abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210846934
Eigen foto.

pi_210847387
Ik wou net binnen komen vallen en klagen dat ik helemaal kapot ben. Maar dat klinkt maar als dom gezeik als ik het laatste topic terug lees.

Nogmaals een :* voor Yinny en Jan
pi_210847520
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou net binnen komen vallen en klagen dat ik helemaal kapot ben. Maar dat klinkt maar als dom gezeik als ik het laatste topic terug lees.

Dat mag toch? Je had een pittige dag
We have far more in common than that which devides us..
pi_210847877
Heftige dag, Yinny. En nog een heftige tijd voor je. Wees niet bang steun te vragen bij anderen :*

Ook een :* voor Jan. Gecondoleerd. En ik begrijp mensen niet. Zijn ze altijd zo geweest? Wat sneu ook voor je man.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210847889
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:38 schreef Sarabi het volgende:

Dat mag ook! Alsjeblieft, doen! Dikke knuffel en mooi dat je het toch maar allemaal doet met jullie bier enzovoort
En zieke kat😘
pi_210848010
Dan wil ik ook nog wel even zeuren over het feit dat ik me "meh" voel vanmiddag/vanavond.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210848087
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Dan wil ik ook nog wel even zeuren over het feit dat ik me "meh" voel vanmiddag/vanavond.
Jij ook dikke knuffel! Misschien ook een paar uur inbouwen ergens om met Dora in bos wandelen ofzo?
pi_210848149
Eerst nog een wat sigme zei en :* voor @Yinny
En een :* voor @Jan_Onderwater . Hoe gaat het inmiddels eigenlijk met de hond?

En een :* voor @Sarabi en @Lonaa ook.

En als we dan het hebben over meh dingen, dan kom ik ook nog even met dat ik het vrij stom en vervelend vind dat ik toch wat onrustig ben nog na de oogarts.
SPOILER: want weer eens lang verhaal dus beter langs te scrollen zo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat het zal afnemen, dat hoe langer dat niet gebeurt hoe meer ik vertrouw dat dat ook niet meer zal gaan gebeuren. Hoop ik :+ . Morgen weer een dag op de uni dus dat zorgt ook voor fijn wat afleiding.

En positief eindigend: ik heb wel elke avond nog wat hoofdpijn, maar de misselijkheid is wel veeel minder, dus dat is echt wel heel fijn!

En ook nog griepprik gehaald vandaag, en vooralsnog alleen klein beetje spierpijn in nek en zelfde hoofdpijn als afgelopen dagen, maar verder nog geen last, dus hopelijk blijft dat zo!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-10-2023 21:39:55 ]
pi_210848210
Ik denk dat ik gewoon moet slapen. Of ongesteld moet worden. Of beide.
pi_210848222
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik gewoon moet slapen. Of ongesteld moet worden. Of beide.
Dat denken wij allemaal wel denk ik
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210848228
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dat denken wij allemaal wel denk ik
Hm.
pi_210848230
Yinny, klinkt mooi zo :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210848240
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hm.
Doe maar ook ff sterkheidsbaas van *O* selfcare *O* zijn
pi_210848254
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Doe maar ook ff sterkheidsbaas van *O* selfcare *O* zijn
Nou, ik maakte dus de beslissing om niet de kroeg in te gaan vanavond en me een stuk in de kraag te zuipen *O*
pi_210848261
Zou wel tijdelijk helpen tegen het gevoel dat ik de wereld in de fik wil zetten en alles kapot wil maken. *O*
pi_210848262
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nou, ik maakte dus de beslissing om niet de kroeg in te gaan vanavond en me een stuk in de kraag te zuipen *O*
Strijder!
pi_210848287
Best logisch dat je zo denkt @vlindertje89 Maar waarvoor je moet bellen, daarvoor moet iedereen bellen wanneer ze dat hebben. Alleen is het jou nu gezegd. Maar waarschijnlijk heb jij net zoveel kans om een netvliesloslating te krijgen als ieder ander. Maar je focust je er nu wat meer op (herkenbaar hoor, ik zie ook veel meer zwarte vlekken) maar dat trekt ook wel weg.

Lekker gaan slapen @Lonaa Gewoon 12/uur achtereen als het je lukt
pi_210848435

Fermenteren met l_s :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210848507
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]

Fermenteren met l_s :)
Ziet er gezellig kleurig uit. Maar wat doe je er mee?
pi_210848519
Ik kwam vanavond op training om ff lekker alle onrust van de dag (collega's waren een groot kippenhok) eruit te trainen.... komt de trainer niet opdagen. En ik ben sinds vorig seizoen hoofdtrainer dus snel de klos om dan maar even een alternatief in elkaar te improviseren. Gelukkig wilde een andere trainer (die ook zèlf kwam trainen) de warming-up wel doen terwijl ik de sleutel van het terrein ging halen bij de centrale balie. Daarna training uit m'n hoofd op het bord geschreven terwijl de groep min of meer zelfstandig de warming-up afmaakte, en met ze mee de training van het bord uitgevoerd. Uiteindelijk lichamelijk en mentaal overal helemaal klaar mee _O-

@Lonaa waar had je de lucifers, dan doe ik de wereld mee in de fik.

De trainer was trouwens naar een concert en was vergeten dat ze zichzelf ingeroosterd had.
Maar ja, tis allemaal vrijwilligerswerk.

In de categorie klein leed :s)

@Yinny ik denk aan jou/jullie. Wat een narigheid ;(

@Jan_Onderwater sterkte :*

@Sarabi knuffel ;)
pi_210848578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Best logisch dat je zo denkt @:vlindertje89 Maar waarvoor je moet bellen, daarvoor moet iedereen bellen wanneer ze dat hebben. Alleen is het jou nu gezegd. Maar waarschijnlijk heb jij net zoveel kans om een netvliesloslating te krijgen als ieder ander. Maar je focust je er nu wat meer op (herkenbaar hoor, ik zie ook veel meer zwarte vlekken) maar dat trekt ook wel weg.

Lekker gaan slapen @:lonaa Gewoon 12/uur achtereen als het je lukt
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop waarschijnlijk is.

Maar je hebt wel gelijk, ik ben heus niet de enige die daar onrustig van zou worden en meer erop gaat focussen, en ik denk inderdaad dat het met de tijd ook wel weer minder wordt :) . En zo niet dan heb ik de 19e weer een afspraak bij de psych die me dan mag vertellen hoe ik dit loslaat haha.

Heb jij idd ook meer last van je vlekken nu? Hopelijk wen je daar ook weer snel aan!

Kijk @Lonaa eens verstandig zijn *O* :*
pi_210848596
Jullie posten snel!
Of ik typ langzaam :+

@Tele6 wat irritant zeg zo.. zeker als je wel even toe was aan je hoofd leeg sporten!
Hoe is het nu met jou en B, trouwens? Nu het uit is tussen A en B? Of is dat toch niet meer echt zo uit als je eerder vertelde?
pi_210848620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop is.

Maar je hebt wel gelijk, ik ben heus niet de enige die daar onrustig van zou worden en meer erop gaat focussen, en ik denk inderdaad dat het met de tijd ook wel weer minder wordt :) . En zo niet dan heb ik de 19e weer een afspraak bij de psych die me dan mag vertellen hoe ik dit loslaat haha.

Heb jij idd ook meer last van je vlekken nu? Hopelijk wen je daar ook weer snel aan!

Kijk @:Lonaa eens verstandig zijn *O* :*
Stel je je brillenglazen voor met verfspatters, da’s mijn zicht nu. Waar het al eerder zat is het in 3 jaar wat afgenomen en gezakt (ze kunnen zulke gave foto’s maken van je ogen) maar de nieuwen zijn prominent aanwezig
pi_210848627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Stel je je brillenglazen voor met verfspatters, da’s mijn zicht nu. Waar het al eerder zat is het in 3 jaar wat afgenomen en gezakt (ze kunnen zulke gave foto’s maken van je ogen) maar de nieuwen zijn prominent aanwezig
Dat lijkt me echt vreselijk irritant zeg..
pi_210848639
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop is.

Kijk @:Lonaa eens verstandig zijn *O* :*
Ik vind dat heel menselijk hoor. Ik had laatst een puistje dat groter leek dan m'n gemiddelde puistjes en dat heb ik ook een tijdlang nogal in de gaten lopen houden omdat ik dacht dat het misschien geen normaal puistje was. (dit een beetje beroepsdeformatie vrees ik)
Kan je nagaan wat ik had gedaan met iets wat de hele tijd in beeld was :'(

Hoe dan ook. Hopelijk vind je wat afleiding / went het. Bizar wat voor rare dingen een mensenlijf soms gewoon aan kan wennen. (M'n pa was helemaal gewend geraakt aan dat de as van z'n brillenlens niet matchte met het midden van z'n oog, en toen hij een nieuwe bril kreeg met een wél kloppend midden, zag hij niks. Dat was ook een paar verwarrende ritjes optometrist en oogarts :') :') )
pi_210848787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Jullie posten snel!
Of ik typ langzaam :+

@:Tele6 wat irritant zeg zo.. zeker als je wel even toe was aan je hoofd leeg sporten!
Hoe is het nu met jou en B, trouwens? Nu het uit is tussen A en B? Of is dat toch niet meer echt zo uit als je eerder vertelde?
Ik ben beetje opgefokt nog, ga ik snel van typen *)

Warme chocomel staat nu in de magnetron. Hopelijk goed kalm mee worden O+

Met mij en B --
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210848925
Wat klinkt dat fijn @Tele6
pi_210849097
En na al het gedoe van vandaag hier en daar…ga ik vast lekker slapen onder het winterdekbed.
Vandaag ook huis ‘omgebouwd’: witte en lichtgekleurde hoezen en handdoeken verder weg in de kast.
Donkere kleuren vooraan.
Kleding red ik nog wel een week of wat. Met een vest over shirts met korte mouwen.

Welterusten. Good night . Sleep tight. Dream right. :Z en een nachtzoen dan 😘
pi_210849178
pi_210849417
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ziet er gezellig kleurig uit. Maar wat doe je er mee?
Opeten :D

De vorige keer hadden we bijvoorbeeld een daikon-kimchi gemaakt. Die hebben we vandaag gepureerd tot een soort sriracha en gegeten met de korean fried chicken en patat.
pi_210850196
O+ vrijdag O+
pi_210850346
:( hele dag niet met V praten :(

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 06-10-2023 07:34:50 ]
pi_210850384
Ruim 9 uur geslapen.
pi_210850393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 07:32 schreef Lonaa het volgende:
Ruim 9 uur geslapen.
O+
pi_210850395
Ik wil ook iets minder graag alles in de fik zetten en ben nog niet op oorlogspad. So that's nice.
pi_210850513
Mogge.
Spoilers!
pi_210850595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 22:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Met mij en B --
SPOILER
Dit is wel het antwoord waar ik stiekem op hoopte O+ wat fijn!
pi_210850925
Mogge

Als een roosje geslapen. Geen idee waarom, maar niet wakker geworden/gelegen van de pijn in mijn knieën. Ik ben er zo blij mee.

Aha, deze uitleg maakt het al duidelijker @leeharveyoswald. Vond het zulke kleine hoeveelheden maar het zijn bijgerechten.
pi_210850948
Bijna weeeeeeeekend. O+
pi_210850954
Volgend weekend even lekker een weekend zonder plannen en andere mensen. O+
pi_210851247
Hier ook (eindelijk) heerlijk geslapen. 't Is verschikkelijk druk op het werk en slaap al de hele week slecht vanwege verkouden, dus dit deed deugd.
pi_210851270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat mag toch? Je had een pittige dag
O+

quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:10 schreef Yinny het volgende:

[..]
Dat mag ook! Alsjeblieft, doen! Dikke knuffel en mooi dat je het toch maar allemaal doet met jullie bier enzovoort
En zieke kat😘
Dankjewel O+
We worstelen de laatste weken vooral ook met de combinatie. De tijden van de activiteiten voor de brouwerij zijn vaak net niet handig met de tijdstippen dat we thuis moeten zijn voor het insuline spuiten.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Eerst nog een wat sigme zei en :* voor @:Yinny
En een :* voor @:Jan_Onderwater . Hoe gaat het inmiddels eigenlijk met de hond?

En een :* voor @:Sarabi en @:Lonaa ook.

En als we dan het hebben over meh dingen, dan kom ik ook nog even met dat ik het vrij stom en vervelend vind dat ik toch wat onrustig ben nog na de oogarts.
SPOILER: want weer eens lang verhaal dus beter langs te scrollen zo
Ik denk wel dat het zal afnemen, dat hoe langer dat niet gebeurt hoe meer ik vertrouw dat dat ook niet meer zal gaan gebeuren. Hoop ik :+ . Morgen weer een dag op de uni dus dat zorgt ook voor fijn wat afleiding.

En positief eindigend: ik heb wel elke avond nog wat hoofdpijn, maar de misselijkheid is wel veeel minder, dus dat is echt wel heel fijn!

En ook nog griepprik gehaald vandaag, en vooralsnog alleen klein beetje spierpijn in nek en zelfde hoofdpijn als afgelopen dagen, maar verder nog geen last, dus hopelijk blijft dat zo!
Zo te lezen kan jij ook wel een :* gebruiken. Hopelijk trekt het snel weg.

quote:

[..]

Met mij en B --
SPOILER
Kijk dat is mooi om te lezen O+
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:23:26 #43
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210851551
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 5 oktober 2023 21:34 schreef

En een :* voor @:Jan_Onderwater . Hoe gaat het inmiddels eigenlijk met de hond?

Langzaam steeds minder, eten doet ie nu in beetjes over de hele dag, heeft diaree, kortademig. In zijn hoofd is hij nog steeds blij en de oude, maar lichamelijk duidelijk niet meer.
pi_210852145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 10:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Langzaam steeds minder, eten doet ie nu in beetjes over de hele dag, heeft diaree, kortademig. In zijn hoofd is hij nog steeds blij en de oude, maar lichamelijk duidelijk niet meer.
Het zijn net ‘ouwe mensen’. Zo lang jij de indruk hebt, dat het nog pijnloos gaat. Leve blijheid w/

Vanmiddag een verdere kennismaking met een Turkse vrouw, die online Nederlands leert. Twee jaar hier is en nauwelijks spreekt.
Kwam haar tegen in de Bieb en via haar man een afspraak gemaakt.
Eens kijken hoe het bevalt.
pi_210852280
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 11:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het zijn net ‘ouwe mensen’. Zo lang jij de indruk hebt, dat het nog pijnloos gaat. Leve blijheid w/

Vanmiddag een verdere kennismaking met een Turkse vrouw, die online Nederlands leert. Twee jaar hier is en nauwelijks spreekt.
Kwam haar tegen in de Bieb en via haar man een afspraak gemaakt.
Eens kijken hoe het bevalt.
Gisteren kennis gemaakt met een nieuwe tolk (voor mij nieuw). Klein mini mensje, zeer verstrooid, soort stuiterballetje. Zei tegen een andere collega “zij is wat je je voorstelt bij een verstrooide professor”, blijkt dat ze dat ook was (professor dus). Ze leeft op cafeïne, je ziet haar altijd met een grote kop koffie, vandaar dat gestuiter.
pi_210852337
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gisteren kennis gemaakt met een nieuwe tolk (voor mij nieuw). Klein mini mensje, zeer verstrooid, soort stuiterballetje. Zei tegen een andere collega “zij is wat je je voorstelt bij een verstrooide professor”, blijkt dat ze dat ook was (professor dus). Ze leeft op cafeïne, je ziet haar altijd met een grote kop koffie, vandaar dat gestuiter.
Welke talen tolkt zij dan? 😎

De vrouw was lerares in Turkije. Werkt sinds kort in de Bieb als vrijwilliger.
SPOILER
Achtergrond weet ik verder niet. Er is een zoontje groep 3. Die moet van school gehaald. Dus het is maar een uurtje.
pi_210852438
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

SPOILER
Achtergrond weet ik verder niet. Er is een zoontje groep 3. Die moet van school gehaald. Dus het is maar een uurtje.
Dat heeft ze inderdaad snel opgepikt.

Deze dame tolkt Arabisch-Engels. Doen de anderen ook. En wanneer het even rustig is of wanneer het spreekuur klaar is krijgen we vragen over Nederlands. Eén knul, sinds half juli hier, spreekt ook al redelijk Nederlands
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:09:12 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210852865
Groeten uit Mechelen. Het zit erop!
Had vandaag maar 15km te doen. https://www.komoot.nl/tour/1338610906?ref=aso

Nu lunch op de grote Markt en dan Mechelen maar eens bekijken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:21:32 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210852958
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

SPOILER
Heb je het Turkse schrift weleens gezien?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:22:51 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210852970
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef borisz het volgende:

Je hebt het wel mega getroffen met het weer zeg, heerlijk wandelweertje is het _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:36:05 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210853108
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 13:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Je hebt het wel mega getroffen met het weer zeg, heerlijk wandelweertje is het _O_
Alleen dinsdag een beetje miezer gehad. Verder zit ik nu gewoon in een tshirt op een terras omdat het warm genoeg is. 😄
Nu 21 graden.
En afgelopen dagen 17-18. Om te wandelen dikke prima.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:37:12 #52
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210853123
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef borisz het volgende:

Mechelen is geweldig. Onze ontdekking van de laatste jaren, nadat ik er alleen maar met voetbal geweest was en het eigenlijk niet kende.
Vanavond eten en drinken bij Brouwerij Het Anker?
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:51:56 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210853265
pi_210853285
quote:
Gelachen.
pi_210853305
V praat met me :( Ik vind dat ze er om vraagt :(
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:04:07 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210853443
quote:
:D
pi_210853459
:D Rennen om de airfryer uit de container te vissen.
pi_210853465
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
pi_210853476
Overigens verzekeringen. :') Wij hebben ooit een discussie gehad over een vlek omdat er iets gelekt was door de fruitmand. Zij kwamen toen met het argument dat een fruitmand gewoon gesloten moest zijn. Wij met het argument dat de definitie van 'mand' al anders suggereert.

We kregen wel gelijk, overigens. :D
pi_210853488
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:17:05 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210853494
Krijg net een zakelijke mail binnen: 'Wim zal na verwachting langere tijd niet of beperkt beschikbaar zijn.'

Ik ga Wim nu deze kaart toesturen:

pi_210853495
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
ben je dun geworden?

Vinden mensen moeilijk man.
pi_210853498
Weet ik nog, van vroeger :')
pi_210853508
Niet dat ik ooit dun was, maar keek weer eens op facebook dat me foto's van net voor ik de man ontmoette voorschotelde (Beheheh, voorgeschotelen) wel aanzienlijk dunner. Mensen ook van oeehaah ben je dun. Met mn hete maat 42.
pi_210853511
4 *O*
pi_210853513
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
ben je dun geworden?

Vinden mensen moeilijk man.
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.
pi_210853516
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.
Vroeg ik niet.
pi_210853517
Ja ho ik ben dus ook niet dun met m'n maat weet-ik-niet.
pi_210853519
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Vroeg ik niet.
Ja weet ik veel wil je foto's of wat
pi_210853520
inb4 :9~
pi_210853523
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho ik ben dus ook niet dun met m'n maat weet-ik-niet.
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met AD
pi_210853528
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:20 schreef Lonaa het volgende:
inb4 :9~
Sowieso :9~

Ook laatste foto's die ik van jou zag en die dus blijkbaar meer kilo's waren.
pi_210853532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met AD
Was wel compliment van de meeste geloof ik.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:21:51 #75
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210853539
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Dat bepaal je toch zeker zelf wel?

Alhoewel, ik heb laatst ook aan een vrouwelijke collega gevraagd of ze ziek was of zo, omdat ze zo enorm mager was geworden.
Bleek dat ze dat met haar vriendje, een sport/dieet goeroe, had uitgedokterd en ze vond dat ze er geweldig uitzag.
Ze was bijna onherkenbaar, in mijn optiek, met beentjes en armen die elk moment konden knakken.
Heb haar gefeliciteerd met het behalen van haar beoogde doel... :X
pi_210853541
Verder :9~ altijd nog iets om naar uit te kijken in mn leven
pi_210853544
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was wel compliment van de meeste geloof ik.
Dan *O*

Carry on.
pi_210853552
Lonaa is sowieso een lekker ding. ^O^
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:28:27 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_210853583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Compleet nieuwe inboedel :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210853602
Ik was vergeten hoe WARM het is om als maanmannetje te werken :%

Om daarna te horen dat het organisatiebeleid veranderd is: geen beschermende maatregelen nodig bij contact met een COVID patient. Tenzij je dat zelf prettig vindt. Gezien de nabijheid in contact, besmettelijkheid en risico op complicaties van dit virus ga ik toch nog steeds mijn mondmasker opdoen, als ik er weer kom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210853607
quote:
Mishu topic O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210853612
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was vergeten hoe WARM het is om als maanmannetje te werken :%

Om daarna te horen dat het organisatiebeleid veranderd is: geen beschermende maatregelen nodig bij contact met een COVID patient. Tenzij je dat zelf prettig vindt. Gezien de nabijheid in contact, besmettelijkheid en risico op complicaties van dit virus ga ik toch nog steeds mijn mondmasker opdoen, als ik er weer kom.
DOE HET, HET IS ZO KUT
pi_210853613
Ja ho, ik ben dus nog steeds wel teringgespierd en 87 kilo bij 1,65 he. Voordat er nu straks allerlei eten opgestuurd wordt. :')
pi_210853655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
DOE HET, HET IS ZO KUT
JA MAM :(

Apotheken die zich vergissen zijn trouwens ook kut.
Doen me denken dat mijn collega’s nalatig zijn geweest, dat melding moet maken ditdat alles, zelf ook de foute instructies uitvoeren. Om daarna een mail te krijgen ‘oeps, vergissing!’
Gelukkig geen doden of gewonden. Wel gedoe.
pi_210853678
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
V praat met me :( Ik vind dat ze er om vraagt :(
Om spoilers? :'( :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210853701
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Om spoilers? :'( :'(
:( JA :(
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:45:50 #87
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210853708
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:32 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho, ik ben dus nog steeds wel teringgespierd en 87 kilo bij 1,65 he. Voordat er nu straks allerlei eten opgestuurd wordt. :')
Ik ken maar 1 foto van je, zittend op de grond met heel veel gekleurd haar voor/rond je gezicht. Of zoiets.
Ik heb/had dus geen idee hoe lang/kort je bent en of die 87 kilo inderdaad je afgetrainde Jerommeke looks zijn of niet. Maar ik zal voorlopig geen eten naar het oosten sturen...
pi_210853750
Wil iemand tegen mij ook zeggen dat ik dun ben? ;(

Ik had gisteren een afspraak bij een online bureau. Zij werken ook met influencers en zijn helemaal hip, dus er moest natuurlijk een soort aftermovie gemaakt worden van onze hele simpele afspraak. En ik zag er zo afschuwelijk uit. ;( Normaal zou dit een moment zijn dat ik dan echt weer even streng ga afvallen, maar dat mag dus niet. En dat vind ik soms best lastig. :')
pi_210853779
Nou, hier dan. Geen eten sturen jong0ns.
SPOILER
pi_210853788
Oh het GIFje zat nog onder m'n ctrl+C :')
pi_210853789
Ik zou dat eten toch ook weer niet afwijzen. Weet je wel niet wat boodschappen kosten tegenwoordig?
pi_210853793
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand tegen mij ook zeggen dat ik dun ben? ;(

Ik had gisteren een afspraak bij een online bureau. Zij werken ook met influencers en zijn helemaal hip, dus er moest natuurlijk een soort aftermovie gemaakt worden van onze hele simpele afspraak. En ik zag er zo afschuwelijk uit. ;( Normaal zou dit een moment zijn dat ik dan echt weer even streng ga afvallen, maar dat mag dus niet. En dat vind ik soms best lastig. :')
Wat ben je dun Myraela!

SPOILER
pi_210853797
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat eten toch ook weer niet afwijzen. Weet je wel niet wat boodschappen kosten tegenwoordig?
Ik werk bij een cateringbedrijf, dus vrij makkelijk toegang tot eten. :7
pi_210853799
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:54 schreef Lonaa het volgende:
Oh het GIFje zat nog onder m'n ctrl+C :')
:')
pi_210853800
SPOILER
pi_210853807
JA JEZUS DEZE DOET HET NIET. LAAT MAAR.
pi_210853810
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
JA JEZUS DEZE DOET HET NIET. LAAT MAAR.
WAT BEN JE SLANK EN IS DAT JE NIEUWE HUISJE??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210853819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
WAT BEN JE SLANK EN IS DAT JE NIEUWE HUISJE??
Nee, dat is m'n huidige. :+ Inclusief rondslingerende werkkleding en een elektrische deken.
pi_210853823
Hij doet het wel in een nieuwe tab. WAT BEN JE DUN GEWORDEN! Wel echt een goede taille trouwens. :9

En een leuke spiegel van Het goed. :D
pi_210853826
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef Myraela het volgende:
Hij doet het wel in een nieuwe tab. WAT BEN JE DUN GEWORDEN! Wel echt een goede taille trouwens. :9

En een leuke spiegel van Het goed. :D
Die sticker moet er al 6 jaar af :')

Ja, ik ben wel gezegend met taille :9 en bips :9 en tett'n :9
pi_210853838
Je ziet er prima uit. Er mag wel eten in, maar dan in gewone porties.
pi_210853844
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet er prima uit. Er mag wel eten in, maar dan in gewone porties.
Ik had vandaag shake met extra kwark en fruit en 2 broodjes *O*
pi_210853850
En ik voel me dus ook prima. Prima met m'n lijf. Prima in m'n hoofd. :Y
pi_210853852
En er is sjans :9
pi_210853861
Also @Myraela op bewegend beeld ben ik ook echt een kenau. En foto's die anderen maken zijn altijd teringoncharmant. :')
pi_210853868
quote:

[..]

Met mij en B --
SPOILER
Oh dat is leuk om te lezen, Tele *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:02:15 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210853869
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Die sticker moet er al 6 jaar af :')

Ja, ik ben wel gezegend met taille :9 en bips :9 en tett'n :9
Niks mis mee.
Pas rond kerst kom je in aanmerking voor een voedselpakket...
pi_210853872
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Niks mis mee.
Pas rond kerst kom je in aanmerking voor een voedselpakket...
Als het op dit tempo doorgaat wel ja. :')
pi_210853877
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Also @:Myraela op bewegend beeld ben ik ook echt een kenau. En foto's die anderen maken zijn altijd teringoncharmant. :')
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.
pi_210853880
Goed, douchen, lijf bewonderen, plank in de kledingkast opruimen.
pi_210853883
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:03 schreef Myraela het volgende:

[..]
En ik zat naast iemand die 1.50m en superslank is. Dus dan lijk ik sowieso al een enorme reus.
Oh ja dat is ook altijd top :')
pi_210853889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:03 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh jee, altijd 'het dikkertje' (relatief gezien dan) uitzoeken om naast te staan op foto's. Want naast iemand van 1.50 die superslank is kan je niet-zwanger ook al snel ENORM lijken.
pi_210853893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh jee, altijd 'het dikkertje' (relatief gezien dan) uitzoeken om naast te staan op foto's. Want naast iemand van 1.50 die superslank is kan je niet-zwanger ook al snel ENORM lijken.
Oh dit is waarom iedereen alitjd naast mij wil ;(
pi_210853897
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:05 schreef Lonaa het volgende:

Oh dit is waarom iedereen alitjd naast mij wil ;(
En naast mij -O-
pi_210853928
Ach, het was hierbij fijn dat ze er ook gewoon een mooi en hip filmpje van wilde maken. Dus de focus lag op de mensen die er wel wat beter uitzagen op beeld. :D
pi_210853961
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ach, het was hierbij fijn dat ze er ook gewoon een mooi en hip filmpje van wilde maken. Dus de focus lag op de mensen die er wel wat beter uitzagen op beeld. :D
Dat is dan een....voordeel? _O-
pi_210853985
quote:
SPOILER
Omnomnomnom :9
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210854003
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Dat is dan een....voordeel? _O-
Ja, weinig op beeld. :D Ze zouden maar minder oppervlakkig zijn en een realistisch beeld willen laten zien. No fun.
pi_210854036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:15 schreef Myraela het volgende:

Ja, weinig op beeld. :D Ze zouden maar minder oppervlakkig zijn en een realistisch beeld willen laten zien. No fun.
Alles in onze wereld (zeker beeldmateriaal) is nep :+
pi_210854046
:9~ Lonaa :9~
pi_210854054
Lonaa is overigens niet nep, uiteraard _O_
pi_210854095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa is overigens niet nep, uiteraard _O_
Weet je dat wel heel zeker :7 Ik heb haar nog nooit gezien.

Jou ook (nog!) niet, trouwens :7
pi_210854104
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

Weet je dat wel heel zeker :7 Ik heb haar nog nooit gezien.

Jou ook (nog!) niet, trouwens :7
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zeker :Y Die heb ik al vaak genoeg gezien *O*
pi_210854157
quote:
SPOILER
Mooi
pi_210854159
Gisteren werd er ook een filmpje opgenomen in de brouwerij. Gelukkig stond ik achter een lage stapel dozen :')

Overigens begint de spierpijn nu opeens te komen. Ik merk dat ik door de fusten toch meer heb getild dan normaal. Hopelijk is het morgen beter als ik weer vanalles mag sjouwen op het festival.
pi_210854176
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zeker :Y Die heb ik al vaak genoeg gezien *O*
En jij bent ook heel echt :Y
pi_210854230
Goeie Lonaafoto :Y
pi_210854239
@Myraela jij bent ook prachtig
Vooral als je goedemorgen dotjes zegt O+
pi_210854364
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren werd er ook een filmpje opgenomen in de brouwerij. Gelukkig stond ik achter een lage stapel dozen :')

Overigens begint de spierpijn nu opeens te komen. Ik merk dat ik door de fusten toch meer heb getild dan normaal. Hopelijk is het morgen beter als ik weer vanalles mag sjouwen op het festival.
Hebben jullie nu dan al een nieuw bier op fust? Wat gaat dat snel!

Succes met de spierpijn. Vanavond een warm bad? Dat helpt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210854556
Jongens ik moet een klein beetje huilen van blijdschap. Er belde net iemand van de gemeente over de bijstand. Ik kom sowieso in de ioaw en dus geen probleem met eigen geld en geen probleem met eigen huis. Die worden niet meegenomen pppffff
pi_210854582
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jongens ik moet een klein beetje huilen van blijdschap. Er belde net iemand van de gemeente over de bijstand. Ik kom sowieso in de ioaw en dus geen probleem met eigen geld en geen probleem met eigen huis. Die worden niet meegenomen pppffff
Wat fijn :*
pi_210854595
quote:
Wat een opluchting _O_
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:07:38 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210854599
quote:
Kaat O+ *O* _O_ O+ w/ O+
Spoilers!
pi_210854605
*O* Kaatje! Opluchting!
pi_210854607
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Hebben jullie nu dan al een nieuw bier op fust? Wat gaat dat snel!

Succes met de spierpijn. Vanavond een warm bad? Dat helpt!
Jazeker :D en over 2 weken nog een nieuw bier op fust. En allebei ook gewoon op fles natuurlijk.

Thanks! En we moeten nog veel voorbereidingen voor beide festivals dit weekend maar als er tijd is ga ik zeker nog even in een warm bad :Y
pi_210854623
quote:
*O*
pi_210854724
quote:
O+ super!
pi_210854800
Ja, ik ben zo blij. Wanneer ik nu geld terugkrijg van Vattenfall of belastingen mag ik het gewoon houden.
pi_210854805
quote:
*O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_210854849
quote:
Goed bericht. w/ *O*
Hiero: een pak zakdoeken. En er is nog meer. Hoera, wat een opluchting is dat!

Kennismaking met (aanvullende) taalles is bevallen. We gaan door.

Daarna gingen wat collega’s van Lonaa een feestje opbouwen en slepen met materiaal.
En iedereen moest weten hoe gezellig het was ondertussen. Luidkeels.
En het feest moet nog beginnen.

Foto met Lonaa ^O^
pi_210854865
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
*O*
Dag P. Heb je weer wat tijd voor de cul chat?
Hoe is het met je?
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:31:47 #142
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210854867
quote:
Dat wordt een fijn weekend!
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:35:46 #143
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210854918
*O* voor het goede nieuws van @Kaatje1

en een :9~ voor de foto van @Lonaa

Tevens groeten vanuit 200 graden.. in de gezamelijke ruimte van het ho(s)tel wachten tot de kamer met airco klaar is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210855062
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat wordt een fijn weekend!
Ik zei het ook tegen die meneer “u weet niet hoe blij u mij ermee maakt” (hij verontschuldigde zich steeds omdat hij een aantal vragen moest stellen, tja alsof ik dat niet snap).
Er is nog een andere regeling naast bijstand en ik dacht dat ik daar voor in aanmerking kwam (1,5 maand te jong) maar het blijkt of dit of dat te zijn. Ik kon het ook nergens goed vinden.

En hoi @PdeHoog *O* hoestdie?
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:59:08 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_210855100
Fijn @Kaatje1 !
Veel sterkte voor iedereen die nodig zijn!

Morgen weer werken na 4 weken vrij.. kijken of mijn toegangspas nog werkt :s)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_210855106
Hallo :) Het is druk en zo. Ik lees af en toe mee en soms zie ik leuke dingen voorbij komen (zoals het toffe nieuws van Tele en Kaatje) en dan reageer ik.
pi_210855489
Wat fijn @Kaatje1!! Hoera! *O*
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:11:00 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210855558
Wat een rust zal dat geven @Kaatje1 :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:55:29 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210855938
Wat een rustgevende boodschap zo voor het weekend @Kaatje1

Blijf je nu voor altijd in deze regeling? En moet je solliciteren? Stel je heb een tijdelijk contract in de toekomst dat niet verlengd wordt, moet je dan weer afwachten of je weer aanspraak maak op dit soort bijstand?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210855984
Tappen van ons eigen bier ging ook goed met de nieuwe tapinstallatie *O* elk bier reageert weer anders dus het was even zoeken naar de instellingen maar het is (vrij snel) gelukt.

Verder moet ik morgen alleen alles afbouwen/opruimen vanwege de kat. Dus nog wel een beetje zenuwen voor het ontkoppelen van de installatie maar dat zal vast goed komen. En anders andere brouwers lief aan kijken.
pi_210856256
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
Wat een rustgevende boodschap zo voor het weekend @:Kaatje1

Blijf je nu voor altijd in deze regeling? En moet je solliciteren? Stel je heb een tijdelijk contract in de toekomst dat niet verlengd wordt, moet je dan weer afwachten of je weer aanspraak maak op dit soort bijstand?
Ik moet blijven solliciteren (en zou ik toch wel doen het is geen vetpot). En wanneer ik tijdelijk werk val ik daarna weer in deze regeling terug
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:39:33 #152
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210856601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Tappen van ons eigen bier ging ook goed met de nieuwe tapinstallatie *O* elk bier reageert weer anders dus het was even zoeken naar de instellingen maar het is (vrij snel) gelukt.

Verder moet ik morgen alleen alles afbouwen/opruimen vanwege de kat. Dus nog wel een beetje zenuwen voor het ontkoppelen van de installatie maar dat zal vast goed komen. En anders andere brouwers lief aan kijken.
Neem een extra shirt e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:57:11 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210856938
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Neem een extra camera e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
Goede tip
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210856990
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Neem een extra shirt e.d. mee voor het geval je bij het ontkoppelen onverhoopt een spetterende bierdouche krijgt…
Kijk dat zijn de betere tips ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 19:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Goede tip
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:04:37 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210857064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 20:00 schreef Sarabi het volgende:

*)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:07:10 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210857115
Ik volg dus al maaaaaaaanden een Youtube kanaal, voor de lekkere positieve vibe en prettige sfeer en lol enzo.
En dan ben ik zo dom om er eens op Reddit naar te zoeken.... een beerput ging open.... Zo jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')