SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
Let op er zijn veel fake livestreams
[ Bericht 1% gewijzigd door Momo op 14-10-2023 19:45:40 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Kan een ongeluk met gasflessen zijn ofzo. Kan ook opzet zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hoort een 'plof' die meer aan een gasfles doet denken dan aan een raketinslag. Je weet ook niet wat er in die auto vervoerd werd natuurlijk.
Maar geen raket of projectiel te zien in het filmpje en de explosie is er ook niet een die je verwacht bij zoiets.And what rough beast, its hour come round at last,
Die is sinds vorige week 20 uur per dag wakker om of te streamen of te twitteren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:42 schreef Ali_boo het volgende:
Arme Steve heeft behoorlijk wat slaaptekort zo te zien![]()
Ik begrijp niet waar dit onderscheid ineens vandaan komt, maar ok. Die steun zou anders kunnen worden als Israel n auto met een Hamas lid opblaast? n auto?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:39 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de steun in materialistische zin, maar ook om de morele steun.![]()
'De oorlog met de baarmoeder'quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat ze de oorlog met de baarmoeder gelukkig wel aan het winnen zijn.Hoe krijg je het verzonnen
![]()
![]()
Dat heeft overigens een andere reden dan jij denkt maar ok...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zucht, weer iemand die niet doorleest en aan het verkeerde filmpje refereert. Vermoeiend.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar dit onderscheid ineens vandaan komt, maar ok. Die steun zou anders kunnen worden als Israel n auto met een Hamas lid opblaast? n auto?![]()
Vannacht gaat het los.And what rough beast, its hour come round at last,
Er zijn niet veel livestreams meer over.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wat is de exit strategie is van Israel? Ze hebben meer wapens/materieel/getrainde manschappen, fysiek gaza bezetten is kwestie van tijd.
Hamas uitroeien gaat denk ik niet lukken, ze zullen zich onder de burgers gaan mengen. Gaat Israel dan Gaza permanent bezetten? Dat zorgt alleen maar voor meer sympathie voor Hamas en nieuwe strijders. Hamas zal dan een guerilla strijd voeren waarbij geen winnaars zullen zijn.Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!![]()
Nee, bijna alleen maar van die fake streams.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:47 schreef R-woud93 het volgende:
Er zijn niet veel livestreams meer over.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:47 schreef R-woud93 het volgende:
Er zijn niet veel livestreams meer over.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De IDF gaat bij de invasie iedere man en jongen bij voorbaat als potentile Hamas-verdachten behandelen, en ik verwacht niet dat ze met rubberen kogels gaan schieten. Ik geloof niet dat de meesten al gevacueerd zijn.
De Hamas-terroristen die expres zijn gebleven om als martelaren sterven staan ook in iedere hoek van Gaza-stad klaar om de IDF aan te vallen, en die kennen de stad uit hun duimpje. De dreiging vanuit de hoek van Hezbollah en Iran belooft ook niets goeds.
Zorgwekkende ontwikkeling.
[ Bericht 14% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 18:48:52 ]![]()
Klopt ja..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, bijna alleen maar van die fake streams.~FEYENOORD~
oepsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet live want midden op de dag in de stream![]()
![]()
En er is dus echt een jewish laser..And what rough beast, its hour come round at last,
Deze is er nog inderdaad, die zat ik gisteren ook te kijken.quote:~FEYENOORD~
Verwacht dat ze op alles wat beweegt schieten op het moment dat er vuurgevechten zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
De IDF gaat bij de invasie iedere man en jongen bij voorbaat als potentile Hamas-verdachten behandelen, en ik verwacht niet dat ze met rubberen kogels gaan schieten. De dreiging vanuit de hoek van Hezbollah en Iran belooft ook niets goeds. Ik geloof niet dat de meesten al gevacueerd zijn.
De Hamas-terroristen die expres zijn gebleven om als martelaren sterven staan ook in iedere hoek van Gaza-stad klaar om de IDF aan te vallen, en die kennen de stad uit hun duimpje.
Zorgwekkende ontwikkeling.And what rough beast, its hour come round at last,
Net wat ontploffingen op streamquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze is er nog inderdaad, die zat ik gisteren ook te kijken.
En inmiddels ook wat donkere rook te zienTotaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!![]()
Libanon grens is zojuist ook toegevoegdquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze is er nog inderdaad, die zat ik gisteren ook te kijken.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja gaat in 2025 in gebruik worden genomen dacht ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Perrin het volgende:
En er is dus echt een jewish laser..
[ twitter ]Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Heb jij Steve een donatie gedaan? Hij had het over Momo een paar minuten terug.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, bijna alleen maar van die fake streams.![]()
![]()
Al zou ik niet helemaal zeker zeggen dat alles live is hier. Je zou ook een loop van gisterenavond erop kunnen zetten en mensen hebben het niet door...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze is er nog inderdaad, die zat ik gisteren ook te kijken.![]()
En die donatie rotzooi, echt ga weg met die onzinquote:
~FEYENOORD~
Ja, ik hou rekening met de worst case scenario.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verwacht dat ze op alles wat beweegt schieten op het moment dat er vuurgevechten zijn.![]()
![]()
Ja, vind ik wel netjes nadat ik uren gekeken heb naar hem deze week.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb jij Steve een donatie gedaan? Hij had het over Momo een paar minuten terug.![]()
En in sommige gevallen gaat die 10 dollar wellicht ook nog naar Hamasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Doler12 het volgende:
10 Dollar betalen om te trollen op een stream
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik neem het ook niet voor waar aan, maar veel meer opties zijn er nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zou ik niet helemaal zeker zeggen dat alles live is hier. Je zou ook een loop van gisterenavond erop kunnen zetten en mensen hebben het niet door...~FEYENOORD~
Irritante donateur die iets mag zeggen denk ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Flow3r het volgende:
Wat betekent el underscore of zoiets ?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel netjes nadat ik uren gekeken heb naar hem deze week.![]()
![]()
Tapijt van thermobarische bommen voorafgaand aan je bezoek kan een hoop schelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
De IDF gaat bij de invasie iedere man en jongen bij voorbaat als potentile Hamas-verdachten behandelen, en ik verwacht niet dat ze met rubberen kogels gaan schieten. Ik geloof niet dat de meesten al gevacueerd zijn.
De Hamas-terroristen die expres zijn gebleven om als martelaren sterven staan ook in iedere hoek van Gaza-stad klaar om de IDF aan te vallen, en die kennen de stad uit hun duimpje. De dreiging vanuit de hoek van Hezbollah en Iran belooft ook niets goeds.
Zorgwekkende ontwikkeling.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Hezbollah zal zich imo rustig houden. Hamas is wss alleen wel beter getraind dan mensen denken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
Zorgwekkende ontwikkeling.
Denk meer aan de laatste confrontatie tussen hezbollah en israel dan andere confrontaties."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ja is lastig te checken gewoon omdat het internet weg is en alle andere streams zijn weggevallen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet voor waar aan, maar veel meer opties zijn er niet![]()
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
Zorgwekkende ontwikkeling.![]()
Was jij er ook bij toen we hier naar livestreams van de rellen in egypte keken aan het begin van de arabische lente. Nooit meer zulke bizarre beelden gezien als toen. Dat was echt next level gekke shit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel netjes nadat ik uren gekeken heb naar hem deze week.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Yep, zelfs wanneer die slaapt zijn er mensen die hem kunnen bellen bij breaking newsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die is sinds vorige week 20 uur per dag wakker om of te streamen of te twitteren.
Ik kan de toewijding wel waarderen, ook al betekent het dat die nu als een zombie erbij loopt met enorme wallen onder zijn ogen![]()
Small price to pay for keeping the ppl informed
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
<signature here>.![]()
Wat heb je aan tanks in urban warfare?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.Allah Al Watan Al Malik![]()
Kan mij niet specifiek herinneren, maar zou kunnen. Sowieso wel vaker naar Steve gekeken tijdens rampen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was jij er ook bij toen we hier naar livestreams van de rellen in egypte keken aan het begin van de arabische lente. Nooit meer zulke bizarre beelden gezien als toen.![]()
Pff, dat is wel het laatste waar ik me zorgen om zou maken. Die gaan echt niets doen. Die zien ook dat dit een kansloze missie is voor Hamas, en die gaan Israel echt geen reden geven om door te pakken en ook hen te elimineren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
De dreiging vanuit de hoek van Hezbollah en Iran belooft ook niets goeds.![]()
Tunnels zijn detecteerbaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Isral heeft een aantal dingen tegen imho. Hamas zijn geindoctrineerde moordmachines en kennen niets anders dan oorlog, Isral heeft vooral reservisten die nooit meer een wapen hebben vastgehouden na hun diensttijd, en vrij zeker niet op mensen geschoten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Hezbollah zal zich imo rustig houden. Hamas is wss alleen wel beter getraind dan mensen denken.
Denk meer aan de laatste confrontatie tussen hezbollah en israel dan andere confrontaties.
Vond het ook bizar om te zien vandeweek op de NOS dat een 20-jarig Nederlands / Joods broekie stond te springen zich aan te melden bij de reservisten. Leek me een heel slim jochie ook. Maar als de granaten om de oren beginnen te vliegen dan wordt dat waarschijnlijk een ander verhaal“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zucht. Je reageert op een post met deze tweet alleen je leest dus zelf niet. Inderdaad vermoeiendquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:46 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zucht, weer iemand die niet doorleest en aan het verkeerde filmpje refereert. Vermoeiend.
https://x.com/mylordbebo/(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Heb je dr al gebeld?got me a movie, I want you to know
Alles overhoop knallen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heb je aan tanks in urban warfare?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zucht. Je reageert op een post met deze tweet alleen je leest dus zelf niet. Inderdaad vermoeiendOke meid
![]()
Tuurlijk, zoiets zou ik nooit verzinnenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]![]()
Jewish laser? Ik vind hem wel leuk
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Waarom urban?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heb je aan tanks in urban warfare?got me a movie, I want you to know
Was voor Steve denk ik. 2011 geloof ik. Mannen op kamelen en zwaarden die de menigte inreden terwijl mensen schilden bouwde van borden de borden die normaal boven de weg hangen. Was alsof je naar een gevecht uit de middeleeuwen zat te kijken maar dan met moderne spullen. Op dat plein ontstond ook een heus dorp van krotten waar mensen molotov cocktails en andere wapens zaten te bouwen. En dat allemaal voor het oog van de camera's.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan mij niet specifiek herinneren, maar zou kunnen. Sowieso wel vaker naar Steve gekeken tijdens rampen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
AD liveblogquote:Intussen schuilen in het grootste ziekenhuis van Gaza 35.000 mensen in afwachting van de verwachte grondoperatie van het Isralische leger, zegt de baas van dat ziekenhuis.
De humanitaire situatie in de Gazastrook is intussen onhoudbaar aan het worden. Dat schrijft VN-chef Martin Griffiths in een officieel statement. Er is geen stroom, schoon drinkwater of brandstof in Gaza, en de voedselvoorraad wordt gevaarlijk laag, stelt Griffiths.
Hij roept landen op om hun invloed aan te wenden om verdere escalatie te voorkomen. 'De afgelopen week was een test voor mensheid, en de mensheid faalt.'
Passen zoveel mensen in 1 gebouw?![]()
Het is geen wraak. Dat is een vals frame dat ik steeds weer lees. Hamas moet weg en dat zal ten koste gaan van schade aan gebouwen, zoals je wel vaker ziet bij urban warfare.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.![]()
Dit wordt gewoon een strijd van de lange adem, en die heeft Isral. Isral knijpt alle toevoeren af, en dan is het een kwestie van tijd voordat Hamas klaar is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Isral heeft een aantal dingen tegen imho. Hamas zijn geindoctrineerde moordmachines en kennen niets anders dan oorlog, Isral heeft vooral reservisten die nooit meer een wapen hebben vastgehouden na hun diensttijd, en vrij zeker niet op mensen geschoten.
Vond het ook bizar om te zien vandeweek op de NOS dat een 20-jarig Nederlands / Joods broekie stond te springen zich aan te melden bij de reservisten. Leek me een heel slim jochie ook. Maar als de granaten om de oren beginnen te vliegen dan wordt dat waarschijnlijk een ander verhaal![]()
https://vm.tiktok.com/ZGJTFMS8q/
Is deze dude legit? Zoon van een Hamas leider: at some point I was paid by the Israeli government, the US government, by the Palestininan Authority and by Hamas Organization. I was working for all those guys at the same time.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Als het doel is van (Noord)-Gaza een parkeerplaats te maken, dan wel. Ik vrees toch echt dat we dat gaan zien straks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja alleen kom je zelf dan geen steek verder.![]()
Weinig kans, maar door het te overdrijven hopen ze waarschijnlijk te voorkomen dat Isral er bommen op legt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
AD liveblog
Passen zoveel mensen in 1 gebouw?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nee, dan was het gewoon plat gebombardeerd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als het doel is van (Noord)-Gaza een parkeerplaats te maken, dan wel. Ik vrees toch echt dat we dat gaan zien straks.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dus ULX wil 95% van de mensheid uitroeien omdat ze een religie aanhangen?
Het zal je verbazen maar het maakt geen zak uit. De religie is niet de as van het kwaad, het is de mens zelf.![]()
Even kijken wat dat vreselijke land tot nu gedaan heeft met de Palestijnen:
• Toegang tot electra afgesloten
• Toegang tot water afgesloten
• Toegang tot voeding afgesloten
• Grenzen afgesloten
• Ziekenhuizen gebombardeerd
• Mensen op de vlucht gejaagd
• Huizen gebombardeerd
• Mensen weggestuurd naar plek X en plek X gebombardeerd i.p.v. plek Y.
Vreselijk!
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Heeft Musk al gereageerd op het bombarderen van X?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
• Grenzen afgesloten
• Huizen gebombardeerd
Vreselijk!Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Mosab_Hassan_Yousefquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Akathisia het volgende:
Is deze dude legit? Zoon van een Hamas leider: at some point I was paid by the Israeli government, the US government, by the Palestininan Authority and by Hamas Organization. I was working for all those guys at the same time.![]()
Yes.. ik heb zijn boek gelezen. Inderdaad de zoon van een Hamas-leider die is overgelopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Akathisia het volgende:
Is deze dude legit? Zoon van een Hamas leider: at some point I was paid by the Israeli government, the US government, by the Palestininan Authority and by Hamas Organization. I was working for all those guys at the same time.![]()
Hoogste tijd dat ze daar een zorgverzekering gaan introduceren zoals ze in Nederland hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
AD liveblog
Passen zoveel mensen in 1 gebouw?![]()
Zullen we ook eens op een rijtje zetten wat er vorige week zaterdag is gebeurd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
• Grenzen afgesloten
• Huizen gebombardeerd
Vreselijk!
Vreselijk!![]()
Thermobarische wapens denk ik, eerst alle Hamas-terroristen de tunnels in laten vluchten en dan de lucht in de tunnels in brand steken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
35.000quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
AD liveblog
Passen zoveel mensen in 1 gebouw?
mijn godgot me a movie, I want you to know
Hoe heet dat boek?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yes.. ik heb zijn boek gelezen. Inderdaad de zoon van een Hamas-leider die is overgelopen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
En natuurlijk geen woord over de Hamas terroristen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
• Grenzen afgesloten
• Huizen gebombardeerd
Vreselijk!![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat ze daar een zorgverzekering gaan introduceren zoals ze in Nederland hebben.Wat een ontzettend kansloze poging om grappig te zijn.
![]()
Ik hoop niet dat Kuipers dit leest.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ze moeten elk jaar terugkomen voor een opfriscursus. Schijnt wel gezellig te zijn, een soort renie met maatjes van dezelfde eenheid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Isral heeft vooral reservisten die nooit meer een wapen hebben vastgehouden na hun diensttijd, en vrij zeker niet op mensen geschoten.![]()
Senk joe.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ja ik wel. De mainstream media liet het in eerste instantie toen flink afweten en hier was veel meer beeld, duiding en informatie te vinden. Ik herinner me nog dat ze toen op paarden en kamelen over dat plein gingen om mensen omver te kegelen en met knuppels te bewerken, vreselijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was jij er ook bij toen we hier naar livestreams van de rellen in egypte keken aan het begin van de arabische lente. Nooit meer zulke bizarre beelden gezien als toen. Dat was echt next level gekke shit.
NOS iets van een half uur voordat Mubarak het opgaf "oh er gebeurt iets in Egypte"![]()
![]()
Zeker, dat is een soort dispuut waarmee je de rest van je leven in contact blijft. Het leger is daar enorm met de maatschappij verweven. Als Israli elkaar tegenkomen in het buitenland en ze aan de praat raken is n van de eerste vragen ook "Wat heb je gedaan in het leger?"quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze moeten elk jaar terugkomen voor een opfriscursus. Schijnt wel gezellig te zijn, een soort renie met maatjes van dezelfde eenheid.![]()
NOS liveblogquote:Canadese omroep: opening grensovergang met Egypte gaat niet door
Het tijdelijk openen van de grensovergang tussen de Gazastrook en Egypte voor buitenlanders gaat niet door, zegt de Canadese publieke omroep CBC. De omroep zegt dat het een mededeling van Isral aan meerdere westerse ambassades daarover in handen heeft.
Volgens CBC krijgen de Canadezen in de Gazastrook het advies om uit de buurt van de grensovergang te blijven. De omroep meldde eerder dat de grensovergang vandaag mogelijk een paar uur zou opengaan.
Ook mensen met een Amerikaans paspoort in de Gazastrook konden misschien op deze manier vertrekken, meldde CNN op basis van e-mails van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken.
Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken wil "in het belang van de Nederlanders in Gaza" niet ingaan op de berichten over buitenlanders die Gaza zouden mogen verlaten. Een woordvoerder zegt alleen er met internationale partners alles aan te doen om mensen uit het gebied te krijgen. In de Gazastrook, waar al lang een negatief reisadvies voor geldt, zitten zeker tien Nederlanders vast.![]()
Ik associeer de Palestijnen niet met Hamas. Dat is het narratief wat schurkenstaat Isral de wereld wil doen geloven. Er zijn gelukkig nog verstandige mensen. Zoals ondergetekende.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En natuurlijk geen woord over de Hamas terroristen.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Ach ja. Beter een domme slechte grap dan zo boos als jij. Jeetje je leest zelf een post verkeerd en nu ga je proberen je gram halen, veel plezier met die agressiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:05 schreef Alloch87 het volgende:
[..]Wat een ontzettend kansloze poging om grappig te zijn.
![]()
Lijkt wel een soort blufpoker. Misschien hoopt egypte de inval tegen te houden als buitenlanders niet weg kunnen?quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Hamas wordt door een groot gedeelte van de Gazanen gesteund. Verstandige mensen zouden gewoon kunnen erkennen dat er in Gaza een probleem zit, dat heeft geen gevolgen voor de wantoestanden die je benoemde. Die zijn nog steeds even validequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik associeer de Palestijnen niet met Hamas. Dat is het narratief wat schurkenstaat Isral de wereld wil doen geloven. Er zijn gelukkig nog verstandige mensen. Zoals ondergetekende.![]()
Uiteindelijk verliest Isral het demografisch. Dat is de echte lange ademquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon een strijd van de lange adem, en die heeft Isral. Isral knijpt alle toevoeren af, en dan is het een kwestie van tijd voordat Hamas klaar is.The End Times are wild![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort blufpoker. Misschien hoopt egypte de inval tegen te houden als buitenlanders niet weg kunnen?Egypte wil vooral niet dat het haar probleem wordt, en terecht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort blufpoker. Misschien hoopt egypte de inval tegen te houden als buitenlanders niet weg kunnen?![]()
zoals wij het over het weer hebben...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker, dat is een soort dispuut waarmee je de rest van je leven in contact blijft. Het leger is daar enorm met de maatschappij verweven. Als Israli elkaar tegenkomen in het buitenland en ze aan de praat raken is n van de eerste vragen ook "Wat heb je gedaan in het leger?"got me a movie, I want you to know
Egypte zit gewoon niet te wachten op een paar miljoen Palestijnen op hun grond. Dat levert geheid geweld opquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort blufpoker. Misschien hoopt egypte de inval tegen te houden als buitenlanders niet weg kunnen?![]()
Zeker terecht toch weet ik wel als frankrijk zo zou huishouden in belgi we ze ondanks dat het echt mafkezen zijn met open armen ontvangen. Of ze moeten het echt heel erg bont hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:13 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Egypte wil vooral niet dat het haar probleem wordt, en terecht.
Opvang in de regio is de enige optie, en egypte is de regiogot me a movie, I want you to know
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Egypte zit gewoon niet te wachten op een paar miljoen Palestijnen op hun grond. Dat levert geheid geweld opOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dat is alleen zolang de EU het e.e.a. blijft subsidieren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk verliest Isral het demografisch. Dat is de echte lange adem
Haal je die centen uit de som, dan ga je richting demografie gemiddeld arabisch land.
Vergeet niet dat je in gaza tot zeer recenteen levensverwachting had die hoger was dan in omringende landen, minus irsrael.
<signature here>.![]()
Als wij onze eigen ingezetenen er maar uit krijgen, dan mag het IDF zich daarna uitleven op wat er overblijft? Of wat zou het idee geweest zijn van deze selectieve uitgang?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Denk niet dat het mogelijk is om zonder geweld de massa tegen te houden als die zien dat er mensen worden doorgelatenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.![]()
We hebben het hier over +1 miljoen he...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Zeker terecht toch weet ik wel als frankrijk zo zou huishouden in belgi we ze ondanks dat het echt mafkezen zijn met open armen ontvangen. Of ze moeten het echt heel erg bont hebben gemaakt.
Opvang in de regio is de enige optie, en egypte is de regio![]()
![]()
Hoe ga je dat reguleren zonder een bloedbad? Die grens zal bestormd worden logischerwijs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
ja... de internationale gemeenschap zal dus echt moeten ingrijpen ofzo, ja weet ik veel... godverdomme man, ik wil helemaal geen oplossingen verzinnen voor dit soort shit ook... bahquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:17 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
We hebben het hier over +1 miljoen he...got me a movie, I want you to know
De internationale gemeenschap moet niks, niet ons probleemquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja... de internationale gemeenschap zal dus echt moeten ingrijpen ofzo, ja weet ik veel... godverdomme man, ik wil helemaal geen oplossingen verzinnen voor dit soort shit ook... bah![]()
Zelfde reden denk ik als om de eigen ingezetenen op te halen in Afghanistan in 2021?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als wij onze eigen ingezetenen er maar uit krijgen, dan mag het IDF zich daarna uitleven op wat er overblijft? Of wat zou het idee geweest zijn van deze selectieve uitgang?![]()
Ik.welquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik associeer de Palestijnen niet met Hamas. Dat is het narratief wat schurkenstaat Isral de wereld wil doen geloven. Er zijn gelukkig nog verstandige mensen. Zoals ondergetekende."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Verdeeld over Europa is dat minder dan de jaarlijkse instroomquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:17 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
We hebben het hier over +1 miljoen he...The End Times are wild![]()
Daar zal het uiteindelijk wel weer op uitdraaien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verdeeld over Europa is dat minder dan de jaarlijkse instroom![]()
![]()
Er wordt al aan een oplossing gewerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja... de internationale gemeenschap zal dus echt moeten ingrijpen ofzo, ja weet ik veel... godverdomme man, ik wil helemaal geen oplossingen verzinnen voor dit soort shit ook... bah
Ze komen gewoon onze kant op
Honderdduizenden, tot aan de bot toe getraumatiseerde mensen
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Dan is het echt binnen vijf jaar overquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar zal het uiteindelijk wel weer op uitdraaien.got me a movie, I want you to know
man man man.... ik ga emigreren naar spitsbergenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er wordt al aan een oplossing gewerkt
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
got me a movie, I want you to know
Klopt, het zou gaan om die paar duizenden buitenlandse Palestijnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.
Niet om de 2.2 miljoen van Gaza.
Misschien heeft dit er mee te maken:
VS en Isral weigeren dus hulppakketten toe te staan vanuit Egypte. Egypte zou daarom de deal niet meer hebben laten doorgaan.
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ursula is bij haar zinnen gekomen. Waarschijnlijk heel veel tegenwind gehad van meerdere fronten . En nu redden wat er te redden valt. Vanuit de EU eerst die Hongaar die rogue gaat met dat Eu alle hulp aan de Palestijnen is gestopt en nu een Duitse.
I spoke with @UNSG @antonioguterres following my visit & contacts with regional leaders.
The EU will be tripling its humanitarian aid for vulnerable civilians in Gaza and the wider region.
We will redouble efforts to ensure this support reaches those who need it.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Je bron is een kickbokser?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
![]()
![]()
Lijkt me toch dat de Egyptenaren dat al checken voordat het uberhaupt hun land in komt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Klopt, het zou gaan om die paar duizenden buitenlandse Palestijnen.
[ twitter ]
VS en Isral weigeren dus hulppakketten toe te staan vanuit Egypte. Egypte zou daarom de deal niet meer hebben laten doorgaan.
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke.![]()
Dat lijkt mij ook want er is anders geen enkele grond om hulp pakketten te weigeren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Ja. Egypte speelt bal met onze onderdanen. Gewoon chantage.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef Alloch87 het volgende:
voor het eerst sinds uren weer een bombardement.... gaan we daar dan?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Het liefst dan wel bij die progressieven in de buurt, zal dat stelletje verraders erachter komen dat hun eerst de lul zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
![]()
![]()
Nl nationaliteit ok. Verder zoeken ze t maar uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
De Yankees zijn dus weer vooral bezig met hun eigen burgers. Vraag me af wie daar deze keer voor gaat betalen. Ik vermoed de gewone Palestijn aangezien er nu buitensporig veel aandacht en tijd gaat naar die paar Amerikanen.![]()
Gek he.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:31 schreef Confetti het volgende:
De Yankees zijn dus weer vooral bezig met hun eigen burgers.![]()
New York Postquote:Ik ga met je meequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
man man man.... ik ga emigreren naar spitsbergen
Wat is dat voor raar geluid in die video?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Je kunt een hoop zeggen over immigrantenstromen, maar dit zijn dan wel echte vluchtelingen. Mijn ervaring (stamt grotendeels van voor de laatste grote golven van de laatste jaren) is dat daar een stuk meer gekkies tussen zitten omdat er enorm veel trauma's, vernedering en emoties bij spelen in vergelijking met bijvoorbeeld de veiligelanders.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Oorlogsvluchtelingen brengen een hoop aparte problematiek met zich mee en krijgen (en verdienen) een hele rits aan hulpverlening, maar ze hebben alle recht op asiel.![]()
Heel egypte op rood zetten als reisasdvies vanuit heel de eu.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Isral denkt slim te zijn. Maar met deze handelswijze creert ze de Hamasleden van morgen.
Nog nooit een vliegtuig gehoord?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:33 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is dat voor raar geluid in die video?![]()
Een random kickboxer zou trouwens een betere bron zijn dan de New York Post.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
New York Post
[..]
Ik ga met je mee
Net 1 niveau onder het lokale roddelblaadje van tante Trien.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Amsterdam zal ze vast met open armen ontvangenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het liefst dan wel bij die progressieven in de buurt, zal dat stelletje verraders erachter komen dat hun eerst de lul zijn.
En daarnaast moeten we de mogelijkheid niet wegpoetsen dat de Israelis wel degelijk weten wie Hamas lid is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tapijt van thermobarische bommen voorafgaand aan je bezoek kan een hoop schelen![]()
Hopelijk zijn de meeste normale burgers inmiddels wel weg uit Noord-Gaza
And what rough beast, its hour come round at last,
Het kan toch dezelfde reden hebben als waarom het water en elektra afgesloten zijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook want er is anders geen enkele grond om hulp pakketten te weigeren.![]()
Ze kunnen toch gewoon zien wie hamas is aan de healthbar boven hun hoofd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
En daarnaast moeten we de mogelijkheid niet wegpoetsen dat de Israelis wel degelijk weten wie Hamas lid is.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Mag hopen dat mijn land zich vooral inzet voor mij als ik in zo een situatie zou zittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:31 schreef Confetti het volgende:
De Yankees zijn dus weer vooral bezig met hun eigen burgers. Vraag me af wie daar deze keer voor gaat betalen. Ik vermoed de gewone Palestijn aangezien er nu buitensporig veel aandacht en tijd gaat naar die paar Amerikanen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Een deel zullen ze zeker weten, ze staan er om bekend om een berg infiltranten te hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
En daarnaast moeten we de mogelijkheid niet wegpoetsen dat de Israelis wel degelijk weten wie Hamas lid is.And what rough beast, its hour come round at last,
En de crewtag HMS naast de naam, niet te verwarren met de Britse marine...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Mag hopen dat mijn land zich vooral inzet voor mij als ik in zo een situatie zou zittenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
BansheeBoy...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Isral denkt slim te zijn. Maar met deze handelswijze creert ze de Hamasleden van morgen.![]()
![]()
Had je bijna een like gegeven, tot ik die laatste zin lasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je kunt een hoop zeggen over immigrantenstromen, maar dit zijn dan wel echte vluchtelingen. Mijn ervaring (stamt grotendeels van voor de laatste grote golven van de laatste jaren) is dat daar een stuk meer gekkies tussen zitten omdat er enorm veel trauma's, vernedering en emoties bij spelen in vergelijking met bijvoorbeeld de veiligelanders.
Oorlogsvluchtelingen brengen een hoop aparte problematiek met zich mee en krijgen (en verdienen) een hele rits aan hulpverlening, maar ze hebben alle recht op asiel.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
En elke generatie van ze verliest meer en meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Isral denkt slim te zijn. Maar met deze handelswijze creert ze de Hamasleden van morgen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Lijkt wel een zwerm bijen al die drones.And what rough beast, its hour come round at last,
Geen idee wie die hulppakketten beschikbaar stelt. Overheid, particulieren, NGO's.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat de Egyptenaren dat al checken voordat het uberhaupt hun land in komt.
Maar goed, als je dit bericht moet geloven, dan zouden de VS en Isral er dus geen of niet voldoende vertrouwen in hebben, dat er inderdaad goed wordt gecheckt.
Don't shoot the messenger.Ik vind het ook wel gevaarlijk spel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook want er is anders geen enkele grond om hulp pakketten te weigeren.
Er moet toch op de een of andere manier hulp Gaza binnenkomen. Medicijnen, voedsel, water, elektriciteit.
Maar blijkbaar had Hamas een aantal dagen terug zelf ook al hulp vanuit notabene Isral zelf afgestaan.
Er worden vervelende spelletjes gespeeld daar. Over de hoofden van de gewone Palestijn.VS en Isral zouden van hun kant ook de hulppakketten kunnen laten toestaan, denk ik dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Egypte speelt bal met onze onderdanen. Gewoon chantage.
Of in ieder geval aanbieden ze eerst te controleren, voordat ze Gaza binnenkomen.
Van beide kanten hoog spel."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Laten we omdat de anderen terroristen en barbaren zijn dat zelf ook zijn!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over vrede gaan ze wel weer praten als Hamas weg is.
Een slachtpartij van 1300 inwoners onbeantwoord laten? Ik dacht het niet.
"Bommen en granaten op alles en iedereen in de Gaza strook!
Kinderen? Zieken? Onschuldigen? Lekker boeiend, dood ermee!
Medicijnen nodig? Water nodig? Voedsel nodig? Vanaf nu niet meer!"
Echt sommige mensen hier
Hoe verdedig je zoiets nog?![]()
Maar Israel zal toch wel bijzonder hard moeten aanvallen willen ze terrorisme voor 'altijd' uit te willen schakelen. Ben benieuwd.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Amber Heard is dus niet in de buurt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:37 schreef Perrin het volgende:
Lijkt wel een zwerm bijen al die drones.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Hated_in_the_Nationquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:37 schreef Perrin het volgende:
Lijkt wel een zwerm bijen al die drones.
Hmm..In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Welke stream kijk je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:37 schreef Perrin het volgende:
Wat vind je zo erg aan die laatste zin? Dit zijn toch bij uitstek de mensen die vallen onder de bedoeling van het vluchtelingenverdrag? Ik heb Rwandezen begeleid, Tsjetsjenen, Gergirs, Algerijnen, noem maar op. Daar had ik altijd veel meer mee te stellen door hun achtergrond in de conflicten daar dan met de gelukszoekers, die veel socialer en assertiever waren (konden zijn) maar als je puur op intentie van de wetgeving kijkt, dan heeft de eerste groep gewoon wel recht op asiel, en de laatste niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had je bijna een like gegeven, tot ik die laatste zin las![]()
Dat is van belang voor hun militair industrieel complex waar ze komende jaren veel mee gaan verdienen. Europa gaat hun gehele systeem van luchtverdediging gezamelijk aankopen van David sling tot Iron beam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Isral denkt slim te zijn. Maar met deze handelswijze creert ze de Hamasleden van morgen.
Daarnaast zal A.I. een snelle doormars maken bij de Israelische militaire systemen en kunnen ze met behulp van swarm technologie met veel minder soldaten toe.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Oh zijn het drones? Ik dacht vliegtuigjesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:37 schreef Perrin het volgende:
![]()
Heb het gevoel dat Israel het momentum aan het verliezen is. De media is al weer druk bezig de arabische zaak te propaganderen. Wat absurd is. Als een hond een mens bijt, krijgt die een spuitje. Is het andersom dan zeggen mensen he dat is raar, vandaar dat het de titel van een tv-show is.
Wel zouden veel mensen moeten inzien nu dat arabieren en moslims een mondiaal probleem is waar tegen gestreden dient te worden.The more debt, the better![]()
Dit geluid hoor ik idd ook weleens als er hier ene vliegtuig over vliegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh zijn het drones? Ik dacht vliegtuigjes❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Welke stream?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh zijn het drones? Ik dacht vliegtuigjesVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Haar hond hopelijk ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Amber Heard is dus niet in de buurt.![]()
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef flyguy het volgende:
Wel zouden veel mensen moeten inzien nu dat arabieren en moslims een mondiaal probleem is waar tegen gestreden dient te worden.![]()
Ik zal mijn Arabische/islamitische collega's het maandag duidelijk maken, goed?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef flyguy het volgende:
Heb het gevoel dat Israel het momentum aan het verliezen is. De media is al weer druk bezig de arabische zaak te propaganderen. Wat absurd is. Als een hond een mens bijt, krijgt die een spuitje. Is het andersom dan zeggen mensen he dat is raar, vandaar dat het de titel van een tv-show is.
Wel zouden veel mensen moeten inzien nu dat arabieren en moslims een mondiaal probleem is waar tegen gestreden dient te worden.![]()
Zag hem net ook voorbij komen die video van Hamas. Tamelijk lachwekkend. "Dit staat je te wachten." En dan n tank overmeesterenquote:![]()
.
![]()
Bijzonder dat die overwegingen niet voor Hamas golden toen zij kinderen en ouderen afslachten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Laten we omdat de anderen terroristen en barbaren zijn dat zelf ook zijn!
Echt sommige mensen hier
De twee clowns die met hun "war on terror" onnoemelijk veel leed hebben veroorzaakt laten ook wat van zich horen. Daar waar Tony Blair zijn excuses heeft aangeboden voor de invasie van Irak en ook met deze crisis verstandig reageert is onze niet al te snuggere cowboy uit Texas zo bloeddorstig als altijd.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Wat krassen op de tanks dus, de verfboer in Isral ook weer blij.quote:De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Mwoh, het speelt in op het horrorbeeld van de gekidnapte soldaten, iets wat diep verankerd zit in de Isralische maatschappij.quote:![]()
Jezus die is oud geworden die Bush haha.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
De twee clowns die met hun "war on terror" onnoemelijk veel leed hebben veroorzaakt laten ook wat van zich horen. Daar waar Tony Blair zijn excuses heeft aangeboden voor de invasie van Irak en ook met deze crisis verstandig reageert is onze niet al te snuggere cowboy uit Texas zo bloeddorstig als altijd.
[ twitter ][ twitter ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Niet allemaal, hun afkomst zit nu hier de daden van Hamas goed te praten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?![]()
Open een topic over 2002 oidquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
De twee clowns die met hun "war on terror" onnoemelijk veel leed hebben veroorzaakt laten ook wat van zich horen. Daar waar Tony Blair zijn excuses heeft aangeboden voor de invasie van Irak en ook met deze crisis verstandig reageert is onze niet al te snuggere cowboy uit Texas zo bloeddorstig als altijd.
[ twitter ][ twitter ]"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
En vooral het leed van de Palestijnen maximaal te vergroten, terwijl ze heel graag heel snel de slachtpartij van afgelopen week willen vergeten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Niet allemaal, hun afkomst zit nu hier de daden van Hamas goed te praten.![]()
Bush is altijd al van het zwart-wit denken geweest ("either you are with us, or you are with the terrorists").quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ][ twitter ]![]()
2003 was de invasie.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Oidquote:
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Op dezelfde manier zoals jij Rusland steeds loopt te verdedigen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
![]()
bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Als hij een beetje op zijn pa lijkt dan komen er nog wel een jaar of 15 a 20 bij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:45 schreef hollandia02 het volgende:
Jezus die is oud geworden die Bush haha.![]()
Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En vooral het leed van de Palestijnen maximaal te vergroten, terwijl ze heel graag heel snel de slachtpartij van afgelopen week willen vergeten.![]()
Iets teveel biefstuk en drank gehad zo te zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jezus die is oud geworden die Bush haha.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Wat is dit voor flauwekul joh. Je fantaseert een heel verhaal bij elkaar en presenteert dat als feit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
Miles Dyson, is it you?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat is van belang voor hun militair industrieel complex waar ze komende jaren veel mee gaan verdienen. Europa gaat hun gehele systeem van luchtverdediging gezamelijk aankopen van David sling tot Iron beam.
Daarnaast zal A.I. een snelle doormars maken bij de Israelische militaire systemen en kunnen ze met behulp van swarm technologie met veel minder soldaten toe.
Ho ho, we hadden ook mensen die zeiden dat de festivalgangers gewoon in een kruisgevecht terecht waren gekomen, Hamas stuitte bij toeval op ze, en er was nog niks aan de hand totdat Isralische veiligheidsdiensten het verklootte.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.![]()
![]()
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Ze ja? Ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.Allah Al Watan Al Malik![]()
Bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?![]()
Helft van Gaza dakloos maken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.![]()
Welke mensen? geef quotes, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
Hoe verdedig je zoiets nog?got me a movie, I want you to know
Nieuwste Merkava tank ook, speciaal technologisch uitgerust voor Urban Warfare ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.![]()
Ik weet niet hoor, je zit hierover te janken terwijl er een paar posts boven je hinten op verdrijving van moslims en arabieren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, we hadden ook mensen die zeiden dat de festivalgangers gewoon in een kruisgevecht terecht waren gekomen, Hamas stuitte bij toeval op ze, en er was nog niks aan de hand totdat Isralische veiligheidsdiensten het verklootte.Allah Al Watan Al Malik![]()
Zolang George Bush nog steeds het woord subliminal niet kan uitspreken en het voor hem nog steeds subliminable is, neem ik hem niet serieus.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Een collectieve ww2 traumaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
Hoe verdedig je zoiets nog?
Daar komt het allemaal op neer
Domme vraag misschien, maar waarom heeft Hamas -dat altijd overal aan denkt qua planning- vergeten om Gaza -toch niet onbekend met bombardementen- voor een luchtalarm te zorgen daar? Of is het er wel en is het uitgeschakeld samen met de stroomvoorziening? Of is het de moeite niet als je doorlopend een bom op je knijter kan krijgen?![]()
Nee joh? Ik haalde zelf altijd een bloembol of knijpkat aan:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar pragmatisch als men was ruilden sommigen deze met gemak in voor een knijpkat of bloembol (hyacint).
En jullie hoeven niet boos op mij te zijn. Ik geef slechts de feiten weer. Geen Palestijn was betrokken bij uitroeiing van de Jews. Dat was een volledig westerse aangelegenheid.
Waarom bombarderen ze noord niet gewoon helemaal plat, en daarna zuid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.
Geen bloedige straatgevechten nodig dan.
Vorige invasie was geloof ik 73 doden bij ISF en + 1500 Hamas![]()
Meer en meer berichten dat Hamas het vluchten van de eigen bevolking probeert te verhinderen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Oh je wil dat ik die lui ook even veroordeel? Bij deze. Anders nog iets ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, je zit hierover te janken terwijl er een paar posts boven je hinten op verdrijving van moslims en arabieren.![]()
Het ontoegankelijk maken van tunnels en wapencaches door er tonnen puin op te dumpen.quote:Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Ja dat vrees ik ook, het schijnt dat het maar een aantal keer vlieland is begreep ik, daar leg je zonder moeite een bommentapijt over. Het is vreselijk maar dat is wel hoe het isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Waarom bombarderen ze noord niet gewoon helemaal plat, en daarna zuid.
Geen bloedige straatgevechten nodig dan.
Vorige invasie was geloof ik 73 doden bij ISF en + 1500 Hamasgot me a movie, I want you to know
Die heb ik op de beelden nog niet voorbij zien komen, dat zegt ook wel iets. Ze hebben ze immers wel, en hoe:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
![]()
Ja, en in de reeks posts waar jij aan haakt is er geen nuance te bespeuren. Je doet in mijn ogen gewoon mee aan de hetze. Sommige Joden zullen ook hebben staan juichen op de talloze bombardementen op Palestijnen. Wat moeten we met die informatie? Joden erop pakken? Wat is het nut van zulke posts behalve hetze creren. Vertel het maar.quote:Allah Al Watan Al Malik![]()
Omdat ze zoveel mogelijk slachtoffers willen voor Pallywood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Qarrad het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom heeft Hamas -dat altijd overal aan denkt qua planning- vergeten om Gaza -toch niet onbekend met bombardementen- voor een luchtalarm te zorgen daar? Of is het er wel en is het uitgeschakeld samen met de stroomvoorziening? Of is het de moeite niet als je doorlopend een bom op je knijter kan krijgen?![]()
Waar staat er "ze"? Ik zeg letterlijk "sommigen", van bijvoorbeeld de pro-Palestina-demonstranten bijvoorbeeld, of van de mensen op straat die in Duitsland ge-interviewd werden.quote:![]()
Die ouwe waarvan zojuist deze video was gepost, waar hij IDF lui adviseert om alle Palestijnen uit te roeien was kennelijk betrokken bij:
The Deir Yassin massacre took place on April 9, 1948, when around 130[1] fighters from the Zionist paramilitary groups Irgun and Lehi killed at least 107 Palestinian Arab villagers, including women and children, in Deir Yassin, a village of roughly 600 people near Jerusalem, despite having earlier agreed to a peace pact. The massacre occurred while Jewish militia sought to relieve the blockade of Jerusalem during the civil war that preceded the end of British rule in Palestine.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Deir_Yassin_massacreIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja, kappen met het selectieve gejank. Dat lekkere ophitsen. Wat is nou de meerwaarde van je post.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je wil dat ik die lui ook even veroordeel? Bij deze. Anders nog iets ?Allah Al Watan Al Malik![]()
Klopt, dat hebben ze (als in "sommige Joden", met name het kolonistentuig op de Westover en in extreem nationalistische rechtse kringen). En dat mag benoemd worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en in de reeks posts waar jij aan haakt is er geen nuance te bespeuren. Je doet in mijn ogen gewoon mee aan de hetze. Sommige Joden zullen ook hebben staan juichen op de talloze bombardementen op Palestijnen. Wat moeten we met die informatie? Joden erop pakken? Wat is het nut van zulke posts behalve hetze creren. Vertel het maar.![]()
Welke hetze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en in de reeks posts waar jij aan haakt is er geen nuance te bespeuren. Je doet in mijn ogen gewoon mee aan de hetze. Sommige Joden zullen ook hebben staan juichen op de talloze bombardementen op Palestijnen. Wat moeten we met die informatie? Joden erop pakken? Wat is het nut van zulke posts behalve hetze creren. Vertel het maar.
Ik nodig je graag uit n post van mijn hand te vinden waarin ik de 'nuke Gaza'-debielen steun, of mijn vorliefde uitspreek voor de walgelijke politiek van Netanyahu.Omnibus in omnibus.
Ik zie veel liever dat we hun een stukje land cadeau doen in het Midden-Oostenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat vind je zo erg aan die laatste zin? Dit zijn toch bij uitstek de mensen die vallen onder de bedoeling van het vluchtelingenverdrag? Ik heb Rwandezen begeleid, Tsjetsjenen, Gergirs, Algerijnen, noem maar op. Daar had ik altijd veel meer mee te stellen door hun achtergrond in de conflicten daar dan met de gelukszoekers, die veel socialer en assertiever waren (konden zijn) maar als je puur op intentie van de wetgeving kijkt, dan heeft de eerste groep gewoon wel recht op asiel, en de laatste niet.
Steun geven financieel om een nieuw leven op te bouwen
Ipv ze massaal hier heen halen met alle gevolgen van dienA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Zelfs als je maar een beperkt aantal woorden gebruikt lukt het hem helaas nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waar staat er "ze"? Ik zeg letterlijk "sommigen", van bijvoorbeeld de pro-Palestina-demonstranten bijvoorbeeld, of van de mensen op straat die in Duitsland ge-interviewd werden.
Waarom moeite doen, het is hopeloosgot me a movie, I want you to know
Alsof die lui van Hamas zo makkelijk in de buurt van Isralische pantservoertuigen kunnen komen.quote:
Als ze een beetje kans willen maken, moeten ze wachten tot de Israli uit hun voertuigen komen.![]()
Daar kun je wel een pizzeria'tje mee slopen ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die heb ik op de beelden nog niet voorbij zien komen, dat zegt ook wel iets. Ze hebben ze immers wel, en hoe:
[ afbeelding ]And what rough beast, its hour come round at last,
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je cht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je een ontzettend arrogante Fok!ker bent. Maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke hetze?
Ik nodig je graag uit n post van mijn hand te vinden waarin ik de 'nuke Gaza'-debielen steun, of mijn vorliefde uitspreek voor de walgelijke politiek van Netanyahu.
Doe er je voordeel mee. Misschien kunnen we dan ook samen optrekken in dit soort topics.
Wacht even, ik mag dus niet ageren tegen de pro-Hamas propaganda die wordt afgespeeld omdat er andere mensen zijn die oproepen tot het uitroeien van diezelfde Palestijnen? En als ik dan dat terecht veroordeel beschuldig je mij van janken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, kappen met het selectieve gejank. Dat lekkere ophitsen. Wat is nou de meerwaarde van je post.
Ik denk dat jij even een wandeling ofzo moet gaan maken, je bent er veel te emotioneel bij betrokken, en die sluier van neutraliteit is van je afgevallen.![]()
Ja dat is een hele smerige knakker dit. Eerst dacht ik dat ie te seniel was om nog normale dingen te zeggen, maar dit gaat wel wat dieper blijkbaar...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:56 schreef Slayage het volgende:
Die ouwe waarvan zojuist deze video was gepost, waar hij IDF lui adviseert om alle Palestijnen uit te roeien was kennelijk betrokken bij:
The Deir Yassin massacre took place on April 9, 1948, when around 130[1] fighters from the Zionist paramilitary groups Irgun and Lehi killed at least 107 Palestinian Arab villagers, including women and children, in Deir Yassin, a village of roughly 600 people near Jerusalem, despite having earlier agreed to a peace pact. The massacre occurred while Jewish militia sought to relieve the blockade of Jerusalem during the civil war that preceded the end of British rule in Palestine.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Deir_Yassin_massacre
[ twitter ]![]()
Ja, kappen met het selectieve gejank. Dat lekkere ophitsen. Wat is nou de meerwaarde van je post.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je wil dat ik die lui ook even veroordeel? Bij deze. Anders nog iets ?Met als doel? Want je helpt er de discussie helemaal niet mee. Sterke nog, het gaat al heel snel richting generaliseren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, dat hebben ze (als in "sommige Joden", met name het kolonistentuig op de Westover en in extreem nationalistische rechtse kringen). En dat mag benoemd worden.Allah Al Watan Al Malik![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je cht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Doe er je voordeel mee. Misschien kunnen we dan ook samen optrekken in dit soort topics.
Omnibus in omnibus.
Wat een laffe, opportunistische flapdrol is Timmermans toch ook. Eerst denken te kunnen scoren door ‘robuust’ te doen en als dat bij een deel van de achterban slecht valt gauw er de kindjes bijhalen. Daar kan niemand tegen zijn…quote:Timmermans over oorlog Isral-Hamas: er sterven kinderen
Politiek leider Frans Timmermans van GroenLinks-PvdA erkent dat het niet eenvoudig is positie te kiezen in de oorlog in het Midden-Oosten. Het is "navigeren tussen uitersten", zegt hij op het verkiezingscongres van de linkse combinatie. "Maar laten we de volgende drie woorden diep tot ons laten doordringen: er sterven kinderen."
Dat laatste is "onaanvaardbaar", benadrukt Timmermans. "Ons handelen moet erop gericht zijn te voorkomen dat er kinderen sterven, onze politieke posities, voorkeuren en gevoelens moeten we daaraan ondergeschikt durven maken."
Timmermans kreeg intern de nodige kritiek, omdat hij vorig weekeinde de aanval van Hamas op Isral scherp veroordeelde. Sommige leden vonden dat hij voorbijging aan het leed van Palestijnen in door Isral bezette gebieden.
"Wat we niet mogen vergeten is dat er kinderen sterven, aan beide zijden. Dat is voor mij onaanvaardbaar ", herhaalt Timmermans.The End Times are wild![]()
Hebben ze uberhaupt de mogelijkheid om inkomende bommen te detecteren?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Qarrad het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn pro-hamas dan? Die ook nog eens hebben staan feesten? En waar beweer ik neutraal te zijn? Dat ben ik helemaal niet. Ik sta 100 procent achter de Palestijnse kwestie. Dat kan prima zonder te vervallen in idiote retoriek over Joden of Israeliers in het algemeen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht even, ik mag dus niet ageren tegen de pro-Hamas propaganda die wordt afgespeeld omdat er andere mensen zijn die oproepen tot het uitroeien van diezelfde Palestijnen? En als ik dan dat terecht veroordeel beschuldig je mij van janken?
Ik denk dat jij even een wandeling ofzo moet gaan maken, je bent er veel te emotioneel bij betrokken, en die sluier van neutraliteit is van je afgevallen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Waarom ageer je zo gek als het gaat om de generalisatie van Palestijnen en moslims, maar zwijg je als het graf als er generaliserend wordt gedaan over het Westen, Isral en de Joden ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, kappen met het selectieve gejank. Dat lekkere ophitsen. Wat is nou de meerwaarde van je post.
[..]
Met als doel? Want je helpt er de discussie helemaal niet mee. Sterke nog, het gaat al heel snel richting generaliseren.
Je meet met twee maten, ik kan jou nu ook oproepen tot het veroordelen van het ophitsende gedrag van de pro-Palestijnen in dit topic, wil je datzelfde spelletje dan ook gaan spelen?
Zoals gezegd, koel ff af man. Je bent zwaar emotioneel.![]()
Nu op TV zelfs, Veronica!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ga deze op Twitter zetten en kijken hoe lang het duurt voor ik 'm hier weer zie
[ afbeelding ]![]()
Gedurfde uitspraak wel. Er op tegen zijn dat er kinderen sterven, erg gewaagd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:02 schreef LXIV het volgende:
"Wat we niet mogen vergeten is dat er kinderen sterven, aan beide zijden. Dat is voor mij onaanvaardbaar ", herhaalt Timmermans.![]()
Ja deze toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zag op de stream idd zojuist wat raketten (?) vanuit Gaza richting Isral vliegen.
![]()
Ze zijn wel druk geweest met filmpjes maken. Deze keer is niet te zien of het van waterleidingen is gemaakt.![]()
Dat zie je heel goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je cht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je een ontzettend arrogante Fok!ker bent. Maar dat doe ik niet.
Doe er je voordeel mee. Misschien kunnen we dan ook samen optrekken in dit soort topics.
Hij voelt zich ook verheven boven alles en iedereen
IDF heeft aangekondigd dat offensief snel komtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:04 schreef bitterbal het volgende:
Heb het nieuws vandaag niet echt gevolgd maar er zijn geen grote ontwikkelingen geweest toch?![]()
Vervelende Boomer, die ouwe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:56 schreef Slayage het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Deir_Yassin_massacre
[ twitter ]![]()
Met als doel te laten zien hoe waanzinnig dit is en dat er aan beide (alle...) kanten geen land mee te bezeilen is bij bepaalde fracties, wat nou juist de wortel is van dit conflict. Elke keer dat er een paar redelijke mensen met elkaar in gesprek gaan dan knalt een fanaat de vooruitgang weer aan gort.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Met als doel? Want je helpt er de discussie helemaal niet mee. Sterke nog, het gaat al heel snel richting generaliseren.
Wat mij betreft dus zeer relevant.![]()
Zullen er straks nog wel wat meer gaan als er echt een invasie losbarst.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zag op de stream idd zojuist wat raketten (?) vanuit Gaza richting Isral vliegen.And what rough beast, its hour come round at last,
Gastquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hier zijn pro-hamas dan? Die ook nog eens hebben staan feesten? En waar beweer ik neutraal te zijn? Dat ben ik helemaal niet. Ik sta 100 procent achter de Palestijnse kwestie. Dat kan prima zonder te vervallen in idiote retoriek over Joden of Israeliers in het algemeen.nu stommetje spelen is wel kinderachtig. Het feit dat je partij hebt gekozen verklaart veel over je posts, en het siert je dat je gewoon toegeeft dat je niet neutraal bent. Ik zal er rekening mee houden als ik je reacties vanaf nu lees.
![]()
Oke en de veilige routes zijn dacht ik inmiddels ook opgeheven las ik? Las vandaag ook nog dat er gisteren 70 mensen zijn omgekomen tijdens een aanval terwijl ze op weg waren naar het zuidenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
IDF heeft aangekondigd dat offensief snel komt![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zullen er straks nog wel wat meer gaan als er echt een invasie losbarst.![]()
![]()
geen Isralische apocalyps nee, ze houden zich in vooralsnog begrijp ik zover. Palestijnen zijn grotendeels aan het bewegen naar het zuiden, zover mogelijk. Geen idee over dat ziekenhuis.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:04 schreef bitterbal het volgende:
Heb het nieuws vandaag niet echt gevolgd maar er zijn geen grote ontwikkelingen geweest toch?
Mooie dag genoten?got me a movie, I want you to know
Nee hoor; jij bent vooral erg boos, nog steeds, dat ik je al jaren terug ontmaskerd heb als de grootste antisemiet van fok.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zie je heel goed
Hij voelt zich ook verheven boven alles en iedereenOmnibus in omnibus.
Veilige routes waren tot 15:00, maar echte aanval IDF is nog niet begonnen, kan binnen een uur zijn, maar misschien duurt het nog even.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke en de veilige routes zijn dacht ik inmiddels ook opgeheven las ik? Las vandaag ook nog dat er gisteren 70 mensen zijn omgekomen tijdens een aanval terwijl ze op weg waren naar het zuiden![]()
![]()
Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation...
Die ga ik sinds Philips met de CD op de proppen kwam nooit meer vergeten.![]()
![]()
Meeste mensen willen alle kinderen dood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak wel. Er op tegen zijn dat er kinderen sterven, erg gewaagd.![]()
Daar hoef je geen Alberto Stegeman voor te zijn h.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor; jij bent vooral erg boos, nog steeds, dat ik je al jaren terug ontmaskerd heb als de grootste antisemiet van fok.![]()
Nein gewerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
geen Isralische apocalyps nee, ze houden zich in vooralsnog begrijp ik zover. Palestijnen zijn grotendeels aan het bewegen naar het zuiden, zover mogelijk. Geen idee over dat ziekenhuis.
Mooie dag genoten?![]()
Ben toch wel wat ongerust zo over de situatie. Ook al is het allemaal zo ver.En vind het zo naar voor alle mensen daar
![]()
Wat denk je zelf? Amper drie posts voor je geleuter wordt er gehint op het opjagen vsn moslims en arabieren in het algemeen en dan kom jij met zo'n post. Goh, waarom zou ik als moslim nou zo als een gek ageren. Hogere wiskunde hoor!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom ageer je zo gek als het gaat om de generalisatie van Palestijnen en moslims, maar zwijg je als het graf als er generaliserend wordt gedaan over het Westen, Isral en de Joden ?Doe maar, graag zelf. Welke pro Palestijnse user heeft opgeroepen tot het opjagen van Joden, zoals de user daarnet voor je deed richting moslims?quote:Je meet met twee maten, ik kan jou nu ook oproepen tot het veroordelen van het ophitsende gedrag van de pro-Palestijnen in dit topic, wil je datzelfde spelletje dan ook gaan spelen?Allah Al Watan Al Malik![]()
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, Hamas bootje aan flarden geschoten en daarna worden de inzittenden stuk voor stuk uitgeschakeld![]()
Ieder normaal mensquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef bitterbal het volgende:
Ben toch wel wat ongerust zo over de situatie. Ook al is het allemaal zo ver.En vind het zo naar voor alle mensen daar
Schijnen 35.000 mensen in te schuilen las ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Moet je wel raken ja dit
het ziekenhuis is nog steeds running dacht ik?got me a movie, I want you to know
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Moet je wel raken ja dit
het ziekenhuis is nog steeds running dacht ik?AD liveblogquote:Intussen schuilen in het grootste ziekenhuis van Gaza 35.000 mensen in afwachting van de verwachte grondoperatie van het Isralische leger, zegt de baas van dat ziekenhuis.
De humanitaire situatie in de Gazastrook is intussen onhoudbaar aan het worden. Dat schrijft VN-chef Martin Griffiths in een officieel statement. Er is geen stroom, schoon drinkwater of brandstof in Gaza, en de voedselvoorraad wordt gevaarlijk laag, stelt Griffiths.
Hij roept landen op om hun invloed aan te wenden om verdere escalatie te voorkomen. 'De afgelopen week was een test voor mensheid, en de mensheid faalt.'![]()
was ik ff vergeten dit datgot me a movie, I want you to know
jezus. Ja die hebben natuurlijk hoe dat dat met rust wordt gelatenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Schijnen 35.000 mensen in te schuilen las ik
Hoe krijg je zoveel mensen in een ziekenhuis![]()
![]()
ja dat ja... man man man het is ook allemaal niet meer bij te houden ook he voor als er iemand komt vragen hoe het staatquote:got me a movie, I want you to know
Great generation. Geen boomert.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
las ook dat er bij de grens met egypte hulpgoederen staan en dat de eu 75 miljoen vrij maakt voor gaza.![]()
Het redelijke gespek gaat niet gevoerd worden als er telkens en alleen gewezen wordt naar elkaars extremisten om daarmee vervolgens de redelijke onderliggende argumenten te torpederen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met als doel te laten zien hoe waanzinnig dit is en dat er aan beide (alle...) kanten geen land mee te bezeilen is bij bepaalde fracties, wat nou juist de wortel is van dit conflict. Elke keer dat er een paar redelijke mensen met elkaar in gesprek gaan dan knalt een fanaat de vooruitgang weer aan gort.
Wat mij betreft dus zeer relevant.
Er is een pro Palestina demonstratie, maar er zijn ook Hamasfiguren, oh dan zal het wel... of dan is het...
Werkt de andere kant net zo.Allah Al Watan Al Malik![]()
En: lopen ze Hamas niet ontzettend voor de voeten daar? Die hebben toch hun hoofdkwartier daaronder? Of is dat een ander ziekenhuis/broodje aap?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus. Ja die hebben natuurlijk hoe dat dat met rust wordt gelaten
Hoe krijg je zoveel mensen in een ziekenhuis![]()
Geen halve maatregelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, Hamas bootje aan flarden geschoten en daarna worden de inzittenden stuk voor stuk uitgeschakeld
[ twitter ]![]()
Ik zie nooit moslim demonstraties tegen Hamas, laat ze maar eens zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het redelijke gespek gaat niet gevoerd worden als er telkens en alleen gewezen wordt naar elkaars extremisten om daarmee vervolgens de redelijke onderliggende argumenten te torpederen.
Er is een pro Palestina demonstratie, maar er zijn ook Hamasfiguren, oh dan zal het wel... of dan is het...
Werkt de andere kant net zo.![]()
Van dat gejank van westerse reporters. Die mensen vluchten niet in dat zkh. Dat is Hamas en die gaan er gewoon aan.quote:
Wie nu niet weg is is dood. En dat heeft niks te maken met ons of “de wereld”.
Dit is tussen Isral en Hamas (en de rest vh zooitje)![]()
Ik zie nooit autochtonen demonstreren tegen Hamas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie nooit moslim demonstraties tegen Hamas, laat ze maar eens zien.Allah Al Watan Al Malik![]()
Ik vind die act van jou juist arrogant overkomen. Misschien herken je iets van jezelf in Etto. Je ergert je aan degenen op wie je het meeste lijkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je cht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je een ontzettend arrogante Fok!ker bent. Maar dat doe ik niet.
Of kan je het debat niet winnen op de inhoud.. dat kan ook.![]()
Vind ze wel wat paniekerig naar die zwemmers. Daar kun je toch gewoon rustig heenvaren en point blank uitschakelen ?quote:![]()
vraag de komende tijd is denk ik vooral hoe je het daar krijgt, Egypte heeft overigens ook de laatste uitgang met grote betonmuren afgedicht. Bij de grensovergang staan buitenlandse gezinnen verzameld om weg te komen, met duizenden palestijnen, dus daar is ook wel wat te melden nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:12 schreef bitterbal het volgende:
las ook dat er bij de grens met egypte hulpgoederen staan en dat de eu 75 miljoen vrij maakt voor gaza.got me a movie, I want you to know
Oh geen idee, dat wordt altijd gezegd dat dat zo is. Maar zeggen ze dacht ik ook over scholenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En: lopen ze Hamas niet ontzettend voor de voeten daar? Die hebben toch hun hoofdkwartier daaronder? Of is dat een ander ziekenhuis/broodje aap?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Check deze dan @EttovanBelgieDus, Etto: voortaan niet "boven de partijen staan", maar het gewoon houden op een "helicopterview".quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, kan ik me helemaal voorstellen. Weet je wat mij vaak helpt? Is proberen de situatie te analyseren vanuit een soort van helicopterview. Het zorgt er voor dat je emoties die zorgen voor ruis in je analyse elimineert en je zo dus zo objectief en rechtvaardig mogelijk blijft. Zo blijf ik dicht bij mezelf en tegelijkertijd toch ook buiten mezelf. Het is niet iedereen gegeven, maar met de juiste training en goede wil zeker niet onmogelijk.
Dan komt alles goed, kom je minder arrogant over en blijf je dicht bij jezelf."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
T is een troll.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind die act van jou juist arrogant overkomen. Misschien herken je iets van jezelf in Etto. Je ergert je aan degenen op wie je het meeste lijkt.
Of kan je het debat niet winnen op de inhoud.. dat kan ook."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Vind ze wel wat paniekerig naar die zwemmers. Daar kun je toch gewoon rustig heenvaren en point blank uitschakelen ?![]()
![]()
misschien dat ze toch even de grens nog open doen voor hulpgoederen en de mensen met dubbele nationaliteit ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
vraag de komende tijd is denk ik vooral hoe je het daar krijgt, Egypte heeft overigens ook de laatste uitgang met grote betonmuren afgedicht. Bij de grensovergang staan buitenlandse gezinnen verzameld om weg te komen, met duizenden palestijnen, dus daar is ook wel wat te melden nog![]()
Mja, maar dit soort redenaties snap ik nooit. Waarom moeten moslims opkomen voor andere moslims die net zo goed op een andere planeet zouden kunnen wonen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie nooit moslim demonstraties tegen Hamas, laat ze maar eens zien.
Ik bedoel waarom kies je religie als connectie, en niet huidskleur of neusgrootte, of iets heel anders. Waarom specifiek de religie?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar snap jij dat het ontzettend eng overkomt als er een stel schuimbekkende idioten "rape their daughters" krijsend door Londen rijdt of als iemand die hier opgegroeid is lachend voor de camera vertelt dat ze de aanslag thuis gevierd hebben? En dat het bij Gazanen extra binnenkomt als een stel kolonisten nare liedjes zingt over dode kinderen? Dan kun je nog zo'n mooie werkvergunning hebben bij lieve mensen in een gemeenschap die je normaal behandelt, dat komt harder binnen en is daardoor behoorlijk nieuwswaardig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het redelijke gespek gaat niet gevoerd worden als er telkens en alleen gewezen wordt naar elkaars extremisten om daarmee vervolgens de redelijke onderliggende argumenten te torpederen.
Werkt de andere kant net zo.
Ik denk overigens dat het gros van de users hier prima in staat is om het onderscheid te maken tussen deze rotte appels en de grote massa. Er zitten er een paar tussen maar als jij die aan wilt grijpen om hier iedereen over een kam te scheren...dan doe je ergens precies hetzelfde.
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken van andere users. Ik kan ze vlaggen of er een sarcastische opmerking op geven, meer niet. Jou kan ik niet aankijken op de hoera-Hamasroepers. Dan zijn we er toch?![]()
ja dat is denk ik het idee, maar ik weet niet hoe dat gaat als de deuren opengaan met duizenden mensen die weg willen, dus dat is denk ik wel een dingetje om ook in de gaten te houden, of te vermeldenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat ze toch even de grens nog open doen voor hulpgoederen en de mensen met dubbele nationaliteit ?
Ik vond je vraag wel grappig omdat ik zo even de dingen ook voor mezelf op een rij kon zetten... nja dus zodoendegot me a movie, I want you to know
Waarom denk je dat overal in Europa dat wel het geval is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mja, maar dit soort redenaties snap ik nooit. Waarom moeten moslims opkomen voor andere moslims die net zo goed op een andere planeet zouden kunnen wonen.
Ik bedoel waarom kies je religie als connectie, en niet huidskleur of neusgrootte, of iets heel anders. Waarom specifiek de religie?Omnibus in omnibus.
Ik snap niet wat je bedoeld? Wat is wel het geval?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat overal in Europa dat wel het geval is?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen toen ze hun burgers en medewerkers gingen evacueren, met wanhopige locals hangend aan het landingsgestel toe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat ze toch even de grens nog open doen voor hulpgoederen en de mensen met dubbele nationaliteit ?
Ik vermoed dat er zoiets gaat gebeuren, maar dan aan de grenshekken. Zelfs als de VS besluit een helikopter te landen, zelfde scenario. Het is erg lastig zo, iedereen is wanhopig om zijn eigen leven te redden natuurlijk.
[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 20:22:09 ]![]()
of er nog grote dingen gebeurd waren bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja dat is denk ik het idee, maar ik weet niet hoe dat gaat als de deuren opengaan met duizenden mensen die weg willen, dus dat is denk ik wel een dingetje om ook in de gaten te houden, of te vermelden
Ik vond je vraag wel grappig omdat ik zo even de dingen ook voor mezelf op een rij kon zetten... nja dus zodoende![]()
Dit is precies wat ik bedoel, ik vrees ook zulke taferelen zonder sensatiebelust over te willen komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen, tot hangend aan het landingsgestel toe.
Ik vermoed dat er zoiets gaat gebeuren, maar dan aan de grenshekken. Zelfs als de VS besluit een helikopter te landen, zelfde scenario. Het is erg lastig zo, iedereen is wanhopig om zijn eigen leven te redden natuurlijk.got me a movie, I want you to know
ja waren verschrikkelijke beelden iddquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen, tot hangend aan het landingsgestel toe.
Ik vermoed dat er zoiets gaat gebeuren, maar dan aan de grenshekken. Zelfs als de VS besluit een helikopter te landen, zelfde scenario. Het is erg lastig zo, iedereen is wanhopig om zijn eigen leven te redden natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ik waardeer je open benadering. Kennelijk zit er ergens ook wel wat liefde, prima hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind die act van jou juist arrogant overkomen. Misschien herken je iets van jezelf in Etto. Je ergert je aan degenen op wie je het meeste lijkt.
Of kan je het debat niet winnen op de inhoud.. dat kan ook.
Maar inhoudelijk: we lijken zeker op elkaar, daarom doe ik hem ook de handreiking om samen op te trekken. Alleen dat hooghartige jaagt mensen weg. Het is zonde omdat het als ruis meegaat met de boodschap.
Komt uit een goed hart.
ja hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of er nog grote dingen gebeurd waren bedoel je?got me a movie, I want you to know
Deze podcast 'Urban Warfare Project':
https://podcasts.google.c(...)9kZS8xNTc0MTk2?ep=14
Nadat Hamas de muren om Gaza heen doorbroken had, en al moordend bepaalde delen van Isral opzocht, kwamen er ook veel andere Palestijnen door dezelfde gaten heen, naar Israel.
En dit was geen Hamas. Maar ook zij hebben moorden en plunderend huis gehouden.![]()
Dit impliceert nogal wat. Imo."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja, Hindoes hebben de pest aan moslims, daar is het eerder voor.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie nooit autochtonen demonstreren tegen Hamas.Nou ja, ik hoor altijd dat moslims voor Palestijnen zijn en niet Hamas. Maar in de tussentijd hoor ik nooit prominente moslims zich uitspreken tegen Hamas of hoe Hamas zich gedraagt tegen Palestijnen en lopen vrijwel altijd met pro-Palestijnse demonstraties mensen mee met Hamas-vlaggen, die worden niet uitgesloten. Heb meer het idee dat moslims net zo goed voor Hamas zijn als voor Palestijnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mja, maar dit soort redenaties snap ik nooit. Waarom moeten moslims opkomen voor andere moslims die net zo goed op een andere planeet zouden kunnen wonen.
Ik bedoel waarom kies je religie als connectie, en niet huidskleur of neusgrootte, of iets heel anders. Waarom specifiek de religie?![]()
https://twitter.com/FaudaOfficial/status/1713252845229584437
"Captain Ayoub" spreekt het volk toe.
Irl trouwens notoir non-political dus dat hij zich zo uitspreekt zegt denk ik wel iets over hoe ver de schokgolven in de maatschappij doordreunen.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dit gaat sneller dan alle liveblogs uitpluizen :pgewoon een half wezenloze fokker zo ver krijgen
Heeft Hamas geen enkele AA? Vloog net een straaljager echt behoorlijk laag over.And what rough beast, its hour come round at last,
preciesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]gewoon een half wezenloze fokker zo ver krijgen
![]()
![]()
Religie is precies wat het gros van die demonstranten in Europa verbindt; dat is de enig reden waarom ze zich uberhaupt betrokken voelen bij dat conflict: de externe grote boosdoener is weer gevonden (Westen, Amerika, zionisten). De straten zijn wat leger in Londen en Parijs waar het vrouwenrechten in Iran betreft of de oorlog in Yemen of de voortgaande slavernij in een hoop landen in het Midden-Oosten. Waar waren die mega-demonstraties toen ISIS die religie tot op het bot perverteerde? Dan geen verbondenheid, dan geen massale demonstraties voor hun broeders, want dan moet men erkennen dat het soms, heel soms, ook wel eens aan de eigen ideologie ligt dat er ellende is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeld? Wat is wel het geval?
En die mate van zelfreflectie hebben een hoop van die types die nu weer lopen te scanderen en vlaggen te zwaaien gewoon niet.
Neem de volgende vergelijking: stel je voor dat tijdens de ellende in Noord-Ierland er ineens tienduizenden katholieken in Brazili, de Philippijnen en Congo de straat op gaan, Ierse vlaggen zwaaiend, roepend dat ze solidair zijn... en niet thuisgeven, laat staan eenzelfde ijver voor protest tegen onrecht tonen, m.b.t. het misbruik binnen de RKK, het wegmoffelen van bewijs, het verbieden van contraceptie in problematische, arme gebieden...
Je zou ze hypocriet noemen, en terecht.
[ Bericht 16% gewijzigd door EttovanBelgie op 14-10-2023 20:40:52 ]Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: