abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211026426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je staat erg ver van de normale wereld af.
Reageer.nou.niet.op.die.troll.

Hij doet het alleen maar om een reactie uit te lokken . Negeer hem nou gewoon.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:25:36 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211026434
20 trucks zijn de grens over gegaan. Later vandaag misschien nog 16.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:26:06 #28
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026436
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kont inzepen van die gast en over een ongevallen boom vastbinden in het donkerste gedeelte van Afrika.
merkwaardige oplossing...

ik ben meer voor uit zijn beroep zetten en verder volledig negeren, ga maar onder een brug wonen met je antisemitische waanbeelden.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:26:16 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211026437
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je staat erg ver van de normale wereld af.
Weet je Mascara-Klodder (een van de grappigste nicknames, die geef ik je), ik heb het gevoel juist midden in de samenleving te staan. En ik ben gezegend met het goed kunnen afkaderen en analyseren van situaties. Eigenlijk moet je mij als een grote spiegel zien. Ik confronteer met niet zulke leuke feiten. Vandaar dat een enkeling me niet zo ziet zitten hier. Ik weet dat het niet persoonlijk is.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211026448
Ik vind het schrikbarend dat er onder leden van GroenLinks mensen zijn die het bestaansrecht van Israël ontkennen. Neem bijvoorbeeld een haatheks als Sabine Scharwachter, die het woord 'pogrom' een frame vindt om de beestachtige moord op 1400 Israëliërs te omschrijven.

https://twitter.com/SabScharwachter
pi_211026464
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik vind het schrikbarend dat er onder leden van GroenLinks mensen zijn die het bestaansrecht van Israël ontkennen. Neem bijvoorbeeld een haatheks als Sabine Scharwachter, die het woord 'pogrom' een frame vindt om de beestachtige moord op 1400 Israëliërs te omschrijven.

Het is vooral een gotspe dat de partij zelf geen afstand van haar neemt imo. Net als die professor: wegwezen. Volstrekt ongeschikt.
pi_211026465
Ik mag niet reageren op een trol. Dus ik hou wijselijk mijn mond.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2023 10:31:08 ]
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:31:36 #33
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026475
quote:

Ja maar die is echt helemaal van het padje af, die stond ook From the river to the sea te scanderen.

Perfect voorbeeld van de zichzelf als links afficherende vegan latte nippende extreem rechtse neo nazi

zoals ik al zei evolutie kent rare sprongen
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211026487
quote:

Sabine Scharwachter
@SabScharwachter
·
7 jan. 2022
Not me die boosterprik gaat halen met te strakke blouse en geen bh aan😭 Lekker boosteren met je blote boobies✨👍🤡
pi_211026490
quote:

Walgelijk volk, ik zie dat ze nu ook zeggen “maar waarom onderhandelt Israël niet over vrede met Hamas?”

Ben je dan ff wereldvreemd :')
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:34:15 #36
13462 BansheeBoy
pi_211026499
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ja maar die is echt helemaal van het padje af, die stond ook From the river to the sea te scanderen.
Zouden ze überhaupt doorhebben wat ze zingen? :? Het bekt gewoon lekker. Ik gooide het zelf daar steeds op. Weet niet of ik het bij het juiste eind heb, maar ik geef ze in alle bereidwilligheid het voordeel van de twijfel.

quote:
Perfect voorbeeld van de zichzelf als links afficherende vegan latte nippende extreem rechtse neo nazi
Hele mooie duiding. Netjes.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211026500
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

zoals ik al zei evolutie kent rare sprongen
Ik durf er vergif op in te nemen dat haar (groot)ouders ook fout waren in de oorlog.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:36:05 #39
13462 BansheeBoy
pi_211026522
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Walgelijk volk, ik zie dat ze nu ook zeggen “maar waarom onderhandelt Israël niet over vrede met Hamas?”
Ik riep gisteren iets soortgelijks. Niet in die bewoordingen maar de strekking komt min of meer overeen. Laat MBS bemiddelen. Niet zozeer om een organisatie als Hamos het naar de zin te maken, maar uit pragmatisme om verder bloedvergieten zeer snel te stoppen.

pi_211026530
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zouden ze überhaupt doorhebben wat ze zingen? :? Het bekt gewoon lekker. Ik gooide het zelf daar steeds op. Weet niet of ik het bij het juiste eind heb, maar ik geef ze in alle bereidwilligheid het voordeel van de twijfel.
[..]
Hele mooie duiding. Netjes.

Ga weg.
pi_211026533
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet je Mascara-Klodder (een van de grappigste nicknames, die geef ik je), ik heb het gevoel juist midden in de samenleving te staan. En ik ben gezegend met het goed kunnen afkaderen en analyseren van situaties. Eigenlijk moet je mij als een grote spiegel zien. Ik confronteer met niet zulke leuke feiten. Vandaar dat een enkeling me niet zo ziet zitten hier. Ik weet dat het niet persoonlijk is.

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211026540
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik riep gisteren iets soortgelijks. Niet in die bewoordingen maar de strekking komt min of meer overeen. Laat MBS bemiddelen. Niet zozeer om een organisatie als Hamos het naar de zin te maken, maar uit pragmatisme om verder bloedvergieten zeer snel te stoppen.

Je bent af.
pi_211026548
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:30 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het is vooral een gotspe dat de partij zelf geen afstand van haar neemt imo. Net als die professor: wegwezen. Volstrekt ongeschikt.
Dat ben ik ook met je eens. De grootste schurkenstaten zijn in mijn visie China, Noord-Korea, Rusland, Syrië en Iran, maar uiteraard ontkennen types als Scharwachter het bestaansrecht van die landen niet.
pi_211026554
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
20 trucks zijn de grens over gegaan. Later vandaag misschien nog 16.
Dat zal zoden aan de dijk zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211026556
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In het midden van de belangstelling (willen) staan is iets anders dan in het midden van de samenleving staan he?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211026564
quote:

Ik kende tot vorige week het woord pogrom niet eens. Is het zo belangrijk 7 oktober een pogrom te noemen?

Wikipedia zegt
Het woord pogrom (Russisch: погром; pogróm van громить: vernietigen, verwoesten) wordt gebruikt voor gewelddadige aanvallen op bepaalde groepen; etnisch, religieus of andere soorten, die vooral worden gekarakteriseerd door de vernietiging van hun omgeving (huizen, bedrijven, religieuze centra). Vaak gaan pogroms vergezeld met fysiek geweld tegen en zelfs moord op een bevolkingsgroep met de bedoeling om die groep te intimideren en zodoende te verdrijven of te dwingen zich te assimileren met de omgeving.

Ik zal wel te autistisch zijn, ik zie verschillen. Ze had sowieso haar mond moeten houden, dat lijkt me evident
pi_211026577
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En dat is een reden om hier Alluha Akbar te posten.

Als er iets verkeerds is, dan is dat het wel.
"It's not about what you don't know. It's about what you could know*

Ik vermoed dat jij de term niet gebruikt zoals ik hem gebruik. Jij gebruikt hem zoals in deze video.

Ik gebruik hem zoals deze dame het beschrijft https://www.stampmedia.be(...)met-angst-en-terreur

‘Allahu akbar’ zijn woorden die praktiserende moslims dagelijks uitspreken bij de gebeden. Letterlijk vertaald betekenen ze ‘God is groot’. De uitspraak valt te vergelijken met het loven van God door christenen, te vergelijken met ‘Hallelujah’. Het zijn voor mij rustgevende woorden. Maar toen tot me doordrong dat het bijna tijd was voor het middaggebed, voelde ik het tegenovergestelde van rust: wat als dat alarm luid afging? Hoe zouden mensen reageren?

Hoewel ik de melding normaal gesproken op trilfunctie heb staan, controleerde ik dat toch nog eens op dat moment. Ook zette ik mijn telefoon voor de zekerheid op mute. Ook al is er niks verkeerds of negatiefs aan de uitspraak ‘Allahu akbar’, het wordt door sommige terroristen gebruikt om geweld te verheerlijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211026590
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:34 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik durf er vergif op in te nemen dat haar (groot)ouders ook fout waren in de oorlog.
Ze is volgens mij Gen-Z, dus denk nog een generatie eerder dan.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211026599
Flikker op.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:43:26 #50
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211026612
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zal zoden aan de dijk zetten.
Iedereen hoopt natuurlijk dat het nu goed gaat en dat het een eerste stap is naar veel meer hulp. We gaan het zien.

Er staan volgens mij meer dan 100 trucks al klaar voor de grens.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')