quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.
Zitten, bek houden en los gaan als er een goal valt. Dát is de Kuip.
Laat mij gewoon even zeiken, we spelen echt kut tot nu toequote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.
Zitten, bek houden en los gaan als er een goal valt. Dát is de Kuip.
2e helft gaan ze los...quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef fetX het volgende:
Het is enorm nerveus allemaal. Staan strak van de spanning joh
OOK GOEDquote:
JA dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef ashardalan het volgende:
Blijf het bloedirritant vinden dat er zo ontzettend laat gevlagd wordt bij overduidelijk buitenspel
Bij twijfel, snap ik het heel goed, maar daarstraks was het overduidelijk buitenspel. Vlag dan, lulquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
JA dat vind ik ook.
Het haalt ook het hele spanning uit het spel .. want als er word gescoort gaan ze 5 min terug kijken of er geen 1 buiten spel staat.
Ja eens, al is het voetballend niet veel bij Celtic. Zeker niet als ze aanvallend een kans kunnen creëren. Dan gaat het direct weer mis.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Celtic vind ik beter dan verwacht en Feyenoord speelt echt minder dan ik had verwacht. Er gaat echt veel mis, of matige voorzetten en schoten.
Dit ja. De meest simpele dingen gaan ook fout. 20% beter en je wint hier 2-0.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Er liggen steeds zoveel mogelijkheden maar het wordt tergend slecht uitgespeeld
Je mist écht een aanspeelpunt voorin.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Er liggen steeds zoveel mogelijkheden maar het wordt tergend slecht uitgespeeld
Dat en een hoop passes die niet aankomen. Veel te veelquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mist écht een aanspeelpunt voorin.
Mwah, we spelen vooral heel erg slordig. Vaak de verkeerde keuzes, nutteloos balverlies, etc.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mist écht een aanspeelpunt voorin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |