Dat mag toch? Je had een pittige dagquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou net binnen komen vallen en klagen dat ik helemaal kapot ben. Maar dat klinkt maar als dom gezeik als ik het laatste topic terug lees.
Nogmaals eenvoor Yinny en Jan
Dat mag ook! Alsjeblieft, doen! Dikke knuffel en mooi dat je het toch maar allemaal doet met jullie bier enzovoortquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou net binnen komen vallen en klagen dat ik helemaal kapot ben. Maar dat klinkt maar als dom gezeik als ik het laatste topic terug lees.
Nogmaals eenvoor Yinny en Jan
Jij ook dikke knuffel! Misschien ook een paar uur inbouwen ergens om met Dora in bos wandelen ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Dan wil ik ook nog wel even zeuren over het feit dat ik me "meh" voel vanmiddag/vanavond.
SPOILER: want weer eens lang verhaal dus beter langs te scrollen zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het zal afnemen, dat hoe langer dat niet gebeurt hoe meer ik vertrouw dat dat ook niet meer zal gaan gebeuren. Hoop ik. Morgen weer een dag op de uni dus dat zorgt ook voor fijn wat afleiding.
En positief eindigend: ik heb wel elke avond nog wat hoofdpijn, maar de misselijkheid is wel veeel minder, dus dat is echt wel heel fijn!
En ook nog griepprik gehaald vandaag, en vooralsnog alleen klein beetje spierpijn in nek en zelfde hoofdpijn als afgelopen dagen, maar verder nog geen last, dus hopelijk blijft dat zo!
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-10-2023 21:39:55 ]
Dat denken wij allemaal wel denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik gewoon moet slapen. Of ongesteld moet worden. Of beide.
Hm.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat denken wij allemaal wel denk ik
Doe maar ook ff sterkheidsbaas vanquote:
Nou, ik maakte dus de beslissing om niet de kroeg in te gaan vanavond en me een stuk in de kraag te zuipenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doe maar ook ff sterkheidsbaas vanselfcare
zijn
Strijder!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, ik maakte dus de beslissing om niet de kroeg in te gaan vanavond en me een stuk in de kraag te zuipen
Ziet er gezellig kleurig uit. Maar wat doe je er mee?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Fermenteren met l_s
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop waarschijnlijk is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Best logisch dat je zo denkt @:vlindertje89 Maar waarvoor je moet bellen, daarvoor moet iedereen bellen wanneer ze dat hebben. Alleen is het jou nu gezegd. Maar waarschijnlijk heb jij net zoveel kans om een netvliesloslating te krijgen als ieder ander. Maar je focust je er nu wat meer op (herkenbaar hoor, ik zie ook veel meer zwarte vlekken) maar dat trekt ook wel weg.
Lekker gaan slapen @:lonaa Gewoon 12/uur achtereen als het je lukt
Stel je je brillenglazen voor met verfspatters, da’s mijn zicht nu. Waar het al eerder zat is het in 3 jaar wat afgenomen en gezakt (ze kunnen zulke gave foto’s maken van je ogen) maar de nieuwen zijn prominent aanwezigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop is.
Maar je hebt wel gelijk, ik ben heus niet de enige die daar onrustig van zou worden en meer erop gaat focussen, en ik denk inderdaad dat het met de tijd ook wel weer minder wordt. En zo niet dan heb ik de 19e weer een afspraak bij de psych die me dan mag vertellen hoe ik dit loslaat haha.
Heb jij idd ook meer last van je vlekken nu? Hopelijk wen je daar ook weer snel aan!
Kijk @:Lonaa eens verstandig zijn![]()
Dat lijkt me echt vreselijk irritant zeg..quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stel je je brillenglazen voor met verfspatters, da’s mijn zicht nu. Waar het al eerder zat is het in 3 jaar wat afgenomen en gezakt (ze kunnen zulke gave foto’s maken van je ogen) maar de nieuwen zijn prominent aanwezig
Ik vind dat heel menselijk hoor. Ik had laatst een puistje dat groter leek dan m'n gemiddelde puistjes en dat heb ik ook een tijdlang nogal in de gaten lopen houden omdat ik dacht dat het misschien geen normaal puistje was. (dit een beetje beroepsdeformatie vrees ik)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop is.
Maar je hebt wel gelijk, ik ben heus niet de enige die daar onrustig van zou worden en meer erop gaat focussen, en ik denk inderdaad dat het met de tijd ook wel weer minder wordt. En zo niet dan heb ik de 19e weer een afspraak bij de psych die me dan mag vertellen hoe ik dit loslaat haha.
Heb jij idd ook meer last van je vlekken nu? Hopelijk wen je daar ook weer snel aan!
Kijk @:Lonaa eens verstandig zijn![]()
Ik ben beetje opgefokt nog, ga ik snel van typenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Jullie posten snel!
Of ik typ langzaam![]()
@:Tele6 wat irritant zeg zo.. zeker als je wel even toe was aan je hoofd leeg sporten!
Hoe is het nu met jou en B, trouwens? Nu het uit is tussen A en B? Of is dat toch niet meer echt zo uit als je eerder vertelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opetenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ziet er gezellig kleurig uit. Maar wat doe je er mee?
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben beetje opgefokt nog, ga ik snel van typen![]()
Warme chocomel staat nu in de magnetron. Hopelijk goed kalm mee worden
Met mij en B --Dit is wel het antwoord waar ik stiekem op hoopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fijn!
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat mag toch? Je had een pittige dag
Dankjewelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:10 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dat mag ook! Alsjeblieft, doen! Dikke knuffel en mooi dat je het toch maar allemaal doet met jullie bier enzovoort
En zieke kat😘
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Eerst nog een wat sigme zei envoor @:Yinny
En eenvoor @:Jan_Onderwater . Hoe gaat het inmiddels eigenlijk met de hond?
En eenvoor @:Sarabi en @:Lonaa ook.
En als we dan het hebben over meh dingen, dan kom ik ook nog even met dat ik het vrij stom en vervelend vind dat ik toch wat onrustig ben nog na de oogarts.Zo te lezen kan jij ook wel eenSPOILER: want weer eens lang verhaal dus beter langs te scrollen zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het zal afnemen, dat hoe langer dat niet gebeurt hoe meer ik vertrouw dat dat ook niet meer zal gaan gebeuren. Hoop ik. Morgen weer een dag op de uni dus dat zorgt ook voor fijn wat afleiding.
En positief eindigend: ik heb wel elke avond nog wat hoofdpijn, maar de misselijkheid is wel veeel minder, dus dat is echt wel heel fijn!
En ook nog griepprik gehaald vandaag, en vooralsnog alleen klein beetje spierpijn in nek en zelfde hoofdpijn als afgelopen dagen, maar verder nog geen last, dus hopelijk blijft dat zo!gebruiken. Hopelijk trekt het snel weg.
[..]
Ik ben beetje opgefokt nog, ga ik snel van typen![]()
Warme chocomel staat nu in de magnetron. Hopelijk goed kalm mee worden
Met mij en B --Kijk dat is mooi om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Langzaam steeds minder, eten doet ie nu in beetjes over de hele dag, heeft diaree, kortademig. In zijn hoofd is hij nog steeds blij en de oude, maar lichamelijk duidelijk niet meer.quote:[b]Op donderdag 5 oktober 2023 21:34 schreef
En eenvoor @:Jan_Onderwater . Hoe gaat het inmiddels eigenlijk met de hond?
Het zijn net ‘ouwe mensen’. Zo lang jij de indruk hebt, dat het nog pijnloos gaat. Leve blijheidquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Langzaam steeds minder, eten doet ie nu in beetjes over de hele dag, heeft diaree, kortademig. In zijn hoofd is hij nog steeds blij en de oude, maar lichamelijk duidelijk niet meer.
Gisteren kennis gemaakt met een nieuwe tolk (voor mij nieuw). Klein mini mensje, zeer verstrooid, soort stuiterballetje. Zei tegen een andere collega “zij is wat je je voorstelt bij een verstrooide professor”, blijkt dat ze dat ook was (professor dus). Ze leeft op cafeīne, je ziet haar altijd met een grote kop koffie, vandaar dat gestuiter.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het zijn net ‘ouwe mensen’. Zo lang jij de indruk hebt, dat het nog pijnloos gaat. Leve blijheid![]()
Vanmiddag een verdere kennismaking met een Turkse vrouw, die online Nederlands leert. Twee jaar hier is en nauwelijks spreekt.
Kwam haar tegen in de Bieb en via haar man een afspraak gemaakt.
Eens kijken hoe het bevalt.
Welke talen tolkt zij dan? 😎quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gisteren kennis gemaakt met een nieuwe tolk (voor mij nieuw). Klein mini mensje, zeer verstrooid, soort stuiterballetje. Zei tegen een andere collega “zij is wat je je voorstelt bij een verstrooide professor”, blijkt dat ze dat ook was (professor dus). Ze leeft op cafeīne, je ziet haar altijd met een grote kop koffie, vandaar dat gestuiter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achtergrond weet ik verder niet. Er is een zoontje groep 3. Die moet van school gehaald. Dus het is maar een uurtje.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke talen tolkt zij dan? 😎
De vrouw was lerares in Turkije. Werkt sinds kort in de Bieb als vrijwilliger.Dat heeft ze inderdaad snel opgepikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achtergrond weet ik verder niet. Er is een zoontje groep 3. Die moet van school gehaald. Dus het is maar een uurtje.
Deze dame tolkt Arabisch-Engels. Doen de anderen ook. En wanneer het even rustig is of wanneer het spreekuur klaar is krijgen we vragen over Nederlands. Eén knul, sinds half juli hier, spreekt ook al redelijk NederlandsWe have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke talen tolkt zij dan? 😎
De vrouw was lerares in Turkije. Werkt sinds kort in de Bieb als vrijwilliger.Heb je het Turkse schrift weleens gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achtergrond weet ik verder niet. Er is een zoontje groep 3. Die moet van school gehaald. Dus het is maar een uurtje.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Je hebt het wel mega getroffen met het weer zeg, heerlijk wandelweertje is hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Mechelen. Het zit erop!
Had vandaag maar 15km te doen. https://www.komoot.nl/tour/1338610906?ref=aso
Nu lunch op de grote Markt en dan Mechelen maar eens bekijken.
Alleen dinsdag een beetje miezer gehad. Verder zit ik nu gewoon in een tshirt op een terras omdat het warm genoeg is. 😄quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt het wel mega getroffen met het weer zeg, heerlijk wandelweertje is het
Mechelen is geweldig. Onze ontdekking van de laatste jaren, nadat ik er alleen maar met voetbal geweest was en het eigenlijk niet kende.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Mechelen. Het zit erop!
Had vandaag maar 15km te doen. https://www.komoot.nl/tour/1338610906?ref=aso
Nu lunch op de grote Markt en dan Mechelen maar eens bekijken.
Gelachen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
WGR / Inboedelverzekering dekt meelmijt niet
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
ben je dun geworden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ben je dun geworden?
Vinden mensen moeilijk man.
Vroeg ik niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met ADquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho ik ben dus ook niet dun met m'n maat weet-ik-niet.
Sowiesoquote:
Was wel compliment van de meeste geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met AD
Dat bepaal je toch zeker zelf wel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
Danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was wel compliment van de meeste geloof ik.
Mishu topicquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
DOE HET, HET IS ZO KUTquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was vergeten hoe WARM het is om als maanmannetje te werken![]()
Om daarna te horen dat het organisatiebeleid veranderd is: geen beschermende maatregelen nodig bij contact met een COVID patient. Tenzij je dat zelf prettig vindt. Gezien de nabijheid in contact, besmettelijkheid en risico op complicaties van dit virus ga ik toch nog steeds mijn mondmasker opdoen, als ik er weer kom.
JA MAMquote:
Om spoilers?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
V praat met meIk vind dat ze er om vraagt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:32 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho, ik ben dus nog steeds wel teringgespierd en 87 kilo bij 1,65 he. Voordat er nu straks allerlei eten opgestuurd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Wat ben je dun Myraela!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand tegen mij ook zeggen dat ik dun ben?![]()
Ik had gisteren een afspraak bij een online bureau. Zij werken ook met influencers en zijn helemaal hip, dus er moest natuurlijk een soort aftermovie gemaakt worden van onze hele simpele afspraak. En ik zag er zo afschuwelijk uit.Normaal zou dit een moment zijn dat ik dan echt weer even streng ga afvallen, maar dat mag dus niet. En dat vind ik soms best lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik werk bij een cateringbedrijf, dus vrij makkelijk toegang tot eten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat eten toch ook weer niet afwijzen. Weet je wel niet wat boodschappen kosten tegenwoordig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
WAT BEN JE SLANK EN IS DAT JE NIEUWE HUISJE??quote:
Nee, dat is m'n huidige.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WAT BEN JE SLANK EN IS DAT JE NIEUWE HUISJE??
Die sticker moet er al 6 jaar afquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef Myraela het volgende:
Hij doet het wel in een nieuwe tab. WAT BEN JE DUN GEWORDEN! Wel echt een goede taille trouwens.
En een leuke spiegel van Het goed.
Ik had vandaag shake met extra kwark en fruit en 2 broodjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet er prima uit. Er mag wel eten in, maar dan in gewone porties.
[..]
Met mij en B --Oh dat is leuk om te lezen, TeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die sticker moet er al 6 jaar af
Ja, ik ben wel gezegend met tailleen bips
en tett'n
![]()
Als het op dit tempo doorgaat wel ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Pas rond kerst kom je in aanmerking voor een voedselpakket...
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Also @:Myraela op bewegend beeld ben ik ook echt een kenau. En foto's die anderen maken zijn altijd teringoncharmant.
Oh ja dat is ook altijd topquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.
Oh jee, altijd 'het dikkertje' (relatief gezien dan) uitzoeken om naast te staan op foto's. Want naast iemand van 1.50 die superslank is kan je niet-zwanger ook al snel ENORM lijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.
Oh dit is waarom iedereen alitjd naast mij wilquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, altijd 'het dikkertje' (relatief gezien dan) uitzoeken om naast te staan op foto's. Want naast iemand van 1.50 die superslank is kan je niet-zwanger ook al snel ENORM lijken.
En naast mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Oh dit is waarom iedereen alitjd naast mij wil
Dat is dan een....voordeel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ach, het was hierbij fijn dat ze er ook gewoon een mooi en hip filmpje van wilde maken. Dus de focus lag op de mensen die er wel wat beter uitzagen op beeld.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
OmnomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja, weinig op beeld.quote:
Alles in onze wereld (zeker beeldmateriaal) is nepquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ja, weinig op beeld.Ze zouden maar minder oppervlakkig zijn en een realistisch beeld willen laten zien. No fun.
Weet je dat wel heel zekerquote:
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weet je dat wel heel zekerIk heb haar nog nooit gezien.
Jou ook (nog!) niet, trouwens
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
En jij bent ook heel echtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zekerDie heb ik al vaak genoeg gezien
Hebben jullie nu dan al een nieuw bier op fust? Wat gaat dat snel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren werd er ook een filmpje opgenomen in de brouwerij. Gelukkig stond ik achter een lage stapel dozen![]()
Overigens begint de spierpijn nu opeens te komen. Ik merk dat ik door de fusten toch meer heb getild dan normaal. Hopelijk is het morgen beter als ik weer vanalles mag sjouwen op het festival.
Wat fijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jongens ik moet een klein beetje huilen van blijdschap. Er belde net iemand van de gemeente over de bijstand. Ik kom sowieso in de ioaw en dus geen probleem met eigen geld en geen probleem met eigen huis. Die worden niet meegenomen pppffff
Wat een opluchtingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jongens ik moet een klein beetje huilen van blijdschap. Er belde net iemand van de gemeente over de bijstand. Ik kom sowieso in de ioaw en dus geen probleem met eigen geld en geen probleem met eigen huis. Die worden niet meegenomen pppffff
Kaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jazekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Hebben jullie nu dan al een nieuw bier op fust? Wat gaat dat snel!
Succes met de spierpijn. Vanavond een warm bad? Dat helpt!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed bericht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat wordt een fijn weekend!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zei het ook tegen die meneer “u weet niet hoe blij u mij ermee maakt” (hij verontschuldigde zich steeds omdat hij een aantal vragen moest stellen, tja alsof ik dat niet snap).quote:
Ik moet blijven solliciteren (en zou ik toch wel doen het is geen vetpot). En wanneer ik tijdelijk werk val ik daarna weer in deze regeling terugquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
Wat een rustgevende boodschap zo voor het weekend @:Kaatje1
Blijf je nu voor altijd in deze regeling? En moet je solliciteren? Stel je heb een tijdelijk contract in de toekomst dat niet verlengd wordt, moet je dan weer afwachten of je weer aanspraak maak op dit soort bijstand?
Neem een extra shirt e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Tappen van ons eigen bier ging ook goed met de nieuwe tapinstallatieelk bier reageert weer anders dus het was even zoeken naar de instellingen maar het is (vrij snel) gelukt.
Verder moet ik morgen alleen alles afbouwen/opruimen vanwege de kat. Dus nog wel een beetje zenuwen voor het ontkoppelen van de installatie maar dat zal vast goed komen. En anders andere brouwers lief aan kijken.
Goede tipquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een extra camera e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
Kijk dat zijn de betere tipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een extra shirt e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
quote:
quote:
Nu ben ik nieuwsgierig….welk kanaal?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:07 schreef fietsie het volgende:
Ik volg dus al maaaaaaaanden een Youtube kanaal, voor de lekkere positieve vibe en prettige sfeer en lol enzo.
En dan ben ik zo dom om er eens op Reddit naar te zoeken.... een beerput ging open.... Zo jammer.
The Chateau Diariesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig….welk kanaal?
Ja nu ben ik ook nieuwsgierig:Pquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:07 schreef fietsie het volgende:
Ik volg dus al maaaaaaaanden een Youtube kanaal, voor de lekkere positieve vibe en prettige sfeer en lol enzo.
En dan ben ik zo dom om er eens op Reddit naar te zoeken.... een beerput ging open.... Zo jammer.
Ziet er niet uit als iets dat ik wil zien. En wat is beerput?quote:
Gaat alle kanten op; financieel, mensen die elkaar mentaal affakkelen, compleet uitgekotste deelnemers, een sprookjesbeeld wat niet past op de individuele kanalen van de aanwezigen enz enzquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als iets dat ik wil zien. En wat is beerput?
Ik heb zo'n 15 jaar geleden een kast voor mijn whiskyflessen op maat laten maken (van muur tot muur en van vloer tot aan plafond) door Meubeluniek in Meppel: https://www.meubeluniek.nl/quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen met goede tips qua een kast op maat laten maken?
We zoeken blijkbaar iets vreemds, dus de automatische configuratie opties van de maatkasten-websites komen er niet.
Richard was destijds bereid om de rit Meppel - Amsterdam v.v. 2 keer af te leggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:48 schreef Myraela het volgende:
Ahja, wij zitten regio Leiden. Dus ze moeten wel in dit gebied werken.
Dat is voor veel timmer en afwerkbedrijven in NoordNederland heel normaal; de buurman vertrekt hier meestal rond 4:30quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Richard was destijds bereid om de rit Meppel - Amsterdam v.v. 2 keer af te leggen.
Ik kon in de Randstad destijds niemand vinden die kon/wilde maken wat ik wilde…
Hier kom je nog maar weinig van dat soort bedrijfjes met vakmensen tegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is voor veel timmer en afwerkbedrijven in NoordNederland heel normaal; de buurman vertrekt hier meestal rond 4:30
Ik wil dat best wel eens doen op een centrale locatie of zo, waar men eventueel kan overnachten of makkelijk met het OV kan komen.quote:
Meubelmaker waar m'n ouders de laatste jaren het nodige hebben besteld, 2 tafels, 2 kasten. Die gast levert ook regelmatig in het westen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kom je nog maar weinig van dat soort bedrijfjes met vakmensen tegen.
En als je ze vindt, zitten ze qua werk bomvol én betaal je de hoofdprijs…
Jan dan? https://www.janvanlunteren.nl/quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
We zoeken blijkbaar iets vreemds, dus de automatische configuratie opties van de maatkasten-websites komen er niet.
Onze geweldige maatwerkkast/bankje komt van boys with wood. Ook niet jouw regio maar misschien vinden ze dat niet erg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:03 schreef Myraela het volgende:
Richard gaat het voor mij niet worden. Maar ik zoek nog wel even door. Al wat offertes opgevraagd, maar ik vind stiekem het online configureren veel fijner om een beetje te kunnen vergelijken.
In dat genre vind ik How To Renovate A Chateau (Without Killing Your Partner) eigenlijk een leuker kanaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gaat alle kanten op; financieel, mensen die elkaar mentaal affakkelen, compleet uitgekotste deelnemers, een sprookjesbeeld wat niet past op de individuele kanalen van de aanwezigen enz enz
Wat er leuk aan is is dat zon oud gebouw met oude tuinen in hele kleine stapjes weer grandeur krijgt
Maar anders dan andere chateau kanalen laten ze voor de hand liggende klussen (simpel schilderwerk) liggen
DIEVORM BV | Meubelmaker Arnhemquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook zo blij met je berichtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was even kort (werd langer) bij vrienden in de flat een wijntje drinken om samen blij te zijn met het bericht.
Zo maar naar bed en hopelijk slaap ik net zo lekker als afgelopen nacht
Leuk! Ik zal eens kijken of ze ook bij ons spelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:47 schreef Tuindier het volgende:
Wat fijn @:kaatje1!
Wij waren naar het theater, dit keer een ander dan ons ‘vaste’ theater. Erg leuke voorstelling van Lebbis en Janssen die voor het eerst in 17 jaar weer samen spelen en duidelijk nog steeds goed op elkaar ingespeeld zijn.
Werd er bij g nou gestart met behandeling afgelopen week? Weet niet of ik dat goed heb onthouden.quote:
Niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Werd er bij g nou gestart met behandeling afgelopen week? Weet niet of ik dat goed heb onthouden.
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:47 schreef Tuindier het volgende:
Wat fijn @:kaatje1!
Wij waren naar het theater, dit keer een ander dan ons ‘vaste’ theater. Erg leuke voorstelling van Lebbis en Janssen die voor het eerst in 17 jaar weer samen spelen en duidelijk nog steeds goed op elkaar ingespeeld zijn.
Try-outs beginnen meestal wel rond deze tijd toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.
Dacht dat ze daarvoor weer bij elkaar waren gekomen, maar ik neem aan dat ze niet nu al met dat programma rondtrekken. Of was het wel gebaseerd op actualiteiten, om zo straks het jaar onder de loep te kunnen nemen?
En goedemorgen!
Op naar Rotterdam straks, 1e wedstrijd van de Holland Series Honkbal…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie net dat ze er inderdaad al vroeg bij zijn, met nog een kwart jaar voor de boeg: https://www.bunkertheaterzaken.nl/artiesten/lebbis-jansen/quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Try-outs beginnen meestal wel rond deze tijd toch?
Thanks!quote:Veel plezier!
Paar jaar geleden had ik een collega die daar elk jaar naar toe ging omdat hij het echt geweldig vond. Was een leuke vent, dus er zal wel wat leuks zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar we gaan vandaag naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs
Ik zal eens opletten of er onderdelen zijn die ik liever alleen zou bekijkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik een collega die daar elk jaar naar toe ging omdat hij het echt geweldig vond. Was een leuke vent, dus er zal wel wat leuks zijn
Later wou z’n vrouw mee en toen vond hij er niks meer aan
Veel plezier!
We willen uitgebreid verslag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar we gaan vandaag naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs
Jep, het was al de oudejaars. Nou zijn beide mannen altijd erg goed met de actualiteit meenemen in hun shows, dus dat zal nu niet anders zijn. Een deel van het materiaal van gisteren kan over 3 maanden vast ook nog prima, en een deel zal vernieuwd zijn. We hebben beide heren al vaker los van elkaar gezien, maar als duo was het ook echt een aanrader.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.
Dacht dat ze daarvoor weer bij elkaar waren gekomen, maar ik neem aan dat ze niet nu al met dat programma rondtrekken. Of was het wel gebaseerd op actualiteiten, om zo straks het jaar onder de loep te kunnen nemen?
Haha Dit komt hooguit 1x per maand voor en meestal stop ik al voordat er iets af is, laat staan het hele huis. Heb het nu wel anders aangepakt, ik begon altijd in badkamer en slaapkamer en liet na geen zin meer de rest liggen, nu ben ik met de rest begonnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:51 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik voel me altijd een beetje schuldig als kaatje weer eens gaat schoonmaken/opruimen.. ik doe dat echt zoveel minder eigenlijk..![]()
Tevens vandaag een beetje luieren.. en dat richting yoga retreat..
No worries @:minilot , I'll be back
We hebben ze gezamenlijk en solo ook al meerdere keren meegemaakt en ook al enkele oudejaarsconferences van Dolf, maar nog nooit zo vroeg in het jaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:53 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Jep, het was al de oudejaars. Nou zijn beide mannen altijd erg goed met de actualiteit meenemen in hun shows, dus dat zal nu niet anders zijn. Een deel van het materiaal van gisteren kan over 3 maanden vast ook nog prima, en een deel zal vernieuwd zijn. We hebben beide heren al vaker los van elkaar gezien, maar als duo was het ook echt een aanrader.
😂 en jullie komen bijna langs mijn huis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bak rijst? Op een radiator leggen? Een keukenpapiertje ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:55 schreef Barreltje het volgende:
Oh en Tevens.. mn telefoon zegt al een tijdje dat er vocht in het contact zit..
Dan moet ik hem draadloos opladen.. das irritant.. voordat ik een nieuwe moet kopen... wat kan ik doen zodat ie deze melding niet meer geeft?
Mja, het komt en gaat.. dan is het er weer en dan is het weer een week weg.. dus ik vermoed dat het op zich niet ECHT zo is dat er vocht in zit..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bak rijst? Op een radiator leggen? Een keukenpapiertje ?
Googlen?
Niet gewenst waarschijnlijk en ook echt het uiterste redmiddel, maar een volledige reset naar de fabrieksinstellingen kan dit soort onterechte foutmeldingen vaak verhelpen…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja, het komt en gaat.. dan is het er weer en dan is het weer een week weg.. dus ik vermoed dat het op zich niet ECHT zo is dat er vocht in zit..
Als er een back up in de cloud staat, ben je toch niks kwijt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet gewenst waarschijnlijk en ook echt het uiterste redmiddel, maar een volledige reset naar de fabrieksinstellingen kan dit soort onterechte foutmeldingen vaak verhelpen…
Oef.. dan moet ik wel eerst alles ergens anders een plekje geven geloof ik..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet gewenst waarschijnlijk en ook echt het uiterste redmiddel, maar een volledige reset naar de fabrieksinstellingen kan dit soort onterechte foutmeldingen vaak verhelpen…
Dat is op zich juist, maar alles weer inrichten zoals je het had kost wel wat tijd…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als er een back up in de cloud staat, ben je toch niks kwijt.
Duit int zakje…
En leest nu pas de reviews van de andere auto.
Ow…en ik dacht dat je het precies zo terugkrijgt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is op zich juist, maar alles weer inrichten zoals je het had kost wel wat tijd…
Hebben ze ook hooligans bij het honkbal?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie net dat ze er inderdaad al vroeg bij zijn, met nog een kwart jaar voor de boeg: https://www.bunkertheaterzaken.nl/artiesten/lebbis-jansen/
[..]
Thanks!
Door 1 'verkeerd geschreven/begrepen' berichtje in een gezamenlijke Whatsapp groep, dat een hoop ophef heeft veroorzaakt, zullen we helaas met minder mensen vanuit Amsterdam aanwezig zijn dan normaal.
Het voorval zit me niet lekker, maar soms kan je dingen niet of moeilijk beīnvloeden…
De onzekerheid, het wachten, de klote onderzoeken, deze rollercoaster die nu al weken duurt maakt ons doodmoe, onzeker, murw. Kuttijd, grote pff dus ja.quote:
Leuk! Ik zou best een leuk campertje willen hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
De onzekerheid, het wachten, de klote onderzoeken, deze rollercoaster die nu al weken duurt maakt ons doodmoe, onzeker, murw. Kuttijd, grote pff dus ja.
Ondanks heerlijke vakantie tussendoor als break
Ja kan me goed voorstellen dat jullie kapot zijn. En jij dan ook nog werken er bij. En geen idee van wanneer duidelijkheid en positieve wendingen (fingers crossed) lijkt me slopend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
De onzekerheid, het wachten, de klote onderzoeken, deze rollercoaster die nu al weken duurt maakt ons doodmoe, onzeker, murw. Kuttijd, grote pff dus ja.
Ondanks heerlijke vakantie tussendoor als break
Dan kun je een goeie occasie scoren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Vanyel het volgende:
Tering @:lonaa. Wat ben je dun!Fuck die punt @LonaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik las dit in eerste instantie als causaal verbandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Uitslaap gedaan, excuus gemaakt aan de kat die tegelijkertijd met mij in beweging kwam en een oplawaai kreeg, dadelijk richting dierenarts…
Jup, schrokt weer als vanoudsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yes Candaasje, corona
Hoe is het met Simon zn gedoetjes? Helemaal voorbij?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup, schrokt weer als vanouds![]()
We hebben hem een beetje gePavlovd; de voerbak geeft op hele uren voer. (Om 6, 12, 18 en 22 uur). Dan hoor je ook vaak de kerkklok. Drie keer raden wie er bij elke keer dat de kerkklok luidt, bij z’n voerbakje zit
Oepsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:35 schreef derLudolf het volgende:
Je deelt je adres nu wel he @:Candaasje.
Huisnummer, plaatsnaam en letters van de postcode zijn duidelijk te lezen.
Je naam staat er ook op, dat wil je toch niet open en bloot op internet hebben staan johquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeps![]()
Nouja, door dat klustopic was het bij veel toch al bekend zullen we maar zeggen.
Ik heb de foto even weggehaald. Maar ik kreeg het heel vaag in beeld, was het bij jullie allemaal zo duidelijk leesbaar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je naam staat er ook op, dat wil je toch niet open en bloot op internet hebben staan joh
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik las dit in eerste instantie als causaal verband
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup, schrokt weer als vanouds![]()
We hebben hem een beetje gePavlovd; de voerbak geeft op hele uren voer. (Om 6, 12, 18 en 22 uur). Dan hoor je ook vaak de kerkklok. Drie keer raden wie er bij elke keer dat de kerkklok luidt, bij z’n voerbakje zit
Toen derLudolf het zei, ging ik ook even kijken, en vroeg ik me al af of ik nou toch een bril moet halen voor die cilinder van me, want ik kon er ook niet bijzonder veel kaas van maken. Alleen woonplaats kon ik lezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb de foto even weggehaald. Maar ik kreeg het heel vaag in beeld, was het bij jullie allemaal zo duidelijk leesbaar?
Nu ben ik ook online verre van anoniem. Maar ik, je weet nooit wat een ander met je gegevens doet natuurlijk.
IK DACHT OOK HONDERD DAGEN DAT HET GEEN CORONI WAS. BOEM. TOCH CORONIquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef Blues het volgende:
Vanaf gisteren al hoesterig, verkouden en niet lekker -geen DP coronie- toch veel gedaan gekregen vandaag #afleiding![]()
Boodschappen op de fiets, bed verschonen, was gedraaid, gras gemaaid en ff tuin geveegd.
Nu auw rug en belabberd maar voldaan gevoel
Ik gooi er af en toe gewoon wat pillen in![]()
Ik had nog 1 test liggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IK DACHT OOK HONDERD DAGEN DAT HET GEEN CORONI WAS. BOEM. TOCH CORONI
En je was er ook al naar toe gefietst toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Tele6 het volgende:
Goed zo @:vlindertje89
Knuffel @:Blues
Ik heb vanochtend vanuit m'n ouders een 20 km looprondje gedaan. Eerste 6 km fietste m'n moeder mee (die vindt het helemaal geen probleem om 10 km/u te fietsen) en daarna heb ik zelf de weg gezocht oftewel geen idee gehad waar ik was. Het 20 km rondje werd 21,5 voor ik weer terug was waar ik begon, maar echt verdwaald ben ik niet. Helpt dat ik veel herkenningspunten wel terug weet te vinden.
Vanmiddag tot nu toe mooi geen poot uitgestoken. Dan vanavond naar concert van broertje. Daar niet indutten wordt een uitdaging
DP had ook meerdere keren getest meen ik. Eerst negatief, uiteindelijk toch positiefquote:
Ja dat. Braaf getest voor ik onder de mensen ging omdat man postief en ik werk met een aantal mensen met een zwak gestel. (Ook een hoop met een zwak hoofd, maar das minder relevant)quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DP had ook meerdere keren getest meen ik. Eerst negatief, uiteindelijk toch positief
Owquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DP had ook meerdere keren getest meen ik. Eerst negatief, uiteindelijk toch positief
Broerlief ook, schoonzus nog steeds negatief maar alle symptomen, een vriendin en haar vrouw beiden even ziek, vrouw positief vriendin negatief. Heb het idee dat de testen het niet zo lekker doen met het huidige virus.quote:
Waar/wie is dat? Naam en rugnummer van de pizza bakkert.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Verder stelde broertje gisteravond ineens voor om dit weekend weer niet de trein te nemen naar m'n ouders (moesten beide die kant op want hij geeft een concert dit weekend en ik ga luisteren) maar met de fiets, en dan bij @:z80 zo ergens om de hoek een pizza te eten want dat is ongeveer halverwege en daar zit onze favo pizzaturk.
Was leuk fietstochtje.
Stilzitten gaat dit weekend niet veel van komen op deze manier
Wel lekker slapen zometeen
De covid prik kan je gewoon zelf al inplannen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:01 schreef Blues het volgende:
Oh ja griepprik mét pneumokok deze maand, en dan wachten op de covid-oproep vd GGD.
Ik doe alles maar weer
Oh, eerder zouden griepprik, zorg, en mantelzorgers geen brief krijgen maar moesten op eigen gelegenheid inplannenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De covid prik kan je gewoon zelf al inplannen!
Hebben mn ouders al gedaan en ik voor mezelf ook. Bij "wat moet je meenemen naar de priklocatie" staat ook niet meer dat je de uitnodiging mee zou moeten nemen.
Edit: oh, ik zie nu wel dat ze de tekst hebben aangepast over wachten tot je de brief hebt ontvangen. Afgelopen zondag stond dat er nog niet bij 60+. Op planjeprik.nl kán het in elk geval al wel
@:Tele6 Hahaha jij hebt echt te veel energiegoed bezig!!
@:Yinny goed dat je nu ziekgemeld bent en om hulp gaat vragen! Natuurlijk shit dat dat nodig is, maar gezien wat er allemaal op jouw bordje ligt en heeft gelegen de afgelopen tijd, niet meer dan logisch. En dan toch nog zo attent met op iedereen reageren hier
Hoogbejaard zou een datum krijgen, heel hoogbejaard (wrs geen vervoer) en minder bejaard (boven de 60) een brief om een afspraak te maken. Die brief heb ik nog niet gehad maar via planjeprik kan ik m donderdag halenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, eerder zouden griepprik, zorg, en mantelzorgers geen brief krijgen maar moesten op eigen gelegenheid inplannenalleen bejaard zou een uitnodiging krijgen.
Ja, dat is nog steeds - maar vorige zondag stond er dus nog niet dat 60+ers wel moesten wachten op de briefquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, eerder zouden griepprik, zorg, en mantelzorgers geen brief krijgen maar moesten op eigen gelegenheid inplannenalleen bejaard zou een uitnodiging krijgen.
Ja maar dat was gisteren al. Nieuwe dag, nieuwe energiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En je was er ook al naar toe gefietst toch?
Een groot harmonieorkest. Dit keer een projectorkest, dwz een paar weekenden repeteren en een keer uitvoeren en dan is het klaar.quote:
We gaan altijd naar Botan Grill in Kleve. Beetje dubieus winkeltje, maar je krijgt supersnel een pizza voor je neus met pittige saus, veel beleg en heel veel kaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar/wie is dat? Naam en rugnummer van de pizza bakkert.
Oh ja, ik was t ff kwijt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een groot harmonieorkest. Dit keer een projectorkest, dwz een paar weekenden repeteren en een keer uitvoeren en dan is het klaar.
Dezelfde poelier als van de kipsaté bij L_S?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:12 schreef fietsie het volgende:
Ik had een Franse scharrelkip van de poelier in de instant pot gedaan vandaag..
Met een rode peper en een knol knoflook uit eigen tuin, twee uien uit eigen tuin en rozemarijntakken uit eigen tuin.
En een boiillon blokje en wat water.
Zo 30 minuten gestoomd en daarna 30 minuten airfryer...
Nee dit was nog sjieker vlees, nog donkerder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dezelfde poelier als van de kipsaté bij L_S?
Die waren heerlijk…
De airfryer heeft sinds gisteren hier z'n intrede gedaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dit was nog sjieker vlees, nog donkerder.
Door het stomen met alle kruiden erbij zat die smaak tot in het borstvlees
Ik ben er ffan van: zeker weten dat het gaar en sappig is en dan een korstje erop dokterenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De airfryer heeft sinds gisteren hier z'n intrede gedaan.
De combi stomen/airfryer ga ik even voorleggen aan de kok des huizes…
Een Eriba?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, dat smakelijke verhaal van de KCJ (voor intimi) is er dus niet. Het was gewoon leuk en informatief. Geen ANWB-stellen ofzo. Veel jonge mensen. Camperbusjes, daktenten en vouwwagens zijn ernstig hip.
We hebben onze droomcaravan gevonden. Hij is niet eens duur, ¤ 26.000. Niet dat we dat er aan uit gaan geven, maar we weten dus nu wel echt wat we willen. Dat bestaat ook tweedehands vast.
Ik heb helaas geen dingen gezien die een man zonder zijn vrouw zou willen zien @:sigme
Nooit een Eribaquote:
Ik moet me al dubbelvouwen om door dat lage deurtje te komen. Nope. En ze zijn veel te klein ook voor ons.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef fietsie het volgende:
Nooit last van gehad, met mijn 1.96, het hefdak zit precies op de juiste plek
quote:
Ik denk niet dat dit alleen in de academie gebeurt, helaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef fietsie het volgende:
Lekker om te lezen als je als vader van een enthousiaste middelbare scholier hoort waar haar interesses liggen..
[..]
Het is vooral de "20 jaar".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit alleen in de academie gebeurt, helaas.
Mij is het gelukkig nog nooit overkomen in mijn 8 jaar in de academie en 6.5 jaar als student. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het niet gebeurt of dat dat aan mij ligt - ik heb gewoon geluk gehad dat ik nooit zo'n idioot tegengekomen ben - maar het is dus niet zo dat dit je per definitie overkomt als je deze kant op wil.
Wel onacceptabel/grensoverschrijdend gedrag van (co)promotoren naar collega's van mij meegemaakt overigens, maar niet seksueel grensoverschrijdend. In beide gevallen door betreffende collega aangegeven bij 'hoofd'promotor en redelijk tot heel adequaat opgepakt. En een promotor die achter rug van copromotor om probeerde aan copromotors poten te zagen, wat door het afdelingshoofd die 'ie daarbij probeerde te betrekken zeer adequaat is opgemerkt en opgepakt. Er komt steeds meer aandacht voor.
Volgens mij ging mijn collega om snufjes en innovaties te bekijken en vond ‘ie dat reuze leuk. Maar zijn vrouw ging mee en had er een praktische blik op. Dat kunnen we toch niet betalen en dit is toch helemaal niet handig etc etc. Maar hij wou het helemaal niet kopen en niet hebben, hij wou het zien en bewonderen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, dat smakelijke verhaal van de KCJ (voor intimi) is er dus niet. Het was gewoon leuk en informatief. Geen ANWB-stellen ofzo. Veel jonge mensen. Camperbusjes, daktenten en vouwwagens zijn ernstig hip.
We hebben onze droomcaravan gevonden. Hij is niet eens duur, ¤ 26.000. Niet dat we dat er aan uit gaan geven, maar we weten dus nu wel echt wat we willen. Dat bestaat ook tweedehands vast.
Ik heb helaas geen dingen gezien die een man zonder zijn vrouw zou willen zien @:sigme
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij ging mijn collega om snufjes en innovaties te bekijken en vond ‘ie dat reuze leuk. Maar zijn vrouw ging mee en had er een praktische blik op. Dat kunnen we toch niet betalen en dit is toch helemaal niet handig etc etc. Maar hij wou het helemaal niet kopen en niet hebben, hij wou het zien en bewonderen.
Leuk dat jullie iets gevonden hebben wat je wat lijkt! Ik heb er geen oog voor, allemaal grote witte bakken
Ja, ook daarvan denk ik, weer helaas, niet dat dat alleen in de academie gebeurt. Ik begreep het althans zo dat de interesse van je dochter bij de academie ligt? En dat je daarom het extra niet zo tof vindt dit te lezen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja ik weet niet. Als ik zei dat ik het een moeilijke man vond om mee om te gaan omdat hij continu seksueel getinte of seksistische opmerkingen maakte, dan was het altijd "waar maak je je druk om, hij heeft je een hoog cijfer gegeven en een mooie buitenlandstage geregeld"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:29 schreef Molo het volgende:
Overal waar machtspiramides en afhankelijkheidsrelaties zijn heb je dit soort gedrag van volidioten, die er vaak mee weg komen of zelfs compleet vergoelijkt worden.
Hoezo koppel je jouw prestaties en becijfering aan grensoverschrijdend gedrag vanuit hem @:tele6? Dat staat totaal los van elkaar.
Ja dat eerste slaat dus nergens op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja ik weet niet. Als ik zei dat ik het een moeilijke man vond om mee om te gaan omdat hij continu seksueel getinte of seksistische opmerkingen maakte, dan was het altijd "waar maak je je druk om, hij heeft je een hoog cijfer gegeven en een mooie buitenlandstage geregeld"
En dan denk ik, misschien is het ook wel deels mijn schuld want ik heb hem nooit aangesproken op al die dingen omdat ik wel blij was met de goede beoordelingen etc
Hmm. Misschien moet je mij even uitleggen waarom jouw blijdschap met goede beoordelingen hem aanzet tot ongepast gedrag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja ik weet niet. Als ik zei dat ik het een moeilijke man vond om mee om te gaan omdat hij continu seksueel getinte of seksistische opmerkingen maakte, dan was het altijd "waar maak je je druk om, hij heeft je een hoog cijfer gegeven en een mooie buitenlandstage geregeld"
En dan denk ik, misschien is het ook wel deels mijn schuld want ik heb hem nooit aangesproken op al die dingen omdat ik wel blij was met de goede beoordelingen etc
Yep, ditquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moet je mij even uitleggen waarom jouw blijdschap met goede beoordelingen hem aanzet tot ongepast gedrag.
Verder snap ik je wel hoor; je wordt gecorrumpeerd door dit soort dingen, dat is onderdeel van de ongepastheid.
Zo is het decennia lang natuurlijk in heel veel werkgebieden als normaal gezien. Ik denk nu bijvoorbeeld aan de film/tv-wereld waar zelfs bij prijsuitreikingen grapjes werden gemaakt over seksuele handelingen in ruil voor een filmrol. De secretaresse die het met de baas doet. De carričrevrouw die zich omhoog heeft gewipt. Allemaal machtsverhoudingen. Maar dat is natuurlijk allemaal absoluut niet normaal en ik ben blij dat daar nu zoveel aandacht voor is en hopelijk ook werkelijk iets mee wordt gedaan als het naar voren komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:35 schreef Tele6 het volgende:
Thanks! Het tappen ging goed en het alleen afbouwen ook. Alleen wel met mijn hand ergens tussen gekomen dus nu heb ik een wondje dat op een plek zit dat steeds open gaatquote:
Ze hebben in ieder geval genoeg plannenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:03 schreef borisz het volgende:
Hier vanmiddag de opvolger van de bokkentocht. Wat ooit de 'opvolger' werd van het Bockbierfestival in de BeursvBerlage. Nu las ik deze week dat ze toch weer gaan kijken om een echt Bockbierfestival te organiseren volgend jaar Dan niet in de BvB, maar elders in Amsterdam.
FTFYquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:29 schreef Molo het volgende:
Overal heb je dit soort gedrag van volidioten, die er vaak mee weg komen of zelfs compleet vergoelijkt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |