Oh geen idee, dat wordt altijd gezegd dat dat zo is. Maar zeggen ze dacht ik ook over scholenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En: lopen ze Hamas niet ontzettend voor de voeten daar? Die hebben toch hun hoofdkwartier daaronder? Of is dat een ander ziekenhuis/broodje aap?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw manier van debatteren doet erg Hebreeuws aan. Alsof je boven de partijen staat. Als je minder hoog van de toren zou blazen zou je écht veel medestanders vinden wat je kan erg goed analyseren. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je een ontzettend arrogante Fok!ker bent. Maar dat doe ik niet.
Doe er je voordeel mee. Misschien kunnen we dan ook samen optrekken in dit soort topics.²
Dus, Etto: voortaan niet "boven de partijen staan", maar het gewoon houden op een "helicopterview".quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, kan ik me helemaal voorstellen. Weet je wat mij vaak helpt? Is proberen de situatie te analyseren vanuit een soort van helicopterview. Het zorgt er voor dat je emoties die zorgen voor ruis in je analyse elimineert en je zo dus zo objectief en rechtvaardig mogelijk blijft. Zo blijf ik dicht bij mezelf en tegelijkertijd toch ook buiten mezelf. Het is niet iedereen gegeven, maar met de juiste training en goede wil zeker niet onmogelijk.²
T is een troll.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind die act van jou juist arrogant overkomen. Misschien herken je iets van jezelf in Etto. Je ergert je aan degenen op wie je het meeste lijkt.
Of kan je het debat niet winnen op de inhoud.. dat kan ook.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Vind ze wel wat paniekerig naar die zwemmers. Daar kun je toch gewoon rustig heenvaren en point blank uitschakelen ?
misschien dat ze toch even de grens nog open doen voor hulpgoederen en de mensen met dubbele nationaliteit ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
vraag de komende tijd is denk ik vooral hoe je het daar krijgt, Egypte heeft overigens ook de laatste uitgang met grote betonmuren afgedicht. Bij de grensovergang staan buitenlandse gezinnen verzameld om weg te komen, met duizenden palestijnen, dus daar is ook wel wat te melden nog
Mja, maar dit soort redenaties snap ik nooit. Waarom moeten moslims opkomen voor andere moslims die net zo goed op een andere planeet zouden kunnen wonen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie nooit moslim demonstraties tegen Hamas, laat ze maar eens zien.
Ik snap wat je bedoelt, maar snap jij dat het ontzettend eng overkomt als er een stel schuimbekkende idioten "rape their daughters" krijsend door Londen rijdt of als iemand die hier opgegroeid is lachend voor de camera vertelt dat ze de aanslag thuis gevierd hebben? En dat het bij Gazanen extra binnenkomt als een stel kolonisten nare liedjes zingt over dode kinderen? Dan kun je nog zo'n mooie werkvergunning hebben bij lieve mensen in een gemeenschap die je normaal behandelt, dat komt harder binnen en is daardoor behoorlijk nieuwswaardig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het redelijke gespek gaat niet gevoerd worden als er telkens en alleen gewezen wordt naar elkaars extremisten om daarmee vervolgens de redelijke onderliggende argumenten te torpederen.
Er is een pro Palestina demonstratie, maar er zijn ook Hamasfiguren, oh dan zal het wel... of dan is het...
Werkt de andere kant net zo.
ja dat is denk ik het idee, maar ik weet niet hoe dat gaat als de deuren opengaan met duizenden mensen die weg willen, dus dat is denk ik wel een dingetje om ook in de gaten te houden, of te vermeldenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat ze toch even de grens nog open doen voor hulpgoederen en de mensen met dubbele nationaliteit ?
Waarom denk je dat overal in Europa dat wel het geval is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mja, maar dit soort redenaties snap ik nooit. Waarom moeten moslims opkomen voor andere moslims die net zo goed op een andere planeet zouden kunnen wonen.
Ik bedoel waarom kies je religie als connectie, en niet huidskleur of neusgrootte, of iets heel anders. Waarom specifiek de religie?
Ik snap niet wat je bedoeld? Wat is wel het geval?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat overal in Europa dat wel het geval is?
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen toen ze hun burgers en medewerkers gingen evacueren, met wanhopige locals hangend aan het landingsgestel toe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat ze toch even de grens nog open doen voor hulpgoederen en de mensen met dubbele nationaliteit ?
of er nog grote dingen gebeurd waren bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja dat is denk ik het idee, maar ik weet niet hoe dat gaat als de deuren opengaan met duizenden mensen die weg willen, dus dat is denk ik wel een dingetje om ook in de gaten te houden, of te vermelden
Ik vond je vraag wel grappig omdat ik zo even de dingen ook voor mezelf op een rij kon zetten... nja dus zodoende
Dit is precies wat ik bedoel, ik vrees ook zulke taferelen zonder sensatiebelust over te willen komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen, tot hangend aan het landingsgestel toe.
Ik vermoed dat er zoiets gaat gebeuren, maar dan aan de grenshekken. Zelfs als de VS besluit een helikopter te landen, zelfde scenario. Het is erg lastig zo, iedereen is wanhopig om zijn eigen leven te redden natuurlijk.
ja waren verschrikkelijke beelden iddquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of jij de beelden van Afghanistan kan herinneren na de coup van Taliban. Toen zo veel mogelijk Afghanen probeerden aan te haken aan Westerse legervliegtuigen, tot hangend aan het landingsgestel toe.
Ik vermoed dat er zoiets gaat gebeuren, maar dan aan de grenshekken. Zelfs als de VS besluit een helikopter te landen, zelfde scenario. Het is erg lastig zo, iedereen is wanhopig om zijn eigen leven te redden natuurlijk.
Ik waardeer je open benadering. Kennelijk zit er ergens ook wel wat liefde, prima hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind die act van jou juist arrogant overkomen. Misschien herken je iets van jezelf in Etto. Je ergert je aan degenen op wie je het meeste lijkt.
Of kan je het debat niet winnen op de inhoud.. dat kan ook.
ja hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of er nog grote dingen gebeurd waren bedoel je?
Ja, Hindoes hebben de pest aan moslims, daar is het eerder voor.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie nooit autochtonen demonstreren tegen Hamas.
Nou ja, ik hoor altijd dat moslims voor Palestijnen zijn en niet Hamas. Maar in de tussentijd hoor ik nooit prominente moslims zich uitspreken tegen Hamas of hoe Hamas zich gedraagt tegen Palestijnen en lopen vrijwel altijd met pro-Palestijnse demonstraties mensen mee met Hamas-vlaggen, die worden niet uitgesloten. Heb meer het idee dat moslims net zo goed voor Hamas zijn als voor Palestijnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mja, maar dit soort redenaties snap ik nooit. Waarom moeten moslims opkomen voor andere moslims die net zo goed op een andere planeet zouden kunnen wonen.
Ik bedoel waarom kies je religie als connectie, en niet huidskleur of neusgrootte, of iets heel anders. Waarom specifiek de religie?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dit gaat sneller dan alle liveblogs uitpluizen :p
preciesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]gewoon een half wezenloze fokker zo ver krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |