quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zucht. Je reageert op een post met deze tweet alleen je leest dus zelf niet. Inderdaad vermoeiend
Tuurlijk, zoiets zou ik nooit verzinnenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef Perrin het volgende:
En er is dus echt een jewish laser..
[ twitter ]
Waarom urban?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heb je aan tanks in urban warfare?
Was voor Steve denk ik. 2011 geloof ik. Mannen op kamelen en zwaarden die de menigte inreden terwijl mensen schilden bouwde van borden de borden die normaal boven de weg hangen. Was alsof je naar een gevecht uit de middeleeuwen zat te kijken maar dan met moderne spullen. Op dat plein ontstond ook een heus dorp van krotten waar mensen molotov cocktails en andere wapens zaten te bouwen. En dat allemaal voor het oog van de camera's.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan mij niet specifiek herinneren, maar zou kunnen. Sowieso wel vaker naar Steve gekeken tijdens rampen.
AD liveblogquote:Intussen schuilen in het grootste ziekenhuis van Gaza 35.000 mensen in afwachting van de verwachte grondoperatie van het Israëlische leger, zegt de baas van dat ziekenhuis.
De humanitaire situatie in de Gazastrook is intussen onhoudbaar aan het worden. Dat schrijft VN-chef Martin Griffiths in een officieel statement. Er is geen stroom, schoon drinkwater of brandstof in Gaza, en de voedselvoorraad wordt gevaarlijk laag, stelt Griffiths.
Hij roept landen op om hun invloed aan te wenden om verdere escalatie te voorkomen. 'De afgelopen week was een test voor mensheid, en de mensheid faalt.'
Het is geen wraak. Dat is een vals frame dat ik steeds weer lees. Hamas moet weg en dat zal ten koste gaan van schade aan gebouwen, zoals je wel vaker ziet bij urban warfare.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Dit wordt gewoon een strijd van de lange adem, en die heeft Israël. Israël knijpt alle toevoeren af, en dan is het een kwestie van tijd voordat Hamas klaar is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Israël heeft een aantal dingen tegen imho. Hamas zijn geindoctrineerde moordmachines en kennen niets anders dan oorlog, Israël heeft vooral reservisten die nooit meer een wapen hebben vastgehouden na hun diensttijd, en vrij zeker niet op mensen geschoten.
Vond het ook bizar om te zien vandeweek op de NOS dat een 20-jarig Nederlands / Joods broekie stond te springen zich aan te melden bij de reservisten. Leek me een heel slim jochie ook. Maar als de granaten om de oren beginnen te vliegen dan wordt dat waarschijnlijk een ander verhaal
Als het doel is van (Noord)-Gaza een parkeerplaats te maken, dan wel. Ik vrees toch echt dat we dat gaan zien straks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja alleen kom je zelf dan geen steek verder.
Weinig kans, maar door het te overdrijven hopen ze waarschijnlijk te voorkomen dat Israël er bommen op legt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
AD liveblog
Passen zoveel mensen in 1 gebouw?
Nee, dan was het gewoon plat gebombardeerd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als het doel is van (Noord)-Gaza een parkeerplaats te maken, dan wel. Ik vrees toch echt dat we dat gaan zien straks.
Heeft Musk al gereageerd op het bombarderen van X?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Even kijken wat dat vreselijke land tot nu gedaan heeft met de Palestijnen:
• Toegang tot electra afgesloten
• Toegang tot water afgesloten
• Toegang tot voeding afgesloten
• Grenzen afgesloten
• Ziekenhuizen gebombardeerd
• Mensen op de vlucht gejaagd
• Huizen gebombardeerd
• Mensen weggestuurd naar plek X en plek X gebombardeerd i.p.v. plek Y.
Vreselijk!²
https://en.wikipedia.org/wiki/Mosab_Hassan_Yousefquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJTFMS8q/
Is deze dude legit? Zoon van een Hamas leider: at some point I was paid by the Israeli government, the US government, by the Palestininan Authority and by Hamas Organization. I was working for all those guys at the same time.
Yes.. ik heb zijn boek gelezen. Inderdaad de zoon van een Hamas-leider die is overgelopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJTFMS8q/
Is deze dude legit? Zoon van een Hamas leider: at some point I was paid by the Israeli government, the US government, by the Palestininan Authority and by Hamas Organization. I was working for all those guys at the same time.
Hoogste tijd dat ze daar een zorgverzekering gaan introduceren zoals ze in Nederland hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
AD liveblog
Zullen we ook eens op een rijtje zetten wat er vorige week zaterdag is gebeurd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
• Grenzen afgesloten
• Huizen gebombardeerd
Vreselijk!²
Thermobarische wapens denk ik, eerst alle Hamas-terroristen de tunnels in laten vluchten en dan de lucht in de tunnels in brand steken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat ze de stad kennen maakt weinig uit denk ik. Gezien de grootte van de troepenopbouw (met name het aantal tanks) denk ik dat ze echt vrijwel alles aan flarden gaan schieten wat nu nog overeind staat. Dat zal hun wraak zijn, maar daarmee vernietig je hoofdzakelijk geen tunnels. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
35.000quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
AD liveblog
Hoe heet dat boek?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yes.. ik heb zijn boek gelezen. Inderdaad de zoon van een Hamas-leider die is overgelopen.
En natuurlijk geen woord over de Hamas terroristen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
• Grenzen afgesloten
• Huizen gebombardeerd
Vreselijk!²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |