Wat fijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef NailQueen het volgende:
En bij deze verklaar ik de nieuwe SC voor geopend!
* knipt weer een lintje door
Dat zijn goede plekken! Heel, heel veel plezierquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij zitten recht tegenover de pitboxen van Williams en Alpha Tauri en zijn de onderste rij van de oranje vlaggetjes
ESF in Maastricht-genotquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Kippenvel bij de vlaggetjesparade en Andre Rieu
Vond het ook mooi jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Kippenvel bij de vlaggetjesparade en Andre Rieu
Teleurgesteld vlaai opruimen-genotquote:
Ben je extra blij dat je overdekt zit?quote:
We zitten niet overdekt, maar het is GEWELDIG!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je extra blij dat je overdekt zit?
Gekkenhuis ja, heerlâk!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:GeorgeM Je hebt vandaag genoeg entertainment daaro
Nu wachten op een mogelijke restart. Tot 18:00 uur kunnen ze racen vanwege de maximale racetijd van 3 uren.quote:
Herstart over 10 minuten stond net in beeldquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu wachten op een mogelijke restart. Tot 18:00 uur kunnen ze racen vanwege de maximale racetijd van 3 uren.
Waar voor je geld, het duurt lekker langquote:
Hou jij het nog een beetje droog daar?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar voor je geld, het duurt lekker lang
Het is hier nu net even droog ja! Onderweg echt alleen maar regen gehad. Benieuwd wat morgen ons brengt, ik hoop dat er geen overstromingen of modderstromen ontstaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou jij het nog een beetje droog daar?
Ja, toch vooral dat alles gewoon openblijft. Meestal zijn dat soort problemen toch heel lokaal.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier nu net even droog ja! Onderweg echt alleen maar regen gehad. Benieuwd wat morgen ons brengt, ik hoop dat er geen overstromingen of modderstromen ontstaan.
Deed ze mooi trouwensquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:42 schreef Em31 het volgende:
Wtf ineens het volkslied door Emma Heesters
Volgende week record verbrekenquote:
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:21 schreef usagi414 het volgende:
@:ESF1Gamer hoe was je eerste echte dag als mod ?
Gertje zit erachterquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd welke FOK!ker de musical 40-45 heeft bedacht.
Opvolger wordt Twee keer de helft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd welke FOK!ker de musical 40-45 heeft bedacht.
Je hebt het goed gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.
oh, dat is balen. Wat ga je nu doen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Onze kookplaat doet het niet meer![]()
Maar het water van de lekkage is daar niet eens opgekomenHet plafond begint al wel aardig geel te worden trouwens.
De groep goed aanzettenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oh, dat is balen. Wat ga je nu doen?
In begin is altijd pittig nieuwe dingen. In COR moest ik voor het eerst echt modden, F1 zal ook wel pittig zijn. Je leert wel wat handig is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.
Ik post daar sinds 2015 (toen nog geen subforum was), dus ik ben daar heel wat gewend. Maar sommige reacties kunnen echt niet door de beugelquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
In begin is altijd pittig nieuwe dingen. In COR moest ik voor het eerst echt modden, F1 zal ook wel pittig zijn. Je leert wel wat handig is.
De schakelaar van de kookplaatgroep moet je blijkbaar iets verder doordrukken dan de restquote:
Heb je hem nog zonder helm gezien en van dichtbij?quote:
Ja, ok, goed punt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik schreef het maar ik zei het niet en jullie waarschijnlijk ook helemaal niet
Ik zeg het zeker niet, want anders moet ik straks weer aan de wijn en ik moet morgen vroeg op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik schreef het maar ik zei het niet en jullie waarschijnlijk ook helemaal niet
Ik heb het ook nog nooit gezegdquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn om te horen, je hebt nu dan ook eindelijk grotemensentanden?quote:
Absolúút niet en nog zo'n ongegronde beschuldiging en ik ga ermee naar de politie!quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nah je zei het gewoon maar je durft het niet toe te geven
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Had jij wel op tijd aangegeven dat je wilden pitten?
Ik heb nog één melktand.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn om te horen, je hebt nu dan ook eindelijk grotemensentanden?
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En bedankt voor deze reminder, kon nog net de laatste 1000 meter zien
Wil ik ook wel, maar pas over ruim 2 uur denk ik. Ben ik dan mooi op tijd of te vroeg?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Had jij wel op tijd aangegeven dat je wilden pitten?
Oei dat is wat kortdag, er is geen garantie dat je bed op tijd geprepareerd zal zijn door Ferrari.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, maar pas over ruim 2 uur denk ik. Ben ik dan mooi op tijd of te vroeg?
Ik heb haar nog niet eerder zo stuk gezienquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
Nu liet Bol zich niet opjagen. Dan heeft ze gewoon zoveel over op het eind, ongelooflijk.
Ik wel: vorige week zondagquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet eerder zo stuk gezien
Bol is heel erg populair in de rest van de wereld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk opde Duitse tv en de commentator was zoooo enthousiast toen Femke rende, (wat kan Femke nog, Femke Boll! ) hij gunde het haar (en ons) dus echt
Jij bent buiten Nederland ook populairder dan in Nederland.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bol is heel erg populair in de rest van de wereld.
Er hoeven geen nieuwe wielen onder, dat zal vast wat schelenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat is wat kortdag, er is geen garantie dat je bed op tijd geprepareerd zal zijn door Ferrari.
De derde loopster ging ook al stuk op het einde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
Lijkt er wel een beetje op dat Jamaica maar een willekeurige Jamaicaanse heeft aangewezen als slotloopster. Want ze is Jamaicaans dus 'ze kan toch wel rennen'.
Ja maar het is juist die voorvleugel die zoveel tijd kost hè...quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Er hoeven geen nieuwe wielen onder, dat zal vast wat schelen
Het is natuurlijk een sympathieke vrouw... ik zou bijna zeggen meisje, omdat ze die uitstraling heeft. Maar je kunt volgens mij moeilijk een hekel aan haar hebben (als je dat wel hebt moet je je laten checken).quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bol is heel erg populair in de rest van de wereld.
Klopt. Waarbij het vaak ook wel helpt dat je een Europese bent die de Amerikaanse hegemonie kan doorbreken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een sympathieke vrouw... ik zou bijna zeggen meisje, omdat ze die uitstraling heeft. Maar je kunt volgens mij moeilijk een hekel aan haar hebben (als je dat wel hebt moet je je laten checken).
Dit is voor het eerst dat ik mijn naam en populair binnen dezelfde context hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent buiten Nederland ook populairder dan in Nederland.
Maar da's ook wel een beetje omdat ze je in het buitenland niet kennen.
Ben jij populair?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik mijn naam en populair binnen dezelfde context hoor.
Pfff alsof ik bang ben voor de Spaanse politiequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Absolúút niet en nog zo'n ongegronde beschuldiging en ik ga ermee naar de politie!
Nou dat vindt deze meneer heel raar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Pfff alsof ik bang ben voor de Spaanse politie
Nou dat kan je dan ook weer in je zak steken hè.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik mijn naam en populair binnen dezelfde context hoor.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat kan je dan ook weer in je zak steken hè.
Spaanse bondsvoorzitters daarentegenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Pfff alsof ik bang ben voor de Spaanse politie
Nah die kan ik heus wel hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vindt deze meneer heel raar.
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar het is juist die voorvleugel die zoveel tijd kost hè...
Helaas net buiten de medailles dus!quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
Nederland gewoon 4e in de medaillespiegel![]()
Waardeloos WKquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helaas net buiten de medailles dus!
Hoe gaat het met je?quote:
Ietsjes jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je?
Je post weer, dus het is koeler daar?
Achtste toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
Nederland gewoon 4e in (op?) de medaillespiegel![]()
Als je op haar Instagram in de reacties kijkt weten toch nog best wat Amerikanen het te presteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een sympathieke vrouw... ik zou bijna zeggen meisje, omdat ze die uitstraling heeft. Maar je kunt volgens mij moeilijk een hekel aan haar hebben (als je dat wel hebt moet je je laten checken).
En dan weten Amerikanen niet waarom een groot deel van de wereld een hekel aan ze hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je op haar Instagram in de reacties kijkt weten toch nog best wat Amerikanen het te presteren.
Ze hebben met Gregory nu ook iemand met verstand.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:41 schreef Yesse het volgende:
Ik heb wel het idee dat er meer atletiek op tv is de laatste jaren. Ik vind het wel leuk
Heb ik de verkeerde spiegel?quote:
Twee extra goud, wel leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb ik de verkeerde spiegel?
Edit: ja, ik zie het.
Ik keek hier:
[ afbeelding ]
Fijn dat je een leuk weekend heb gehadquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
Nog aan het nagenieten
Het was mooi.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
Nog aan het nagenieten
Live is eerder minder dan meer atletiek te zienquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:41 schreef Yesse het volgende:
Ik heb wel het idee dat er meer atletiek op tv is de laatste jaren. Ik vind het wel leuk
Komt omdat zij natuurlijk pro McLaughlin zijn. En dan roepen dat ze alleen maar gewonnen heeft omdat die er niet bij is. Tja als die nooit tegen Bol wil lopen dan kun je er ook nooit van winnen he.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je op haar Instagram in de reacties kijkt weten toch nog best wat Amerikanen het te presteren.
Misschien op de NOS dan? Ik heb geen Eurosport oid..quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Live is eerder minder dan meer atletiek te zien
Op de NOS houden de er vooral van om te kleppen over sport dan de sport uitzenden. Want verhalen vertellen is belangrijker dan de sport laten zien waarover die verhalen gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Misschien op de NOS dan? Ik heb geen Eurosport oid..
Psies. Ik hou deze gewoon aanquote:
Sport op de nos:quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de NOS houden de er vooral van om te kleppen over sport dan de sport uitzenden. Want verhalen vertellen is belangrijker dan de sport laten zien waarover die verhalen gaan.
Vanavond alles terugkijkenquote:
Zij zien het inderdaad meer als hun doel om de sport uit te leggen dan de sport daadwerkelijk te laten zien. En dan laat de uitleg ook nog vaak te wensen over. Ik zou willen dat ze gewoon een stream open gooien voor de mensen die dat geouwehoer allemaal niet hoeven te horen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de NOS houden de er vooral van om te kleppen over sport dan de sport uitzenden. Want verhalen vertellen is belangrijker dan de sport laten zien waarover die verhalen gaan.
Was top om het daar te volgen ja, goede commentatoren en ook op een bepaalde manier relaxt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:53 schreef Redefine het volgende:
Qua atletiek blijft Eurosport nog het beste. Tenminste commentatoren met verstand ervan. En die zenden i.i.g. alles uit. Niet zoals bij de NOS waar voor je bepaald wordt wat je zou willen zien. Al is dat bij de BBC nog erger.
Ja!quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je hem nog zonder helm gezien en van dichtbij?
Dat is erg vermoeiend inderdaad, vooral bij volle programma’s zoals de Olympische Spelen. Je zou maar gewoon op het gemak naar sport willen kijken, in plaats van naar oeverloze achtergrondverhalen van die waterpolocoach (die zichzelf ooit nog bij Feyenoord wilde binnenwerken), E-e-erben (die uitlegt hoe je een paar kilometer rondjes moet schaatsen) of als klap op de vuurpijl Arno Vermeulen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij ze ook nog eens zeggen dat ze de mensen geven wat ze willen. Mevrouw van Zetten uit Tiel kijkt liever naar analyses dan naar live sport (van sporten die ze niet dagelijks ziet).quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is erg vermoeiend inderdaad, vooral bij volle programma’s zoals de Olympische Spelen. Je zou maar gewoon op het gemak naar sport willen kijken, in plaats van naar oeverloze achtergrondverhalen van die waterpolocoach (die zichzelf ooit nog bij Feyenoord wilde binnenwerken), E-e-erben (die uitlegt hoe je een paar kilometer rondjes moet schaatsen) of als klap op de vuurpijl Arno Vermeulen.
En dan hebben we het nog niet gehad over de gedachte dat WE alleen maar Nederlanders willen zien, en dan bij voorkeur uitgezonden met vertraging en in de uren erna tot vervelens toe herhaald.
Mja, het is ook wel een beetje de bedoeling van een publieke omroep als de NOS dat ze niet één-op-één uitzenden wat de meerderheid van de mensen wil. Anders kan je het Journaal ook wel vullen met gezellige Man-Bijt-Hond nieuwtjes.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij ze ook nog eens zeggen dat ze de mensen geven wat ze willen. Mevrouw van Zetten uit Tiel kijkt liever naar analyses dan naar live sport (van sporten die ze niet dagelijks ziet).
Dat is ook wel logisch, want mevrouw van Zetten krijgt dit op die manier zo voorgeschoteld en weet dus niet beter.
Een beetje een selffulfilling prophecy van de NOS.
Nee juist het tegenovergestelde. Ze zijn er om het publiek iets te leren. Niet om van te voren al te bepalen dat de kijker iets niet hoeft te zien.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, het is ook wel een beetje de bedoeling van een publieke omroep als de NOS dat ze niet één-op-één uitzenden wat de meerderheid van de mensen wil. Anders kan je het Journaal ook wel vullen met gezellige Man-Bijt-Hond nieuwtjes.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Redefine het volgende:
Dat hoofd van Evenepoel nadat die winnend over de streep komt. Hij doet er ook alles aan om niet geliefd te zijn als persoon he![]()
Je zou bijna zeggen dat die valpartij na de streep karma was. Maar dat was ook weer niet verdiendAl had die ook wel eerder al mogen remmen.
Remco in het rood heeft een dubbele betekenis.quote:
Dat is niet echt fijn thuiskomenquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik thuis van werk. Heeft 1 van mijn katten diarree. Dat heb ik opgeruimd en na het eten de vloer dweilen.
Hopelijk niet op tapijt/kleedquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik thuis van werk. Heeft 1 van mijn katten diarree. Dat heb ik opgeruimd en na het eten de vloer dweilen.
Alleen het matje voor de kattenbak, die heb ik buiten gelegd en gaat de container inquote:
De combinatie van dat hoofd en dan meteen op je plaat gaan was wel een beetje grappig jaquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Redefine het volgende:
Dat hoofd van Evenepoel nadat die winnend over de streep komt. Hij doet er ook alles aan om niet geliefd te zijn als persoon he![]()
Je zou bijna zeggen dat die valpartij na de streep karma was. Maar dat was ook weer niet verdiendAl had die ook wel eerder al mogen remmen.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Precies om deze reden heb ik geen huisdieren.
En dat rijmt niet.
Dat zou ik natuurlijk nóóit doenquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het voelt een beetje alsof je me snoepjes in de mond legt, Meke.
Veel Nederlanders zijn eigenlijk ook best vervelend op social media hoor, vooral als het gaat om posts over Nederlandse sporters.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat zij natuurlijk pro McLaughlin zijn. En dan roepen dat ze alleen maar gewonnen heeft omdat die er niet bij is. Tja als die nooit tegen Bol wil lopen dan kun je er ook nooit van winnen he.
En Amerikanen zijn sowieso vervelend op social media. Extreem arrogant.
Wel een vreemde finish. Het is sowieso altijd nogal chaos achter de finish kan ik me herinneren maar er is hier wel erg weinig ruimte. Die vrouw treft in elk geval geen blaam want als ze daar niet had moeten staan dan was dat haar ongetwijfeld verteld met dreiging van terugtrekking van de accredidatie.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Redefine het volgende:
Ik vond die foto met Rico Verhoeven ook.. bijzonderquote:
Klopt. Maar Amerikanen spannen wel de kroon. Omdat zij er vanuit gaan dat ze in alles het beste zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zijn eigenlijk ook best vervelend op social media hoor, vooral als het gaat om posts over Nederlandse sporters.
ECHT NIET!quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zijn eigenlijk ook best vervelend op social media hoor, vooral als het gaat om posts over Nederlandse sporters.
Er is inderdaad weinig ruimte om nog tussendoor te gaan. Maar ze staan wel verder van de finish af dan vaak het geval is. Hoe vaker ik het zie hoe meer ik het toch als een fout van Evenepoel zelf zie. Hij kiest voor een enorm risico door in zo'n klein gaatje te duiken, waarbij er volgens mij ook nog eens hekken niet ver achter stonden waar die anders mogelijk tegengaan gereden was. En niemand anders viel, maar die waren wel zo verstandig om hun rem te gebruiken en niet als een bezetene nog door te blijven rijden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een vreemde finish. Het is sowieso altijd nogal chaos achter de finish kan ik me herinneren maar er is hier wel erg weinig ruimte. Die vrouw treft in elk geval geen blaam want als ze daar niet had moeten staan dan was dat haar ongetwijfeld verteld met dreiging van terugtrekking van de accredidatie.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
Maar dat de Vuelta en Spanje qua sportorganisatie de afgelopen dagen geen al te beste beurt hebben geslagen is wel duidelijk![]()
Al is het nog niet zo erg als de Spaanse voetbalbond, die ermee dreigt uit de UEFA te stappen, omdat zij Rubiales geschorst hebben
En z'n moeder is in hongerstaking, niet te vergeten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
Maar dat de Vuelta en Spanje qua sportorganisatie de afgelopen dagen geen al te beste beurt hebben geslagen is wel duidelijk![]()
Al is het nog niet zo erg als de Spaanse voetbalbond, die ermee dreigt uit de UEFA te stappen, omdat zij Rubiales geschorst hebben
Blijft toch zonde voor de voetbalsters dat álle aandacht nu uitgaat naar deze situatie en niemand heeft het nog over de winst zelf. Maar wel goed dat de wereld nu eindelijk kan zien hoe ziek de Spaanse voetbalwereld is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde het jaquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En z'n moeder is in hongerstaking, niet te vergeten.
Ja het is echt zonde dat niemand het meer over de titel heeft. Maar goed dat de bond nu volledig ontmaskerd wordt. Als je nog achter die idioot blijft staan, terwijl:quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft toch zonde voor de voetbalsters dat álle aandacht nu uitgaat naar deze situatie en niemand heeft het nog over de winst zelf. Maar wel goed dat de wereld nu eindelijk kan zien hoe ziek de Spaanse voetbalwereld is.
Ik heb geen huisdierenquote:
Het lijken wel Brittenquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat zij natuurlijk pro McLaughlin zijn. En dan roepen dat ze alleen maar gewonnen heeft omdat die er niet bij is. Tja als die nooit tegen Bol wil lopen dan kun je er ook nooit van winnen he.
En Amerikanen zijn sowieso vervelend op social media. Extreem arrogant.
Hoe schrijft de Spaanse media erover? Of wil ik dat niet weten?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft toch zonde voor de voetbalsters dat álle aandacht nu uitgaat naar deze situatie en niemand heeft het nog over de winst zelf. Maar wel goed dat de wereld nu eindelijk kan zien hoe ziek de Spaanse voetbalwereld is.
Je bent laatquote:
Ik was wel al om half 8 begonnen met werken.quote:
Ik moet nog beginnen met werkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was wel al om half 8 begonnen met werken.
Dat gelooft niemandquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was wel al om half 8 begonnen met werken.
Dan klok ik wel om 16:31 uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, voor het inkloksysteem is dat gewoon 8 uur.
Heel goed. Gewoon om 16.15 bij je collega’s aansluiten, die naast de deur staan te wachten tot het tijd is om uit te klokkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan klok ik wel om 16:31 uit.
Precies.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel goed. Gewoon om 16.15 bij je collega’s aansluiten, die naast de deur staan te wachten tot het tijd is om uit te klokken
Zie je. Daar ga je al.quote:
Ik heb op stage gewerkt met zo'n inprikkaart en dan was het dus dat je wanneer je bijvoorbeeld om 8:01 inklokte, dat je dan volgens het systeem om 8:05 begon en als je dan om 16:31 uitklokte, om 16:35 gestopt was. Dus je had dan wel collega's die dan bij de klok stonden te wachten tot de klok weer een minuut vooruit ging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:09 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ooit gezeik gehad omdat ik wel eens 5 minuten te laat inklokte, dat ik dan ook (soms meer dan 5 minuten) later wegging was geen excuusWas een kantoorbaantje bij een fabriek en voor de fabriek-mensen was die 5 minuten wel van belang vanwege de leveringen etc. Vanaf dat moment altijd stipt op tijd begonnen én geëindigd.
Nooit is wel heel lang.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nooit meer last van de zon.
Sowieso komt de winter er weer aan, dus de komende negen maanden geen zon meer.quote:
September is anders vaak nog een prima maand.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso komt de winter er weer aan, dus de komende negen maanden geen zon meer.
Ik hoop het, ik heb nog zeker anderhalve week vakantie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
September is anders vaak nog een prima maand.
Heel goed van jou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:51 schreef NailQueen het volgende:
We zijn een uur verder. Allemaal harde werkers op kantoor. Ik bewaak het forum wel ondertussen
Ik moet toch wat als mijn nagels aan het drogen zijnquote:
Toch wel netjes uitgeklokt?quote:
Toch weer drie gratis minuten.quote:
Het werd een cordon blue met rode kool en Hollandse aardappelschotel. Ik liep niet bepaald over van zin of inspiratiequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag in Huize SC?
Courgetti met tomaatjes, pesto en zalm.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Sperziebonen met een worstje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Klinkt heerlijk, heb je het recept?quote:
Veel plezier! Je gaat veel aan het zwembad liggen toch?quote:
Noodles met groente en tempeh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
Froukje wordt bij De Slimste Mens gevraagd of ze niet de ideale kandidaat is voor het Songfestival.
Ze zegt nooit nooit, maar ze is nu blij en heeft gezien hoe zwaar en intensief het was voor S10.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.
Is dat erg dan? Ik vind het een compliment om met S10 vergeleken te wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.
Dat weten wij wel, maar in het buitenland niet. Bijvoorbeeld vorig jaar werd Achille Lauro vergeleken met Damiano van Maneskin. Terwijl Achille al veel langer bezig is. Of Jon Henrik Fjällgren die vergeleken wordt met KEIINO.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]Hoe dan
Ze lijken niet op elkaar en Froukje zal nooit met zoiets komen als De Diepte.
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Je gaat veel aan het zwembad liggen toch?
Veel plezierquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikWe vliegen donderdag pas, dus eerst nog pakken!
Ik denk dat ze in het buitenland ook wel zien dat ze niet op elkaar lijken en met wat anders zouden komen. Wij zien elke Italiaanse zanger toch ook niet als dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat weten wij wel, maar in het buitenland niet. Bijvoorbeeld vorig jaar werd Achille Lauro vergeleken met Damiano van Maneskin. Terwijl Achille al veel langer bezig is. Of Jon Henrik Fjällgren die vergeleken wordt met KEIINO.
Dat verschil is buitenlanders ook wel duidelijk hoor. Ik heb zelfs het idee dat Froukje het al best goed doet onder buitenlandse Eurofans.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikWe vliegen donderdag pas, dus eerst nog pakken!
Hoe is het weer daar? Heb je al kilo's modder van jezelf, New Mexico of de wagen af moeten spoelen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?
Griekenlandquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?
Ik denk hetzelfde als elders. Waarom zou je het niet willen weten? Natuurlijk hebben we hier ook domrechtse media maar over het algemeen is Spanje een behoorlijk vooruitstrevend land en loopt het als het om de rechten van vrouwen gaat op sommige vlakken voor op Nederlandquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe schrijft de Spaanse media erover? Of wil ik dat niet weten?
Ik denk dat je inderdaad niet moet overschatten hoeveel de gemiddelde ESF-kijker zich herinnert of überhaupt weet over het ESF.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het buitenland ook wel zien dat ze niet op elkaar lijken en met wat anders zouden komen. Wij zien elke Italiaanse zanger toch ook niet als dezelfde persoon.
Daarnaast is 98% S10 alweer vergeten.
Veel plezier.quote:
Je wil weten of ze een modderfiguur slaat?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar? Heb je al kilo's modder van jezelf, New Mexico of de wagen af moeten spoelen?
Moest ie?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:04 schreef Momo het volgende:
ESF / [2024] België: Mustii - ?? #1
Eerste artiest van 2024 is daar!
Joepie!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:04 schreef Momo het volgende:
ESF / [2024] België: Mustii - ?? #1
Eerste artiest van 2024 is daar!
Mustiquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joepie!
[ afbeelding ]
(ik ben vast niet de eerste met dit grapje)
Oh gelukkig maar! Was even bang dat de Spaanse media op de hand van de voorzitter zou zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als elders. Waarom zou je het niet willen weten? Natuurlijk hebben we hier ook domrechtse media maar over het algemeen is Spanje een behoorlijk vooruitstrevend land en loopt het als het om de rechten van vrouwen gaat op sommige vlakken voor op Nederland
OH ik zeker niet maar had nog niet hier gekekenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joepie!
[ afbeelding ]
(ik ben vast niet de eerste met dit grapje)
Het is een absurde situatie. Als je deze man met droge ogen kan steunen dan is er iets niet goed met je. En het is niet alleen de zoen, het is ook de klap op de billen. De obscene gebaren tijdens het feestvieren vind ik dan weer wat minder relevant behalve dat het getuigt van een erg slechte smaak.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar! Was even bang dat de Spaanse media op de hand van de voorzitter zou zijn.
Hier schrik ik eigenlijk vooral van de reacties, ook van vrouwen.
Dat soort dingen inderdaad. Of dat ze hem maar in zijn gezicht had moeten slaan als ze echt niet wilde dat hij haar op de mond zou zoenenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag al ergens een reactie voorkomen van een vrouw die beweerde dat deze twee wel een affaire met elkaar moeten hebben, anders zou je heel anders reageren als je door een man vol op je mond wordt gezoend.
Ja, dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat soort dingen inderdaad. Of dat ze hem maar in zijn gezicht had moeten slaan als ze echt niet wilde dat hij haar op de mond zou zoenen
En vervolgens de reacties die hij heeft gegeven. Als hij iets in de trant had gezegd: ‘dit was een domme actie, excuses’ dan was het het waarschijnlijk nooit zo geëscaleerd als nu. Maar meneer bleef maar in die vlek wrijven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een absurde situatie. Als je deze man met droge ogen kan steunen dan is er iets niet goed met je. En het is niet alleen de zoen, het is ook de klap op de billen. De obscene gebaren tijdens het feestvieren vind ik dan weer wat minder relevant behalve dat het getuigt van een erg slechte smaak.
Maar wat je zegt over vrouwen in dit geval is wel een probleem want helaas zijn het juist vaak vrouwen die meehelpen ouderwetse normen in stand te houden.
Ja, en met de hulp van de bond in eerste instantie. Pas toen de bond doorkreeg hoe groot de shitstorm was lieten ze hem (halfslachtig) vallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En vervolgens de reacties die hij heeft gegeven. Als hij iets in de trant had gezegd: ‘dit was een domme actie, excuses’ dan was het het waarschijnlijk nooit zo geëscaleerd als nieuw. Maar meneer bleef maar in die vlek wrijven.
Veel plezierquote:
Dat zei Edwin Winkels ook idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als elders. Waarom zou je het niet willen weten? Natuurlijk hebben we hier ook domrechtse media maar over het algemeen is Spanje een behoorlijk vooruitstrevend land en loopt het als het om de rechten van vrouwen gaat op sommige vlakken voor op Nederland
Nou ja, dat obscene gebaar vind ik ook wel een dingetje hoor. Ook omdat de koningin en haar dochter ernaast staan (die wegvluchtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een absurde situatie. Als je deze man met droge ogen kan steunen dan is er iets niet goed met je. En het is niet alleen de zoen, het is ook de klap op de billen. De obscene gebaren tijdens het feestvieren vind ik dan weer wat minder relevant behalve dat het getuigt van een erg slechte smaak.
Maar wat je zegt over vrouwen in dit geval is wel een probleem want helaas zijn het juist vaak vrouwen die meehelpen ouderwetse normen in stand te houden.
Wij hebben geweldig weer, we hebben alleen in de nacht regen gehad. En de extreme regen is precies langs ons dal getrokken, ten westen en ten oosten was wel overlastquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar? Heb je al kilo's modder van jezelf, New Mexico of de wagen af moeten spoelen?
Uitstekend gekozen danquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben geweldig weer, we hebben alleen in de nacht regen gehad. En de extreme regen is precies langs ons dal getrokken, ten westen en ten oosten was wel overlast
Dat ja. Plus dat hij ook nog eens degene was die bij de klacht van 15 speelsters vorig jaar over Vilda. Niet zei, ik ontsla hem (zoals bij de mannen geheid was gebeurd) of we gaan het onderzoeken. Nee lekte alles uit en de speelsters moesten hun excuses aanbieden als ze nog mee wilden naar het WK.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook wat veel van dat soort lui en diegenen die dat soort lui verdedigen niet snappen. Die roepen dat je tegenwoordig niks meer kan doen zonder gelijk gecanceld te worden door het wokeisme. Terwijl bijna iedereen wel een misstap kan en mag maken mits diegene daarna maar oprecht boetedoening doet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En vervolgens de reacties die hij heeft gegeven. Als hij iets in de trant had gezegd: ‘dit was een domme actie, excuses’ dan was het het waarschijnlijk nooit zo geëscaleerd als nu. Maar meneer bleef maar in die vlek wrijven.
Heeft er denk ik ook mee te maken dat je tegenwoordig een hele movement hebt onder mannen van gedrag dat voorheen gewoon zielig was maar nu het "opkomen voor de rechten van de man" of zoiets is. Zelfs al vindt die Rubiales dat hij gelijk heeft (erg genoeg), bied gewoon je excuses aan. Kappen met dat kinderachtige gedoe.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook wat veel van dat soort lui en diegenen die dat soort lui verdedigen niet snappen. Die roepen dat je tegenwoordig niks meer kan doen zonder gelijk gecanceld te worden door het wokeisme. Terwijl bijna iedereen wel een misstap kan en mag maken mits diegene daarna maar oprecht boetedoening doet.
Dat zag je ook bij de Akwasi is Zwarte Piet en kaarsrel incidenten van Derksen. Als die daarna had gezegd dat het stom was, hij het niet had moeten zeggen etc. Dan was die storm heel snel wel gaan liggen. Maar als je vervolgens alleen maar nog wilder om je heen gaat slaan en niet wil begrijpen dat je wat fout hebt gedaan. Tja dan krijg je iedereen terecht over je heen.
Exact. Maar dat vinden ze dan gezichtsverlies, hun eer te na of een aantasting van hun mannelijkheid dus daarom doen ze dat dan niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heeft er denk ik ook mee te maken dat je tegenwoordig een hele movement hebt onder mannen van gedrag dat voorheen gewoon zielig was maar nu het "opkomen voor de rechten van de man" of zoiets is. Zelfs al vindt die Rubiales dat hij gelijk heeft (erg genoeg), bied gewoon je excuses aan. Kappen met dat kinderachtige gedoe.
Hetzelfde als gisteren, want er was nog genoeg van en anders had ik langs de supermarkt gemoetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Balen is dat als dat allemaal zo vlak voor je vakantie gebeurd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:56 schreef NailQueen het volgende:
Waarom komen er altijd problemen vlak voor mijn vakantie?
Gisteravond zag ik dat een kleine lekkage heb in mijn keuken. Het is niet zo ernstig maar ik ben bang dat dit wel erger kan worden. Helaas kan het pas volgende week gerepareerd worden. Gelukkig zijn mijn buren zo lief om volgende week de reparateurs op te vangen terwijl ik op vakantie ben.
En net was mijn zonnebril stuk gegaan. Gelukkig heeft mijn moeder nog een overzetzonnebril die ik kan lenen. Die past precies over mijn bril en staat ook nog prima. Het is alleen even wennen.
Uiteindelijk kan alles gewoon opgelost worden maar je zit al in een soort vakantiestress en dan komen er alleen maar meer problemen bij
Ja, wat ik ermee bedoel is dat zoiets in principe niet illegaal is. In veel landen zou het wel genoeg zijn om iemand op non-actief te stellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, dat obscene gebaar vind ik ook wel een dingetje hoor. Ook omdat de koningin en haar dochter ernaast staan (die wegvlucht).
Het mag dan niet fysiek zijn, maar komt op mij heel denigrerend over en de rest![]()
Maar ook oplossingen, zo blijktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:56 schreef NailQueen het volgende:
Waarom komen er altijd problemen vlak voor mijn vakantie?
Gisteravond zag ik dat een kleine lekkage heb in mijn keuken. Het is niet zo ernstig maar ik ben bang dat dit wel erger kan worden. Helaas kan het pas volgende week gerepareerd worden. Gelukkig zijn mijn buren zo lief om volgende week de reparateurs op te vangen terwijl ik op vakantie ben.
En net was mijn zonnebril stuk gegaan. Gelukkig heeft mijn moeder nog een overzetzonnebril die ik kan lenen. Die past precies over mijn bril en staat ook nog prima. Het is alleen even wennen.
Uiteindelijk kan alles gewoon opgelost worden maar je zit al in een soort vakantiestress en dan komen er alleen maar meer problemen bij
De voetbalwereld is in het algemeen een behoorlijk vies wereldje (niet zozeer in mijn specifieke vakgebied gelukkig maar wel rond de clubs en de bonden. En Spanje is daar zeker in Europa helaas een vrij extreem voorbeeld van. Ik zal ook niet zo snel beweren dat men clubs in het voetbal bevoordeelt maar ik heb toch echt de indruk dat dat in Spanje met de twee grote clubs wel degelijk gebeurd is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zei Edwin Winkels ook idd.
Behalve in het mannen voetbalwereldje.
Michiel Kramer kreeg een berisping na een vergelijkbaar gebaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wat ik ermee bedoel is dat zoiets in principe niet illegaal is. In veel landen zou het wel genoeg zijn om iemand op non-actief te stellen.
Merano heeft inderdaad wel een microklimaat dat voor plaatselijk beter weer zorgt dan elders in de omgeving. Dat is uiteraard bepaald geen garantie dat het niet stortregent tijdens dit soort wijdverspreid noodweer. Maar het is wel zo dat het standaard op sommige plekken natter is dan op andere plekken zo in de bergen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben geweldig weer, we hebben alleen in de nacht regen gehad. En de extreme regen is precies langs ons dal getrokken, ten westen en ten oosten was wel overlast
Franco had daar waarschijnlijk geen actieve herinnering aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
De voetbalwereld is in het algemeen een behoorlijk vies wereldje (niet zozeer in mijn specifieke vakgebied gelukkig maar wel rond de clubs en de bonden. En Spanje is daar zeker in Europa helaas een vrij extreem voorbeeld van. Ik zal ook niet zo snel beweren dat men clubs in het voetbal bevoordeelt maar ik heb toch echt de indruk dat dat in Spanje met de twee grote clubs wel degelijk gebeurd is.
Ik zie dat we er hier in NWS heel wat hebben. De teringquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn vandaag naar de thermen geweest, wat een genotquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Merano heeft inderdaad wel een microklimaat dat voor plaatselijk beter weer zorgt dan elders in de omgeving. Dat is uiteraard bepaald geen garantie dat het niet stortregent tijdens dit soort wijdverspreid noodweer. Maar het is wel zo dat het standaard op sommige plekken natter is dan op andere plekken zo in de bergen.
Geniet ervan, het is immers vakantiequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zijn vandaag naar de thermen geweest, wat een genot
Ziet er inderdaad lekker verfrissend uit! In “ons” dorp zit ook een behoorlijk buitenbad, maar we zijn er nog niet geweest. Het is hier telkens een graad of 23, dus niet heet gelukkigquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geniet ervan, het is immers vakantie![]()
Op kleinere schaal vond ik het ‘gewone’ zwembad Lido ook best aangenaam. We zijn er meermaals geweest vorig jaar toen het zo warm was. Dan was het een uitkomst om af te koelen na een inspannende activiteit.
Wereldvreemde kneuzen, dat zijn hetquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat we er hier in NWS heel wat hebben. De tering
Ga me dan toch afvragen wat voor mannen dat zijn, dat je hier in Nederland topics vol zo'n man aan het verdedigen bent en dat het allemaal aan vrouwen ligt, etc. etc.
Ik vind je nog mildquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wereldvreemde kneuzen, dat zijn het
Ik zapte er net heen en eerste wat ik zag was PSV die om een penalty schreeuwde.quote:
Ik ben weer weggezaptquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zapte er net heen en eerste wat ik zag was PSV die om een penalty schreeuwde.
Ik kom wel eens in de kroegquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat we er hier in NWS heel wat hebben. De tering
Ga me dan toch afvragen wat voor mannen dat zijn, dat je hier in Nederland topics vol zo'n man aan het verdedigen bent en dat het allemaal aan vrouwen ligt, etc. etc.
Ja dan denk ik toch meteen, wtf deed jij dan eerst of wat wil je graag doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in de kroegen dan merk je toch dat er een aardig grote groep mannen (en toch ook vrouwen) is die er ook een beetje zo in staat. Dit zijn dezelfden die altijd klagen dat je 'tegenwoordig ook niks meer mag'.
Nou dat vraag ik me ook wel eens af. Ik kan me er niet eens iets bij voorstellen dat je zomaar aan iemand's achterste gaat zitten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan denk ik toch meteen, wtf deed jij dan eerst of wat wil je graag doen.
Voor de meeste mensen moet je gewoon gedragen toch niet zo’n probleem zijn.
Drie keer, valt me nog van je mee Strani!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me ook wel eens af. Ik kan me er niet eens iets bij voorstellen dat je zomaar aan iemand's achterste gaat zitten.
Ik doe dat altijd pas als ik iemand zeker drie keer ontmoet heb
Oké als het écht gezellig is dan misschien bij de tweede keer al maar dat is eerder uitzondering dan regel hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Drie keer, valt me nog van je mee Strani!
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me ook wel eens af. Ik kan me er niet eens iets bij voorstellen dat je zomaar aan iemand's achterste gaat zitten.
Ik doe dat altijd pas als ik iemand zeker drie keer ontmoet heb
Nouja zoiets dacht ik inderdaad ook wel een beetje. Vrouwen de schuld geven dat je zelf geen contact met ze hebt/kan krijgen. En je dan zo neerbuigend uiten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
Maar vaak zijn het dus inderdaad wel van die kerels die al heel lang geen relatie hebben en er gewoon van balen dat zulk lichamelijk contact nu van beide kanten moet komen in plaats van wanneer ze er zelf zin in hebben. Dus eigenlijk geven ze toe dat niemand hun avances op prijs stelde.
Incels...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja zoiets dacht ik inderdaad ook wel een beetje. Vrouwen de schuld geven dat je zelf geen contact met ze hebt/kan krijgen. En je dan zo neerbuigend uiten.
Incels inderdaad. Vroeger was je dan gewoon een loser. Nu kun je online medestanders vinden en denken dat vrouwen jou iets verschuldigd zijn. Het is echt te triest voor woorden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Incels...
En dan is er natuurlijk de oudere generatie, die er vaak sowieso hele andere denkwijzes op nahoudt. Maar voor die mensen is sowieso alles tegenwoordig verkeerd.
Absoluut. Terwijl ik dan denk, als het contact leggen met vrouwen niet zo goed lukt ga dan eerst naar jezelf kijken. Ben je tevreden (genoeg) met jezelf, voel je je ontspannen genoeg tijdens contact met vrouwen (waar je je toe aangetrokken voelt), heb je je verwachtingen onder controle, enz. enz.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Incels inderdaad. Vroeger was je dan gewoon een loser. Nu kun je online medestanders vinden en denken dat vrouwen jou iets verschuldigd zijn. Het is echt te triest voor woorden.
Is een naam om in de gaten te houden!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:27 schreef blackswangreen het volgende:
Die De Jong he, die kan wel aardig koppen.
Je ziet ook wel eens van die topics op fok, dan gaan ze ook vaak meteen vol voor de meest knappe en gewilde dames in een club en zijn ze helemaal beledigd door afwijzing en zijn alle vrouwen stom.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Terwijl ik dan denk, als het contact leggen met vrouwen niet zo goed lukt ga dan eerst naar jezelf kijken. Ben je tevreden (genoeg) met jezelf, voel je je ontspannen genoeg tijdens contact met vrouwen (waar je je toe aangetrokken voelt), heb je je verwachtingen onder controle, enz. enz.
Niet dat ik zelf een womanizer ben trouwens maar door vooral op mentaal gebied aan mezelf te werken is het contact leggen wel een stuk makkelijker geworden en zie ik ook niet op tegen een date of zo.
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Je ziet ook wel eens van die topics op fok, dan gaan ze ook vaak meteen vol voor de meest knappe en gewilde dames in een club en zijn ze helemaal beledigd door afwijzing en zijn alle vrouwen stom.
Luuk doet het weerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is een naam om in de gaten te houden!
Ze hebben geen zelfinzicht en gaan daarom ook niet aan zichzelf werken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Terwijl ik dan denk, als het contact leggen met vrouwen niet zo goed lukt ga dan eerst naar jezelf kijken. Ben je tevreden (genoeg) met jezelf, voel je je ontspannen genoeg tijdens contact met vrouwen (waar je je toe aangetrokken voelt), heb je je verwachtingen onder controle, enz. enz.
Niet dat ik zelf een womanizer ben trouwens maar door vooral op mentaal gebied aan mezelf te werken is het contact leggen wel een stuk makkelijker geworden en zie ik ook niet op tegen een date of zo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
Maar vaak zijn het dus inderdaad wel van die kerels die al heel lang geen relatie hebben en er gewoon van balen dat zulk lichamelijk contact nu van beide kanten moet komen in plaats van wanneer ze er zelf zin in hebben. Dus eigenlijk geven ze toe dat niemand hun avances op prijs stelde.
Ja wat je juist terugziet in dat soort topics dat vrouwen dan vooral knap moeten zijn. Het gaat om het scoren, niet om een connectie zoeken of wat. En als het wel over relaties gaat dan moeten vrouwen wel een traditionele rol aannemen (alle huishouden doen, een soort tweede moeder zijn), maar dat is vrijwel niet reëel tegenwoordig want de meeste dames zien dat echt niet zitten en om op 1 salaris makkelijk rond te komen is ook lastig.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]Typisch ja. Misschien is het niet goed om in 'leagues' te denken maar je moet wel een béétje realistisch zijn.
Daarbij heb ik zelf eigenlijk altijd veel sterkere aantrekkingskracht gevoeld naar vrouwen die ik in eerste instantie 'gewoon best leuk om te zien' vond maar daarna door hun persoonlijkheid pas echt leuk ben gaan vinden. En vaak zijn dat dan vrouwen die iets bijzonders in hun gezicht hebben, iets aparts. Meestal zijn dat niet die dames in de club.
Oh ja dat is ook bijzonder.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja wat je juist terugziet in dat soort topics dat vrouwen dan vooral knap moeten zijn. Het gaat om het scoren, niet om een connectie zoeken of wat. En als het wel over relaties gaat dan moeten vrouwen wel een traditionele rol aannemen (alle huishouden doen, een soort tweede moeder zijn), maar dat is vrijwel niet reëel tegenwoordig want de meeste dames zien dat echt niet zitten en om op 1 salaris makkelijk rond te komen is ook lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |