Oh Arnequote:Blessures NAC: Slot hoopt op rode kool
2 feb. 2004
NAC Breda hield aan de derby tegen Willem II twee geblesseerde spelers over. Ali Boussaboun en Arne Slot missen beiden het bekerduel met PSV van komende woensdag.
Ali Boussaboun moest al na tien minuten van het veld met een knieblessure na een heel forse charge van Kew Jaliens. Na onderzoek blijkt dat het kapsel van de knie is ingescheurd, een binnenband is opgerekt en de knieschijf licht is beschadigd. Hoe lang Boussaboun buitenspel staat, zal pas later deze week duidelijk kunnen worden. Waarschijnlijk zal de aanvaller een aantal weken uitgeschakeld zijn.
Zo lang hoeft Arne Slot niet toe te kijken, maar de middenvelder mist wel het duel met PSV in de Amstel Cup. Hij verzwikte zijn enkel doordat zijn voet in de grond bleef steken tijdens een tackle. Maandagochtend bleek dat de schade erger was dan verwacht. Na het bestuderen van de foto's bleek dat er niets beschadigd was. Wel is de enkel erg dik.
De stevige bandage die er door de arts om zijn enkel was gelegd, haalde Slot er maandagmiddag al af. de middenvelder denkt zijn enkel op eigen wijze sneller te kunnen laten genezen, zo vertelde hij op de website van zijn club.
'Ik kom uit het oosten van het land en daar hebben we zo onze eigen ideetjes. Ik heb net bij de groenteboer een rode kool gehaald. Die bladeren leg ik erop en als het goed is trekken die het vocht uit de enkel. Het is een beproefd recept, hoor. Iedereen moet wel lachen als ik zulke dingen vertel, maar ik geloof erin en het werkt.'
Dat zijn twee woorden.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ongekende bruutjes.
quote:Op woensdag 20 september 2023 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zojuist naar buiten gekomen dat de blessure van Luka Ivanu¨ec van Feyenoord redelijk ernstig is. Ligt er minimaal 3 maanden uit toch een aderlating met zijn huidige vorm.
Trolbericht, zie boven, er is nog niets bekend.quote:
Dat zijn twee woorden.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ongekende bruutjes.
De graadmeter was gisterenavondquote:Op woensdag 20 september 2023 13:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je nam zelf hun kampioenschappen als graadmeter.
Ik geef aan dat dat irrelevant is omdat de Schotse competitie geen kut voorstelt. Feyenoord zou daar ook jaar in, jaar uit in de top 2 eindigen.
Hier gestopt met lezen.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De graadmeter was gisterenavond
met een beetje pech had je nog achter gestaan ookquote:
Piebe-Guido, leuk gedaan weer.quote:
Dat iemand op krukken loopt en een brace om heeft lijkt me ook tamelijk vanzelfsprekend bij een enkelblessure, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen botbreuk bij een enkelblessure? Mind=blown.
Kan ook uit voorzorg zijn, maar hoe dan ook zal het wel een paar weken duren vermoed ik. Zondag is sowieso niet haalbaar of er moet een wonder gebeuren.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat iemand op krukken loopt en een brace om heeft lijkt me ook tamelijk vanzelfsprekend bij een enkelblessure, maar dat zal wel aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |