Ik vind Celtic echt goed spelen hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef fetX het volgende:
Gelukkig kan Celtic er geen hout van, man man man
Mwah, wij zijn vooral heel erg slordig en gelukkig doet Celtic daar weinig mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Celtic echt goed spelen hoor.
Dat dwingt Celtic af door verrassend goed druk te zetten. Ze spelen het gelukkig niet goed uit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah, wij zijn vooral heel erg slordig en gelukkig doet Celtic daar weinig mee.
Dat kan je bij 8 man zeggen nu.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Minteh voor dit soort potjes komt wat tekort volgens mij
FC Hartmedicatie heeft weer dienst, merk ikquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:23 schreef snabbi het volgende:
ik word hier nu zelf wel zenuwachtig van.. KOM OP Feyenoord!
Met al die jaren met Feyenoord leer je zelf-reanimatiequote:Op dinsdag 19 september 2023 21:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
FC Hartmedicatie heeft weer dienst, merk ik
24/7 aan een AED aangesloten hierzoquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Met al die jaren met Feyenoord leer je zelf-reanimatie
Wel de slechtste aan onze kant. Doet aan de bal echt alles fout.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kan je bij 8 man zeggen nu.
NOG 70 MINUTEN.
Moeiteloos komt hij mee inderdaad. Goede speler.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hartman loopt wel weer als een baas te ballen zeg. Alsof die al jaren CL speelt.
Vergeet niet de vele balverliesquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Celtic vind ik beter dan verwacht en Feyenoord speelt echt minder dan ik had verwacht. Er gaat echt veel mis, of matige voorzetten en schoten.
Het is wel kaf van de koren vandaag met dit baltempo.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Moeiteloos komt hij mee inderdaad. Goede speler.
Eens. Deze wedstrijd heeft een Sauer nodigquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor wat jeugdig elan.ANNOUNCE SAUER
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hartman loopt wel weer als een baas te ballen zeg. Alsof die al jaren CL speelt.
Op Rijnmond zijn ze anders overduidelijk aanwezig. Denk dat de TV redactie geen publiek wil laten horenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Erasmus het volgende:
Dat stille publiek irriteert mij echt
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Erasmus het volgende:
Dat stille publiek irriteert mij echt
Jij bent een lieve userquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik stel me graag dienstbaar op, geef graag overduidelijke informatie aan de minder bedeelden.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent een lieve user
Idd net engelse sfeer. zo overratedquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.
Zitten, bek houden en los gaan als er een goal valt. Dát is de Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |