abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210863457
Mmmm ik had gehoopt op een rustige zaterdag vwb herstel lawaai aan het gebouw. Maar ze lopen wat achter dus klauteren ze weer op de steiger en hakken en boren weer enthousiast -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_210863522
Beterschap DP , corona is het toch?

En het is gewoon shit @Blues :*

Wij kregen vandaag bijzondere post:
<weg ivm gegevens >

Hij is zo leuk O+
Slaapt ook regelmatig bij ons op bed, maar maakt ons pas wakker (om eerst even te kroelen) als mijn wekker afgaat. Of dat nu om 5, 6 of 9 uur is. Ideaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door Candaasje op 07-10-2023 14:36:45 ]
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:39:44 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210863561
Sterkte @Blues en @golfer :*
Dit is ook gewoon écht een rottijd -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210863689
Yes Candaasje, corona *O*

Hoe is het met Simon zn gedoetjes? Helemaal voorbij?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210863941
@Blues en g :* mijn duimen draaien voor zo gunstig mogelijke diagnose en prognose etc. Al die onzekerheid lijkt me zo zwaar!

@Candaasje aah zo schattig! En wat heerlijk zo'n net-na-de-wekker-wekker!
pi_210864149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yes Candaasje, corona *O*

Hoe is het met Simon zn gedoetjes? Helemaal voorbij?
Jup, schrokt weer als vanouds :Y

We hebben hem een beetje gePavlovd; de voerbak geeft op hele uren voer. (Om 6, 12, 18 en 22 uur). Dan hoor je ook vaak de kerkklok. Drie keer raden wie er bij elke keer dat de kerkklok luidt, bij z’n voerbakje zit :')
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:35:17 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210864180
Je deelt je adres nu wel he @Candaasje.
Huisnummer, plaatsnaam en letters van de postcode zijn duidelijk te lezen.

;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210864189
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

We hebben hem een beetje gePavlovd; de voerbak geeft op hele uren voer. (Om 6, 12, 18 en 22 uur). Dan hoor je ook vaak de kerkklok. Drie keer raden wie er bij elke keer dat de kerkklok luidt, bij z’n voerbakje zit :')
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210864254
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:35 schreef derLudolf het volgende:
Je deelt je adres nu wel he @:Candaasje.
Huisnummer, plaatsnaam en letters van de postcode zijn duidelijk te lezen.

;)
Oeps :D

Nouja, door dat klustopic was het bij veel toch al bekend zullen we maar zeggen.
pi_210864803
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oeps :D

Nouja, door dat klustopic was het bij veel toch al bekend zullen we maar zeggen.
Je naam staat er ook op, dat wil je toch niet open en bloot op internet hebben staan joh
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210864844
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je naam staat er ook op, dat wil je toch niet open en bloot op internet hebben staan joh
Ik heb de foto even weggehaald. Maar ik kreeg het heel vaag in beeld, was het bij jullie allemaal zo duidelijk leesbaar?

Nu ben ik ook online verre van anoniem. Maar ik, je weet nooit wat een ander met je gegevens doet natuurlijk.
pi_210865310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:20 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik las dit in eerste instantie als causaal verband :D
B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210865688
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D O+
pi_210865727
Vanaf gisteren al hoesterig, verkouden en niet lekker -geen DP coronie- toch veel gedaan gekregen vandaag #afleiding })
Boodschappen op de fiets, bed verschonen, was gedraaid, gras gemaaid en ff tuin geveegd.
Nu auw rug en belabberd maar voldaan gevoel |:)
Ik gooi er af en toe gewoon wat pillen in :9
pi_210865813
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik heb de foto even weggehaald. Maar ik kreeg het heel vaag in beeld, was het bij jullie allemaal zo duidelijk leesbaar?

Nu ben ik ook online verre van anoniem. Maar ik, je weet nooit wat een ander met je gegevens doet natuurlijk.
Toen derLudolf het zei, ging ik ook even kijken, en vroeg ik me al af of ik nou toch een bril moet halen voor die cilinder van me, want ik kon er ook niet bijzonder veel kaas van maken. Alleen woonplaats kon ik lezen.

En de kerkklokPavlov :D

Beterschap voor @Blues!

Ik heb dit keer (afkloppen) nauwelijks last van de griepprik. Af en toe koppijn, maar dat is denk ik meer van mn vlekje want had ik voor de prik ook al. En wat spierpijn in mn nek en wat moe, maar dat was het dan ook wel. Blij mee! Vlekje ook weer iets minder last van vandaag dan gister en eergister en merk ook dat de alertheid iets begint te zakken inmiddels :)
pi_210866139
Goed zo @vlindertje89 *G*

Knuffel @Blues

Ik heb vanochtend vanuit m'n ouders een 20 km looprondje gedaan. Eerste 6 km fietste m'n moeder mee (die vindt het helemaal geen probleem om 10 km/u te fietsen) en daarna heb ik zelf de weg gezocht oftewel geen idee gehad waar ik was. Het 20 km rondje werd 21,5 voor ik weer terug was waar ik begon, maar echt verdwaald ben ik niet. Helpt dat ik veel herkenningspunten wel terug weet te vinden.
Vanmiddag tot nu toe mooi geen poot uitgestoken. Dan vanavond naar concert van broertje. Daar niet indutten wordt een uitdaging :')
pi_210866153
Oh ja griepprik mét pneumokok deze maand, en dan wachten op de covid-oproep vd GGD.
Ik doe alles maar weer :+
pi_210866237
In wat voor band speelt broer @Tele6
pi_210866298
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef Blues het volgende:
Vanaf gisteren al hoesterig, verkouden en niet lekker -geen DP coronie- toch veel gedaan gekregen vandaag #afleiding })
Boodschappen op de fiets, bed verschonen, was gedraaid, gras gemaaid en ff tuin geveegd.
Nu auw rug en belabberd maar voldaan gevoel |:)
Ik gooi er af en toe gewoon wat pillen in :9
IK DACHT OOK HONDERD DAGEN DAT HET GEEN CORONI WAS. BOEM. TOCH CORONI
pi_210866559
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
IK DACHT OOK HONDERD DAGEN DAT HET GEEN CORONI WAS. BOEM. TOCH CORONI
Ik had nog 1 test liggen.
1 streepie >:O
pi_210866628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Tele6 het volgende:
Goed zo @:vlindertje89 *G*

Knuffel @:Blues

Ik heb vanochtend vanuit m'n ouders een 20 km looprondje gedaan. Eerste 6 km fietste m'n moeder mee (die vindt het helemaal geen probleem om 10 km/u te fietsen) en daarna heb ik zelf de weg gezocht oftewel geen idee gehad waar ik was. Het 20 km rondje werd 21,5 voor ik weer terug was waar ik begon, maar echt verdwaald ben ik niet. Helpt dat ik veel herkenningspunten wel terug weet te vinden.
Vanmiddag tot nu toe mooi geen poot uitgestoken. Dan vanavond naar concert van broertje. Daar niet indutten wordt een uitdaging :')
En je was er ook al naar toe gefietst toch? :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_210866638
@Blues dikke knuffel voor jullie hopelijk snel duidelijkheid en plan van aanpak

@Tele6 lekker rustig weekend! _O-

@Sarabi succes met jullie tappunt

@Candaasje fijn dat Simon weer beter is

@DancingPhoebe beterschap!

@LeeHarveyOswald Hoe bevalt eerste weekend zonder bakkerij?

@sigme dank je wel voor je lieve en wijze woorden...ik ben voor nu ziekgemeld op het werk en ga binnenkort met bedrijfsarts praten dat ik ook hulp krijg

[ Bericht 4% gewijzigd door Yinny op 07-10-2023 19:19:22 ]
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:37:33 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210866688
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik had nog 1 test liggen.
1 streepie >:O
DP had ook meerdere keren getest meen ik. Eerst negatief, uiteindelijk toch positief ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210866837
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
DP had ook meerdere keren getest meen ik. Eerst negatief, uiteindelijk toch positief ;)
Ja dat. Braaf getest voor ik onder de mensen ging omdat man postief en ik werk met een aantal mensen met een zwak gestel. (Ook een hoop met een zwak hoofd, maar das minder relevant)
pi_210866878
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ow 8)7 ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')