abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210866930
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Ow 8)7 ;)
Broerlief ook, schoonzus nog steeds negatief maar alle symptomen, een vriendin en haar vrouw beiden even ziek, vrouw positief vriendin negatief. Heb het idee dat de testen het niet zo lekker doen met het huidige virus.

Net de kerstboom opgeruimd 🎄 had een kleine met kluit en tot voor een maand of 2 leek het erop dat het komende kerst zou halen maar helaas. Stofzuiger zit nu vol naalden -O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:02:27 #252
63722 z80
I fink you freaky
pi_210866945
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Verder stelde broertje gisteravond ineens voor om dit weekend weer niet de trein te nemen naar m'n ouders (moesten beide die kant op want hij geeft een concert dit weekend en ik ga luisteren) maar met de fiets, en dan bij @:z80 zo ergens om de hoek een pizza te eten want dat is ongeveer halverwege en daar zit onze favo pizzaturk.
Was leuk fietstochtje.
Stilzitten gaat dit weekend niet veel van komen op deze manier :D
Wel lekker slapen zometeen O+
Waar/wie is dat? Naam en rugnummer van de pizza bakkert.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210867210
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:01 schreef Blues het volgende:
Oh ja griepprik mét pneumokok deze maand, en dan wachten op de covid-oproep vd GGD.
Ik doe alles maar weer :+
De covid prik kan je gewoon zelf al inplannen!
Hebben mn ouders al gedaan en ik voor mezelf ook. Bij "wat moet je meenemen naar de priklocatie" staat ook niet meer dat je de uitnodiging mee zou moeten nemen.
Edit: oh, ik zie nu wel dat ze de tekst hebben aangepast over wachten tot je de brief hebt ontvangen. Afgelopen zondag stond dat er nog niet bij 60+. Op planjeprik.nl kán het in elk geval al wel ;)

@Tele6 Hahaha jij hebt echt te veel energie :D goed bezig!!

@Yinny goed dat je nu ziekgemeld bent en om hulp gaat vragen! Natuurlijk shit dat dat nodig is, maar gezien wat er allemaal op jouw bordje ligt en heeft gelegen de afgelopen tijd, niet meer dan logisch. En dan toch nog zo attent met op iedereen reageren hier :*
pi_210867457
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
De covid prik kan je gewoon zelf al inplannen!
Hebben mn ouders al gedaan en ik voor mezelf ook. Bij "wat moet je meenemen naar de priklocatie" staat ook niet meer dat je de uitnodiging mee zou moeten nemen.
Edit: oh, ik zie nu wel dat ze de tekst hebben aangepast over wachten tot je de brief hebt ontvangen. Afgelopen zondag stond dat er nog niet bij 60+. Op planjeprik.nl kán het in elk geval al wel ;)

@:Tele6 Hahaha jij hebt echt te veel energie :D goed bezig!!

@:Yinny goed dat je nu ziekgemeld bent en om hulp gaat vragen! Natuurlijk shit dat dat nodig is, maar gezien wat er allemaal op jouw bordje ligt en heeft gelegen de afgelopen tijd, niet meer dan logisch. En dan toch nog zo attent met op iedereen reageren hier :*
Oh, eerder zouden griepprik, zorg, en mantelzorgers geen brief krijgen maar moesten op eigen gelegenheid inplannen :D alleen bejaard zou een uitnodiging krijgen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210867478
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Oh, eerder zouden griepprik, zorg, en mantelzorgers geen brief krijgen maar moesten op eigen gelegenheid inplannen :D alleen bejaard zou een uitnodiging krijgen.
Hoogbejaard zou een datum krijgen, heel hoogbejaard (wrs geen vervoer) en minder bejaard (boven de 60) een brief om een afspraak te maken. Die brief heb ik nog niet gehad maar via planjeprik kan ik m donderdag halen
We have far more in common than that which devides us..
pi_210867504
Ik ben bejaard/64 en werk in de zorg.
Griepprik kan wel op werk, maar alleen op m'n vrije dagen. Ga ik niet doen. Dus nu samen met g via h.a.
Ik wacht nu tot weer fit zijn, dan afspraak voor C. Of wachten op uitnodiging.
pi_210867559
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ja, dat is nog steeds - maar vorige zondag stond er dus nog niet dat 60+ers wel moesten wachten op de brief :)
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:48:27 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210868065
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:54:53 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210868126
Het was een lange dag in een prima zonnetje, maar de 1e honkbalklap was meer dan een daalder waard:
Een overtuigende 6-1 overwinning voor Amsterdam, dus is de stand 1-0 in de Series… *O*

Morgen wedstrijd 2 van de Best of Seven serie, dan in Amsterdam…
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:01:26 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210868223
Hier voor het eerst in 2023 bezoek van mijn ouders; na een hele lange periode waarin mn vader erg slecht ging is ie weer vrolijk en blij en (mentaal) vol energie.

We hebben lekker de hele middag in de achtertuin geklooid samen, van ramen zemen tot pepers oogsten en buxus knippen.

Nu lam op de bank

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsie op 07-10-2023 19:06:36 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210868285
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En je was er ook al naar toe gefietst toch? :o
Ja maar dat was gisteren al. Nieuwe dag, nieuwe energie *G*
pi_210868313
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:05 schreef Blues het volgende:
In wat voor band speelt broer @:Tele6
Een groot harmonieorkest. Dit keer een projectorkest, dwz een paar weekenden repeteren en een keer uitvoeren en dan is het klaar.
pi_210868335
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:02 schreef z80 het volgende:

[..]
Waar/wie is dat? Naam en rugnummer van de pizza bakkert.
We gaan altijd naar Botan Grill in Kleve. Beetje dubieus winkeltje, maar je krijgt supersnel een pizza voor je neus met pittige saus, veel beleg en heel veel kaas. :D
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:12:18 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210868380
Ik had een Franse scharrelkip van de poelier in de instant pot gedaan vandaag..

Met een rode peper en een knol knoflook uit eigen tuin, twee uien uit eigen tuin en rozemarijntakken uit eigen tuin.
En een boiillon blokje en wat water.
Zo 30 minuten gestoomd en daarna 30 minuten airfryer...
pi_210868749
Ik had een verrassend lekkere kant en klare pasta arrabiata van de Flink. Dit was in een TGTG, maar deze ga ik vast ook nog eens bestellen als Thuisbezorgd alternatief. :9
pi_210868864
Ik had ook iets lekkers gemaakt. Zie dat topic ;)
Morgen kook ik weer :+
pi_210868875
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Een groot harmonieorkest. Dit keer een projectorkest, dwz een paar weekenden repeteren en een keer uitvoeren en dan is het klaar.
Oh ja, ik was t ff kwijt. ^O^
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:42:08 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210868970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:12 schreef fietsie het volgende:
Ik had een Franse scharrelkip van de poelier in de instant pot gedaan vandaag..

Met een rode peper en een knol knoflook uit eigen tuin, twee uien uit eigen tuin en rozemarijntakken uit eigen tuin.
En een boiillon blokje en wat water.
Zo 30 minuten gestoomd en daarna 30 minuten airfryer...
Dezelfde poelier als van de kipsaté bij L_S?
Die waren heerlijk… :9~
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:43:18 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210868988
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dezelfde poelier als van de kipsaté bij L_S?
Die waren heerlijk… :9~
Nee dit was nog sjieker vlees, nog donkerder.

Door het stomen met alle kruiden erbij zat die smaak tot in het borstvlees
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:47:17 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210869064
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nee dit was nog sjieker vlees, nog donkerder.

Door het stomen met alle kruiden erbij zat die smaak tot in het borstvlees
De airfryer heeft sinds gisteren hier z'n intrede gedaan.
De combi stomen/airfryer ga ik even voorleggen aan de kok des huizes…
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:32:13 #271
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210870053
Was gezellig bij moeders. Even de groenten intern bijgevuld. Was afgelopen week toch wat minder :P.
Ovenschotel met div soorten groenten, lekker gekruid en met spekjes :Y). Daarnaast salade en zoeteaardappelpatat uit de luchtoven.

Toe ijsje bij IJspaleis. *)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:32:19 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210870055
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De airfryer heeft sinds gisteren hier z'n intrede gedaan.
De combi stomen/airfryer ga ik even voorleggen aan de kok des huizes…
Ik ben er ffan van: zeker weten dat het gaar en sappig is en dan een korstje erop dokteren
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:38:30 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210870120
Loving Blends Honing Goud Herstellende Shampoo is echt briljant.

Ik ben nu een floefige poedel
pi_210870488
Nou, dat smakelijke verhaal van de KCJ (voor intimi) is er dus niet. Het was gewoon leuk en informatief. Geen ANWB-stellen ofzo. Veel jonge mensen. Camperbusjes, daktenten en vouwwagens zijn ernstig hip.

We hebben onze droomcaravan gevonden. Hij is niet eens duur, ¤ 26.000. Niet dat we dat er aan uit gaan geven, maar we weten dus nu wel echt wat we willen. Dat bestaat ook tweedehands vast.

Ik heb helaas geen dingen gezien die een man zonder zijn vrouw zou willen zien @sigme
Spoilers!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:22:25 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210870642
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, dat smakelijke verhaal van de KCJ (voor intimi) is er dus niet. Het was gewoon leuk en informatief. Geen ANWB-stellen ofzo. Veel jonge mensen. Camperbusjes, daktenten en vouwwagens zijn ernstig hip.

We hebben onze droomcaravan gevonden. Hij is niet eens duur, ¤ 26.000. Niet dat we dat er aan uit gaan geven, maar we weten dus nu wel echt wat we willen. Dat bestaat ook tweedehands vast.

Ik heb helaas geen dingen gezien die een man zonder zijn vrouw zou willen zien @:sigme
Een Eriba?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')