‘Managing Happiness’quote:Op woensdag 20 september 2023 01:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://www.edx.org/learn(...)%2Fschool%2Fharvardx
Managementopleiding Harvard. Misschien kan je samen cammen met Wesley!
Gewoon dom verdedigd.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:46 schreef aTypisch het volgende:
ik vond die tweede gele wel een beetje apart
maar ik heb het nog niet teruggezien
En misschien wel het mooiste van allemaal;quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hancko en Trauner wederom uitblinkers, Stengs die elke wedstrijd rendement heeft. Prima transferzomer
Hoe vond je Minteh in de spits?quote:Op woensdag 20 september 2023 07:52 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben in ieder geval al 2 en 3 punten voorsprong op de rest
hopen op een gelijkspel in madrid
Is daar al wat over bekend, die blessure?quote:Op woensdag 20 september 2023 08:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat was ivanusec! hij had alleen erg lang onder de zonnebank gelegen ja.
Nope.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is daar al wat over bekend, die blessure?
Maar Hartman was de uitblinker.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
Hancko had gewoon die pingel moeten nemen
En in de spits moeten staan
Die kan echt alles
Die gaat na dit jaar voor minimaal 80mln weg. Elke euro minder is een schande.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
Die kan echt alles
Wel echt genieten ja. Denk dat ik in die 25 jaar geen betere centrale verdediger heb zien spelen.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die gaat na dit jaar voor minimaal 80mln weg. Elke euro minder is een schande.
Was ook degene die wegdook uit de muur bij die vrije trap van Stengs. HanckoGodquote:Op woensdag 20 september 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
Die kan echt alles
OH ARNEquote:Op woensdag 20 september 2023 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was ook degene die wegdook uit de muur bij die vrije trap van Stengs. HanckoGod
Stengs is ook keihard bezig met mondjes snoeren. Niemand heeft het meer over de Pool.
[ twitter ]
Gaat zondag in ieder geval niet halen lijkt me.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is daar al wat over bekend, die blessure?
Ik weet nog steeds niet wat ik van die Timber en Stengs moet vindenquote:Op woensdag 20 september 2023 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was ook degene die wegdook uit de muur bij die vrije trap van Stengs. HanckoGod
Stengs is ook keihard bezig met mondjes snoeren. Niemand heeft het meer over de Pool.
[ twitter ]
Wat is dit nou voor gekkigheid?quote:Op woensdag 20 september 2023 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van die Timber en Stengs moet vinden
Beetje rare spelers
technische vind ik ze tekort komen. Kwa strijdlust en duels zijn ze meer dan gemiddeld als compensatie.
over een heel seizoen wil k het rendement nog zien
Klinkt precies als Stengs jaquote:Op woensdag 20 september 2023 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik van die Timber en Stengs moet vinden
Beetje rare spelers
technische vind ik ze tekort komen. Kwa strijdlust en duels zijn ze meer dan gemiddeld als compensatie.
over een heel seizoen wil k het rendement nog zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |