Ik had vandaag shake met extra kwark en fruit en 2 broodjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet er prima uit. Er mag wel eten in, maar dan in gewone porties.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Met mij en B --Oh dat is leuk om te lezen, TeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die sticker moet er al 6 jaar af
Ja, ik ben wel gezegend met tailleen bips
en tett'n
![]()
Als het op dit tempo doorgaat wel ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Pas rond kerst kom je in aanmerking voor een voedselpakket...
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Also @:Myraela op bewegend beeld ben ik ook echt een kenau. En foto's die anderen maken zijn altijd teringoncharmant.
Oh ja dat is ook altijd topquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.
Oh jee, altijd 'het dikkertje' (relatief gezien dan) uitzoeken om naast te staan op foto's. Want naast iemand van 1.50 die superslank is kan je niet-zwanger ook al snel ENORM lijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.
Oh dit is waarom iedereen alitjd naast mij wilquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, altijd 'het dikkertje' (relatief gezien dan) uitzoeken om naast te staan op foto's. Want naast iemand van 1.50 die superslank is kan je niet-zwanger ook al snel ENORM lijken.
En naast mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Oh dit is waarom iedereen alitjd naast mij wil
Dat is dan een....voordeel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ach, het was hierbij fijn dat ze er ook gewoon een mooi en hip filmpje van wilde maken. Dus de focus lag op de mensen die er wel wat beter uitzagen op beeld.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
OmnomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja, weinig op beeld.quote:
Alles in onze wereld (zeker beeldmateriaal) is nepquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ja, weinig op beeld.Ze zouden maar minder oppervlakkig zijn en een realistisch beeld willen laten zien. No fun.
Weet je dat wel heel zekerquote:
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weet je dat wel heel zekerIk heb haar nog nooit gezien.
Jou ook (nog!) niet, trouwens
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
En jij bent ook heel echtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zekerDie heb ik al vaak genoeg gezien
Hebben jullie nu dan al een nieuw bier op fust? Wat gaat dat snel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren werd er ook een filmpje opgenomen in de brouwerij. Gelukkig stond ik achter een lage stapel dozen![]()
Overigens begint de spierpijn nu opeens te komen. Ik merk dat ik door de fusten toch meer heb getild dan normaal. Hopelijk is het morgen beter als ik weer vanalles mag sjouwen op het festival.
Wat fijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jongens ik moet een klein beetje huilen van blijdschap. Er belde net iemand van de gemeente over de bijstand. Ik kom sowieso in de ioaw en dus geen probleem met eigen geld en geen probleem met eigen huis. Die worden niet meegenomen pppffff
Wat een opluchtingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jongens ik moet een klein beetje huilen van blijdschap. Er belde net iemand van de gemeente over de bijstand. Ik kom sowieso in de ioaw en dus geen probleem met eigen geld en geen probleem met eigen huis. Die worden niet meegenomen pppffff
Kaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jazekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Hebben jullie nu dan al een nieuw bier op fust? Wat gaat dat snel!
Succes met de spierpijn. Vanavond een warm bad? Dat helpt!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed bericht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat wordt een fijn weekend!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zei het ook tegen die meneer “u weet niet hoe blij u mij ermee maakt” (hij verontschuldigde zich steeds omdat hij een aantal vragen moest stellen, tja alsof ik dat niet snap).quote:
Ik moet blijven solliciteren (en zou ik toch wel doen het is geen vetpot). En wanneer ik tijdelijk werk val ik daarna weer in deze regeling terugquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
Wat een rustgevende boodschap zo voor het weekend @:Kaatje1
Blijf je nu voor altijd in deze regeling? En moet je solliciteren? Stel je heb een tijdelijk contract in de toekomst dat niet verlengd wordt, moet je dan weer afwachten of je weer aanspraak maak op dit soort bijstand?
Neem een extra shirt e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Tappen van ons eigen bier ging ook goed met de nieuwe tapinstallatieelk bier reageert weer anders dus het was even zoeken naar de instellingen maar het is (vrij snel) gelukt.
Verder moet ik morgen alleen alles afbouwen/opruimen vanwege de kat. Dus nog wel een beetje zenuwen voor het ontkoppelen van de installatie maar dat zal vast goed komen. En anders andere brouwers lief aan kijken.
Goede tipquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een extra camera e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
Kijk dat zijn de betere tipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een extra shirt e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
quote:
quote:
Nu ben ik nieuwsgierig….welk kanaal?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:07 schreef fietsie het volgende:
Ik volg dus al maaaaaaaanden een Youtube kanaal, voor de lekkere positieve vibe en prettige sfeer en lol enzo.
En dan ben ik zo dom om er eens op Reddit naar te zoeken.... een beerput ging open.... Zo jammer.
The Chateau Diariesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig….welk kanaal?
Ja nu ben ik ook nieuwsgierig:Pquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:07 schreef fietsie het volgende:
Ik volg dus al maaaaaaaanden een Youtube kanaal, voor de lekkere positieve vibe en prettige sfeer en lol enzo.
En dan ben ik zo dom om er eens op Reddit naar te zoeken.... een beerput ging open.... Zo jammer.
Ziet er niet uit als iets dat ik wil zien. En wat is beerput?quote:
Gaat alle kanten op; financieel, mensen die elkaar mentaal affakkelen, compleet uitgekotste deelnemers, een sprookjesbeeld wat niet past op de individuele kanalen van de aanwezigen enz enzquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als iets dat ik wil zien. En wat is beerput?
Ik heb zo'n 15 jaar geleden een kast voor mijn whiskyflessen op maat laten maken (van muur tot muur en van vloer tot aan plafond) door Meubeluniek in Meppel: https://www.meubeluniek.nl/quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen met goede tips qua een kast op maat laten maken?
We zoeken blijkbaar iets vreemds, dus de automatische configuratie opties van de maatkasten-websites komen er niet.
Richard was destijds bereid om de rit Meppel - Amsterdam v.v. 2 keer af te leggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:48 schreef Myraela het volgende:
Ahja, wij zitten regio Leiden. Dus ze moeten wel in dit gebied werken.
Dat is voor veel timmer en afwerkbedrijven in NoordNederland heel normaal; de buurman vertrekt hier meestal rond 4:30quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Richard was destijds bereid om de rit Meppel - Amsterdam v.v. 2 keer af te leggen.
Ik kon in de Randstad destijds niemand vinden die kon/wilde maken wat ik wilde…
Hier kom je nog maar weinig van dat soort bedrijfjes met vakmensen tegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is voor veel timmer en afwerkbedrijven in NoordNederland heel normaal; de buurman vertrekt hier meestal rond 4:30
Ik wil dat best wel eens doen op een centrale locatie of zo, waar men eventueel kan overnachten of makkelijk met het OV kan komen.quote:
Meubelmaker waar m'n ouders de laatste jaren het nodige hebben besteld, 2 tafels, 2 kasten. Die gast levert ook regelmatig in het westen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kom je nog maar weinig van dat soort bedrijfjes met vakmensen tegen.
En als je ze vindt, zitten ze qua werk bomvol én betaal je de hoofdprijs…
Jan dan? https://www.janvanlunteren.nl/quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
We zoeken blijkbaar iets vreemds, dus de automatische configuratie opties van de maatkasten-websites komen er niet.
Onze geweldige maatwerkkast/bankje komt van boys with wood. Ook niet jouw regio maar misschien vinden ze dat niet erg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:03 schreef Myraela het volgende:
Richard gaat het voor mij niet worden. Maar ik zoek nog wel even door. Al wat offertes opgevraagd, maar ik vind stiekem het online configureren veel fijner om een beetje te kunnen vergelijken.
In dat genre vind ik How To Renovate A Chateau (Without Killing Your Partner) eigenlijk een leuker kanaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gaat alle kanten op; financieel, mensen die elkaar mentaal affakkelen, compleet uitgekotste deelnemers, een sprookjesbeeld wat niet past op de individuele kanalen van de aanwezigen enz enz
Wat er leuk aan is is dat zon oud gebouw met oude tuinen in hele kleine stapjes weer grandeur krijgt
Maar anders dan andere chateau kanalen laten ze voor de hand liggende klussen (simpel schilderwerk) liggen
DIEVORM BV | Meubelmaker Arnhemquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook zo blij met je berichtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was even kort (werd langer) bij vrienden in de flat een wijntje drinken om samen blij te zijn met het bericht.
Zo maar naar bed en hopelijk slaap ik net zo lekker als afgelopen nacht
Leuk! Ik zal eens kijken of ze ook bij ons spelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:47 schreef Tuindier het volgende:
Wat fijn @:kaatje1!
Wij waren naar het theater, dit keer een ander dan ons ‘vaste’ theater. Erg leuke voorstelling van Lebbis en Janssen die voor het eerst in 17 jaar weer samen spelen en duidelijk nog steeds goed op elkaar ingespeeld zijn.
Werd er bij g nou gestart met behandeling afgelopen week? Weet niet of ik dat goed heb onthouden.quote:
Niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Werd er bij g nou gestart met behandeling afgelopen week? Weet niet of ik dat goed heb onthouden.
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:47 schreef Tuindier het volgende:
Wat fijn @:kaatje1!
Wij waren naar het theater, dit keer een ander dan ons ‘vaste’ theater. Erg leuke voorstelling van Lebbis en Janssen die voor het eerst in 17 jaar weer samen spelen en duidelijk nog steeds goed op elkaar ingespeeld zijn.
Try-outs beginnen meestal wel rond deze tijd toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.
Dacht dat ze daarvoor weer bij elkaar waren gekomen, maar ik neem aan dat ze niet nu al met dat programma rondtrekken. Of was het wel gebaseerd op actualiteiten, om zo straks het jaar onder de loep te kunnen nemen?
En goedemorgen!
Op naar Rotterdam straks, 1e wedstrijd van de Holland Series Honkbal…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie net dat ze er inderdaad al vroeg bij zijn, met nog een kwart jaar voor de boeg: https://www.bunkertheaterzaken.nl/artiesten/lebbis-jansen/quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Try-outs beginnen meestal wel rond deze tijd toch?
Thanks!quote:Veel plezier!
Paar jaar geleden had ik een collega die daar elk jaar naar toe ging omdat hij het echt geweldig vond. Was een leuke vent, dus er zal wel wat leuks zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar we gaan vandaag naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs
Ik zal eens opletten of er onderdelen zijn die ik liever alleen zou bekijkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik een collega die daar elk jaar naar toe ging omdat hij het echt geweldig vond. Was een leuke vent, dus er zal wel wat leuks zijn
Later wou z’n vrouw mee en toen vond hij er niks meer aan
Veel plezier!
We willen uitgebreid verslag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar we gaan vandaag naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs
Jep, het was al de oudejaars. Nou zijn beide mannen altijd erg goed met de actualiteit meenemen in hun shows, dus dat zal nu niet anders zijn. Een deel van het materiaal van gisteren kan over 3 maanden vast ook nog prima, en een deel zal vernieuwd zijn. We hebben beide heren al vaker los van elkaar gezien, maar als duo was het ook echt een aanrader.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.
Dacht dat ze daarvoor weer bij elkaar waren gekomen, maar ik neem aan dat ze niet nu al met dat programma rondtrekken. Of was het wel gebaseerd op actualiteiten, om zo straks het jaar onder de loep te kunnen nemen?
Haha Dit komt hooguit 1x per maand voor en meestal stop ik al voordat er iets af is, laat staan het hele huis. Heb het nu wel anders aangepakt, ik begon altijd in badkamer en slaapkamer en liet na geen zin meer de rest liggen, nu ben ik met de rest begonnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:51 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik voel me altijd een beetje schuldig als kaatje weer eens gaat schoonmaken/opruimen.. ik doe dat echt zoveel minder eigenlijk..![]()
Tevens vandaag een beetje luieren.. en dat richting yoga retreat..
No worries @:minilot , I'll be back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |