abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210953372
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En: lopen ze Hamas niet ontzettend voor de voeten daar? Die hebben toch hun hoofdkwartier daaronder? Of is dat een ander ziekenhuis/broodje aap?
Oh geen idee, dat wordt altijd gezegd dat dat zo is. Maar zeggen ze dacht ik ook over scholen
pi_210953373
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je écht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je een ontzettend arrogante Fok!ker bent. Maar dat doe ik niet.

Doe er je voordeel mee. Misschien kunnen we dan ook samen optrekken in dit soort topics.

:{²
:D

Check deze dan @EttovanBelgie

quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, kan ik me helemaal voorstellen. Weet je wat mij vaak helpt? Is proberen de situatie te analyseren vanuit een soort van helicopterview. Het zorgt er voor dat je emoties die zorgen voor ruis in je analyse elimineert en je zo dus zo objectief en rechtvaardig mogelijk blijft. Zo blijf ik dicht bij mezelf en tegelijkertijd toch ook buiten mezelf. Het is niet iedereen gegeven, maar met de juiste training en goede wil zeker niet onmogelijk.

Dus, Etto: voortaan niet "boven de partijen staan", maar het gewoon houden op een "helicopterview".
Dan komt alles goed, kom je minder arrogant over en blijf je dicht bij jezelf.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_210953375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik vind die act van jou juist arrogant overkomen. Misschien herken je iets van jezelf in Etto. Je ergert je aan degenen op wie je het meeste lijkt.
Of kan je het debat niet winnen op de inhoud.. dat kan ook.
T is een troll.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210953378
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Knollenman het volgende:

[..]
Vind ze wel wat paniekerig naar die zwemmers. Daar kun je toch gewoon rustig heenvaren en point blank uitschakelen ?
:')
pi_210953387
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
vraag de komende tijd is denk ik vooral hoe je het daar krijgt, Egypte heeft overigens ook de laatste uitgang met grote betonmuren afgedicht. Bij de grensovergang staan buitenlandse gezinnen verzameld om weg te komen, met duizenden palestijnen, dus daar is ook wel wat te melden nog
misschien dat ze toch even de grens nog open doen voor hulpgoederen en de mensen met dubbele nationaliteit ?
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:17:34 #281
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210953391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ik zie nooit moslim demonstraties tegen Hamas, laat ze maar eens zien.
Mja, maar dit soort redenaties snap ik nooit. Waarom moeten moslims opkomen voor andere moslims die net zo goed op een andere planeet zouden kunnen wonen.

Ik bedoel waarom kies je religie als connectie, en niet huidskleur of neusgrootte, of iets heel anders. Waarom specifiek de religie?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:17:46 #282
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210953394
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het redelijke gespek gaat niet gevoerd worden als er telkens en alleen gewezen wordt naar elkaars extremisten om daarmee vervolgens de redelijke onderliggende argumenten te torpederen.

Er is een pro Palestina demonstratie, maar er zijn ook Hamasfiguren, oh dan zal het wel... of dan is het...

Werkt de andere kant net zo.
Ik snap wat je bedoelt, maar snap jij dat het ontzettend eng overkomt als er een stel schuimbekkende idioten "rape their daughters" krijsend door Londen rijdt of als iemand die hier opgegroeid is lachend voor de camera vertelt dat ze de aanslag thuis gevierd hebben? En dat het bij Gazanen extra binnenkomt als een stel kolonisten nare liedjes zingt over dode kinderen? Dan kun je nog zo'n mooie werkvergunning hebben bij lieve mensen in een gemeenschap die je normaal behandelt, dat komt harder binnen en is daardoor behoorlijk nieuwswaardig.

Ik denk overigens dat het gros van de users hier prima in staat is om het onderscheid te maken tussen deze rotte appels en de grote massa. Er zitten er een paar tussen maar als jij die aan wilt grijpen om hier iedereen over een kam te scheren...dan doe je ergens precies hetzelfde.

Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken van andere users. Ik kan ze vlaggen of er een sarcastische opmerking op geven, meer niet. Jou kan ik niet aankijken op de hoera-Hamasroepers. Dan zijn we er toch?
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:19:03 #283
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210953401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:

[..]
misschien dat ze toch even de grens nog open doen voor hulpgoederen en de mensen met dubbele nationaliteit ?
ja dat is denk ik het idee, maar ik weet niet hoe dat gaat als de deuren opengaan met duizenden mensen die weg willen, dus dat is denk ik wel een dingetje om ook in de gaten te houden, of te vermelden

Ik vond je vraag wel grappig omdat ik zo even de dingen ook voor mezelf op een rij kon zetten... nja dus zodoende
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:19:42 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210953406
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Mja, maar dit soort redenaties snap ik nooit. Waarom moeten moslims opkomen voor andere moslims die net zo goed op een andere planeet zouden kunnen wonen.

Ik bedoel waarom kies je religie als connectie, en niet huidskleur of neusgrootte, of iets heel anders. Waarom specifiek de religie?
Waarom denk je dat overal in Europa dat wel het geval is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210953415
twitter
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:20:45 #286
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210953417
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom denk je dat overal in Europa dat wel het geval is?
Ik snap niet wat je bedoeld? Wat is wel het geval?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210953423
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen toen ze hun burgers en medewerkers gingen evacueren, met wanhopige locals hangend aan het landingsgestel toe.

Ik vermoed dat er zoiets gaat gebeuren, maar dan aan de grenshekken. Zelfs als de VS besluit een helikopter te landen, zelfde scenario. Het is erg lastig zo, iedereen is wanhopig om zijn eigen leven te redden natuurlijk. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 14-10-2023 20:22:09 ]
pi_210953428
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja dat is denk ik het idee, maar ik weet niet hoe dat gaat als de deuren opengaan met duizenden mensen die weg willen, dus dat is denk ik wel een dingetje om ook in de gaten te houden, of te vermelden

Ik vond je vraag wel grappig omdat ik zo even de dingen ook voor mezelf op een rij kon zetten... nja dus zodoende
of er nog grote dingen gebeurd waren bedoel je?
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:22:25 #289
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210953432
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen, tot hangend aan het landingsgestel toe.

Ik vermoed dat er zoiets gaat gebeuren, maar dan aan de grenshekken. Zelfs als de VS besluit een helikopter te landen, zelfde scenario. Het is erg lastig zo, iedereen is wanhopig om zijn eigen leven te redden natuurlijk. :{
Dit is precies wat ik bedoel, ik vrees ook zulke taferelen zonder sensatiebelust over te willen komen.
pi_210953434
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen, tot hangend aan het landingsgestel toe.

ja waren verschrikkelijke beelden idd :{ :'(
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:22:39 #291
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210953437
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik vind die act van jou juist arrogant overkomen. Misschien herken je iets van jezelf in Etto. Je ergert je aan degenen op wie je het meeste lijkt.
Of kan je het debat niet winnen op de inhoud.. dat kan ook.
Ik waardeer je open benadering. Kennelijk zit er ergens ook wel wat liefde, prima hoor.

Maar inhoudelijk: we lijken zeker op elkaar, daarom doe ik hem ook de handreiking om samen op te trekken. Alleen dat hooghartige jaagt mensen weg. Het is zonde omdat het als ruis meegaat met de boodschap.

Komt uit een goed hart.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:22:44 #292
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210953439
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]
of er nog grote dingen gebeurd waren bedoel je?
ja haha
  Moderator zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:23:05 #293
236264 crew  capricia
pi_210953441
Deze podcast 'Urban Warfare Project':

https://podcasts.google.c(...)9kZS8xNTc0MTk2?ep=14

Nadat Hamas de muren om Gaza heen doorbroken had, en al moordend bepaalde delen van Israël opzocht, kwamen er ook veel andere Palestijnen door dezelfde gaten heen, naar Israel.

En dit was geen Hamas. Maar ook zij hebben moorden en plunderend huis gehouden. :o

Dit impliceert nogal wat. Imo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210953442
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Ja, Hindoes hebben de pest aan moslims, daar is het eerder voor.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210953443
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja haha
ja dacht dit gaat sneller dan alle liveblogs uitpluizen :p
pi_210953448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ik zie nooit autochtonen demonstreren tegen Hamas.
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nou ja, ik hoor altijd dat moslims voor Palestijnen zijn en niet Hamas. Maar in de tussentijd hoor ik nooit prominente moslims zich uitspreken tegen Hamas of hoe Hamas zich gedraagt tegen Palestijnen en lopen vrijwel altijd met pro-Palestijnse demonstraties mensen mee met Hamas-vlaggen, die worden niet uitgesloten. Heb meer het idee dat moslims net zo goed voor Hamas zijn als voor Palestijnen.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:23:33 #297
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210953449
https://twitter.com/FaudaOfficial/status/1713252845229584437

"Captain Ayoub" spreekt het volk toe.
Irl trouwens notoir non-political dus dat hij zich zo uitspreekt zegt denk ik wel iets over hoe ver de schokgolven in de maatschappij doordreunen.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:23:59 #298
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210953454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja dacht dit gaat sneller dan alle liveblogs uitpluizen :p
:D gewoon een half wezenloze fokker zo ver krijgen :D
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:24:18 #299
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210953461
Heeft Hamas geen enkele AA? Vloog net een straaljager echt behoorlijk laag over.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210953465
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
:D gewoon een half wezenloze fokker zo ver krijgen :D
precies :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')