quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hartman loopt wel weer als een baas te ballen zeg. Alsof die al jaren CL speelt.
Op Rijnmond zijn ze anders overduidelijk aanwezig. Denk dat de TV redactie geen publiek wil laten horenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Erasmus het volgende:
Dat stille publiek irriteert mij echt
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Erasmus het volgende:
Dat stille publiek irriteert mij echt
Jij bent een lieve userquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik stel me graag dienstbaar op, geef graag overduidelijke informatie aan de minder bedeelden.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent een lieve user
Idd net engelse sfeer. zo overratedquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.
Zitten, bek houden en los gaan als er een goal valt. Dát is de Kuip.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch altijd, 90 minutenlang gekkenhuis doen we wel als de Kuip Oranje gekleurd is.
Laat mij gewoon even zeiken, we spelen echt kut tot nu toequote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
2e helft gaan ze los...quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef fetX het volgende:
Het is enorm nerveus allemaal. Staan strak van de spanning joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |