Broerlief ook, schoonzus nog steeds negatief maar alle symptomen, een vriendin en haar vrouw beiden even ziek, vrouw positief vriendin negatief. Heb het idee dat de testen het niet zo lekker doen met het huidige virus.quote:
Waar/wie is dat? Naam en rugnummer van de pizza bakkert.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Verder stelde broertje gisteravond ineens voor om dit weekend weer niet de trein te nemen naar m'n ouders (moesten beide die kant op want hij geeft een concert dit weekend en ik ga luisteren) maar met de fiets, en dan bij @:z80 zo ergens om de hoek een pizza te eten want dat is ongeveer halverwege en daar zit onze favo pizzaturk.
Was leuk fietstochtje.
Stilzitten gaat dit weekend niet veel van komen op deze manier
Wel lekker slapen zometeen
De covid prik kan je gewoon zelf al inplannen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:01 schreef Blues het volgende:
Oh ja griepprik mét pneumokok deze maand, en dan wachten op de covid-oproep vd GGD.
Ik doe alles maar weer
Oh, eerder zouden griepprik, zorg, en mantelzorgers geen brief krijgen maar moesten op eigen gelegenheid inplannenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De covid prik kan je gewoon zelf al inplannen!
Hebben mn ouders al gedaan en ik voor mezelf ook. Bij "wat moet je meenemen naar de priklocatie" staat ook niet meer dat je de uitnodiging mee zou moeten nemen.
Edit: oh, ik zie nu wel dat ze de tekst hebben aangepast over wachten tot je de brief hebt ontvangen. Afgelopen zondag stond dat er nog niet bij 60+. Op planjeprik.nl kán het in elk geval al wel
@:Tele6 Hahaha jij hebt echt te veel energiegoed bezig!!
@:Yinny goed dat je nu ziekgemeld bent en om hulp gaat vragen! Natuurlijk shit dat dat nodig is, maar gezien wat er allemaal op jouw bordje ligt en heeft gelegen de afgelopen tijd, niet meer dan logisch. En dan toch nog zo attent met op iedereen reageren hier
Hoogbejaard zou een datum krijgen, heel hoogbejaard (wrs geen vervoer) en minder bejaard (boven de 60) een brief om een afspraak te maken. Die brief heb ik nog niet gehad maar via planjeprik kan ik m donderdag halenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, eerder zouden griepprik, zorg, en mantelzorgers geen brief krijgen maar moesten op eigen gelegenheid inplannenalleen bejaard zou een uitnodiging krijgen.
Ja, dat is nog steeds - maar vorige zondag stond er dus nog niet dat 60+ers wel moesten wachten op de briefquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, eerder zouden griepprik, zorg, en mantelzorgers geen brief krijgen maar moesten op eigen gelegenheid inplannenalleen bejaard zou een uitnodiging krijgen.
Ja maar dat was gisteren al. Nieuwe dag, nieuwe energiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En je was er ook al naar toe gefietst toch?
Een groot harmonieorkest. Dit keer een projectorkest, dwz een paar weekenden repeteren en een keer uitvoeren en dan is het klaar.quote:
We gaan altijd naar Botan Grill in Kleve. Beetje dubieus winkeltje, maar je krijgt supersnel een pizza voor je neus met pittige saus, veel beleg en heel veel kaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar/wie is dat? Naam en rugnummer van de pizza bakkert.
Oh ja, ik was t ff kwijt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een groot harmonieorkest. Dit keer een projectorkest, dwz een paar weekenden repeteren en een keer uitvoeren en dan is het klaar.
Dezelfde poelier als van de kipsaté bij L_S?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:12 schreef fietsie het volgende:
Ik had een Franse scharrelkip van de poelier in de instant pot gedaan vandaag..
Met een rode peper en een knol knoflook uit eigen tuin, twee uien uit eigen tuin en rozemarijntakken uit eigen tuin.
En een boiillon blokje en wat water.
Zo 30 minuten gestoomd en daarna 30 minuten airfryer...
Nee dit was nog sjieker vlees, nog donkerder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dezelfde poelier als van de kipsaté bij L_S?
Die waren heerlijk…
De airfryer heeft sinds gisteren hier z'n intrede gedaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dit was nog sjieker vlees, nog donkerder.
Door het stomen met alle kruiden erbij zat die smaak tot in het borstvlees
Ik ben er ffan van: zeker weten dat het gaar en sappig is en dan een korstje erop dokterenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De airfryer heeft sinds gisteren hier z'n intrede gedaan.
De combi stomen/airfryer ga ik even voorleggen aan de kok des huizes…
Een Eriba?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, dat smakelijke verhaal van de KCJ (voor intimi) is er dus niet. Het was gewoon leuk en informatief. Geen ANWB-stellen ofzo. Veel jonge mensen. Camperbusjes, daktenten en vouwwagens zijn ernstig hip.
We hebben onze droomcaravan gevonden. Hij is niet eens duur, ¤ 26.000. Niet dat we dat er aan uit gaan geven, maar we weten dus nu wel echt wat we willen. Dat bestaat ook tweedehands vast.
Ik heb helaas geen dingen gezien die een man zonder zijn vrouw zou willen zien @:sigme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |