Dat mag toch? Je had een pittige dagquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou net binnen komen vallen en klagen dat ik helemaal kapot ben. Maar dat klinkt maar als dom gezeik als ik het laatste topic terug lees.
Nogmaals eenvoor Yinny en Jan
Dat mag ook! Alsjeblieft, doen! Dikke knuffel en mooi dat je het toch maar allemaal doet met jullie bier enzovoortquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou net binnen komen vallen en klagen dat ik helemaal kapot ben. Maar dat klinkt maar als dom gezeik als ik het laatste topic terug lees.
Nogmaals eenvoor Yinny en Jan
Jij ook dikke knuffel! Misschien ook een paar uur inbouwen ergens om met Dora in bos wandelen ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Dan wil ik ook nog wel even zeuren over het feit dat ik me "meh" voel vanmiddag/vanavond.
SPOILER: want weer eens lang verhaal dus beter langs te scrollen zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het zal afnemen, dat hoe langer dat niet gebeurt hoe meer ik vertrouw dat dat ook niet meer zal gaan gebeuren. Hoop ik. Morgen weer een dag op de uni dus dat zorgt ook voor fijn wat afleiding.
En positief eindigend: ik heb wel elke avond nog wat hoofdpijn, maar de misselijkheid is wel veeel minder, dus dat is echt wel heel fijn!
En ook nog griepprik gehaald vandaag, en vooralsnog alleen klein beetje spierpijn in nek en zelfde hoofdpijn als afgelopen dagen, maar verder nog geen last, dus hopelijk blijft dat zo!
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-10-2023 21:39:55 ]
Dat denken wij allemaal wel denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik gewoon moet slapen. Of ongesteld moet worden. Of beide.
Hm.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat denken wij allemaal wel denk ik
Doe maar ook ff sterkheidsbaas vanquote:
Nou, ik maakte dus de beslissing om niet de kroeg in te gaan vanavond en me een stuk in de kraag te zuipenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doe maar ook ff sterkheidsbaas vanselfcare
zijn
Strijder!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, ik maakte dus de beslissing om niet de kroeg in te gaan vanavond en me een stuk in de kraag te zuipen
Ziet er gezellig kleurig uit. Maar wat doe je er mee?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Fermenteren met l_s
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop waarschijnlijk is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Best logisch dat je zo denkt @:vlindertje89 Maar waarvoor je moet bellen, daarvoor moet iedereen bellen wanneer ze dat hebben. Alleen is het jou nu gezegd. Maar waarschijnlijk heb jij net zoveel kans om een netvliesloslating te krijgen als ieder ander. Maar je focust je er nu wat meer op (herkenbaar hoor, ik zie ook veel meer zwarte vlekken) maar dat trekt ook wel weg.
Lekker gaan slapen @:lonaa Gewoon 12/uur achtereen als het je lukt
Stel je je brillenglazen voor met verfspatters, da’s mijn zicht nu. Waar het al eerder zat is het in 3 jaar wat afgenomen en gezakt (ze kunnen zulke gave foto’s maken van je ogen) maar de nieuwen zijn prominent aanwezigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop is.
Maar je hebt wel gelijk, ik ben heus niet de enige die daar onrustig van zou worden en meer erop gaat focussen, en ik denk inderdaad dat het met de tijd ook wel weer minder wordt. En zo niet dan heb ik de 19e weer een afspraak bij de psych die me dan mag vertellen hoe ik dit loslaat haha.
Heb jij idd ook meer last van je vlekken nu? Hopelijk wen je daar ook weer snel aan!
Kijk @:Lonaa eens verstandig zijn![]()
Dat lijkt me echt vreselijk irritant zeg..quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stel je je brillenglazen voor met verfspatters, da’s mijn zicht nu. Waar het al eerder zat is het in 3 jaar wat afgenomen en gezakt (ze kunnen zulke gave foto’s maken van je ogen) maar de nieuwen zijn prominent aanwezig
Ik vind dat heel menselijk hoor. Ik had laatst een puistje dat groter leek dan m'n gemiddelde puistjes en dat heb ik ook een tijdlang nogal in de gaten lopen houden omdat ik dacht dat het misschien geen normaal puistje was. (dit een beetje beroepsdeformatie vrees ik)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop is.
Maar je hebt wel gelijk, ik ben heus niet de enige die daar onrustig van zou worden en meer erop gaat focussen, en ik denk inderdaad dat het met de tijd ook wel weer minder wordt. En zo niet dan heb ik de 19e weer een afspraak bij de psych die me dan mag vertellen hoe ik dit loslaat haha.
Heb jij idd ook meer last van je vlekken nu? Hopelijk wen je daar ook weer snel aan!
Kijk @:Lonaa eens verstandig zijn![]()
Ik ben beetje opgefokt nog, ga ik snel van typenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Jullie posten snel!
Of ik typ langzaam![]()
@:Tele6 wat irritant zeg zo.. zeker als je wel even toe was aan je hoofd leeg sporten!
Hoe is het nu met jou en B, trouwens? Nu het uit is tussen A en B? Of is dat toch niet meer echt zo uit als je eerder vertelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opetenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ziet er gezellig kleurig uit. Maar wat doe je er mee?
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben beetje opgefokt nog, ga ik snel van typen![]()
Warme chocomel staat nu in de magnetron. Hopelijk goed kalm mee worden
Met mij en B --Dit is wel het antwoord waar ik stiekem op hoopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fijn!
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat mag toch? Je had een pittige dag
Dankjewelquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:10 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dat mag ook! Alsjeblieft, doen! Dikke knuffel en mooi dat je het toch maar allemaal doet met jullie bier enzovoort
En zieke kat😘
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Eerst nog een wat sigme zei envoor @:Yinny
En eenvoor @:Jan_Onderwater . Hoe gaat het inmiddels eigenlijk met de hond?
En eenvoor @:Sarabi en @:Lonaa ook.
En als we dan het hebben over meh dingen, dan kom ik ook nog even met dat ik het vrij stom en vervelend vind dat ik toch wat onrustig ben nog na de oogarts.Zo te lezen kan jij ook wel eenSPOILER: want weer eens lang verhaal dus beter langs te scrollen zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het zal afnemen, dat hoe langer dat niet gebeurt hoe meer ik vertrouw dat dat ook niet meer zal gaan gebeuren. Hoop ik. Morgen weer een dag op de uni dus dat zorgt ook voor fijn wat afleiding.
En positief eindigend: ik heb wel elke avond nog wat hoofdpijn, maar de misselijkheid is wel veeel minder, dus dat is echt wel heel fijn!
En ook nog griepprik gehaald vandaag, en vooralsnog alleen klein beetje spierpijn in nek en zelfde hoofdpijn als afgelopen dagen, maar verder nog geen last, dus hopelijk blijft dat zo!gebruiken. Hopelijk trekt het snel weg.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben beetje opgefokt nog, ga ik snel van typen![]()
Warme chocomel staat nu in de magnetron. Hopelijk goed kalm mee worden
Met mij en B --Kijk dat is mooi om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Langzaam steeds minder, eten doet ie nu in beetjes over de hele dag, heeft diaree, kortademig. In zijn hoofd is hij nog steeds blij en de oude, maar lichamelijk duidelijk niet meer.quote:[b]Op donderdag 5 oktober 2023 21:34 schreef
En eenvoor @:Jan_Onderwater . Hoe gaat het inmiddels eigenlijk met de hond?
Het zijn net ‘ouwe mensen’. Zo lang jij de indruk hebt, dat het nog pijnloos gaat. Leve blijheidquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Langzaam steeds minder, eten doet ie nu in beetjes over de hele dag, heeft diaree, kortademig. In zijn hoofd is hij nog steeds blij en de oude, maar lichamelijk duidelijk niet meer.
Gisteren kennis gemaakt met een nieuwe tolk (voor mij nieuw). Klein mini mensje, zeer verstrooid, soort stuiterballetje. Zei tegen een andere collega “zij is wat je je voorstelt bij een verstrooide professor”, blijkt dat ze dat ook was (professor dus). Ze leeft op cafeïne, je ziet haar altijd met een grote kop koffie, vandaar dat gestuiter.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het zijn net ‘ouwe mensen’. Zo lang jij de indruk hebt, dat het nog pijnloos gaat. Leve blijheid![]()
Vanmiddag een verdere kennismaking met een Turkse vrouw, die online Nederlands leert. Twee jaar hier is en nauwelijks spreekt.
Kwam haar tegen in de Bieb en via haar man een afspraak gemaakt.
Eens kijken hoe het bevalt.
Welke talen tolkt zij dan? 😎quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gisteren kennis gemaakt met een nieuwe tolk (voor mij nieuw). Klein mini mensje, zeer verstrooid, soort stuiterballetje. Zei tegen een andere collega “zij is wat je je voorstelt bij een verstrooide professor”, blijkt dat ze dat ook was (professor dus). Ze leeft op cafeïne, je ziet haar altijd met een grote kop koffie, vandaar dat gestuiter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achtergrond weet ik verder niet. Er is een zoontje groep 3. Die moet van school gehaald. Dus het is maar een uurtje.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke talen tolkt zij dan? 😎
De vrouw was lerares in Turkije. Werkt sinds kort in de Bieb als vrijwilliger.Dat heeft ze inderdaad snel opgepikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achtergrond weet ik verder niet. Er is een zoontje groep 3. Die moet van school gehaald. Dus het is maar een uurtje.
Deze dame tolkt Arabisch-Engels. Doen de anderen ook. En wanneer het even rustig is of wanneer het spreekuur klaar is krijgen we vragen over Nederlands. Eén knul, sinds half juli hier, spreekt ook al redelijk NederlandsWe have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke talen tolkt zij dan? 😎
De vrouw was lerares in Turkije. Werkt sinds kort in de Bieb als vrijwilliger.Heb je het Turkse schrift weleens gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achtergrond weet ik verder niet. Er is een zoontje groep 3. Die moet van school gehaald. Dus het is maar een uurtje.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Je hebt het wel mega getroffen met het weer zeg, heerlijk wandelweertje is hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Mechelen. Het zit erop!
Had vandaag maar 15km te doen. https://www.komoot.nl/tour/1338610906?ref=aso
Nu lunch op de grote Markt en dan Mechelen maar eens bekijken.
Alleen dinsdag een beetje miezer gehad. Verder zit ik nu gewoon in een tshirt op een terras omdat het warm genoeg is. 😄quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt het wel mega getroffen met het weer zeg, heerlijk wandelweertje is het
Mechelen is geweldig. Onze ontdekking van de laatste jaren, nadat ik er alleen maar met voetbal geweest was en het eigenlijk niet kende.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Mechelen. Het zit erop!
Had vandaag maar 15km te doen. https://www.komoot.nl/tour/1338610906?ref=aso
Nu lunch op de grote Markt en dan Mechelen maar eens bekijken.
Gelachen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
WGR / Inboedelverzekering dekt meelmijt niet
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
ben je dun geworden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ben je dun geworden?
Vinden mensen moeilijk man.
Vroeg ik niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn wel kilo's af ja. Een paar. En ik loop in zwarte sportlegging + strak shirt dus.
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met ADquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho ik ben dus ook niet dun met m'n maat weet-ik-niet.
Sowiesoquote:
Was wel compliment van de meeste geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moeten mensen hun snavel houden. Tenzij ze als compliment bedoelen. Dan hebben ze natuurlijk gewoon gelijk en dat is ook waarom ik soms droom van 1) scheiden 2) herstarten met AD
Dat bepaal je toch zeker zelf wel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde vandaag 7 keer, van 7 verschillende mensen "wat ben je dun geworden". Betekent dat dat ik meer moet eten?
Danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was wel compliment van de meeste geloof ik.
Mishu topicquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:51 schreef Molo het volgende:
Allemaal even lachen
DOE HET, HET IS ZO KUTquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was vergeten hoe WARM het is om als maanmannetje te werken![]()
Om daarna te horen dat het organisatiebeleid veranderd is: geen beschermende maatregelen nodig bij contact met een COVID patient. Tenzij je dat zelf prettig vindt. Gezien de nabijheid in contact, besmettelijkheid en risico op complicaties van dit virus ga ik toch nog steeds mijn mondmasker opdoen, als ik er weer kom.
JA MAMquote:
Om spoilers?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
V praat met meIk vind dat ze er om vraagt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:32 schreef Lonaa het volgende:
Ja ho, ik ben dus nog steeds wel teringgespierd en 87 kilo bij 1,65 he. Voordat er nu straks allerlei eten opgestuurd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Wat ben je dun Myraela!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand tegen mij ook zeggen dat ik dun ben?![]()
Ik had gisteren een afspraak bij een online bureau. Zij werken ook met influencers en zijn helemaal hip, dus er moest natuurlijk een soort aftermovie gemaakt worden van onze hele simpele afspraak. En ik zag er zo afschuwelijk uit.Normaal zou dit een moment zijn dat ik dan echt weer even streng ga afvallen, maar dat mag dus niet. En dat vind ik soms best lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik werk bij een cateringbedrijf, dus vrij makkelijk toegang tot eten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat eten toch ook weer niet afwijzen. Weet je wel niet wat boodschappen kosten tegenwoordig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
WAT BEN JE SLANK EN IS DAT JE NIEUWE HUISJE??quote:
Nee, dat is m'n huidige.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WAT BEN JE SLANK EN IS DAT JE NIEUWE HUISJE??
Die sticker moet er al 6 jaar afquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef Myraela het volgende:
Hij doet het wel in een nieuwe tab. WAT BEN JE DUN GEWORDEN! Wel echt een goede taille trouwens.
En een leuke spiegel van Het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |