SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Veel verder dan AS Roma de afgelopen 2 jaar kom je niet hoor, en zelfs dat is al twijfelachtig door de oogaids-tactiek van Mourinho. Lazio zou eventueel ook nog kunnen, maar die ploeg is zo labiel als wat.quote:
Wat @hhh38 zei en Marseille kun je ook nog aan dat rijtje toevoegen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Veel verder dan AS Roma de afgelopen 2 jaar kom je niet hoor, en zelfs dat is al twijfelachtig door de oogaids-tactiek van Mourinho.
Celtic is gewoon een hartstikke goede ploeg die tactisch ook goed in elkaar zit. Dat je daar niet voor onder doet is gewoon prima
Ja, al die ploegen zelfs een stuk sterker dan Celtic.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook overdreven. Roma, Lazio, PSV en Ajax (2 seizoenen terug) zijn echt wel beter of gelijkwaardig aan Celtic. Maar het is geen schande om een lastige wedstrijd te hebben.
Ja, bovenstaande ploegen zelfs een stuk beter dan Celtic.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook overdreven. Roma, Lazio, PSV en Ajax (2 seizoenen terug) zijn echt wel beter of gelijkwaardig aan Celtic. Maar het is geen schande om een lastige wedstrijd te hebben.
JAAAAquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:02 schreef fetX het volgende:
Lingr gaat invallen @:dombohetolifantje1
Dan onderschat je Celtic, maar agree to disagree dan maar. Ik roep sowieso al vanaf het begin dat de gemiddelde Feyenoorder het niveau van de tegenstand in de CL een tikkeltje onderschat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat @:hhh38 zei en Marseille kun je ook nog aan dat rijtje toevoegen.
"Celtic is niveautje AZ"quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan onderschat je Celtic, maar agree to disagree dan maar. Ik roep sowieso al vanaf het begin dat de gemiddelde Feyenoorder het niveau van de tegenstand in de CL een tikkeltje onderschat.
Dan kan je straks gewoon nóg een keer blij worden als hij echt daadwerkelijk invalt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User fetx heeft mij blij gemaakt met een dooie mus.
En scoort.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan kan je straks gewoon nóg een keer blij worden als hij echt daadwerkelijk invalt.
trauner vind ik beter persoonlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
Hartman is echt met afstand de beste man vandaag.
Dit is al een tijdje zo, alleen de laatste tegenstanders gaven ons ruimte waardoor we continu de vrije man konden vinden en opnieuw konden beginnen. Celtic zit er wat korter op, zetten fel druk en dat maakt het lastig. Alhoewel ze Stengs de ruimte geven wat zeer in ons voordeel is, vandaar dat je een aanspeelpunt voorin mist zeg maar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:46 schreef fetX het volgende: [..] Mwah, we spelen vooral heel erg slordig. Vaak de verkeerde keuzes, nutteloos balverlies, etc.
Zag je hoe hij die bal net plukte uit de lucht?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
trauner vind ik beter persoonlijk
Daar sta ik nog steeds achter. Tegen dit AZ zouden we het ook hartstikke lastig hebben.quote:
Dat kunnen ze in Gelsenkirchen navertellen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:13 schreef bbuddybb het volgende:
Een voetballende Timon bezorgt mij natte oksels.
We missen wel een echte spits ja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met Santi erbij stond het al 2-0.
Dat zeg je bij 3-0, niet nuquote:
Gevaarlijke post dit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met Santi erbij stond het al 2-0.
Bij vlagen goede acties gezien vanavond.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:15 schreef Haringkop het volgende:
Onze Kroaat heeft het ook nog lastig vandaag.
Vind het allemaal nog erg ongelukkig bij hemquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij vlagen goede acties gezien vanavond.
In de Eredivisie kan hij op basis van zijn techniek die draaibeweging blijven maken, maar die reuzen van Celtic beuken hem er gewoon uit. Dat is wel echt het niveauverschil.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:16 schreef fetX het volgende:
Echt die Timber speelt weer zo vermoeiend vandaag
Op kracht compenseert hij wel maar maakt daarna te vaak nog de overtreding.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan hij op basis van zijn techniek die draaibeweging blijven maken, maar die reuzen van Celtic beuken hem er gewoon uit. Dat is wel echt het niveauverschil.
Moet z’n momenten meer kiezen. Tegen 2 man moet je dat sowieso niet doen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan hij op basis van zijn techniek die draaibeweging blijven maken, maar die reuzen van Celtic beuken hem er gewoon uit. Dat is wel echt het niveauverschil.
of een eindsignaal dat je wint met 1-0quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:18 schreef Ali_boo het volgende:
De wedstrijd heeft wat wissels nodig
Het is niet onze Johnston die bij Celtic speelt neequote:Op dinsdag 19 september 2023 22:18 schreef ashardalan het volgende:
Holy shit... Spelen er nog Schotten in Schotland?
Lingr en Sauer aub.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel lekker dat je ipv van Dilrosun en Ali nu Saur en Lingr kan brengen.
Maar Ali komt eraanquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel lekker dat je ipv van Dilrosun en Ali nu Saur en Lingr kan brengen.
Welke reuzen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Jezus wat een kans voor Hancko.. domme idioot
Een ieder, behalve hij zelfquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom neemt Ivanusec dit niet. Of stengs.
Q had hem gemaaktquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom neemt Ivanusec dit niet. Of stengs.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:29 schreef Erasmus het volgende:
Als we dit niet kunnen verzilveren dan weet ik het ook niet meer
quote:
Nee, niet echt. Fluit an sich niet heel verkeerd, had alleen in de eerste helft een kaartje meer mogen geven van mij. 2 als we het buitenspel negeren.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oh oké.
Scheidsrechter zitten eens mee Europees?
Tja was gewoon buitenspelquote:
Dan laat de 1-1 ook niet lang op zich wachten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Haringkop het volgende:
Haha waar gaat dit allemaal over deze tweede helft
Ik heb zo’n kutdag gehad, hou op met me.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan laat de 1-1 ook niet lang op zich wachten.
Ik vond dit een snelle check.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef RAVW het volgende:
5 min verder en dan afkeuren ....... wat een flop
Ik heb echt een FANTASTISCHE dag gehadquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb zo’n kutdag gehad, hou op met me.
Idd had Sauer moeten brengen.quote:
Vertel ons meerquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb echt een FANTASTISCHE dag gehad
FC Hartmedicatie heeft de dienst overgedragen aan FC Hartbewakingquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel ff die 2-0 hoor tandjes. Word niet goed
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 3-0.
Niet in het veld eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:36 schreef Pistolero het volgende:
Erg mooi dat misschien wel de liefste jongen van allemaal scoort.
met 9 man , wat wil jequote:
Waar is de smileyquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Straks even koekeloeren op het Celtic forum
Ik vind winnen al heel watquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:39 schreef Erasmus het volgende:
Gvd jongens werk aan je doelsaldo nu je de kans hebt
Je denkt dat ze nog zo veel spelers over gaan houden zondag?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tegen negen spelers voetballen is alvast een prima voorbereiding voor de wedstrijd tegen Ajax
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tegen negen spelers voetballen is alvast een prima voorbereiding voor de wedstrijd tegen Ajax
2 mag ook wel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Er mag er nog wel eentje bij.
Als hij enkel door z'n enkel is gegaan, is het morgen over. Hopelijk heeft 'ie idd niets gescheurdquote:
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:47 schreef Pistolero het volgende:
Nou, die zien we pas na de winterstop weer terug.
Datquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:48 schreef fetX het volgende:
Dit ziet er toch eerder uit als een verrekking. Laten we hopen dat het meevalt
Voor de tv idd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die is er zondag gewoon bij
Bij een verrekking, zou het eventueel kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:49 schreef snabbi het volgende:
zondag speelt ie sowieso niet denk ik
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:49 schreef H.FR het volgende:
Het goede nieuws is dslat Dilrosun misschien wel invalt zondag
U juicht voor ajax?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:49 schreef H.FR het volgende:
Sauer wel basis. Die gaat shinenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:49 schreef H.FR het volgende:
Ja? Ik hoop het zo erg.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:48 schreef fetX het volgende:
Dit ziet er toch eerder uit als een verrekking. Laten we hopen dat het meevalt
Voor Ajax is dat goed nieuwsquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:49 schreef H.FR het volgende:
https://www.veed.io/view/(...)ngWidget=true&panel=quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bij een verrekking, zou het eventueel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |