Also domboquote:Op woensdag 20 september 2023 12:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zoals altijd brengt Dombo de stem van de rede uitstekend voor het voetlicht.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig heb ik vanaf dag 1 al geroepen dat Stengs er helemaal geen klote van kan.
Zelfs een verlichte geest maakt wel eens een uitglijder.quote:
Ik ook niet, dat was toch wel Trauner (of Hartman).quote:Op woensdag 20 september 2023 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond Stengs dan ook absoluut niet de MOTM.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat was toch wel Trauner (of Hartman).
Ik ben bang dat ik voorzichtig moet terugkomen op het afschrijven van Trauner als hij op een gegeven moment zelfs diepe ballen onderschept en die in één keer met buitenkant voet het middenveld in speelt.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Heel de defensie was echt next level
Dat was Hartman, hoe die gozert heel wat keren een Schot verraste was briljant, de drive, de passie, de kwaliteit.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond Stengs dan ook absoluut niet de MOTM.
Die heeft al een tijdje geleden getekend bij feyenoordquote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef ashardalan het volgende:
Is er al iets bekend over Ivanusec?
Ga gewoon uit van 8 weken, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef ashardalan het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die heeft al een tijdje geleden getekend bij feyenoord
Staat zelfs bevestigd op 1908.nl!
Hopen op een verzwikte enkel, dan is hij 2-3 weekjes eruit.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef ashardalan het volgende:
Iedereen zit er wel eens naast.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik voorzichtig moet terugkomen op het afschrijven van Trauner als hij op een gegeven moment zelfs diepe ballen onderschept en die in één keer met buitenkant voet het middenveld in speelt.
Die ligt er net zo lang uit als dat zijn transfersoap duurde.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef ashardalan het volgende:
Die was goed maar voor mij is de beste Feyenoorder Geertruida, de enige die echt wat over heeft op dit niveau, z'n goal was ook mooi, jammer dat die afgekeurd werd.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was Hartman, hoe die gozert heel wat keren een Schot verraste was briljant, de drive, de passie, de kwaliteit.
Nee hoor, is echt een prima verdediger maar qua voetballend vermogen is Geertruida gewoon een stapje hoger in mijn optiek.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:44 schreef Caland het volgende:
User @:tarado zit nog steeds in de ontkenningsfase met betrekking tot Hancko, leuke rubriek
Beetje flauwekulquote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Celtic is echt 3x niks maar mooi voor het Nederlandse voetbal dat de eerste CL-overwinning alweer binnen is.
Zijn wel de enige twee spelers die ik blind zou neerzetten bij op zijn minst een subtopclub in Europa.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, is echt een prima verdediger maar qua voetballend vermogen is Geertruida gewoon een stapje hoger in mijn optiek.
Celtic speelde voor het laatst in de CL toen Feyenoord daar ook in speelde klaassie. 2017.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beetje flauwekul
Celtic zou in Nederland gewoon voor de bovenste 3 plekken meedoen
Je zag gisteren wel dat ze al jaren in de CL spelen en daar wat meer ervaring in hebben dan Feyenoord
Ze hadden al gelijk een hoog tempo van de ballen doorspelen naar elkaar
Ze hebben de afgelopen 20 jaar in ieder geval meer deelgenomen aan de CL dan Feyenoord...Volgens mij 12 keer?quote:Op woensdag 20 september 2023 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Celtic speelde voor het laatst in de CL toen Feyenoord daar ook in speelde klaassie. 2017.
Ik denk niet dat een spelersgroep ervaringen van 15 jaar geleden meeneemt eigenlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen 20 jaar in ieder geval meer deelgenomen aan de CL dan Feyenoord...Volgens mij 12 keer?
Celtic is ongeveer van niveau Ajaxquote:Op woensdag 20 september 2023 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beetje flauwekul
Celtic zou in Nederland gewoon voor de bovenste 3 plekken meedoen
Je zag gisteren wel dat ze al jaren in de CL spelen en daar wat meer ervaring in hebben dan Feyenoord
Ze hadden al gelijk een hoog tempo van de ballen doorspelen naar elkaar
Ik denk dat Ajax ook nog wel om plek drie gaat meedoen uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Celtic is ongeveer van niveau Ajax
spelers blijven bij dit soort clubs lang hangenquote:Op woensdag 20 september 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een spelersgroep ervaringen van 15 jaar geleden meeneemt eigenlijk.
Van onder jaquote:Op woensdag 20 september 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax ook nog wel om plek drie gaat meedoen uiteindelijk.
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
spelers blijven bij dit soort clubs lang hangen
Los Daarvan ze worden wel heel veel keer kampioen in schotland
tis gewoon een aardige ploeg
Steve Archibald.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?quote:Op woensdag 20 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn wel de enige twee spelers die ik blind zou neerzetten bij op zijn minst een subtopclub in Europa.
Vond ik ook wel bijzonder maar blijkbaar had die zaakwaarnemer al vrij vroeg aangegeven dat Hancko echt nog een jaartje wilde blijven en is hij dus ook niet gaan leuren met zijn client. Verstandige jongen (die ver gaat komen).quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?
Waarschijnlijk dit. Die is denk ik weg zodra hij wil, anders zitten er redelijk wat clubs te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me ook wel dat ze beiden nog bij Feyenoord spelen, Geertruida was wel interesse maar over Hancko heb ik weinig gehoord wat dat betreft of hij dat zelf afgewimpeld?
Ik neem aan dat ze die kale inmiddels wel weghouden bij de transfers daar.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit. Die is denk ik weg zodra hij wil, anders zitten er redelijk wat clubs te slapen.
Die gozer heeft ook plannen om trainer te worden en heeft bewust een relatief kleine stap (dat nu gigantisch goed is uitgepakt) naar Feyenoord gemaakt. Blijkbaar gelooft hij erg in carrièreplanning
Als Ten Hag deze winter 40-45 miljoen neer wil leggen is hij overigens wel gewoon weg lijkt me
Het gaat helemaal niet om concurentiequote:Op woensdag 20 september 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is de Schotse Premiership maar. Dacht je echt dat ze concurrentie hebben van Aberdeen en consorten?
ja ik wilde guardialo zeggen, maar die heeft daar al een mindere kroatische versie van Hancko gehaald natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze die kale inmiddels wel weghouden bij de transfers daar.
Je nam zelf hun kampioenschappen als graadmeter.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om concurentie
het gaat erom welke kwaliteiten ze zelf hebben als ploeg
Ze hebben wel een bult ziek snelle Aziaten.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Celtic is echt 3x niks maar mooi voor het Nederlandse voetbal dat de eerste CL-overwinning alweer binnen is.
Lekker hoor.quote:
Klopt, en juist bij zulke problemen heb je dikke kans dat ze bij Ajax zich extra kunnen opladen voor de wedstrijd met de aartsrivaal (en dan verliezen ze een week later weer van Sparta bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 20 september 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lacherig doen over dit Ajax is leuk maar het is wel heel belangrijk dat we die gewoon gaan winnen.
Ik woon in Enschede en vind elke uitslag best, maar in dit geval ben ik een klein beetje voor Feyenoord omdat die normaal gezien toch meer de underdog zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Onze club kennende, kan je zoiets beter niet meer posten tot die pot daadwerkelijk gespeeld is.
Ik zie bij dit Ajax toch weinig gasten waarvan ik denk dat die rivaliteit echt leeft, ze hebben geen Tadic of Klaassen meer.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Klopt, en juist bij zulke problemen heb je dikke kans dat ze bij Ajax zich extra kunnen opladen voor de wedstrijd met de aartsrivaal (en dan verliezen ze een week later weer van Sparta bijvoorbeeld)
Ajax compenseert dat door nauwelijks te lopen tijdens hun wedstrijden, op die manier besparen ze wel hun energie.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:20 schreef Pistolero het volgende:
Het wordt ook amper benoemd, maar je hebt gewoon 2 volle dagen extra rust, dat is echt een heel groot voordeel.
Geen idee of het betrouwbaar is.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:11 schreef bbuddybb het volgende:
Waar blijft het nieuws over Ivanusec, jongons? @:zka
quote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee of het betrouwbaar is.
[ twitter ]
Gasten die elkaar napraten of een troll idd. We wachten maar even op de officiële lezingquote:Op woensdag 20 september 2023 15:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Is dit een troll met meerdere accounts, of wat is deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |