Best-case scenario is dat hij samen met Ueda weer terug is na de volgende interlandbreak denk ik. Dan mist hij slechts 4 wedstrijden en heeft hij een maandje om weer fit te worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:45 schreef fetX het volgende:
Jeetje geen botbreuk. Wat een verrassing.
Hopelijk maximaal een week of 3 kwijt. Ivanusec, ondanks zijn mindere pot gisteren, is wel écht een goede speler. Paixao en Minteh op de flanken is wel een stukje minder.
Gaat ook gewoon een pittig potje worden. In zo’n wedstrijd kan je altijd iets extra’s. Uitslagen als 0-3 of 0-4 geloof ik helemaal niets van. Als we al winnen gaat het denk ik een moeizame overwinning worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Onze club kennende, kan je zoiets beter niet meer posten tot die pot daadwerkelijk gespeeld is.
Valt echt helemaal niks van te zeggen op voorhand bij een enkelblessure, dat is al snel heel erg pijnlijk en dik maar kan ook heel snel herstellen. Al had hij volgens mij zelf wel het idee dat het ernstig is, meestal een iets betere graadmeter als je wil speculeren.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Best-case scenario is dat hij samen met Ueda weer terug is na de volgende interlandbreak denk ik. Dan mist hij slechts 4 wedstrijden en heeft hij een maandje om weer fit te worden.
Maar het meest realistische scenario lijkt me toch wel dat je hem tot de winterstop kwijt bent.
Als het een verrekking is duurt het toch niet zo lang?quote:Op woensdag 20 september 2023 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Best-case scenario is dat hij samen met Ueda weer terug is na de volgende interlandbreak denk ik. Dan mist hij slechts 4 wedstrijden en heeft hij een maandje om weer fit te worden.
Maar het meest realistische scenario lijkt me toch wel dat je hem tot de winterstop kwijt bent.
huh waaromquote:Op woensdag 20 september 2023 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gaat er net als gisteren weer eens gigantisch naast zitten.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ivanusec speelt zondag gewoon weer
hij had gewoon wat pijn
Een verrekking duurt meestal een weekje 2 a 3 inderdaad. Als die enkelband echt is afgescheurd wordt het al gauw 2 a 3 maanden, en dan zit je dus al praktisch in de winterstop.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het een verrekking is duurt het toch niet zo lang?
Ik was er 8 weken uit met gescheurde enkelbanden.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
huh waarom
ik heb ook een paar enkelblessures met krukken gehad en dat was vaak 4 tot 6 weken ofzo
ja geen idee wat het gemiddelde is, maar er vanuit gaan dat hij niet meer kan spelen tot na de winterstop door krukken gaat wat verquote:Op woensdag 20 september 2023 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik was er 8 weken uit met gescheurde enkelbanden.
Ik had weeres op alle fronten gelijkquote:Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Je gaat er net als gisteren weer eens gigantisch naast zitten.
Hoe vond je Minteh in de spits?
hey klaas wie moet de penalty's nemenquote:Op woensdag 20 september 2023 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had weeres op alle fronten gelijk
minteh heeft daar 5 minuten gespeeld
en als Ivanusex in de spits had gestaan had hij deze blessure niet opgelopen
Het was weer mijn visionaire blik dat een voorgevoel was om ivanusec in de spits te zetten
Gimenezquote:Op woensdag 20 september 2023 17:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey klaas wie moet de penalty's nemen
gr
quote:Op woensdag 20 september 2023 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had weeres op alle fronten gelijk
minteh heeft daar 5 minuten gespeeld
als de pingel gemist wordt door hansco en er een counter volgt van de tegenstander is het niet zo handig als hansco nog in het strafschopgebied loopt van de tegenstander terwijl hij in het strafschopgebied van feyenoord hoort te staanquote:Op woensdag 20 september 2023 17:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom niet hancko
speelt altijd en kan een penalty nemen
hanscoquote:Op woensdag 20 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als de pingel gemist wordt door hansco en er een counter volgt van de tegenstander is het niet zo handig als hansco nog in het strafschopgebied loopt van de tegenstander terwijl hij in het strafschopgebied van feyenoord hoort te staan
na alle waarheden die je verkondigt hier vind ik dit toch wel echt enorme tyfusonzin klaasquote:Op woensdag 20 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als de pingel gemist wordt door hansco en er een counter volgt van de tegenstander is het niet zo handig als hansco nog in het strafschopgebied loopt van de tegenstander terwijl hij in het strafschopgebied van feyenoord hoort te staan
Uit betrouwbare bronnen ook meegekregen dat zijn sleutelbeen ook nog intact is. Weer een zorg minder!quote:Op woensdag 20 september 2023 17:45 schreef fetX het volgende:
Hopelijk maximaal een week of 3 kwijt. Ivanusec, ondanks zijn mindere pot gisteren, is wel écht een goede speler. Paixao en Minteh op de flanken is wel een stukje minder.
Daarom gaat Hancko ook nooit mee met corners en zo.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou alsnog met Minteh beginnen zondag. Die houdt wel constant een mannetje of twee bezig op de flank.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:45 schreef fetX het volgende:
Paixao in vorm is een uitstekende speler maar hij is wat wisselvallig begin dit seizoen.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen ook meegekregen dat zijn sleutelbeen ook nog intact is. Weer een zorg minder!
Het is zo enorm het type speler wat je nodig hebt. Minteh en Paixao zijn twee lichtgewichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |