SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel een week of 8.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk verrekking maar ik vrees het ergste. Hoe lang staat er voor een gescheurde enkelband?
Ik ga met enige regelmaat door m'n enkel en het voelt dan alsof mijn voet ook zo'n vouw maakt. Het kán wel.quote:
Waarom doe je overal zo lacherig over?quote:
Regels gelden alleen voor andere clubs inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]omdat die de regels toepast?
Ook bij een verrekking ben je toch zeker een maand zoet als profvoetballer. Zit toch flink wat verschil tussen normaal kunnen lopen en voetballen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk verrekking maar ik vrees het ergste. Hoe lang staat er voor een gescheurde enkelband?
Tegen 9 man zou je dat wel verwachten jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je had hem evengoed met 5-0 kunnen winnen he gemiste pingel en twee afgekeurde goals.
Ik snapte eigenlijk niet waarom Sauer niet eerder kwam, maar ach.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pyrrusoverwinning als je Ivanusec voor lange tijd kwijt bent. Maar goed.
Dat iddquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Voel eigenlijk totaal geen euforie door die blessure
Ja, deze overwinning is niks meer waard als je Ivanusec tot aan de winterstop kwijt bent. Dan had ik liever een nederlaag en een Ivanusec die niet kapot is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pyrrusoverwinning als je Ivanusec voor lange tijd kwijt bent. Maar goed.
Omdat mijn dag niet meer stuk kan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom doe je overal zo lacherig over?
Nee joh. Verrekking sta je er zondag weer, zo nodig met wat pillen op. Das niks ernstigs.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook bij een verrekking ben je toch zeker een maand zoet als profvoetballer. Zit toch flink wat verschil tussen normaal kunnen lopen en voetballen.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:57 schreef ashardalan het volgende:
Keeper Lazio heeft de 1-1 gemaakt
Stiekem wel pech dat Idrissi net bij die Mexicanen heeft getekendquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snapte eigenlijk niet waarom Sauer niet eerder kwam, maar ach.
Het zag er niet goed uit maar het kan ook meevallen. Laten we het laatste hopen.
Het lijkt me niet zo verstandig om spelers met een lichte blessure vol te pompen met pillen zodat ze direct weer kunnen spelen. Dan liever een paar weekjes volledig herstellen van de verrekking.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Verrekking sta je er zondag weer, zo nodig met wat pillen op. Das niks ernstigs.
Maar zo post je altijd bij de wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat mijn dag niet meer stuk kan.
Watquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:57 schreef ashardalan het volgende:
Keeper Lazio heeft de 1-1 gemaakt
Is er niet 2 keer gescoord na de rode kaarten? Sws 1 keer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Dat je tegen negen man geen doelpunt weet te maken is wel erg matig.
''Het herstel van een spierblessure varieert van een week (spierverrekking) tot enkele maanden (ernstige spierscheuring).''quote:
Idd, alles ging mis vandaag bij Luka. Die had je lekker na die tweede rode kaart naar de kant moeten halen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snapte eigenlijk niet waarom Sauer niet eerder kwam, maar ach.
Het zag er niet goed uit maar het kan ook meevallen. Laten we het laatste hopen.
Trauner.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:59 schreef Slobeend het volgende:
Hartman, Wieffer en Stengs waren goed.
Nee joh.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zo post je altijd bij de wedstrijden.
Dit. Helemaal dit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Idd, alles ging mis vandaag bij Luka. Die had je lekker na die tweede rode kaart naar de kant moeten halen.
Ohja die van Alireza was na de tweede rode. Rommelige kutwedstrijd, haal alles door elkaar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is er niet 2 keer gescoord na de rode kaarten? Sws 1 keer.
VAR momenten maakte de wedstrijd niet overzichtelijker, nee...quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ohja die van Alireza was na de tweede rode. Rommelige kutwedstrijd, haal alles door elkaar.
3 punten gelukkig, daar gaat het om.
Die man stap hier over zijn schaduw heen en komt je hier hoogstpersoonlijk feliciteren. Waar is dat warme bad?quote:
Ik vond Timber wel oké. Paixao dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
Vond eigenlijk de hele voorhoede onder niveau vandaag. Timber ook matig.
Dat was in het andere topic.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die man stap hier over zijn schaduw heen en komt je hier hoogstpersoonlijk feliciteren. Waar is dat warme bad?
3 punten en koploper in de poule lekker begin.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:06 schreef F.M.D. het volgende:
Mooie, maar zeker geen perfecte avond.
- Slechte eerste helft
- Ivanusec geblesseerd
- weinig doelpunten tegen 9 man
- schreeuwen door minuut stilte, club weer voor lul
In het livetopic vervelend doen over Feyenoord en dan hier weer mensen feliciteren.quote:
Valt mij wel op dat sinds Trauner aanvoerder is hij nauwelijks interviews geeftquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:07 schreef Slobeend het volgende:
Ali zou de perfecte aanvoerder zijn (als hij basisspeler was).
Jij hebt het doorquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In het livetopic vervelend doen over Feyenoord en dan hier weer mensen feliciteren.
Trap er niet in.
Wel knap van deze matige selectie. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In het livetopic vervelend doen over Feyenoord en dan hier weer mensen feliciteren.
Trap er niet in.
Tweede helft was Feyenoord wel veel sterker. Door alle VAR momenten ging het tempo wel uit de wedstrijd, was Feyenoord zelf ook niet bij gebaar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel 2-0 voorspeld maar niet verwacht dat het zo moeizaam tot stand zou komen, maar goed 3 punten daar gaat het om.
Ging moeizaam ja. Anderzijds zo’n pot op de mat en eigenlijk niet in de problemen in de CL is ook weelde. Tweede helft wel veel sterker ook voor de rode kaarten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel 2-0 voorspeld maar niet verwacht dat het zo moeizaam tot stand zou komen, maar goed 3 punten daar gaat het om.
2e helft was niet moeizaam hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
Wat een jodenstreek zegquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Trap er niet in.
Tja, het is een terugkerend verhaal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Trap er niet in.
De lijntjes zeiden van wel, als grens heb je dan wel haviksogen zeg.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2e helft was niet moeizaam hoor.
Had wel meer gescoord mogen worden (maar volgens mij was het doelpunt van Lingr helemaal geen buitenspel).
Wij doen hier niet aan matennaaierij.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Trap er niet in.
Terechte opmerking.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan matennaaierij.
@:Coco @:DombohetOlifantje1
Akkoord.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan matennaaierij.
@:Coco @:DombohetOlifantje1
Nu nog in het Kroatisch?quote:
Wat ben je kritisch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
Vond eigenlijk de hele voorhoede onder niveau vandaag. Timber ook matig.
Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:23 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd vrienden. Belangrijke overwinning.
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. De beste wensen voor 2024.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |