SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel een week of 8.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk verrekking maar ik vrees het ergste. Hoe lang staat er voor een gescheurde enkelband?
Ik ga met enige regelmaat door m'n enkel en het voelt dan alsof mijn voet ook zo'n vouw maakt. Het kán wel.quote:
Waarom doe je overal zo lacherig over?quote:
Regels gelden alleen voor andere clubs inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]omdat die de regels toepast?
Ook bij een verrekking ben je toch zeker een maand zoet als profvoetballer. Zit toch flink wat verschil tussen normaal kunnen lopen en voetballen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk verrekking maar ik vrees het ergste. Hoe lang staat er voor een gescheurde enkelband?
Tegen 9 man zou je dat wel verwachten jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je had hem evengoed met 5-0 kunnen winnen he gemiste pingel en twee afgekeurde goals.
Ik snapte eigenlijk niet waarom Sauer niet eerder kwam, maar ach.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pyrrusoverwinning als je Ivanusec voor lange tijd kwijt bent. Maar goed.
Dat iddquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Voel eigenlijk totaal geen euforie door die blessure
Ja, deze overwinning is niks meer waard als je Ivanusec tot aan de winterstop kwijt bent. Dan had ik liever een nederlaag en een Ivanusec die niet kapot is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pyrrusoverwinning als je Ivanusec voor lange tijd kwijt bent. Maar goed.
Omdat mijn dag niet meer stuk kan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom doe je overal zo lacherig over?
Nee joh. Verrekking sta je er zondag weer, zo nodig met wat pillen op. Das niks ernstigs.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook bij een verrekking ben je toch zeker een maand zoet als profvoetballer. Zit toch flink wat verschil tussen normaal kunnen lopen en voetballen.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:57 schreef ashardalan het volgende:
Keeper Lazio heeft de 1-1 gemaakt
Stiekem wel pech dat Idrissi net bij die Mexicanen heeft getekendquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snapte eigenlijk niet waarom Sauer niet eerder kwam, maar ach.
Het zag er niet goed uit maar het kan ook meevallen. Laten we het laatste hopen.
Het lijkt me niet zo verstandig om spelers met een lichte blessure vol te pompen met pillen zodat ze direct weer kunnen spelen. Dan liever een paar weekjes volledig herstellen van de verrekking.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Verrekking sta je er zondag weer, zo nodig met wat pillen op. Das niks ernstigs.
Maar zo post je altijd bij de wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat mijn dag niet meer stuk kan.
Watquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:57 schreef ashardalan het volgende:
Keeper Lazio heeft de 1-1 gemaakt
Is er niet 2 keer gescoord na de rode kaarten? Sws 1 keer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Dat je tegen negen man geen doelpunt weet te maken is wel erg matig.
''Het herstel van een spierblessure varieert van een week (spierverrekking) tot enkele maanden (ernstige spierscheuring).''quote:
Idd, alles ging mis vandaag bij Luka. Die had je lekker na die tweede rode kaart naar de kant moeten halen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snapte eigenlijk niet waarom Sauer niet eerder kwam, maar ach.
Het zag er niet goed uit maar het kan ook meevallen. Laten we het laatste hopen.
Trauner.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:59 schreef Slobeend het volgende:
Hartman, Wieffer en Stengs waren goed.
Nee joh.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zo post je altijd bij de wedstrijden.
Dit. Helemaal dit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Idd, alles ging mis vandaag bij Luka. Die had je lekker na die tweede rode kaart naar de kant moeten halen.
Ohja die van Alireza was na de tweede rode. Rommelige kutwedstrijd, haal alles door elkaar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is er niet 2 keer gescoord na de rode kaarten? Sws 1 keer.
VAR momenten maakte de wedstrijd niet overzichtelijker, nee...quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ohja die van Alireza was na de tweede rode. Rommelige kutwedstrijd, haal alles door elkaar.
3 punten gelukkig, daar gaat het om.
Die man stap hier over zijn schaduw heen en komt je hier hoogstpersoonlijk feliciteren. Waar is dat warme bad?quote:
Ik vond Timber wel oké. Paixao dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
Vond eigenlijk de hele voorhoede onder niveau vandaag. Timber ook matig.
Dat was in het andere topic.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die man stap hier over zijn schaduw heen en komt je hier hoogstpersoonlijk feliciteren. Waar is dat warme bad?
3 punten en koploper in de poule lekker begin.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:06 schreef F.M.D. het volgende:
Mooie, maar zeker geen perfecte avond.
- Slechte eerste helft
- Ivanusec geblesseerd
- weinig doelpunten tegen 9 man
- schreeuwen door minuut stilte, club weer voor lul
In het livetopic vervelend doen over Feyenoord en dan hier weer mensen feliciteren.quote:
Valt mij wel op dat sinds Trauner aanvoerder is hij nauwelijks interviews geeftquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:07 schreef Slobeend het volgende:
Ali zou de perfecte aanvoerder zijn (als hij basisspeler was).
Jij hebt het doorquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In het livetopic vervelend doen over Feyenoord en dan hier weer mensen feliciteren.
Trap er niet in.
Wel knap van deze matige selectie. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In het livetopic vervelend doen over Feyenoord en dan hier weer mensen feliciteren.
Trap er niet in.
Tweede helft was Feyenoord wel veel sterker. Door alle VAR momenten ging het tempo wel uit de wedstrijd, was Feyenoord zelf ook niet bij gebaar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel 2-0 voorspeld maar niet verwacht dat het zo moeizaam tot stand zou komen, maar goed 3 punten daar gaat het om.
Ging moeizaam ja. Anderzijds zo’n pot op de mat en eigenlijk niet in de problemen in de CL is ook weelde. Tweede helft wel veel sterker ook voor de rode kaarten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel 2-0 voorspeld maar niet verwacht dat het zo moeizaam tot stand zou komen, maar goed 3 punten daar gaat het om.
2e helft was niet moeizaam hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
Wat een jodenstreek zegquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Trap er niet in.
Tja, het is een terugkerend verhaal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Trap er niet in.
De lijntjes zeiden van wel, als grens heb je dan wel haviksogen zeg.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2e helft was niet moeizaam hoor.
Had wel meer gescoord mogen worden (maar volgens mij was het doelpunt van Lingr helemaal geen buitenspel).
Wij doen hier niet aan matennaaierij.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Trap er niet in.
Terechte opmerking.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan matennaaierij.
@:Coco @:DombohetOlifantje1
Akkoord.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan matennaaierij.
@:Coco @:DombohetOlifantje1
Nu nog in het Kroatisch?quote:
Wat ben je kritisch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
Vond eigenlijk de hele voorhoede onder niveau vandaag. Timber ook matig.
Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:23 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd vrienden. Belangrijke overwinning.
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. De beste wensen voor 2024.
Als je er zo af gaat ben je er meestal wel lang uit, helaas.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Vrees wel dat Ivanusec er 6 tot 8 weken uit ligt.
Zal wel een verrekte of gescheurde enkelband hebben denk ik.
Vrees het ook. Benieuwd wat Slot zondag doet. Minteh starten of Alireza. Ik heb vooral het idee dat Minteh erg nuttig is in de laatste fase van een wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Vrees wel dat Ivanusec er 6 tot 8 weken uit ligt.
Zal wel een verrekte of gescheurde enkelband hebben denk ik.
Qua creativiteit gewoon een betere speler, qua taakbewustheid en loopvermogen nietquote:Op woensdag 20 september 2023 00:01 schreef bbuddybb het volgende:
Stengs brengt aan de bal zoveel meer dan Szymanski. Als Slot er nog voor kan zorgen dat ie met wat meer gif speelt zoals hij dat bij Kokcu ook bij elkaar heeft gekregen, gaan we hier nog lang van genieten.
Wat dat betreft was dit wel een goede wedstrijd voor die jongens. Je wordt toch meer onder druk gezet dan in de afgelopen wedstrijden waardoor je zelf sneller moet handelen. Worden ze alleen maar beter van.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:02 schreef Document1 het volgende:
Het was zeker niet de walk-over die sommige voor zich zagen, toch drie punten. Wat voor schoenen heeft Geertruida eigenlijk dat die gelijk afscheuren?
0 gehouden. Geen grove fouten. Hier kan je op verder bouwen inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:06 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat dat betreft was dit wel een goede wedstrijd voor die jongens. Je wordt toch meer onder druk gezet dan in de afgelopen wedstrijden waardoor je zelf sneller moet handelen. Worden ze alleen maar beter van.
Dit nemen ze ook weer mee naar de volgende wedstrijden. Komt goed.
Waar komt die surfer Mislintat miem eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:35 schreef Caland het volgende:
Lekker dagje hoor
Gelukkig hebben wij geen Duitse zwerver
Let Dennis cook 🏄♀
Dat laatste kwam uit het Celtic vak.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:06 schreef F.M.D. het volgende:
Mooie, maar zeker geen perfecte avond.
- Slechte eerste helft
- Ivanusec geblesseerd
- weinig doelpunten tegen 9 man
- schreeuwen door minuut stilte, club weer voor lul
Surfers en zwervers hebben ongeveer hetzelfde uiterlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 00:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waar komt die surfer Mislintat miem eigenlijk vandaan?
Ik noem hem DJ Mislintat.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waar komt die surfer Mislintat miem eigenlijk vandaan?
Ik denk ook dat niemand een walk-over voor zich zag, maar uiteindelijk was het een heel pittige eerste helft en een erg eenvoudige tweede helft, mede doordat Celtic domme rode kaarten pakte. Ik had wellicht meer overwicht verwacht aan het begin maar ook niet verwacht dat je het zo eenvoudig kon uitspelen na de 1-0.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:02 schreef Document1 het volgende:
Het was zeker niet de walk-over die sommige voor zich zagen, toch drie punten. Wat voor schoenen heeft Geertruida eigenlijk dat die gelijk afscheuren?
Gingen ze weer blikjes rapen?quote:Op woensdag 20 september 2023 00:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Nou ik ga ook geen negatieve opmerkingen meer maken over aziaten..
Wat een gezellig en hygienisch volkje is het zeg!
Ik had het allemaal wel erg snel door.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die verdediger van Celtic
Die gaat rood pakken
https://www.edx.org/learn(...)%2Fschool%2Fharvardxquote:Op woensdag 20 september 2023 01:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het allemaal wel erg snel door.
Harvard.
‘Managing Happiness’quote:Op woensdag 20 september 2023 01:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://www.edx.org/learn(...)%2Fschool%2Fharvardx
Managementopleiding Harvard. Misschien kan je samen cammen met Wesley!
Gewoon dom verdedigd.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:46 schreef aTypisch het volgende:
ik vond die tweede gele wel een beetje apart
maar ik heb het nog niet teruggezien
En misschien wel het mooiste van allemaal;quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hancko en Trauner wederom uitblinkers, Stengs die elke wedstrijd rendement heeft. Prima transferzomer
Hoe vond je Minteh in de spits?quote:Op woensdag 20 september 2023 07:52 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben in ieder geval al 2 en 3 punten voorsprong op de rest
hopen op een gelijkspel in madrid
Is daar al wat over bekend, die blessure?quote:Op woensdag 20 september 2023 08:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat was ivanusec! hij had alleen erg lang onder de zonnebank gelegen ja.
Nope.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is daar al wat over bekend, die blessure?
Maar Hartman was de uitblinker.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
Hancko had gewoon die pingel moeten nemen
En in de spits moeten staan
Die kan echt alles
Die gaat na dit jaar voor minimaal 80mln weg. Elke euro minder is een schande.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
Die kan echt alles
Wel echt genieten ja. Denk dat ik in die 25 jaar geen betere centrale verdediger heb zien spelen.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die gaat na dit jaar voor minimaal 80mln weg. Elke euro minder is een schande.
Was ook degene die wegdook uit de muur bij die vrije trap van Stengs. HanckoGodquote:Op woensdag 20 september 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
Die kan echt alles
OH ARNEquote:Op woensdag 20 september 2023 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was ook degene die wegdook uit de muur bij die vrije trap van Stengs. HanckoGod
Stengs is ook keihard bezig met mondjes snoeren. Niemand heeft het meer over de Pool.
[ twitter ]
Gaat zondag in ieder geval niet halen lijkt me.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is daar al wat over bekend, die blessure?
Ik weet nog steeds niet wat ik van die Timber en Stengs moet vindenquote:Op woensdag 20 september 2023 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stengs is ook keihard bezig met mondjes snoeren. Niemand heeft het meer over de Pool.
[ twitter ]
Wat is dit nou voor gekkigheid?quote:Op woensdag 20 september 2023 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van die Timber en Stengs moet vinden
Beetje rare spelers
technische vind ik ze tekort komen. Kwa strijdlust en duels zijn ze meer dan gemiddeld als compensatie.
over een heel seizoen wil k het rendement nog zien
Klinkt precies als Stengs jaquote:Op woensdag 20 september 2023 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik van die Timber en Stengs moet vinden
Beetje rare spelers
technische vind ik ze tekort komen. Kwa strijdlust en duels zijn ze meer dan gemiddeld als compensatie.
over een heel seizoen wil k het rendement nog zien
Klapte een beetje dubbel en hoe hij er zelf op reageerde voorspelt weinig goeds, al valt het misschien mee.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat zondag in ieder geval niet halen lijkt me.
Kwa inzicht steekballetjes is Stengs wel bovengemiddeldquote:
Hij was anders gisteren heel matig in het drukzetten de eerste 20min.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is echt precies omgekeerd voor hem inderdaad.quote:
Het hele elftal werd gisteren de eerste 20 minuten tactisch en fysiek overklast, niet alleen Stengs.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij was anders gisteren heel matig in het drukzetten de eerste 20min.
Gaat om rendement. Niet hoe het oogt. En juist nu hij zijn rendement echt goed op orde heeft ga jij zeiken?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kwa inzicht steekballetjes is Stengs wel bovengemiddeld
Technische vind ik het vreemde speler. Het zit er net tussenin dat hij soms dingen gaat doen die onmogelijk zijn....
Ik weet het gewoon nog niet met deze gast.....
OP dit moment levert het wel rendement op maar kwa voetballer vind ik het een rare gast
bij die lingr heb ik gelijk het idee dat het een echte voetballer is
UIteindelijke gaat het altijd om rendementquote:Op woensdag 20 september 2023 09:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Gaat om rendement. Niet hoe het oogt. En juist nu hij zijn rendement echt goed op orde heeft ga jij zeiken?![]()
Stengs en Timber moeten vooral op deze voet doorgaan. Dan draaien ze een goed seizoen en zijn het onmisbare krachten voor ons.
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klapte een beetje dubbel en hoe hij er zelf op reageerde voorspelt weinig goeds, al valt het misschien mee.
Begint wel steeds meer zijn draai te vinden op het middenveld, had ik niet verwacht. Fijne speler, al vind ik hem maar een gekke motoriek hebben soms.quote:
Timber was helemaal niet goed. Ik denk vooral onwennigheid omdat je niet vaak speelt tegen een ploeg die op deze manier druk zet, maar ik vond hem een van de minsten.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:11 schreef Aloulu het volgende:
Stengs en Timber moeten vooral op deze voet doorgaan. Dan draaien ze een goed seizoen en zijn het onmisbare krachten voor ons.
maakt niet uit, dan moeten jullie toch tegen die degradatiekandidaat?quote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat zondag in ieder geval niet halen lijkt me.
Lacherig doen over dit Ajax is leuk maar het is wel heel belangrijk dat we die gewoon gaan winnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan moeten jullie toch tegen die degradatiekandidaat?
Inderdaad, in het seizoen 98/99 had Ajax ook een moeilijk seizoen, ze werden zelfs 6de (en wij werden kampioen), maar we verloren daar wel met dikke cijfers.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik moet het nog maar zien, onder Van Basten hadden ze 15 jaar terug ook veel problemen maar wonnen we daar ook niet.
Toen hadden wij ook een hoop problemenquote:Op woensdag 20 september 2023 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik moet het nog maar zien, onder Van Basten hadden ze 15 jaar terug ook veel problemen maar wonnen we daar ook niet.
Zeker, zoals jaren te doen gebruikelijk, maar dat gebral van te voren zo van wij gaan even 3 punten ophalen werp ik verre van mij.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen hadden wij ook een hoop problemen
Maar eigenlijk is dat precies wat we moeten doen zondag: zonder al te veel moeite de drie punten ophalen. Als we goed spelen moet dat ook lukken want we hebben een veel betere ploeg.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker, zoals jaren te doen gebruikelijk, maar dat gebral van te voren zo van wij gaan even 3 punten ophalen werp ik verre van mij.
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan moeten jullie toch tegen die degradatiekandidaat?
En nu vind ik de seizoensstart helemaal niet zo mooi eigenlijk. Die vier verloren puntjes steken, en we hebben toch wel veel blessurepech tot nu toe.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:26 schreef Erasmus het volgende:
Heb nog trauma’s van mooie seizoensstarten die later compleet gingen instorten.
Seizoen 07/08 is mooi voorbeeldquote:Op woensdag 20 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nu vind ik de seizoensstart helemaal niet zo mooi eigenlijk. Die vier verloren puntjes steken, en we hebben toch wel veel blessurepech tot nu toe.
Maar goed, je beoordeelt nu Feyenoord als titelkandidaat en hopelijk als serieuze deelnemer aan de CL, das toch anders dan ‘tussenjaartje makkelijk derde, misschien een bekertje’
Die vier puntjes verlies je anders wel ergens in het seizoen, niemand wint 34 potjes.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nu vind ik de seizoensstart helemaal niet zo mooi eigenlijk. Die vier verloren puntjes steken, en we hebben toch wel veel blessurepech tot nu toe.
Maar goed, je beoordeelt nu Feyenoord als titelkandidaat en hopelijk als serieuze deelnemer aan de CL, das toch anders dan ‘tussenjaartje makkelijk derde, misschien een bekertje’
Ze vielen mij eigenlijk best wel mee, zit behoorlijk wat voetbal in voor een Schotse ploeg. Die gaan thuis ook echt nog wel punten sprokkelen in deze poule vermoed ik.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Celtic is echt 3x niks maar mooi voor het Nederlandse voetbal dat de eerste CL-overwinning alweer binnen is.
Twee jaar geleden hadden we nog een spits met een bierpens. Het is zo snel gegaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef Caland het volgende:
Toch gek hoe Wolfsberger alweer een eeuwigheid geleden lijkt (en dat best meevalt).
Die 4 puntjes zouden je anders zo maar het kampioenschap gekost kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die vier puntjes verlies je anders wel ergens in het seizoen, niemand wint 34 potjes.
Bizar butterfly effect met Drita dat twee keer alleen op de keeper afgaat blijf ik bij.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hadden we nog een spits met een bierpens. Het is zo snel gegaan.
Overigens voelt voor mij de wedstrijd tegen Shakhtar in 2017 aan als de laatste Europese thuisnederlaag. De Kuip zonder publiek is geen thuiswedstrijd.
Hun manier van drukzetten maar ook hun tactische plan was echt goed. Feyenoord had het gewoon heel lastig, zelfs tegen negen man was het geen gallery play zoals de afgelopen wedstrijden.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze vielen mij eigenlijk best wel mee, zit behoorlijk wat voetbal in voor een Schotse ploeg. Die gaan thuis ook echt nog wel punten sprokkelen in deze poule vermoed ik.
Sven de Wolf.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik noem hem DJ Mislintat.
[ afbeelding ]
Een van de eerste dingen die ik zei toen ik zijn uiterlijk zag, was "hij loopt erbij alsof hij de oom van Solomun is"quote:
Volgens mij één redelijke kans waarbij Hartman nog het risico op rood nam, maar ik heb dat niet meer teruggezien dus wellicht was dat op de tribune anders.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hun manier van drukzetten maar ook hun tactische plan was echt goed. Feyenoord had het gewoon heel lastig, zelfs tegen negen man was het geen gallery play zoals de afgelopen wedstrijden.
Dat je dan wint zonder zelf echt goed te spelen en ook zonder serieuze kansen weg te geven is dan best bijzonder.
Eens met het bovenstaande, niet helemaal met het onderstaande. Zo zwak is de Eredivisie relatief helemaal niet. Feyenoord en PSV zijn gewoon wat beter dan normaal waardoor dat zo lijkt. Maar ik verwacht inderdaad weinig puntverlies van allebei, die vier punten kunnen je duur te komen staan. Één keer averij nu en de achterstand lijkt eigenlijk al bijna onoverbrugbaar.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die 4 puntjes zouden je anders zo maar het kampioenschap gekost kunnen hebben.
De Eredivisie is dit jaar van zo'n historisch zwak niveau in de breedte dat ik PSV buiten de wedstrijden tegen Feyenoord, AZ en Twente eigenlijk geen punt meer zie verspelen.
Ik zou AZ ook nog niet helemaal uitvlakken als het gaat om plek 2-3.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens met het bovenstaande, niet helemaal met het onderstaande. Zo zwak is de Eredivisie relatief helemaal niet. Feyenoord en PSV zijn gewoon wat beter dan normaal waardoor dat zo lijkt. Maar ik verwacht inderdaad weinig puntverlies van allebei, die vier punten kunnen je duur te komen staan. Één keer averij nu en de achterstand lijkt eigenlijk al bijna onoverbrugbaar.
Ja, zelfde mening hier.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die 4 puntjes zouden je anders zo maar het kampioenschap gekost kunnen hebben.
De Eredivisie is dit jaar van zo'n historisch zwak niveau in de breedte dat ik PSV buiten de wedstrijden tegen Feyenoord, AZ en Twente eigenlijk geen punt meer zie verspelen.
Uiteindelijk halen clubs als Twente en AZ zelden meer dan 70 punten.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou AZ ook nog niet helemaal uitvlakken als het gaat om plek 2-3.
Oneens. Hij gaf als enige goede steekpasses. Tweede helft was hij nog wel duidelijk beter dan de eerste.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vond Stengs gisteren eigenlijk helemaal niet zo goed spelen, vooral bij het drukzetten en de in rommelige fases was hij weinig doortastend. Stond vaak te zwaaien met zijn armen wat andere mensen moesten doen tijdens het drukzetten, maar liep zelf maar een beetje te slenteren. Maar zoals gewoonlijk scoort degene waar ik op aan het klagen weer de openingsgoal
Dit is overigens vooral op de eerste helft gebasseerd, omdat ze toen richting mijn kant speelden.
Er staat stiekem ook wel heel veel druk op de wedstrijd van zondag. Misschien wel de belangrijkste van het seizoen (lol).quote:Op woensdag 20 september 2023 11:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, zelfde mening hier.
PSV is de absolute kampioenskandidaat. Maar als ze uit vorm raken en wij nog steeds in vorm blijven, dan maken we meer kans. Anders plek 2.
AZ en Twente achter je houden is al een grote taak ansich.
Ja eens, maar het gaat mij juist om de momenten dat hij niet de bal heeft. Ik vind dat hij dan teveel aan het slenterren is en niet genoeg druk zet. Maar wel constant wijzen naar wat anderen moeten doen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oneens. Hij gaf als enige goede steekpasses. Tweede helft was hij nog wel duidelijk beter dan de eerste.
Belangrijk absoluut, maar vooralsnog worden de 2 wedstrijden tegen PSV dit seizoen ook enorm belangrijk. Als je die allebei wint zet je een goede stap.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er staat stiekem ook wel heel veel druk op de wedstrijd van zondag. Misschien wel de belangrijkste van het seizoen (lol).
Als je die op wonderbaarlijke wijze weet te verliezen sta je 7 punten achter op je concurrenten, is het kampioenschap wel klaar, en wordt het nog een hels karwei om bij de eerste 2 te eindigen.
Zoals altijd brengt Dombo de stem van de rede uitstekend voor het voetlicht.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het allemaal maar voorbarige conclusies na 4/5 wedstrijden.
DomboGod.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zoals altijd brengt Dombo de stem van de rede uitstekend voor het voetlicht.
Also domboquote:Op woensdag 20 september 2023 12:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zoals altijd brengt Dombo de stem van de rede uitstekend voor het voetlicht.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig heb ik vanaf dag 1 al geroepen dat Stengs er helemaal geen klote van kan.
Zelfs een verlichte geest maakt wel eens een uitglijder.quote:
Ik ook niet, dat was toch wel Trauner (of Hartman).quote:Op woensdag 20 september 2023 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond Stengs dan ook absoluut niet de MOTM.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat was toch wel Trauner (of Hartman).
Ik ben bang dat ik voorzichtig moet terugkomen op het afschrijven van Trauner als hij op een gegeven moment zelfs diepe ballen onderschept en die in één keer met buitenkant voet het middenveld in speelt.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Heel de defensie was echt next level
Dat was Hartman, hoe die gozert heel wat keren een Schot verraste was briljant, de drive, de passie, de kwaliteit.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond Stengs dan ook absoluut niet de MOTM.
Die heeft al een tijdje geleden getekend bij feyenoordquote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef ashardalan het volgende:
Is er al iets bekend over Ivanusec?
Ga gewoon uit van 8 weken, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef ashardalan het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die heeft al een tijdje geleden getekend bij feyenoord
Staat zelfs bevestigd op 1908.nl!
Hopen op een verzwikte enkel, dan is hij 2-3 weekjes eruit.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef ashardalan het volgende:
Iedereen zit er wel eens naast.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik voorzichtig moet terugkomen op het afschrijven van Trauner als hij op een gegeven moment zelfs diepe ballen onderschept en die in één keer met buitenkant voet het middenveld in speelt.
Die ligt er net zo lang uit als dat zijn transfersoap duurde.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef ashardalan het volgende:
Die was goed maar voor mij is de beste Feyenoorder Geertruida, de enige die echt wat over heeft op dit niveau, z'n goal was ook mooi, jammer dat die afgekeurd werd.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was Hartman, hoe die gozert heel wat keren een Schot verraste was briljant, de drive, de passie, de kwaliteit.
Nee hoor, is echt een prima verdediger maar qua voetballend vermogen is Geertruida gewoon een stapje hoger in mijn optiek.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:44 schreef Caland het volgende:
User @:tarado zit nog steeds in de ontkenningsfase met betrekking tot Hancko, leuke rubriek
Beetje flauwekulquote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Celtic is echt 3x niks maar mooi voor het Nederlandse voetbal dat de eerste CL-overwinning alweer binnen is.
Zijn wel de enige twee spelers die ik blind zou neerzetten bij op zijn minst een subtopclub in Europa.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, is echt een prima verdediger maar qua voetballend vermogen is Geertruida gewoon een stapje hoger in mijn optiek.
Celtic speelde voor het laatst in de CL toen Feyenoord daar ook in speelde klaassie. 2017.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beetje flauwekul
Celtic zou in Nederland gewoon voor de bovenste 3 plekken meedoen
Je zag gisteren wel dat ze al jaren in de CL spelen en daar wat meer ervaring in hebben dan Feyenoord
Ze hadden al gelijk een hoog tempo van de ballen doorspelen naar elkaar
Ze hebben de afgelopen 20 jaar in ieder geval meer deelgenomen aan de CL dan Feyenoord...Volgens mij 12 keer?quote:Op woensdag 20 september 2023 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Celtic speelde voor het laatst in de CL toen Feyenoord daar ook in speelde klaassie. 2017.
Ik denk niet dat een spelersgroep ervaringen van 15 jaar geleden meeneemt eigenlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen 20 jaar in ieder geval meer deelgenomen aan de CL dan Feyenoord...Volgens mij 12 keer?
Celtic is ongeveer van niveau Ajaxquote:Op woensdag 20 september 2023 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beetje flauwekul
Celtic zou in Nederland gewoon voor de bovenste 3 plekken meedoen
Je zag gisteren wel dat ze al jaren in de CL spelen en daar wat meer ervaring in hebben dan Feyenoord
Ze hadden al gelijk een hoog tempo van de ballen doorspelen naar elkaar
Ik denk dat Ajax ook nog wel om plek drie gaat meedoen uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Celtic is ongeveer van niveau Ajax
spelers blijven bij dit soort clubs lang hangenquote:Op woensdag 20 september 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een spelersgroep ervaringen van 15 jaar geleden meeneemt eigenlijk.
Van onder jaquote:Op woensdag 20 september 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax ook nog wel om plek drie gaat meedoen uiteindelijk.
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
spelers blijven bij dit soort clubs lang hangen
Los Daarvan ze worden wel heel veel keer kampioen in schotland
tis gewoon een aardige ploeg
Steve Archibald.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?quote:Op woensdag 20 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn wel de enige twee spelers die ik blind zou neerzetten bij op zijn minst een subtopclub in Europa.
Vond ik ook wel bijzonder maar blijkbaar had die zaakwaarnemer al vrij vroeg aangegeven dat Hancko echt nog een jaartje wilde blijven en is hij dus ook niet gaan leuren met zijn client. Verstandige jongen (die ver gaat komen).quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?
Waarschijnlijk dit. Die is denk ik weg zodra hij wil, anders zitten er redelijk wat clubs te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?
Ik neem aan dat ze die kale inmiddels wel weghouden bij de transfers daar.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit. Die is denk ik weg zodra hij wil, anders zitten er redelijk wat clubs te slapen.
Die gozer heeft ook plannen om trainer te worden en heeft bewust een relatief kleine stap (dat nu gigantisch goed is uitgepakt) naar Feyenoord gemaakt. Blijkbaar gelooft hij erg in carrièreplanning
Als Ten Hag deze winter 40-45 miljoen neer wil leggen is hij overigens wel gewoon weg lijkt me
Het gaat helemaal niet om concurentiequote:Op woensdag 20 september 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?
ja ik wilde guardialo zeggen, maar die heeft daar al een mindere kroatische versie van Hancko gehaald natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze die kale inmiddels wel weghouden bij de transfers daar.
Je nam zelf hun kampioenschappen als graadmeter.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om concurentie
het gaat erom welke kwaliteiten ze zelf hebben als ploeg
Ze hebben wel een bult ziek snelle Aziaten.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker hoor.quote:
Klopt, en juist bij zulke problemen heb je dikke kans dat ze bij Ajax zich extra kunnen opladen voor de wedstrijd met de aartsrivaal (en dan verliezen ze een week later weer van Sparta bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 20 september 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lacherig doen over dit Ajax is leuk maar het is wel heel belangrijk dat we die gewoon gaan winnen.
Ik woon in Enschede en vind elke uitslag best, maar in dit geval ben ik een klein beetje voor Feyenoord omdat die normaal gezien toch meer de underdog zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Onze club kennende, kan je zoiets beter niet meer posten tot die pot daadwerkelijk gespeeld is.
Ik zie bij dit Ajax toch weinig gasten waarvan ik denk dat die rivaliteit echt leeft, ze hebben geen Tadic of Klaassen meer.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Klopt, en juist bij zulke problemen heb je dikke kans dat ze bij Ajax zich extra kunnen opladen voor de wedstrijd met de aartsrivaal (en dan verliezen ze een week later weer van Sparta bijvoorbeeld)
Ajax compenseert dat door nauwelijks te lopen tijdens hun wedstrijden, op die manier besparen ze wel hun energie.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:20 schreef Pistolero het volgende:
Het wordt ook amper benoemd, maar je hebt gewoon 2 volle dagen extra rust, dat is echt een heel groot voordeel.
Geen idee of het betrouwbaar is.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:11 schreef bbuddybb het volgende:
Waar blijft het nieuws over Ivanusec, jongons? @:zka
quote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee of het betrouwbaar is.
[ twitter ]
Gasten die elkaar napraten of een troll idd. We wachten maar even op de officiële lezingquote:Op woensdag 20 september 2023 15:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Is dit een troll met meerdere accounts, of wat is deze.
Oh Arnequote:Blessures NAC: Slot hoopt op rode kool
2 feb. 2004
NAC Breda hield aan de derby tegen Willem II twee geblesseerde spelers over. Ali Boussaboun en Arne Slot missen beiden het bekerduel met PSV van komende woensdag.
Ali Boussaboun moest al na tien minuten van het veld met een knieblessure na een heel forse charge van Kew Jaliens. Na onderzoek blijkt dat het kapsel van de knie is ingescheurd, een binnenband is opgerekt en de knieschijf licht is beschadigd. Hoe lang Boussaboun buitenspel staat, zal pas later deze week duidelijk kunnen worden. Waarschijnlijk zal de aanvaller een aantal weken uitgeschakeld zijn.
Zo lang hoeft Arne Slot niet toe te kijken, maar de middenvelder mist wel het duel met PSV in de Amstel Cup. Hij verzwikte zijn enkel doordat zijn voet in de grond bleef steken tijdens een tackle. Maandagochtend bleek dat de schade erger was dan verwacht. Na het bestuderen van de foto's bleek dat er niets beschadigd was. Wel is de enkel erg dik.
De stevige bandage die er door de arts om zijn enkel was gelegd, haalde Slot er maandagmiddag al af. de middenvelder denkt zijn enkel op eigen wijze sneller te kunnen laten genezen, zo vertelde hij op de website van zijn club.
'Ik kom uit het oosten van het land en daar hebben we zo onze eigen ideetjes. Ik heb net bij de groenteboer een rode kool gehaald. Die bladeren leg ik erop en als het goed is trekken die het vocht uit de enkel. Het is een beproefd recept, hoor. Iedereen moet wel lachen als ik zulke dingen vertel, maar ik geloof erin en het werkt.'
Dat zijn twee woorden.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ongekende bruutjes.
quote:Op woensdag 20 september 2023 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zojuist naar buiten gekomen dat de blessure van Luka Ivanu¨ec van Feyenoord redelijk ernstig is. Ligt er minimaal 3 maanden uit toch een aderlating met zijn huidige vorm.
Trolbericht, zie boven, er is nog niets bekend.quote:
Dat zijn twee woorden.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ongekende bruutjes.
De graadmeter was gisterenavondquote:Op woensdag 20 september 2023 13:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je nam zelf hun kampioenschappen als graadmeter.
Ik geef aan dat dat irrelevant is omdat de Schotse competitie geen kut voorstelt. Feyenoord zou daar ook jaar in, jaar uit in de top 2 eindigen.
Hier gestopt met lezen.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De graadmeter was gisterenavond
met een beetje pech had je nog achter gestaan ookquote:
Piebe-Guido, leuk gedaan weer.quote:
Dat iemand op krukken loopt en een brace om heeft lijkt me ook tamelijk vanzelfsprekend bij een enkelblessure, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen botbreuk bij een enkelblessure? Mind=blown.
Kan ook uit voorzorg zijn, maar hoe dan ook zal het wel een paar weken duren vermoed ik. Zondag is sowieso niet haalbaar of er moet een wonder gebeuren.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat iemand op krukken loopt en een brace om heeft lijkt me ook tamelijk vanzelfsprekend bij een enkelblessure, maar dat zal wel aan mij liggen.
Best-case scenario is dat hij samen met Ueda weer terug is na de volgende interlandbreak denk ik. Dan mist hij slechts 4 wedstrijden en heeft hij een maandje om weer fit te worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:45 schreef fetX het volgende:
Jeetje geen botbreuk. Wat een verrassing.
Hopelijk maximaal een week of 3 kwijt. Ivanusec, ondanks zijn mindere pot gisteren, is wel écht een goede speler. Paixao en Minteh op de flanken is wel een stukje minder.
Gaat ook gewoon een pittig potje worden. In zo’n wedstrijd kan je altijd iets extra’s. Uitslagen als 0-3 of 0-4 geloof ik helemaal niets van. Als we al winnen gaat het denk ik een moeizame overwinning worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Onze club kennende, kan je zoiets beter niet meer posten tot die pot daadwerkelijk gespeeld is.
Valt echt helemaal niks van te zeggen op voorhand bij een enkelblessure, dat is al snel heel erg pijnlijk en dik maar kan ook heel snel herstellen. Al had hij volgens mij zelf wel het idee dat het ernstig is, meestal een iets betere graadmeter als je wil speculeren.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Best-case scenario is dat hij samen met Ueda weer terug is na de volgende interlandbreak denk ik. Dan mist hij slechts 4 wedstrijden en heeft hij een maandje om weer fit te worden.
Maar het meest realistische scenario lijkt me toch wel dat je hem tot de winterstop kwijt bent.
Als het een verrekking is duurt het toch niet zo lang?quote:Op woensdag 20 september 2023 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Best-case scenario is dat hij samen met Ueda weer terug is na de volgende interlandbreak denk ik. Dan mist hij slechts 4 wedstrijden en heeft hij een maandje om weer fit te worden.
Maar het meest realistische scenario lijkt me toch wel dat je hem tot de winterstop kwijt bent.
huh waaromquote:Op woensdag 20 september 2023 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gaat er net als gisteren weer eens gigantisch naast zitten.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ivanusec speelt zondag gewoon weer
hij had gewoon wat pijn
Een verrekking duurt meestal een weekje 2 a 3 inderdaad. Als die enkelband echt is afgescheurd wordt het al gauw 2 a 3 maanden, en dan zit je dus al praktisch in de winterstop.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het een verrekking is duurt het toch niet zo lang?
Ik was er 8 weken uit met gescheurde enkelbanden.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
huh waarom
ik heb ook een paar enkelblessures met krukken gehad en dat was vaak 4 tot 6 weken ofzo
ja geen idee wat het gemiddelde is, maar er vanuit gaan dat hij niet meer kan spelen tot na de winterstop door krukken gaat wat verquote:Op woensdag 20 september 2023 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik was er 8 weken uit met gescheurde enkelbanden.
Ik had weeres op alle fronten gelijkquote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Je gaat er net als gisteren weer eens gigantisch naast zitten.
Hoe vond je Minteh in de spits?
hey klaas wie moet de penalty's nemenquote:Op woensdag 20 september 2023 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had weeres op alle fronten gelijk
minteh heeft daar 5 minuten gespeeld
en als Ivanusex in de spits had gestaan had hij deze blessure niet opgelopen
Het was weer mijn visionaire blik dat een voorgevoel was om ivanusec in de spits te zetten
Gimenezquote:Op woensdag 20 september 2023 17:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey klaas wie moet de penalty's nemen
gr
quote:Op woensdag 20 september 2023 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had weeres op alle fronten gelijk
minteh heeft daar 5 minuten gespeeld
als de pingel gemist wordt door hansco en er een counter volgt van de tegenstander is het niet zo handig als hansco nog in het strafschopgebied loopt van de tegenstander terwijl hij in het strafschopgebied van feyenoord hoort te staanquote:Op woensdag 20 september 2023 17:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom niet hancko
speelt altijd en kan een penalty nemen
hanscoquote:Op woensdag 20 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als de pingel gemist wordt door hansco en er een counter volgt van de tegenstander is het niet zo handig als hansco nog in het strafschopgebied loopt van de tegenstander terwijl hij in het strafschopgebied van feyenoord hoort te staan
na alle waarheden die je verkondigt hier vind ik dit toch wel echt enorme tyfusonzin klaasquote:Op woensdag 20 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als de pingel gemist wordt door hansco en er een counter volgt van de tegenstander is het niet zo handig als hansco nog in het strafschopgebied loopt van de tegenstander terwijl hij in het strafschopgebied van feyenoord hoort te staan
Uit betrouwbare bronnen ook meegekregen dat zijn sleutelbeen ook nog intact is. Weer een zorg minder!quote:Op woensdag 20 september 2023 17:45 schreef fetX het volgende:
Hopelijk maximaal een week of 3 kwijt. Ivanusec, ondanks zijn mindere pot gisteren, is wel écht een goede speler. Paixao en Minteh op de flanken is wel een stukje minder.
Daarom gaat Hancko ook nooit mee met corners en zo.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou alsnog met Minteh beginnen zondag. Die houdt wel constant een mannetje of twee bezig op de flank.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:45 schreef fetX het volgende:
Paixao in vorm is een uitstekende speler maar hij is wat wisselvallig begin dit seizoen.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen ook meegekregen dat zijn sleutelbeen ook nog intact is. Weer een zorg minder!
Het is zo enorm het type speler wat je nodig hebt. Minteh en Paixao zijn twee lichtgewichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |