SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel een week of 8.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk verrekking maar ik vrees het ergste. Hoe lang staat er voor een gescheurde enkelband?
Ik ga met enige regelmaat door m'n enkel en het voelt dan alsof mijn voet ook zo'n vouw maakt. Het kán wel.quote:
Waarom doe je overal zo lacherig over?quote:
Regels gelden alleen voor andere clubs inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]omdat die de regels toepast?
Ook bij een verrekking ben je toch zeker een maand zoet als profvoetballer. Zit toch flink wat verschil tussen normaal kunnen lopen en voetballen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk verrekking maar ik vrees het ergste. Hoe lang staat er voor een gescheurde enkelband?
Tegen 9 man zou je dat wel verwachten jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je had hem evengoed met 5-0 kunnen winnen he gemiste pingel en twee afgekeurde goals.
Ik snapte eigenlijk niet waarom Sauer niet eerder kwam, maar ach.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pyrrusoverwinning als je Ivanusec voor lange tijd kwijt bent. Maar goed.
Dat iddquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Voel eigenlijk totaal geen euforie door die blessure
Ja, deze overwinning is niks meer waard als je Ivanusec tot aan de winterstop kwijt bent. Dan had ik liever een nederlaag en een Ivanusec die niet kapot is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pyrrusoverwinning als je Ivanusec voor lange tijd kwijt bent. Maar goed.
Omdat mijn dag niet meer stuk kan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom doe je overal zo lacherig over?
Nee joh. Verrekking sta je er zondag weer, zo nodig met wat pillen op. Das niks ernstigs.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook bij een verrekking ben je toch zeker een maand zoet als profvoetballer. Zit toch flink wat verschil tussen normaal kunnen lopen en voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |