Jup, schrokt weer als vanoudsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yes Candaasje, corona
Hoe is het met Simon zn gedoetjes? Helemaal voorbij?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup, schrokt weer als vanouds![]()
We hebben hem een beetje gePavlovd; de voerbak geeft op hele uren voer. (Om 6, 12, 18 en 22 uur). Dan hoor je ook vaak de kerkklok. Drie keer raden wie er bij elke keer dat de kerkklok luidt, bij z’n voerbakje zit
Oepsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:35 schreef derLudolf het volgende:
Je deelt je adres nu wel he @:Candaasje.
Huisnummer, plaatsnaam en letters van de postcode zijn duidelijk te lezen.
Je naam staat er ook op, dat wil je toch niet open en bloot op internet hebben staan johquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeps![]()
Nouja, door dat klustopic was het bij veel toch al bekend zullen we maar zeggen.
Ik heb de foto even weggehaald. Maar ik kreeg het heel vaag in beeld, was het bij jullie allemaal zo duidelijk leesbaar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je naam staat er ook op, dat wil je toch niet open en bloot op internet hebben staan joh
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik las dit in eerste instantie als causaal verband
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup, schrokt weer als vanouds![]()
We hebben hem een beetje gePavlovd; de voerbak geeft op hele uren voer. (Om 6, 12, 18 en 22 uur). Dan hoor je ook vaak de kerkklok. Drie keer raden wie er bij elke keer dat de kerkklok luidt, bij z’n voerbakje zit
Toen derLudolf het zei, ging ik ook even kijken, en vroeg ik me al af of ik nou toch een bril moet halen voor die cilinder van me, want ik kon er ook niet bijzonder veel kaas van maken. Alleen woonplaats kon ik lezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb de foto even weggehaald. Maar ik kreeg het heel vaag in beeld, was het bij jullie allemaal zo duidelijk leesbaar?
Nu ben ik ook online verre van anoniem. Maar ik, je weet nooit wat een ander met je gegevens doet natuurlijk.
IK DACHT OOK HONDERD DAGEN DAT HET GEEN CORONI WAS. BOEM. TOCH CORONIquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef Blues het volgende:
Vanaf gisteren al hoesterig, verkouden en niet lekker -geen DP coronie- toch veel gedaan gekregen vandaag #afleiding![]()
Boodschappen op de fiets, bed verschonen, was gedraaid, gras gemaaid en ff tuin geveegd.
Nu auw rug en belabberd maar voldaan gevoel
Ik gooi er af en toe gewoon wat pillen in![]()
Ik had nog 1 test liggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IK DACHT OOK HONDERD DAGEN DAT HET GEEN CORONI WAS. BOEM. TOCH CORONI
En je was er ook al naar toe gefietst toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Tele6 het volgende:
Goed zo @:vlindertje89
Knuffel @:Blues
Ik heb vanochtend vanuit m'n ouders een 20 km looprondje gedaan. Eerste 6 km fietste m'n moeder mee (die vindt het helemaal geen probleem om 10 km/u te fietsen) en daarna heb ik zelf de weg gezocht oftewel geen idee gehad waar ik was. Het 20 km rondje werd 21,5 voor ik weer terug was waar ik begon, maar echt verdwaald ben ik niet. Helpt dat ik veel herkenningspunten wel terug weet te vinden.
Vanmiddag tot nu toe mooi geen poot uitgestoken. Dan vanavond naar concert van broertje. Daar niet indutten wordt een uitdaging
DP had ook meerdere keren getest meen ik. Eerst negatief, uiteindelijk toch positiefquote:
Ja dat. Braaf getest voor ik onder de mensen ging omdat man postief en ik werk met een aantal mensen met een zwak gestel. (Ook een hoop met een zwak hoofd, maar das minder relevant)quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DP had ook meerdere keren getest meen ik. Eerst negatief, uiteindelijk toch positief
Owquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DP had ook meerdere keren getest meen ik. Eerst negatief, uiteindelijk toch positief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |