Ik vind Celtic echt goed spelen hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef fetX het volgende:
Gelukkig kan Celtic er geen hout van, man man man
Mwah, wij zijn vooral heel erg slordig en gelukkig doet Celtic daar weinig mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Celtic echt goed spelen hoor.
Dat dwingt Celtic af door verrassend goed druk te zetten. Ze spelen het gelukkig niet goed uit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah, wij zijn vooral heel erg slordig en gelukkig doet Celtic daar weinig mee.
Dat kan je bij 8 man zeggen nu.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Minteh voor dit soort potjes komt wat tekort volgens mij
FC Hartmedicatie heeft weer dienst, merk ikquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:23 schreef snabbi het volgende:
ik word hier nu zelf wel zenuwachtig van.. KOM OP Feyenoord!
Met al die jaren met Feyenoord leer je zelf-reanimatiequote:Op dinsdag 19 september 2023 21:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
FC Hartmedicatie heeft weer dienst, merk ik
24/7 aan een AED aangesloten hierzoquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Met al die jaren met Feyenoord leer je zelf-reanimatie
Wel de slechtste aan onze kant. Doet aan de bal echt alles fout.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kan je bij 8 man zeggen nu.
NOG 70 MINUTEN.
Moeiteloos komt hij mee inderdaad. Goede speler.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hartman loopt wel weer als een baas te ballen zeg. Alsof die al jaren CL speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |