En die donatie rotzooi, echt ga weg met die onzinquote:
Ja, ik hou rekening met de worst case scenario.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verwacht dat ze op alles wat beweegt schieten op het moment dat er vuurgevechten zijn.
Ja, vind ik wel netjes nadat ik uren gekeken heb naar hem deze week.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb jij Steve een donatie gedaan? Hij had het over Momo een paar minuten terug.
En in sommige gevallen gaat die 10 dollar wellicht ook nog naar Hamasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Doler12 het volgende:
10 Dollar betalen om te trollen op een stream
Ik neem het ook niet voor waar aan, maar veel meer opties zijn er nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zou ik niet helemaal zeker zeggen dat alles live is hier. Je zou ook een loop van gisterenavond erop kunnen zetten en mensen hebben het niet door...
Irritante donateur die iets mag zeggen denk ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Flow3r het volgende:
Wat betekent el underscore of zoiets ?
Leuk!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel netjes nadat ik uren gekeken heb naar hem deze week.
Tapijt van thermobarische bommen voorafgaand aan je bezoek kan een hoop schelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
De IDF gaat bij de invasie iedere man en jongen bij voorbaat als potentiële Hamas-verdachten behandelen, en ik verwacht niet dat ze met rubberen kogels gaan schieten. Ik geloof niet dat de meesten al geëvacueerd zijn.
De Hamas-terroristen die expres zijn gebleven om als martelaren sterven staan ook in iedere hoek van Gaza-stad klaar om de IDF aan te vallen, en die kennen de stad uit hun duimpje. De dreiging vanuit de hoek van Hezbollah en Iran belooft ook niets goeds.
Zorgwekkende ontwikkeling.
Hezbollah zal zich imo rustig houden. Hamas is wss alleen wel beter getraind dan mensen denken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
De IDF gaat bij de invasie iedere man en jongen bij voorbaat als potentiële Hamas-verdachten behandelen, en ik verwacht niet dat ze met rubberen kogels gaan schieten. Ik geloof niet dat de meesten al geëvacueerd zijn.
De Hamas-terroristen die expres zijn gebleven om als martelaren sterven staan ook in iedere hoek van Gaza-stad klaar om de IDF aan te vallen, en die kennen de stad uit hun duimpje. De dreiging vanuit de hoek van Hezbollah en Iran belooft ook niets goeds.
Ja is lastig te checken gewoon omdat het internet weg is en alle andere streams zijn weggevallen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet voor waar aan, maar veel meer opties zijn er niet
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
Was jij er ook bij toen we hier naar livestreams van de rellen in egypte keken aan het begin van de arabische lente. Nooit meer zulke bizarre beelden gezien als toen. Dat was echt next level gekke shit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel netjes nadat ik uren gekeken heb naar hem deze week.
Yep, zelfs wanneer die slaapt zijn er mensen die hem kunnen bellen bij breaking newsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die is sinds vorige week 20 uur per dag wakker om of te streamen of te twitteren.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Perrin het volgende:
En er is dus echt een jewish laser..
[ twitter ]
Wat heb je aan tanks in urban warfare?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Kan mij niet specifiek herinneren, maar zou kunnen. Sowieso wel vaker naar Steve gekeken tijdens rampen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was jij er ook bij toen we hier naar livestreams van de rellen in egypte keken aan het begin van de arabische lente. Nooit meer zulke bizarre beelden gezien als toen.
Pff, dat is wel het laatste waar ik me zorgen om zou maken. Die gaan echt niets doen. Die zien ook dat dit een kansloze missie is voor Hamas, en die gaan Israel echt geen reden geven om door te pakken en ook hen te elimineren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Erasmus het volgende:
De dreiging vanuit de hoek van Hezbollah en Iran belooft ook niets goeds.
Tunnels zijn detecteerbaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Israël heeft een aantal dingen tegen imho. Hamas zijn geindoctrineerde moordmachines en kennen niets anders dan oorlog, Israël heeft vooral reservisten die nooit meer een wapen hebben vastgehouden na hun diensttijd, en vrij zeker niet op mensen geschoten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Hezbollah zal zich imo rustig houden. Hamas is wss alleen wel beter getraind dan mensen denken.
Denk meer aan de laatste confrontatie tussen hezbollah en israel dan andere confrontaties.
Zucht. Je reageert op een post met deze tweet alleen je leest dus zelf niet. Inderdaad vermoeiendquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:46 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zucht, weer iemand die niet doorleest en aan het verkeerde filmpje refereert. Vermoeiend.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Perrin het volgende:
En er is dus echt een jewish laser..
[ twitter ]
Alles overhoop knallen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heb je aan tanks in urban warfare?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |