Alleen dinsdag een beetje miezer gehad. Verder zit ik nu gewoon in een tshirt op een terras omdat het warm genoeg is. 😄quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt het wel mega getroffen met het weer zeg, heerlijk wandelweertje is het
Mechelen is geweldig. Onze ontdekking van de laatste jaren, nadat ik er alleen maar met voetbal geweest was en het eigenlijk niet kende.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Mechelen. Het zit erop!
Had vandaag maar 15km te doen. https://www.komoot.nl/tour/1338610906?ref=aso
Nu lunch op de grote Markt en dan Mechelen maar eens bekijken.
Gelachen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
WGR / Inboedelverzekering dekt meelmijt niet
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
ben je dun geworden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ben je dun geworden?
Vinden mensen moeilijk man.
Vroeg ik niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met ADquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho ik ben dus ook niet dun met m'n maat weet-ik-niet.
Sowiesoquote:
Was wel compliment van de meeste geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met AD
Dat bepaal je toch zeker zelf wel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
Danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was wel compliment van de meeste geloof ik.
Mishu topicquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
DOE HET, HET IS ZO KUTquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was vergeten hoe WARM het is om als maanmannetje te werken![]()
Om daarna te horen dat het organisatiebeleid veranderd is: geen beschermende maatregelen nodig bij contact met een COVID patient. Tenzij je dat zelf prettig vindt. Gezien de nabijheid in contact, besmettelijkheid en risico op complicaties van dit virus ga ik toch nog steeds mijn mondmasker opdoen, als ik er weer kom.
JA MAMquote:
Om spoilers?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
V praat met meIk vind dat ze er om vraagt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:32 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho, ik ben dus nog steeds wel teringgespierd en 87 kilo bij 1,65 he. Voordat er nu straks allerlei eten opgestuurd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Wat ben je dun Myraela!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand tegen mij ook zeggen dat ik dun ben?![]()
Ik had gisteren een afspraak bij een online bureau. Zij werken ook met influencers en zijn helemaal hip, dus er moest natuurlijk een soort aftermovie gemaakt worden van onze hele simpele afspraak. En ik zag er zo afschuwelijk uit.Normaal zou dit een moment zijn dat ik dan echt weer even streng ga afvallen, maar dat mag dus niet. En dat vind ik soms best lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik werk bij een cateringbedrijf, dus vrij makkelijk toegang tot eten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat eten toch ook weer niet afwijzen. Weet je wel niet wat boodschappen kosten tegenwoordig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
WAT BEN JE SLANK EN IS DAT JE NIEUWE HUISJE??quote:
Nee, dat is m'n huidige.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WAT BEN JE SLANK EN IS DAT JE NIEUWE HUISJE??
Die sticker moet er al 6 jaar afquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef Myraela het volgende:
Hij doet het wel in een nieuwe tab. WAT BEN JE DUN GEWORDEN! Wel echt een goede taille trouwens.
En een leuke spiegel van Het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |