Ik ben ook zo blij met je berichtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was even kort (werd langer) bij vrienden in de flat een wijntje drinken om samen blij te zijn met het bericht.
Zo maar naar bed en hopelijk slaap ik net zo lekker als afgelopen nacht
Leuk! Ik zal eens kijken of ze ook bij ons spelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:47 schreef Tuindier het volgende:
Wat fijn @:kaatje1!
Wij waren naar het theater, dit keer een ander dan ons ‘vaste’ theater. Erg leuke voorstelling van Lebbis en Janssen die voor het eerst in 17 jaar weer samen spelen en duidelijk nog steeds goed op elkaar ingespeeld zijn.
Werd er bij g nou gestart met behandeling afgelopen week? Weet niet of ik dat goed heb onthouden.quote:
Niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Werd er bij g nou gestart met behandeling afgelopen week? Weet niet of ik dat goed heb onthouden.
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:47 schreef Tuindier het volgende:
Wat fijn @:kaatje1!
Wij waren naar het theater, dit keer een ander dan ons ‘vaste’ theater. Erg leuke voorstelling van Lebbis en Janssen die voor het eerst in 17 jaar weer samen spelen en duidelijk nog steeds goed op elkaar ingespeeld zijn.
Try-outs beginnen meestal wel rond deze tijd toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.
Dacht dat ze daarvoor weer bij elkaar waren gekomen, maar ik neem aan dat ze niet nu al met dat programma rondtrekken. Of was het wel gebaseerd op actualiteiten, om zo straks het jaar onder de loep te kunnen nemen?
En goedemorgen!
Op naar Rotterdam straks, 1e wedstrijd van de Holland Series Honkbal…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie net dat ze er inderdaad al vroeg bij zijn, met nog een kwart jaar voor de boeg: https://www.bunkertheaterzaken.nl/artiesten/lebbis-jansen/quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Try-outs beginnen meestal wel rond deze tijd toch?
Thanks!quote:Veel plezier!
Paar jaar geleden had ik een collega die daar elk jaar naar toe ging omdat hij het echt geweldig vond. Was een leuke vent, dus er zal wel wat leuks zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar we gaan vandaag naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs
Ik zal eens opletten of er onderdelen zijn die ik liever alleen zou bekijkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik een collega die daar elk jaar naar toe ging omdat hij het echt geweldig vond. Was een leuke vent, dus er zal wel wat leuks zijn
Later wou z’n vrouw mee en toen vond hij er niks meer aan
Veel plezier!
We willen uitgebreid verslag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar we gaan vandaag naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs
Jep, het was al de oudejaars. Nou zijn beide mannen altijd erg goed met de actualiteit meenemen in hun shows, dus dat zal nu niet anders zijn. Een deel van het materiaal van gisteren kan over 3 maanden vast ook nog prima, en een deel zal vernieuwd zijn. We hebben beide heren al vaker los van elkaar gezien, maar als duo was het ook echt een aanrader.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 1 december gaan we hun Oudejaarsconference bekijken.
Dacht dat ze daarvoor weer bij elkaar waren gekomen, maar ik neem aan dat ze niet nu al met dat programma rondtrekken. Of was het wel gebaseerd op actualiteiten, om zo straks het jaar onder de loep te kunnen nemen?
Haha Dit komt hooguit 1x per maand voor en meestal stop ik al voordat er iets af is, laat staan het hele huis. Heb het nu wel anders aangepakt, ik begon altijd in badkamer en slaapkamer en liet na geen zin meer de rest liggen, nu ben ik met de rest begonnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:51 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik voel me altijd een beetje schuldig als kaatje weer eens gaat schoonmaken/opruimen.. ik doe dat echt zoveel minder eigenlijk..![]()
Tevens vandaag een beetje luieren.. en dat richting yoga retreat..
No worries @:minilot , I'll be back
We hebben ze gezamenlijk en solo ook al meerdere keren meegemaakt en ook al enkele oudejaarsconferences van Dolf, maar nog nooit zo vroeg in het jaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:53 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Jep, het was al de oudejaars. Nou zijn beide mannen altijd erg goed met de actualiteit meenemen in hun shows, dus dat zal nu niet anders zijn. Een deel van het materiaal van gisteren kan over 3 maanden vast ook nog prima, en een deel zal vernieuwd zijn. We hebben beide heren al vaker los van elkaar gezien, maar als duo was het ook echt een aanrader.
😂 en jullie komen bijna langs mijn huis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bak rijst? Op een radiator leggen? Een keukenpapiertje ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:55 schreef Barreltje het volgende:
Oh en Tevens.. mn telefoon zegt al een tijdje dat er vocht in het contact zit..
Dan moet ik hem draadloos opladen.. das irritant.. voordat ik een nieuwe moet kopen... wat kan ik doen zodat ie deze melding niet meer geeft?
Mja, het komt en gaat.. dan is het er weer en dan is het weer een week weg.. dus ik vermoed dat het op zich niet ECHT zo is dat er vocht in zit..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bak rijst? Op een radiator leggen? Een keukenpapiertje ?
Googlen?
Niet gewenst waarschijnlijk en ook echt het uiterste redmiddel, maar een volledige reset naar de fabrieksinstellingen kan dit soort onterechte foutmeldingen vaak verhelpen…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja, het komt en gaat.. dan is het er weer en dan is het weer een week weg.. dus ik vermoed dat het op zich niet ECHT zo is dat er vocht in zit..
Als er een back up in de cloud staat, ben je toch niks kwijt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet gewenst waarschijnlijk en ook echt het uiterste redmiddel, maar een volledige reset naar de fabrieksinstellingen kan dit soort onterechte foutmeldingen vaak verhelpen…
Oef.. dan moet ik wel eerst alles ergens anders een plekje geven geloof ik..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet gewenst waarschijnlijk en ook echt het uiterste redmiddel, maar een volledige reset naar de fabrieksinstellingen kan dit soort onterechte foutmeldingen vaak verhelpen…
Dat is op zich juist, maar alles weer inrichten zoals je het had kost wel wat tijd…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als er een back up in de cloud staat, ben je toch niks kwijt.
Duit int zakje…
En leest nu pas de reviews van de andere auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |