Waren vooral Schotten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord tokkies being Feyenoord tokkies
Hierdoor vragen Ajax vrienden van mij altijd waarom ik een havenclub support. Tja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:04 schreef Erasmus het volgende:
Vond wel humor dat er iemand in het plat Rotterdams “HOU JE KANJERMUIL JÔH!!!!” begon te schreeuwen tegen iemand en vervolgens een kettingreactie veroorzaakte
Ach simpele zielen heb je overal. Schrale troost wellichtquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hierdoor vragen Ajax vrienden van mij altijd waarom ik een havenclub support. Tja.
Beginnen extreem opportunistisch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben Celtic toch onderschat vrees ik (wij als supporters bedoel ik).
Niet als die scheids zo z'n kaarten op zak blijft houdenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die verdediger van Celtic
Die gaat rood pakken
Ja daar maak ik mij ook zorgen om. Maakt nu al wat flinke fouten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet als die scheids zo blijft fluiten
Niet qua fluiten, vandaar mijn editquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja daar maak ik mij ook zorgen om. Maakt nu al wat flinke fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |