SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week komt de boete van 230000 euro voor vuurwerk enzovoorts van de uefaquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:11 schreef Ali_boo het volgende:
We worden in het zonnetje gezet door UEFA![]()
[ twitter ]
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet verwachten. We zijn zelf wel lekker bezig, maar je ziet hier en daar ook wel dingen die echt beter moeten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:28 schreef Document1 het volgende:
Ik denk toch dat iedereen hier zich te rijk rekent.
1-2
En zondag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef fetX het volgende:
Och wat zou het genot zijn als we vandaag de drie punten pakken
Ik vind het ook wel spannend. Op de Celtic fora een beetje gespiekt, zo’n beetje alle inhoudelijke users daar vrezen voor een afstraffing. Hun verdediging is heel kwetsbaar en ze zijn bang dat wij daar toch een tempootje te hoog voor gaan spelen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef fetX het volgende:
Och wat zou het genot zijn als we vandaag de drie punten pakken
Ik vind ons aanvallend dit jaar een stuk sterker dan vorig seizoen dus ik hoop dat we de kansen vanavond wat sneller afmaken. Vermoed wel een tegengoal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend. Op de Celtic fora een beetje gespiekt, zo’n beetje alle inhoudelijke users daar vrezen voor een afstraffing. Hun verdediging is heel kwetsbaar en ze zijn bang dat wij daar toch een tempootje te hoog voor gaan spelen.
Aan de andere kant zijn wij verdedigend nog wel kwetsbaar omdat de snelheid van Pedersen niet is opgevangen om gaten dicht te lopen, en hoe opbouwend sterk we nu ook zijn bij plots balverlies staat het niet altijd goed. Celtic heeft een goede voorhoede, dus daar moeten we voor waken.
Hopelijk kunnen we snel een overwicht creëren en dit uitdrukken in doelpunten, anders kan het verraderlijk worden. Bal is rond. Hup Feyenoord
Feyenoord wint van Lazio genoteerd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag een opstelling voorbije komen van onze laatste cl wedstrijden we zijn op elke positie beter als toen.
Je speelde toen met Nelom, Kramer, Botthegin, vd Heijden en Boetius tegen Cityquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag een opstelling voorbije komen van onze laatste cl wedstrijden we zijn op elke positie beter als toen.
Helemaal niet idiootquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
iK KRIJG dus gelijk dat Ivanusec in de spits speelt
helemaal wel idiootquote:
Ik verwacht jou wel in het livetopic.quote:
Ik ben daar straks gewoon te vinden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verwacht jou wel in het livetopic.
Jij bent namelijk geen angsthaas.
Ik wacht hier op mijn Feyenoordvriendinquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verwacht jou wel in het livetopic.
Jij bent namelijk geen angsthaas.
Klaas is er alquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht hier op mijn Feyenoordvriendin
Neequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
iK KRIJG dus gelijk dat Ivanusec in de spits speelt
we zullen het over 30 minuten zien dat ik gelijk hebquote:
Minteh start in de spits zegt Arne net.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Klaas en Dombo maken er een potje van
bedanktquote:
minteh zullen we straks voornamelijk op rechts zienquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Minteh start in de spits zegt Arne net.
Klaas volledig in THA MUD.
En hij snapt er dus geen kloten van.
Iedereen wist dit. (behalve klaas)quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen wist wel dat Minteh als spits ging beginnen toch.
Ga alsjeblieft gewoon iets anders doen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
minteh zullen we straks voornamelijk op rechts zien
paxaio op links
jij snapt niet wat om de tuin leiden betekent
en nu gewoon je klep houwen en afwachten
Elke positie fout benoemen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft gewoon iets anders doen.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft gewoon iets anders doen.
Bij Ajax is dat de normale gang van zaken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Elke positie fout benoemen.
Het is wel een bijzondere gave.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Ajax is dat de normale gang van zaken.
Champions league.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Gierende banden door de regen, ik ben op tijd.
Gerapporteerd voor racismequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
ueda doet mee in het celtic shirt zo te zien
Jij moet ook om 21:00 naar bed maar daar hou je je ook niet aan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
die wedstrijd moest gewoon om 21.00 beginnen
regels zijn regels
Thanksquote:
Waren vooral Schotten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord tokkies being Feyenoord tokkies
Hierdoor vragen Ajax vrienden van mij altijd waarom ik een havenclub support. Tja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:04 schreef Erasmus het volgende:
Vond wel humor dat er iemand in het plat Rotterdams “HOU JE KANJERMUIL JÔH!!!!” begon te schreeuwen tegen iemand en vervolgens een kettingreactie veroorzaakte
Ach simpele zielen heb je overal. Schrale troost wellichtquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hierdoor vragen Ajax vrienden van mij altijd waarom ik een havenclub support. Tja.
Beginnen extreem opportunistisch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben Celtic toch onderschat vrees ik (wij als supporters bedoel ik).
Niet als die scheids zo z'n kaarten op zak blijft houdenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die verdediger van Celtic
Die gaat rood pakken
Ja daar maak ik mij ook zorgen om. Maakt nu al wat flinke fouten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet als die scheids zo blijft fluiten
Niet qua fluiten, vandaar mijn editquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja daar maak ik mij ook zorgen om. Maakt nu al wat flinke fouten.
Vind het niet gek als je nu al eigenlijk weet dat celtic met 9 man had moeten staanquote:
Is natuurlijk ook wel te verwachten, met het niveau in NL tov de restquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:15 schreef Erasmus het volgende:
Alsof je FIFA op een niveautje hoger hebt gezet dan normaal.
Zo ervaar ik deze pot tot nu toe.
onzin. de overtreding op minteh had geel kunnen zijn, maar kan ook prima zonder kaart. De overtreding op ivanusec is geen overtreding vanwege buitenspelquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Vind het niet gek als je nu al eigenlijk weet dat celtic met 9 man had moeten staan
Je zit op voetbal of je zit niet op voetbal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ook lekker in de drukte aangespeeld door Trauner
We hebben het wel over na de wedstrijdquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Vind het niet gek als je nu al eigenlijk weet dat celtic met 9 man had moeten staan
2 keer rood is natuurlijk complete onzin, maar de enige reden waarom de overtreding op ivanusec geen kaart is, is dat buitenspel. Anders gewoon geel. Plus dat er scheidsrechters zijn die 'm alsnog geven.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
onzin. de overtreding op minteh had geel kunnen zijn, maar kan ook prima zonder kaart. De overtreding op ivanusec is geen overtreding vanwege buitenspel
Ik vind Celtic echt goed spelen hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef fetX het volgende:
Gelukkig kan Celtic er geen hout van, man man man
Mwah, wij zijn vooral heel erg slordig en gelukkig doet Celtic daar weinig mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Celtic echt goed spelen hoor.
Dat dwingt Celtic af door verrassend goed druk te zetten. Ze spelen het gelukkig niet goed uit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah, wij zijn vooral heel erg slordig en gelukkig doet Celtic daar weinig mee.
Dat kan je bij 8 man zeggen nu.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Minteh voor dit soort potjes komt wat tekort volgens mij
FC Hartmedicatie heeft weer dienst, merk ikquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:23 schreef snabbi het volgende:
ik word hier nu zelf wel zenuwachtig van.. KOM OP Feyenoord!
Met al die jaren met Feyenoord leer je zelf-reanimatiequote:Op dinsdag 19 september 2023 21:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
FC Hartmedicatie heeft weer dienst, merk ik
24/7 aan een AED aangesloten hierzoquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Met al die jaren met Feyenoord leer je zelf-reanimatie
Wel de slechtste aan onze kant. Doet aan de bal echt alles fout.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kan je bij 8 man zeggen nu.
NOG 70 MINUTEN.
Moeiteloos komt hij mee inderdaad. Goede speler.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hartman loopt wel weer als een baas te ballen zeg. Alsof die al jaren CL speelt.
Vergeet niet de vele balverliesquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Celtic vind ik beter dan verwacht en Feyenoord speelt echt minder dan ik had verwacht. Er gaat echt veel mis, of matige voorzetten en schoten.
Het is wel kaf van de koren vandaag met dit baltempo.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Moeiteloos komt hij mee inderdaad. Goede speler.
Eens. Deze wedstrijd heeft een Sauer nodigquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor wat jeugdig elan.ANNOUNCE SAUER
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hartman loopt wel weer als een baas te ballen zeg. Alsof die al jaren CL speelt.
Op Rijnmond zijn ze anders overduidelijk aanwezig. Denk dat de TV redactie geen publiek wil laten horenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Erasmus het volgende:
Dat stille publiek irriteert mij echt
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Erasmus het volgende:
Dat stille publiek irriteert mij echt
Jij bent een lieve userquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik stel me graag dienstbaar op, geef graag overduidelijke informatie aan de minder bedeelden.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent een lieve user
Idd net engelse sfeer. zo overratedquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.
Zitten, bek houden en los gaan als er een goal valt. Dát is de Kuip.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.
Laat mij gewoon even zeiken, we spelen echt kut tot nu toequote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
2e helft gaan ze los...quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef fetX het volgende:
Het is enorm nerveus allemaal. Staan strak van de spanning joh
OOK GOEDquote:
JA dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef ashardalan het volgende:
Blijf het bloedirritant vinden dat er zo ontzettend laat gevlagd wordt bij overduidelijk buitenspel
Bij twijfel, snap ik het heel goed, maar daarstraks was het overduidelijk buitenspel. Vlag dan, lulquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
JA dat vind ik ook.
Het haalt ook het hele spanning uit het spel .. want als er word gescoort gaan ze 5 min terug kijken of er geen 1 buiten spel staat.
Ja eens, al is het voetballend niet veel bij Celtic. Zeker niet als ze aanvallend een kans kunnen creëren. Dan gaat het direct weer mis.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Celtic vind ik beter dan verwacht en Feyenoord speelt echt minder dan ik had verwacht. Er gaat echt veel mis, of matige voorzetten en schoten.
Dit ja. De meest simpele dingen gaan ook fout. 20% beter en je wint hier 2-0.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Er liggen steeds zoveel mogelijkheden maar het wordt tergend slecht uitgespeeld
Je mist écht een aanspeelpunt voorin.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Er liggen steeds zoveel mogelijkheden maar het wordt tergend slecht uitgespeeld
Dat en een hoop passes die niet aankomen. Veel te veelquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mist écht een aanspeelpunt voorin.
Mwah, we spelen vooral heel erg slordig. Vaak de verkeerde keuzes, nutteloos balverlies, etc.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mist écht een aanspeelpunt voorin.
MaschaGodin.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Stengs die nooit scoort. Arend Martijn krijgt hem aan het scoren, ook in de CL
Stoerquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan hoor je ze wel ja. En tijdens een minuut stilte.
Je kijkt naar de andere wedstrijd? Ik hoor ze de hele wedstrijd alquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat waren celtic supporters.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook helemaal niet vreemd. Je speelt met een relatief jong elftal. Gemiddeld 23,5 jaar oud. Beetje spanning is niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:49 schreef bbuddybb het volgende:
Stengs had wel een paar fijne passes in deze helft.
Hopelijk spelen we in de tweede helft wat gemakkelijker. We lijken zo zenuwachtig.
Doe eens ff je ding, jongons.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben een rat is ons midden
Wie kan hem identificeren
Sauer en Lingr lossen dit straks wel op joh.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:51 schreef Pistolero het volgende:
Stengs snoert mondjes.
Er zit duidelijk wat spanning in de spelers. Niet gek ook aangezien het voor zo'n beetje alle spelers de eerste CL-wedstrijd ooit is. Alsnog is het organisatorisch best prima en heb je amper iets weggegeven. Hopelijk is die spanning na de 1-0 wat weg en dan komt het wel goed straks.
Zeg het eens jongenquote:
We hebben de slechte helft nu gehad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
Hoop op een donderspeech van Slot, ondanks de voorsprong gaat er echt van alles mis
Jij krijgt een sticker van mijquote:
Of, maar dat gebeurt gelukkig zelden, een nóg slechtere helftquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We hebben de slechte helft nu gehad.
Meestal komt er na zo'n helft een prima helft als Slot wat dingetjes verandert
Het is ook gewoon de spanning. Hadden we tegen Lazio vorig jaar ook. Komt goedquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Toen was de tweede helft ook niet heel geweldig.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de spanning. Hadden we tegen Lazio vorig jaar ook. Komt goed
Daarbij celtic moet nu komen dus meer ruimte achterinquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de spanning. Hadden we tegen Lazio vorig jaar ook. Komt goed
Ik vraag mij wel eens af hoe je dit doet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben wel extreem hoge verwachtingen zeg, zo slecht was deze eerste helft toch helemaal niet? Je speelt alleen tegen een tegenstander die beter is dan z'n beetje elke ploeg waar je de afgelopen 2 jaar tegen hebt gespeeld. Dat merk je vooral aan hoe Celtic druk zet en tactisch staat. Dat zie je niet in de eredivisie hoor.
Persoonlijk vind ik ook dat Feyenoord nog best ok speelt, gezien het niveau. We hebben geluk dat de spitsen van Celtic niet zo heel goed spelen. Krijg je met zo'n goddelijk goede trainerquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben wel extreem hoge verwachtingen zeg, zo slecht was deze eerste helft toch helemaal niet? Je speelt alleen tegen een tegenstander die beter is dan z'n beetje elke ploeg waar je de afgelopen 2 jaar tegen hebt gespeeld. Dat merk je vooral aan hoe Celtic druk zet en tactisch staat. Dat zie je niet in de eredivisie hoor.
Maar wel een stuk beter dan de 1e al was die wedstrijd al gespeeld.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toen was de tweede helft ook niet heel geweldig.
Ze hebben een paar xtc pillen nodig om weer tot rust te komenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is ook overdreven. Roma, Lazio, PSV en Ajax (2 seizoenen terug) zijn echt wel beter of gelijkwaardig aan Celtic. Maar het is geen schande om een lastige wedstrijd te hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
quote:
Welneequote:Op dinsdag 19 september 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:Je speelt alleen tegen een tegenstander die beter is dan z'n beetje elke ploeg waar je de afgelopen 2 jaar tegen hebt gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |