Alleen dinsdag een beetje miezer gehad. Verder zit ik nu gewoon in een tshirt op een terras omdat het warm genoeg is. 😄quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt het wel mega getroffen met het weer zeg, heerlijk wandelweertje is het
Mechelen is geweldig. Onze ontdekking van de laatste jaren, nadat ik er alleen maar met voetbal geweest was en het eigenlijk niet kende.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Mechelen. Het zit erop!
Had vandaag maar 15km te doen. https://www.komoot.nl/tour/1338610906?ref=aso
Nu lunch op de grote Markt en dan Mechelen maar eens bekijken.
Gelachen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
WGR / Inboedelverzekering dekt meelmijt niet
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
ben je dun geworden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ben je dun geworden?
Vinden mensen moeilijk man.
Vroeg ik niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met ADquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho ik ben dus ook niet dun met m'n maat weet-ik-niet.
Sowiesoquote:
Was wel compliment van de meeste geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met AD
Dat bepaal je toch zeker zelf wel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |