abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2023 @ 09:03:59 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210692079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef fetX het volgende:

[..]
Gaat zondag in ieder geval niet halen lijkt me.
Klapte een beetje dubbel en hoe hij er zelf op reageerde voorspelt weinig goeds, al valt het misschien mee.
pi_210692112
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:03 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Wat is dit nou voor gekkigheid? :{ :{ :{ :{
Kwa inzicht steekballetjes is Stengs wel bovengemiddeld

Technische vind ik het vreemde speler. Het zit er net tussenin dat hij soms dingen gaat doen die onmogelijk zijn....

Ik weet het gewoon nog niet met deze gast.....

OP dit moment levert het wel rendement op maar kwa voetballer vind ik het een rare gast

bij die lingr heb ik gelijk het idee dat het een echte voetballer is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210692118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:51 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Was ook degene die wegdook uit de muur bij die vrije trap van Stengs. HanckoGod _O_

Stengs is ook keihard bezig met mondjes snoeren. Niemand heeft het meer over de Pool.
[ twitter ]
Hij was anders gisteren heel matig in het drukzetten de eerste 20min.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210692122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:03 schreef CR7 het volgende:

[..]
Klinkt precies als Stengs ja :')
Dat is echt precies omgekeerd voor hem inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210692125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:09 schreef H.FR het volgende:

[..]
Hij was anders gisteren heel matig in het drukzetten de eerste 20min.
Het hele elftal werd gisteren de eerste 20 minuten tactisch en fysiek overklast, niet alleen Stengs.
pi_210692129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Kwa inzicht steekballetjes is Stengs wel bovengemiddeld

Technische vind ik het vreemde speler. Het zit er net tussenin dat hij soms dingen gaat doen die onmogelijk zijn....

Ik weet het gewoon nog niet met deze gast.....

OP dit moment levert het wel rendement op maar kwa voetballer vind ik het een rare gast

bij die lingr heb ik gelijk het idee dat het een echte voetballer is
Gaat om rendement. Niet hoe het oogt. En juist nu hij zijn rendement echt goed op orde heeft ga jij zeiken? :{w

Stengs en Timber moeten vooral op deze voet doorgaan. Dan draaien ze een goed seizoen en zijn het onmisbare krachten voor ons.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_210692200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:11 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Gaat om rendement. Niet hoe het oogt. En juist nu hij zijn rendement echt goed op orde heeft ga jij zeiken? :{w

Stengs en Timber moeten vooral op deze voet doorgaan. Dan draaien ze een goed seizoen en zijn het onmisbare krachten voor ons.
UIteindelijke gaat het altijd om rendement

Ik geef alleen weer wat ik zie

In het totaalplaatje van Feyenoord zie het allemaal goed uit, zeker in de 2e helft gisteren nog voordat die rode kaarten vielen

Maar ik kijk ook individueel naar spelers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  Moderator woensdag 20 september 2023 @ 09:22:31 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210692205
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Klapte een beetje dubbel en hoe hij er zelf op reageerde voorspelt weinig goeds, al valt het misschien mee.
Dit zijn teksten.
  Moderator woensdag 20 september 2023 @ 09:39:05 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210692356
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210692394
quote:
Begint wel steeds meer zijn draai te vinden op het middenveld, had ik niet verwacht. Fijne speler, al vind ik hem maar een gekke motoriek hebben soms.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210692420
quote:
Koopje gebleken voor maar 6 miljoen ^O^ wat een beest
  woensdag 20 september 2023 @ 10:03:30 #162
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210692580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:11 schreef Aloulu het volgende:
Timber was helemaal niet goed. Ik denk vooral onwennigheid omdat je niet vaak speelt tegen een ploeg die op deze manier druk zet, maar ik vond hem een van de minsten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210692591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef fetX het volgende:

[..]
Gaat zondag in ieder geval niet halen lijkt me.
maakt niet uit, dan moeten jullie toch tegen die degradatiekandidaat?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 20 september 2023 @ 10:05:36 #164
474254 GurneyIsBestOke
pi_210692602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:04 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Lacherig doen over dit Ajax is leuk maar het is wel heel belangrijk dat we die gewoon gaan winnen.
pi_210692649
Ik moet het nog maar zien, onder Van Basten hadden ze 15 jaar terug ook veel problemen maar wonnen we daar ook niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210692686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik moet het nog maar zien, onder Van Basten hadden ze 15 jaar terug ook veel problemen maar wonnen we daar ook niet.
Inderdaad, in het seizoen 98/99 had Ajax ook een moeilijk seizoen, ze werden zelfs 6de (en wij werden kampioen), maar we verloren daar wel met dikke cijfers.

Al hielp het niet dat Feyenoord nog half dronken op het veld stond omdat ze de week ervoor kampioen waren geworden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 20 september 2023 @ 10:17:00 #167
474254 GurneyIsBestOke
pi_210692716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Toen hadden wij ook een hoop problemen :P
pi_210692739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Toen hadden wij ook een hoop problemen :P
Zeker, zoals jaren te doen gebruikelijk, maar dat gebral van te voren zo van wij gaan even 3 punten ophalen werp ik verre van mij.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  woensdag 20 september 2023 @ 10:24:51 #169
474254 GurneyIsBestOke
pi_210692781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zeker, zoals jaren te doen gebruikelijk, maar dat gebral van te voren zo van wij gaan even 3 punten ophalen werp ik verre van mij.
Maar eigenlijk is dat precies wat we moeten doen zondag: zonder al te veel moeite de drie punten ophalen. Als we goed spelen moet dat ook lukken want we hebben een veel betere ploeg.

Dat het sowieso gaat gebeuren, we ze gaan vernederen en minimaal 0-4 enzo, dat mag achterwege.
pi_210692790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:04 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Hoogmoed komt voor de val.

Onze club kennende, kan je zoiets beter niet meer posten tot die pot daadwerkelijk gespeeld is.
pi_210692797
Heb nog trauma’s van mooie seizoensstarten die later compleet gingen instorten.
  woensdag 20 september 2023 @ 10:34:58 #172
474254 GurneyIsBestOke
pi_210692851
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:26 schreef Erasmus het volgende:
Heb nog trauma’s van mooie seizoensstarten die later compleet gingen instorten.
En nu vind ik de seizoensstart helemaal niet zo mooi eigenlijk. Die vier verloren puntjes steken, en we hebben toch wel veel blessurepech tot nu toe.

Maar goed, je beoordeelt nu Feyenoord als titelkandidaat en hopelijk als serieuze deelnemer aan de CL, das toch anders dan ‘tussenjaartje makkelijk derde, misschien een bekertje’
pi_210692868
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En nu vind ik de seizoensstart helemaal niet zo mooi eigenlijk. Die vier verloren puntjes steken, en we hebben toch wel veel blessurepech tot nu toe.

Maar goed, je beoordeelt nu Feyenoord als titelkandidaat en hopelijk als serieuze deelnemer aan de CL, das toch anders dan ‘tussenjaartje makkelijk derde, misschien een bekertje’
Seizoen 07/08 is mooi voorbeeld :s)
pi_210692885
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die vier puntjes verlies je anders wel ergens in het seizoen, niemand wint 34 potjes.
pi_210693088
Het zwakste punt van 020 is het middenveld

Hopelijk speelt berghuis weer op het middenveld van 020

Die wordt door ons middenveld voornamelijk op fysiek gesloopt
pi_210693187
Slot maakt van De Kuip weer onneembare vesting in Europees verband

Feyenoord heeft met zijn overwinning op Celtic (2-0) nog maar eens onderstreept dat het moeilijk te verslaan is in de eigen Kuip. Sinds de komst van Arne Slot bleven de Rotterdammers al vijftien Europese thuisduels ongeslagen.

In de lange clubhistorie kwam het maar een keer vaker voor dat Feyenoord een langere reeks thuiswedstrijden zonder nederlaag neerzette in Europa. Tussen 1962 en 1974 bleek de Stadionclub liefst 25 thuisduels onklopbaar. Het waren de gloriejaren waarin Feyenoord onder meer de Europa Cup I en de UEFA Cup won. De Kuip bleek destijds ook voor grootmachten als Benfica, Real Madrid en AC Milan een onneembare vesting.

Het zou na de 3-1 nederlaag tegen Servette FC in september 1962 (de Rotterdammers gingen na een beslissingswedstrijd toen overigens alsnog door) meer dan een decennium duren voordat Feyenoord weer onderuit ging op eigen veld. Ipswich Town was in de eerste ronde van het UEFA Cup-toernooi in 1975 te sterk (1-2), waardoor een einde kwam aan een reeks van 25 Europese thuiswedstrijden (en een periode van dertien jaar) zonder nederlaag.

Zo'n vijftig jaar later heeft Feyenoord zich onder Slot opnieuw ontpopt tot moeilijk te kloppen ploeg in Europa. Sinds de trainer het stokje in 2021 overnam van Dick Advocaat, verloren de Rotterdammers niet meer op eigen veld in Europees verband. Sterker nog, in die vijftien wedstrijden bleven alleen Slavia Praag (3-3) en FC Midtjylland (2-2) overeind in De Kuip. De andere dertien duels wonnen de mannen van Slot stuk voor stuk.

De laatste thuisnederlaag in Europa dateert daardoor inmiddels al van december 2020. Toen zegevierde Dinamo Zagreb, met Feyenoord-aanwinst Luka Ivanusec al in de basis, in De Kuip (0-2) en eindigde het Europese avontuur van de Rotterdammers uiteindelijk in de groepsfase van de Europa League. Een week later was Wolfsberger AC in Oostenrijk namelijk ook te sterk voor de ploeg van, toen nog, Dick Advocaat (1-0).

Met een miraculeuze comeback tegen FC Drita zette Feyenoord een half jaar later daarna de toon voor de rest van de Europese thuisduels onder Slot. Die indrukwekkende reeks leverde al een finaleplaats in de Conference League en een kwartfinale in de Europa League op en leidde nu tot de eerste Champions League-overwinning in zes jaar tijd. Op 25 oktober kan Feyenoord tegen Lazio de onklopbare status in De Kuip opnieuw onderstrepen.

Oh Arne
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210693204
Toch gek hoe Wolfsberger alweer een eeuwigheid geleden lijkt (en dat best meevalt).
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 september 2023 @ 11:05:49 #178
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210693212
Dat Celtic is echt 3x niks maar mooi voor het Nederlandse voetbal dat de eerste CL-overwinning alweer binnen is.
pi_210693228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Celtic is echt 3x niks maar mooi voor het Nederlandse voetbal dat de eerste CL-overwinning alweer binnen is.
Ze vielen mij eigenlijk best wel mee, zit behoorlijk wat voetbal in voor een Schotse ploeg. Die gaan thuis ook echt nog wel punten sprokkelen in deze poule vermoed ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 september 2023 @ 11:08:31 #180
474254 GurneyIsBestOke
pi_210693252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef Caland het volgende:
Toch gek hoe Wolfsberger alweer een eeuwigheid geleden lijkt (en dat best meevalt).
Twee jaar geleden hadden we nog een spits met een bierpens. Het is zo snel gegaan.

Overigens voelt voor mij de wedstrijd tegen Shakhtar in 2017 aan als de laatste Europese thuisnederlaag. De Kuip zonder publiek is geen thuiswedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')