Klapte een beetje dubbel en hoe hij er zelf op reageerde voorspelt weinig goeds, al valt het misschien mee.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat zondag in ieder geval niet halen lijkt me.
Kwa inzicht steekballetjes is Stengs wel bovengemiddeldquote:
Hij was anders gisteren heel matig in het drukzetten de eerste 20min.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was ook degene die wegdook uit de muur bij die vrije trap van Stengs. HanckoGod
Stengs is ook keihard bezig met mondjes snoeren. Niemand heeft het meer over de Pool.
[ twitter ]
Dat is echt precies omgekeerd voor hem inderdaad.quote:
Het hele elftal werd gisteren de eerste 20 minuten tactisch en fysiek overklast, niet alleen Stengs.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij was anders gisteren heel matig in het drukzetten de eerste 20min.
Gaat om rendement. Niet hoe het oogt. En juist nu hij zijn rendement echt goed op orde heeft ga jij zeiken?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kwa inzicht steekballetjes is Stengs wel bovengemiddeld
Technische vind ik het vreemde speler. Het zit er net tussenin dat hij soms dingen gaat doen die onmogelijk zijn....
Ik weet het gewoon nog niet met deze gast.....
OP dit moment levert het wel rendement op maar kwa voetballer vind ik het een rare gast
bij die lingr heb ik gelijk het idee dat het een echte voetballer is
UIteindelijke gaat het altijd om rendementquote:Op woensdag 20 september 2023 09:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Gaat om rendement. Niet hoe het oogt. En juist nu hij zijn rendement echt goed op orde heeft ga jij zeiken?![]()
Stengs en Timber moeten vooral op deze voet doorgaan. Dan draaien ze een goed seizoen en zijn het onmisbare krachten voor ons.
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klapte een beetje dubbel en hoe hij er zelf op reageerde voorspelt weinig goeds, al valt het misschien mee.
Begint wel steeds meer zijn draai te vinden op het middenveld, had ik niet verwacht. Fijne speler, al vind ik hem maar een gekke motoriek hebben soms.quote:
Timber was helemaal niet goed. Ik denk vooral onwennigheid omdat je niet vaak speelt tegen een ploeg die op deze manier druk zet, maar ik vond hem een van de minsten.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:11 schreef Aloulu het volgende:
Stengs en Timber moeten vooral op deze voet doorgaan. Dan draaien ze een goed seizoen en zijn het onmisbare krachten voor ons.
maakt niet uit, dan moeten jullie toch tegen die degradatiekandidaat?quote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat zondag in ieder geval niet halen lijkt me.
Lacherig doen over dit Ajax is leuk maar het is wel heel belangrijk dat we die gewoon gaan winnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan moeten jullie toch tegen die degradatiekandidaat?
Inderdaad, in het seizoen 98/99 had Ajax ook een moeilijk seizoen, ze werden zelfs 6de (en wij werden kampioen), maar we verloren daar wel met dikke cijfers.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik moet het nog maar zien, onder Van Basten hadden ze 15 jaar terug ook veel problemen maar wonnen we daar ook niet.
Toen hadden wij ook een hoop problemenquote:Op woensdag 20 september 2023 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik moet het nog maar zien, onder Van Basten hadden ze 15 jaar terug ook veel problemen maar wonnen we daar ook niet.
Zeker, zoals jaren te doen gebruikelijk, maar dat gebral van te voren zo van wij gaan even 3 punten ophalen werp ik verre van mij.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen hadden wij ook een hoop problemen
Maar eigenlijk is dat precies wat we moeten doen zondag: zonder al te veel moeite de drie punten ophalen. Als we goed spelen moet dat ook lukken want we hebben een veel betere ploeg.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker, zoals jaren te doen gebruikelijk, maar dat gebral van te voren zo van wij gaan even 3 punten ophalen werp ik verre van mij.
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan moeten jullie toch tegen die degradatiekandidaat?
En nu vind ik de seizoensstart helemaal niet zo mooi eigenlijk. Die vier verloren puntjes steken, en we hebben toch wel veel blessurepech tot nu toe.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:26 schreef Erasmus het volgende:
Heb nog trauma’s van mooie seizoensstarten die later compleet gingen instorten.
Seizoen 07/08 is mooi voorbeeldquote:Op woensdag 20 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nu vind ik de seizoensstart helemaal niet zo mooi eigenlijk. Die vier verloren puntjes steken, en we hebben toch wel veel blessurepech tot nu toe.
Maar goed, je beoordeelt nu Feyenoord als titelkandidaat en hopelijk als serieuze deelnemer aan de CL, das toch anders dan ‘tussenjaartje makkelijk derde, misschien een bekertje’
Die vier puntjes verlies je anders wel ergens in het seizoen, niemand wint 34 potjes.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nu vind ik de seizoensstart helemaal niet zo mooi eigenlijk. Die vier verloren puntjes steken, en we hebben toch wel veel blessurepech tot nu toe.
Maar goed, je beoordeelt nu Feyenoord als titelkandidaat en hopelijk als serieuze deelnemer aan de CL, das toch anders dan ‘tussenjaartje makkelijk derde, misschien een bekertje’
Ze vielen mij eigenlijk best wel mee, zit behoorlijk wat voetbal in voor een Schotse ploeg. Die gaan thuis ook echt nog wel punten sprokkelen in deze poule vermoed ik.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Celtic is echt 3x niks maar mooi voor het Nederlandse voetbal dat de eerste CL-overwinning alweer binnen is.
Twee jaar geleden hadden we nog een spits met een bierpens. Het is zo snel gegaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef Caland het volgende:
Toch gek hoe Wolfsberger alweer een eeuwigheid geleden lijkt (en dat best meevalt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |