simpel
pi_211027828
Dat de VS nog eens 100 miljard uitpoept voor de steun aan Israël en Oekraïne doet me vermoeden dat ze alles uit het Dollarsysteem probeert te persen, nu het nog kan.
pi_211027829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:44 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
De vluchtelingen zijn zo dankbaar. O+
pi_211027835
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]

we kunnen definitief stoppen met het eufemistische "pro-palestina" en dit gewoon noemen wat het is "pro Hamas"

Neo nazis dus
Politie heeft dus ook doodleuk aangegeven het geen probleem te vinden :')_!
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:44 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Het is altijd dolle pret met zulke kansenparels.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:47:16 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211027839
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]

Neo nazis dus
Kan niet wachten op de negatieve media aandacht. Owacht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211027841
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Krijg steeds meer het idee dat ze helemaal niet willen vechten. En dat het daarom telkens, maar uitgesteld wordt. Wellicht dat de Amerikanen hun vuile werk willen doen?
Ik denk ook niet dat ze het willen. Sterker nog ik vermoed dat alleen sommigen bij Hamas blij is met 7 oktober en waar we nu in zitten. Lijkt erop dat de politieke leiders niet op de hoogte waren van wat de militaire tak heeft bekokstoofd. Wordt gespeculeerd dat er binnen de vele Hamas groepen er een nieuwe groep zit wat Israël nog niet had geïnfiltreerd waardoor ze dit deze succesvolle actie hebben uitgevoerd.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:48:31 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211027847
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Politie heeft dus ook doodleuk aangegeven het geen probleem te vinden :')_!
[..]
Het is altijd dolle pret met zulke kansenparels.
Hoe dan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211027850
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ik denk dat jij Iran wat te stabiel inschat. Die zijn al all-in gegaan met Rusland en hebben weinig meer te verliezen. Dat regime wankelt en bovendien is de Ayatollah op sterven na dood. Israël is bovendien niet vies van een beetje stoken in Iran.

En als Iran erin gaat, dan gaan we écht los.

Een ander risico is de Amerikaanse presidentsverkiezingen van volgend jaar. Dit gaat nog wel even doorrommelen en je moet er niet aan denken wat er allemaal gaat gebeuren als Trump het weer voor het zeggen krijgt. Wat dat betreft is Amerika óók een grote onzekerheid.

En zodoende zie ik niet perse Israël -Palestina als het grote risico hier, dat loopt wel los (met of zonder genocide). Het gevaar is een directe confrontatie VS-Iran.
Dat wil het Iraanse volk helemaal niet.

En hoe zijn ze all-in gegaan met Rusland? Ik zie de Iraanse Revolutionaire Garde nog niet aan het front in Oekraïne. Ze steunen Rusland, zoals wij Oekraïne steunen. Dat noem ik bij lange na niet all-in.

Ik zou me echt niet zoveel zorgen maken over Iran. Iran fungeert voor Hamas als de twee vliegdekschepen fungeren voor Israël.
pi_211027854
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heb er ook paar leuke langs zien komen. Wat is tkd in de eerste cartoon?
-Rabia Al-Basri
pi_211027855
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kan niet wachten op de negatieve media aandacht. Owacht.
Bij de NOS en het NRC is men helemaal in hun nopjes met zulke demonstraties.
pi_211027856
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Maar die andere inzetbare 9 CSG's dan?
pi_211027859
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik krijg vooral het idee dat ze via politieke backchannels gewaarschuwd worden vooral geen genocide te gaan plegen daar in Gaza.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:50:12 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211027862
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bij de NOS en het NRC is men helemaal in hun nopjes met zulke demonstraties.
blijkt uit?
pi_211027865
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:47 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat ze het willen. Sterker nog ik vermoed dat alleen sommigen bij Hamas blij is met 7 oktober en waar we nu in zitten. Lijkt erop dat de politieke leiders niet op de hoogte waren van wat de militaire tak heeft bekokstoofd. Wordt gespeculeerd dat er binnen de vele Hamas groepen er een nieuwe groep zit wat Israël nog niet had geïnfiltreerd waardoor ze dit deze succesvolle actie hebben uitgevoerd.
Als Bibi de troepen bij Gaza persoonlijk komt opjutten dat ze heel binnenkort Gaza niet alleen van de buitenkant zien, maar ook aan de binnenkant ga ik er wel vanuit dat de plannen voor een aanstaande grondoffensief ongewijzigd zijn. Wanneer weten ze zelf waarschijnlijk nog niet. D-day werd ook een aantal keer uitgesteld
pi_211027866
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ook niet uiteraard 60% van de slagkracht van de Amerikaanse marine. De VS alleen al hebben elf Carrier Strike Groups. Daarvan zijn er nu twee ingezet bij de kust van Gaza/Israël/Libanon.

Tenzij jij wilt beweren dat deze twee CSG dusdanig veel sterker zijn dan de overige negen gecombineerd met de schepen die niet behoren tot CSG's.

Maar je weet zelf ook wel dat, dat niet het geval is. Dit is niet eens 15% van de Amerikaanse slagkracht.
Het 1-3 principe gaat op voor zulke schepen, 1 op operatie, 1 in dok, 1 in transitie/reserve, 11:3=3,6, eentje is al karig om China af te schrikken, heb je nog ongeveer 0,6 vliegdekschip over.
pi_211027867
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Houthi uit Jemen zouden zich er vast wel in willen mengen. Dat is de zoveelste anti-Westerse, antisemitische en Moslimfundamentalistische terreurgroep in de regio.
Ja, maar de Houthi's zitten ver weg, zullen zich lastig in het conflict kunnen mengen en hebben het nogal druk. Ze mogen wel willen, maar kunnen ze überhaupt ook serieus.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:53:09 #288
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211027876
Sommige mensen hebben alleen enorme problemen met conservatieve religie wanneer het in Urk of Staphorst zit.

Wat er nu in Nederlandse steden gebeurt is vooral een 'politiek' dingetje, natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211027877
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:49 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maar die andere inzetbare 9 CSG's dan?
Die zijn niet gelijktijdig inzetbaar, Groot Brittannië heeft al enorme problemen om de Queen Elizabeth klasse in de vaart te houden omdat ze er maar twee hebben, zoveel zelfs dat ze er alweer vanaf willen.
pi_211027880
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, maar de Houthi's zitten ver weg, zullen zich lastig in het conflict kunnen mengen en hebben het nogal druk. Ze mogen wel willen, maar kunnen ze überhaupt ook serieus.
Dat zag je van de week wel toen de US Navy hun raketten uit de lucht schoot. Zolang Iran die lui blijft bevoorraden is dat een serieuze dreiging.
pi_211027881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat wil het Iraanse volk helemaal niet.

En hoe zijn ze all-in gegaan met Rusland? Ik zie de Iraanse Revolutionaire Garde nog niet aan het front in Oekraïne. Ze steunen Rusland, zoals wij Oekraïne steunen. Dat noem ik bij lange na niet all-in.

Ik zou me echt niet zoveel zorgen maken over Iran. Iran fungeert voor Hamas als de twee vliegdekschepen fungeren voor Israël.
Dat klopt. Maar wat het Iraanse volk wil is niet zo relevant.

Die hele dictatuur daar draait om dood aan Amerika, dood aan Israël. De boel wankelt nu, dat gaat het nog veel harder doen als de Ayatollah de hoek om gaat, en de Iraanse regering heeft er een handje van om te gaan kutten in het buitenland als het intern mis gaat. In de hoop dat de bevolking dan wél achter de leiders gaat staan. Dat gebeurt niet, maar dat maakt niet uit.

Je moet de Iraanse bevolking (progressief, gastvrij, seculier en vredelievend) en de Iraanse regering (conservatief, achterlijk, fundamentalistisch en agressief) echt als twee totaal verschillende entiteiten zien.
pi_211027883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Het 1-3 principe gaat op voor zulke schepen, 1 op operatie, 1 in dok, 1 in transitie/reserve, 11:3=3,6, eentje is al karig om China af te schrikken, heb je nog ongeveer 0,6 vliegdekschip over.
Interessant. Maar de VS heeft natuurlijk ook nog redelijk wat basissen in die regio.
pi_211027884
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja en er zijn er 11

dan kunnen 12 nooit 60% van de slagkracht bij zich hebben

daarnaast zijn de LHD's ook krachtiger dan nagenoeg alle andere vliegdekschepen ter wereld (China, Frankrijk en als die ene het doet Rusland uitgezonderd) en een vliegdekschip staat sowieso niet gelijk aan 50 andere schepen, dat ligt maar helemaal aan de rol in kwestie

als het gaat om het projecteren van airpower wel, als het gaat om het aan land zetten van mariniers niet en dan houd ik het nog simpel
Elk schip heeft zijn eigen specifieke uitrusting aan boord dat mate van slagkracht bepaald. Gerald Ford is grootste vliegdekschip ter wereld. Daarnaast is het zo dat er een vloot is gevormd met extra schepen en personeel. Het is niet zo dat de andere schepen op dit moment volgeladen zitten met straaljagers.

LHD, slagkrachtiger dan een vliegdekschip?? Waar heb jij het over...
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:55:23 #294
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211027887
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sommige mensen hebben alleen enorme problemen met conservatieve religie wanneer het in Urk of Staphorst zit.

Wat er nu in Nederlandse steden gebeurt is vooral een 'politiek' dingetje, natuurlijk.
exact, dit heeft helemaal niets te maken met ultra conservatieve religieuze gekte, welnee....

wat een ongelofelijk tievesbende heeft dat links ervan gemaakt

• Wil je graag blanke mensen haten? Geen enkel probleem, bij links is er ook plek voor jou.
• Misandristische wanen? Join the left!
• Haat je joden, bij links krijg je alle ruimte.
• Misogyne waarden en normen? bij links mag je je vrouw inpakken en onderdrukken zo veel je wil joh.

pi_211027888
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die zijn niet gelijktijdig inzetbaar, Groot Brittannië heeft al enorme problemen om de Queen Elizabeth klasse in de vaart te houden omdat ze er maar twee hebben, zoveel zelfs dat ze er alweer vanaf willen.
Omdat Amerika niet in een wereldwijde oorlog zit. Als dat wel het geval zou zijn en de Amerikaanse staat volledig mobiliseert omdat het in gevaar is, zijn deze snel genoeg operationeel. In vredestijd ga je niet 11 CSG tegelijk bemannen nee, dat ben ik met je eens. Maar dat is ook niet nodig.
pi_211027889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nee, misverstand. Ze hebben 12 carrier groups ofzo. Zijn er nu 3 in de buurt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:56:22 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211027894
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:50 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Als Bibi de troepen bij Gaza persoonlijk komt opjutten dat ze heel binnenkort Gaza niet alleen van de buitenkant zien, maar ook aan de binnenkant ga ik er wel vanuit dat de plannen voor een aanstaande grondoffensief ongewijzigd zijn. Wanneer weten ze zelf waarschijnlijk nog niet. D-day werd ook een aantal keer uitgesteld
Ik zou het niet onverstandig vinden als ze het afstel wordt ipv uitstel, helaas heeft Netanyahu er niet zoveel belang bij als de oorlog snel afloopt want dan is het tijd om hem eruit te werken.
pi_211027899
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, misverstand. Ze hebben 12 carrier groups ofzo. Zijn er nu 3 in de buurt.
Ja, ik weet het, maar die werkperd lult zoveel onzin, hilarisch.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:57:28 #299
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211027902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze moeten echt stoppen met Palestijnen uit Gaza/Westbank toegang geven waarna die lui op hun gemak alle zwaktes van Israel in kaart kunnen brengen. Vervang die lui met mensen uit Thailand.

https://www.jpost.com/israel-news/article-769429
Man arrested after Facebook post praising Hamas kidnappers
The man had been reported after posting photos of children being kidnapped by the terrorist organization and praising the attackers.

Een vd comments:
Many of these terrorists that enter Israel and committed atrocities were workers and knew their way where to go. They were employed all over the south.
Did we learn anything?
Juist niet. Een van de dingen waar Hamas zenuwachtig over werd, was dat de normalisatie ook middels die werkvergunningen binnensloop. Allemaal mensen die joodse Israëli's ontmoetten en daar een goede boterham verdienden. Ze zouden toch eens kunnen gaan denken...
pi_211027906
Australië heeft ook een groot probleem.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')