spelers blijven bij dit soort clubs lang hangenquote:Op woensdag 20 september 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een spelersgroep ervaringen van 15 jaar geleden meeneemt eigenlijk.
Van onder jaquote:Op woensdag 20 september 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax ook nog wel om plek drie gaat meedoen uiteindelijk.
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
spelers blijven bij dit soort clubs lang hangen
Los Daarvan ze worden wel heel veel keer kampioen in schotland
tis gewoon een aardige ploeg
Steve Archibald.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?quote:Op woensdag 20 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn wel de enige twee spelers die ik blind zou neerzetten bij op zijn minst een subtopclub in Europa.
Vond ik ook wel bijzonder maar blijkbaar had die zaakwaarnemer al vrij vroeg aangegeven dat Hancko echt nog een jaartje wilde blijven en is hij dus ook niet gaan leuren met zijn client. Verstandige jongen (die ver gaat komen).quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?
Waarschijnlijk dit. Die is denk ik weg zodra hij wil, anders zitten er redelijk wat clubs te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?
Ik neem aan dat ze die kale inmiddels wel weghouden bij de transfers daar.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit. Die is denk ik weg zodra hij wil, anders zitten er redelijk wat clubs te slapen.
Die gozer heeft ook plannen om trainer te worden en heeft bewust een relatief kleine stap (dat nu gigantisch goed is uitgepakt) naar Feyenoord gemaakt. Blijkbaar gelooft hij erg in carrièreplanning
Als Ten Hag deze winter 40-45 miljoen neer wil leggen is hij overigens wel gewoon weg lijkt me
Het gaat helemaal niet om concurentiequote:Op woensdag 20 september 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?
ja ik wilde guardialo zeggen, maar die heeft daar al een mindere kroatische versie van Hancko gehaald natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze die kale inmiddels wel weghouden bij de transfers daar.
Je nam zelf hun kampioenschappen als graadmeter.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om concurentie
het gaat erom welke kwaliteiten ze zelf hebben als ploeg
Ze hebben wel een bult ziek snelle Aziaten.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Celtic is echt 3x niks maar mooi voor het Nederlandse voetbal dat de eerste CL-overwinning alweer binnen is.
Lekker hoor.quote:
Klopt, en juist bij zulke problemen heb je dikke kans dat ze bij Ajax zich extra kunnen opladen voor de wedstrijd met de aartsrivaal (en dan verliezen ze een week later weer van Sparta bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 20 september 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lacherig doen over dit Ajax is leuk maar het is wel heel belangrijk dat we die gewoon gaan winnen.
Ik woon in Enschede en vind elke uitslag best, maar in dit geval ben ik een klein beetje voor Feyenoord omdat die normaal gezien toch meer de underdog zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Onze club kennende, kan je zoiets beter niet meer posten tot die pot daadwerkelijk gespeeld is.
Ik zie bij dit Ajax toch weinig gasten waarvan ik denk dat die rivaliteit echt leeft, ze hebben geen Tadic of Klaassen meer.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Klopt, en juist bij zulke problemen heb je dikke kans dat ze bij Ajax zich extra kunnen opladen voor de wedstrijd met de aartsrivaal (en dan verliezen ze een week later weer van Sparta bijvoorbeeld)
Ajax compenseert dat door nauwelijks te lopen tijdens hun wedstrijden, op die manier besparen ze wel hun energie.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:20 schreef Pistolero het volgende:
Het wordt ook amper benoemd, maar je hebt gewoon 2 volle dagen extra rust, dat is echt een heel groot voordeel.
Geen idee of het betrouwbaar is.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:11 schreef bbuddybb het volgende:
Waar blijft het nieuws over Ivanusec, jongons? @:zka
quote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee of het betrouwbaar is.
[ twitter ]
Gasten die elkaar napraten of een troll idd. We wachten maar even op de officiële lezingquote:Op woensdag 20 september 2023 15:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Is dit een troll met meerdere accounts, of wat is deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |