Ik moet blijven solliciteren (en zou ik toch wel doen het is geen vetpot). En wanneer ik tijdelijk werk val ik daarna weer in deze regeling terugquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
Wat een rustgevende boodschap zo voor het weekend @:Kaatje1
Blijf je nu voor altijd in deze regeling? En moet je solliciteren? Stel je heb een tijdelijk contract in de toekomst dat niet verlengd wordt, moet je dan weer afwachten of je weer aanspraak maak op dit soort bijstand?
Neem een extra shirt e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Tappen van ons eigen bier ging ook goed met de nieuwe tapinstallatieelk bier reageert weer anders dus het was even zoeken naar de instellingen maar het is (vrij snel) gelukt.
Verder moet ik morgen alleen alles afbouwen/opruimen vanwege de kat. Dus nog wel een beetje zenuwen voor het ontkoppelen van de installatie maar dat zal vast goed komen. En anders andere brouwers lief aan kijken.
Goede tipquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een extra camera e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
Kijk dat zijn de betere tipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een extra shirt e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
quote:
quote:
Nu ben ik nieuwsgierig….welk kanaal?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:07 schreef fietsie het volgende:
Ik volg dus al maaaaaaaanden een Youtube kanaal, voor de lekkere positieve vibe en prettige sfeer en lol enzo.
En dan ben ik zo dom om er eens op Reddit naar te zoeken.... een beerput ging open.... Zo jammer.
The Chateau Diariesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig….welk kanaal?
Ja nu ben ik ook nieuwsgierig:Pquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:07 schreef fietsie het volgende:
Ik volg dus al maaaaaaaanden een Youtube kanaal, voor de lekkere positieve vibe en prettige sfeer en lol enzo.
En dan ben ik zo dom om er eens op Reddit naar te zoeken.... een beerput ging open.... Zo jammer.
Ziet er niet uit als iets dat ik wil zien. En wat is beerput?quote:
Gaat alle kanten op; financieel, mensen die elkaar mentaal affakkelen, compleet uitgekotste deelnemers, een sprookjesbeeld wat niet past op de individuele kanalen van de aanwezigen enz enzquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als iets dat ik wil zien. En wat is beerput?
Ik heb zo'n 15 jaar geleden een kast voor mijn whiskyflessen op maat laten maken (van muur tot muur en van vloer tot aan plafond) door Meubeluniek in Meppel: https://www.meubeluniek.nl/quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen met goede tips qua een kast op maat laten maken?
We zoeken blijkbaar iets vreemds, dus de automatische configuratie opties van de maatkasten-websites komen er niet.
Richard was destijds bereid om de rit Meppel - Amsterdam v.v. 2 keer af te leggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:48 schreef Myraela het volgende:
Ahja, wij zitten regio Leiden. Dus ze moeten wel in dit gebied werken.
Dat is voor veel timmer en afwerkbedrijven in NoordNederland heel normaal; de buurman vertrekt hier meestal rond 4:30quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Richard was destijds bereid om de rit Meppel - Amsterdam v.v. 2 keer af te leggen.
Ik kon in de Randstad destijds niemand vinden die kon/wilde maken wat ik wilde…
Hier kom je nog maar weinig van dat soort bedrijfjes met vakmensen tegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is voor veel timmer en afwerkbedrijven in NoordNederland heel normaal; de buurman vertrekt hier meestal rond 4:30
Ik wil dat best wel eens doen op een centrale locatie of zo, waar men eventueel kan overnachten of makkelijk met het OV kan komen.quote:
Meubelmaker waar m'n ouders de laatste jaren het nodige hebben besteld, 2 tafels, 2 kasten. Die gast levert ook regelmatig in het westen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kom je nog maar weinig van dat soort bedrijfjes met vakmensen tegen.
En als je ze vindt, zitten ze qua werk bomvol én betaal je de hoofdprijs…
Jan dan? https://www.janvanlunteren.nl/quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
We zoeken blijkbaar iets vreemds, dus de automatische configuratie opties van de maatkasten-websites komen er niet.
Onze geweldige maatwerkkast/bankje komt van boys with wood. Ook niet jouw regio maar misschien vinden ze dat niet erg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:03 schreef Myraela het volgende:
Richard gaat het voor mij niet worden. Maar ik zoek nog wel even door. Al wat offertes opgevraagd, maar ik vind stiekem het online configureren veel fijner om een beetje te kunnen vergelijken.
In dat genre vind ik How To Renovate A Chateau (Without Killing Your Partner) eigenlijk een leuker kanaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gaat alle kanten op; financieel, mensen die elkaar mentaal affakkelen, compleet uitgekotste deelnemers, een sprookjesbeeld wat niet past op de individuele kanalen van de aanwezigen enz enz
Wat er leuk aan is is dat zon oud gebouw met oude tuinen in hele kleine stapjes weer grandeur krijgt
Maar anders dan andere chateau kanalen laten ze voor de hand liggende klussen (simpel schilderwerk) liggen
DIEVORM BV | Meubelmaker Arnhemquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:31 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |