Ik had vandaag shake met extra kwark en fruit en 2 broodjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet er prima uit. Er mag wel eten in, maar dan in gewone porties.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Met mij en B --Oh dat is leuk om te lezen, TeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die sticker moet er al 6 jaar af
Ja, ik ben wel gezegend met tailleen bips
en tett'n
![]()
Als het op dit tempo doorgaat wel ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Pas rond kerst kom je in aanmerking voor een voedselpakket...
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Also @:Myraela op bewegend beeld ben ik ook echt een kenau. En foto's die anderen maken zijn altijd teringoncharmant.
Oh ja dat is ook altijd topquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.
Oh jee, altijd 'het dikkertje' (relatief gezien dan) uitzoeken om naast te staan op foto's. Want naast iemand van 1.50 die superslank is kan je niet-zwanger ook al snel ENORM lijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.
Oh dit is waarom iedereen alitjd naast mij wilquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, altijd 'het dikkertje' (relatief gezien dan) uitzoeken om naast te staan op foto's. Want naast iemand van 1.50 die superslank is kan je niet-zwanger ook al snel ENORM lijken.
En naast mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Oh dit is waarom iedereen alitjd naast mij wil
Dat is dan een....voordeel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ach, het was hierbij fijn dat ze er ook gewoon een mooi en hip filmpje van wilde maken. Dus de focus lag op de mensen die er wel wat beter uitzagen op beeld.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
OmnomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja, weinig op beeld.quote:
Alles in onze wereld (zeker beeldmateriaal) is nepquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ja, weinig op beeld.Ze zouden maar minder oppervlakkig zijn en een realistisch beeld willen laten zien. No fun.
Weet je dat wel heel zekerquote:
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weet je dat wel heel zekerIk heb haar nog nooit gezien.
Jou ook (nog!) niet, trouwens
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |