abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210854054
Lonaa is overigens niet nep, uiteraard _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210854095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa is overigens niet nep, uiteraard _O_
Weet je dat wel heel zeker :7 Ik heb haar nog nooit gezien.

Jou ook (nog!) niet, trouwens :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210854104
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

Weet je dat wel heel zeker :7 Ik heb haar nog nooit gezien.

Jou ook (nog!) niet, trouwens :7
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zeker :Y Die heb ik al vaak genoeg gezien *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210854157
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:55 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi
We have far more in common than that which devides us..
pi_210854159
Gisteren werd er ook een filmpje opgenomen in de brouwerij. Gelukkig stond ik achter een lage stapel dozen :')

Overigens begint de spierpijn nu opeens te komen. Ik merk dat ik door de fusten toch meer heb getild dan normaal. Hopelijk is het morgen beter als ik weer vanalles mag sjouwen op het festival.
pi_210854176
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, van Lonaa weet ik dat heel zeker :Y Die heb ik al vaak genoeg gezien *O*
En jij bent ook heel echt :Y
pi_210854230
Goeie Lonaafoto :Y
pi_210854239
@Myraela jij bent ook prachtig
Vooral als je goedemorgen dotjes zegt O+
pi_210854364
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren werd er ook een filmpje opgenomen in de brouwerij. Gelukkig stond ik achter een lage stapel dozen :')

Overigens begint de spierpijn nu opeens te komen. Ik merk dat ik door de fusten toch meer heb getild dan normaal. Hopelijk is het morgen beter als ik weer vanalles mag sjouwen op het festival.
Hebben jullie nu dan al een nieuw bier op fust? Wat gaat dat snel!

Succes met de spierpijn. Vanavond een warm bad? Dat helpt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210854556
Jongens ik moet een klein beetje huilen van blijdschap. Er belde net iemand van de gemeente over de bijstand. Ik kom sowieso in de ioaw en dus geen probleem met eigen geld en geen probleem met eigen huis. Die worden niet meegenomen pppffff
pi_210854582
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jongens ik moet een klein beetje huilen van blijdschap. Er belde net iemand van de gemeente over de bijstand. Ik kom sowieso in de ioaw en dus geen probleem met eigen geld en geen probleem met eigen huis. Die worden niet meegenomen pppffff
Wat fijn :*
pi_210854595
quote:
Wat een opluchting _O_
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:07:38 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210854599
quote:
Kaat O+ *O* _O_ O+ w/ O+
Spoilers!
pi_210854605
*O* Kaatje! Opluchting!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210854607
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Hebben jullie nu dan al een nieuw bier op fust? Wat gaat dat snel!

Succes met de spierpijn. Vanavond een warm bad? Dat helpt!
Jazeker :D en over 2 weken nog een nieuw bier op fust. En allebei ook gewoon op fles natuurlijk.

Thanks! En we moeten nog veel voorbereidingen voor beide festivals dit weekend maar als er tijd is ga ik zeker nog even in een warm bad :Y
pi_210854623
quote:
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210854724
quote:
O+ super!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210854800
Ja, ik ben zo blij. Wanneer ik nu geld terugkrijg van Vattenfall of belastingen mag ik het gewoon houden.
pi_210854805
quote:
*O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_210854849
quote:
Goed bericht. w/ *O*
Hiero: een pak zakdoeken. En er is nog meer. Hoera, wat een opluchting is dat!

Kennismaking met (aanvullende) taalles is bevallen. We gaan door.

Daarna gingen wat collega’s van Lonaa een feestje opbouwen en slepen met materiaal.
En iedereen moest weten hoe gezellig het was ondertussen. Luidkeels.
En het feest moet nog beginnen.

Foto met Lonaa ^O^
pi_210854865
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
*O*
Dag P. Heb je weer wat tijd voor de cul chat?
Hoe is het met je?
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:31:47 #142
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210854867
quote:
Dat wordt een fijn weekend!
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:35:46 #143
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210854918
*O* voor het goede nieuws van @Kaatje1

en een :9~ voor de foto van @Lonaa

Tevens groeten vanuit 200 graden.. in de gezamelijke ruimte van het ho(s)tel wachten tot de kamer met airco klaar is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210855062
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat wordt een fijn weekend!
Ik zei het ook tegen die meneer “u weet niet hoe blij u mij ermee maakt” (hij verontschuldigde zich steeds omdat hij een aantal vragen moest stellen, tja alsof ik dat niet snap).
Er is nog een andere regeling naast bijstand en ik dacht dat ik daar voor in aanmerking kwam (1,5 maand te jong) maar het blijkt of dit of dat te zijn. Ik kon het ook nergens goed vinden.

En hoi @PdeHoog *O* hoestdie?
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:59:08 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_210855100
Fijn @Kaatje1 !
Veel sterkte voor iedereen die nodig zijn!

Morgen weer werken na 4 weken vrij.. kijken of mijn toegangspas nog werkt :s)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_210855106
Hallo :) Het is druk en zo. Ik lees af en toe mee en soms zie ik leuke dingen voorbij komen (zoals het toffe nieuws van Tele en Kaatje) en dan reageer ik.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_210855489
Wat fijn @Kaatje1!! Hoera! *O*
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:11:00 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210855558
Wat een rust zal dat geven @Kaatje1 :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:55:29 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210855938
Wat een rustgevende boodschap zo voor het weekend @Kaatje1

Blijf je nu voor altijd in deze regeling? En moet je solliciteren? Stel je heb een tijdelijk contract in de toekomst dat niet verlengd wordt, moet je dan weer afwachten of je weer aanspraak maak op dit soort bijstand?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210855984
Tappen van ons eigen bier ging ook goed met de nieuwe tapinstallatie *O* elk bier reageert weer anders dus het was even zoeken naar de instellingen maar het is (vrij snel) gelukt.

Verder moet ik morgen alleen alles afbouwen/opruimen vanwege de kat. Dus nog wel een beetje zenuwen voor het ontkoppelen van de installatie maar dat zal vast goed komen. En anders andere brouwers lief aan kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')