Wat fijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef NailQueen het volgende:
En bij deze verklaar ik de nieuwe SC voor geopend!
* knipt weer een lintje door
Dat zijn goede plekken! Heel, heel veel plezierquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij zitten recht tegenover de pitboxen van Williams en Alpha Tauri en zijn de onderste rij van de oranje vlaggetjes
ESF in Maastricht-genotquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Kippenvel bij de vlaggetjesparade en Andre Rieu
Vond het ook mooi jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Kippenvel bij de vlaggetjesparade en Andre Rieu
Teleurgesteld vlaai opruimen-genotquote:
Ben je extra blij dat je overdekt zit?quote:
We zitten niet overdekt, maar het is GEWELDIG!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je extra blij dat je overdekt zit?
Gekkenhuis ja, heerlâk!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:GeorgeM Je hebt vandaag genoeg entertainment daaro
Nu wachten op een mogelijke restart. Tot 18:00 uur kunnen ze racen vanwege de maximale racetijd van 3 uren.quote:
Herstart over 10 minuten stond net in beeldquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu wachten op een mogelijke restart. Tot 18:00 uur kunnen ze racen vanwege de maximale racetijd van 3 uren.
Waar voor je geld, het duurt lekker langquote:
Hou jij het nog een beetje droog daar?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar voor je geld, het duurt lekker lang
Het is hier nu net even droog ja! Onderweg echt alleen maar regen gehad. Benieuwd wat morgen ons brengt, ik hoop dat er geen overstromingen of modderstromen ontstaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou jij het nog een beetje droog daar?
Ja, toch vooral dat alles gewoon openblijft. Meestal zijn dat soort problemen toch heel lokaal.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier nu net even droog ja! Onderweg echt alleen maar regen gehad. Benieuwd wat morgen ons brengt, ik hoop dat er geen overstromingen of modderstromen ontstaan.
Deed ze mooi trouwensquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:42 schreef Em31 het volgende:
Wtf ineens het volkslied door Emma Heesters
Volgende week record verbrekenquote:
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:21 schreef usagi414 het volgende:
@:ESF1Gamer hoe was je eerste echte dag als mod ?
Gertje zit erachterquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd welke FOK!ker de musical 40-45 heeft bedacht.
Opvolger wordt Twee keer de helft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd welke FOK!ker de musical 40-45 heeft bedacht.
Je hebt het goed gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.
oh, dat is balen. Wat ga je nu doen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Onze kookplaat doet het niet meer![]()
Maar het water van de lekkage is daar niet eens opgekomenHet plafond begint al wel aardig geel te worden trouwens.
De groep goed aanzettenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oh, dat is balen. Wat ga je nu doen?
In begin is altijd pittig nieuwe dingen. In COR moest ik voor het eerst echt modden, F1 zal ook wel pittig zijn. Je leert wel wat handig is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.
Ik post daar sinds 2015 (toen nog geen subforum was), dus ik ben daar heel wat gewend. Maar sommige reacties kunnen echt niet door de beugelquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
In begin is altijd pittig nieuwe dingen. In COR moest ik voor het eerst echt modden, F1 zal ook wel pittig zijn. Je leert wel wat handig is.
De schakelaar van de kookplaatgroep moet je blijkbaar iets verder doordrukken dan de restquote:
Heb je hem nog zonder helm gezien en van dichtbij?quote:
Ja, ok, goed punt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik schreef het maar ik zei het niet en jullie waarschijnlijk ook helemaal niet
Ik zeg het zeker niet, want anders moet ik straks weer aan de wijn en ik moet morgen vroeg op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik schreef het maar ik zei het niet en jullie waarschijnlijk ook helemaal niet
Ik heb het ook nog nooit gezegdquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn om te horen, je hebt nu dan ook eindelijk grotemensentanden?quote:
Absolúút niet en nog zo'n ongegronde beschuldiging en ik ga ermee naar de politie!quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nah je zei het gewoon maar je durft het niet toe te geven
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Had jij wel op tijd aangegeven dat je wilden pitten?
Ik heb nog één melktand.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn om te horen, je hebt nu dan ook eindelijk grotemensentanden?
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En bedankt voor deze reminder, kon nog net de laatste 1000 meter zien
Wil ik ook wel, maar pas over ruim 2 uur denk ik. Ben ik dan mooi op tijd of te vroeg?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Had jij wel op tijd aangegeven dat je wilden pitten?
Oei dat is wat kortdag, er is geen garantie dat je bed op tijd geprepareerd zal zijn door Ferrari.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, maar pas over ruim 2 uur denk ik. Ben ik dan mooi op tijd of te vroeg?
Ik heb haar nog niet eerder zo stuk gezienquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
Nu liet Bol zich niet opjagen. Dan heeft ze gewoon zoveel over op het eind, ongelooflijk.
Ik wel: vorige week zondagquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet eerder zo stuk gezien
Bol is heel erg populair in de rest van de wereld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk opde Duitse tv en de commentator was zoooo enthousiast toen Femke rende, (wat kan Femke nog, Femke Boll! ) hij gunde het haar (en ons) dus echt
Jij bent buiten Nederland ook populairder dan in Nederland.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bol is heel erg populair in de rest van de wereld.
Er hoeven geen nieuwe wielen onder, dat zal vast wat schelenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat is wat kortdag, er is geen garantie dat je bed op tijd geprepareerd zal zijn door Ferrari.
De derde loopster ging ook al stuk op het einde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
Lijkt er wel een beetje op dat Jamaica maar een willekeurige Jamaicaanse heeft aangewezen als slotloopster. Want ze is Jamaicaans dus 'ze kan toch wel rennen'.
Ja maar het is juist die voorvleugel die zoveel tijd kost hè...quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Er hoeven geen nieuwe wielen onder, dat zal vast wat schelen
Het is natuurlijk een sympathieke vrouw... ik zou bijna zeggen meisje, omdat ze die uitstraling heeft. Maar je kunt volgens mij moeilijk een hekel aan haar hebben (als je dat wel hebt moet je je laten checken).quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bol is heel erg populair in de rest van de wereld.
Klopt. Waarbij het vaak ook wel helpt dat je een Europese bent die de Amerikaanse hegemonie kan doorbreken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een sympathieke vrouw... ik zou bijna zeggen meisje, omdat ze die uitstraling heeft. Maar je kunt volgens mij moeilijk een hekel aan haar hebben (als je dat wel hebt moet je je laten checken).
Dit is voor het eerst dat ik mijn naam en populair binnen dezelfde context hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent buiten Nederland ook populairder dan in Nederland.
Maar da's ook wel een beetje omdat ze je in het buitenland niet kennen.
Ben jij populair?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik mijn naam en populair binnen dezelfde context hoor.
Pfff alsof ik bang ben voor de Spaanse politiequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Absolúút niet en nog zo'n ongegronde beschuldiging en ik ga ermee naar de politie!
Nou dat vindt deze meneer heel raar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Pfff alsof ik bang ben voor de Spaanse politie
Nou dat kan je dan ook weer in je zak steken hè.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik mijn naam en populair binnen dezelfde context hoor.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat kan je dan ook weer in je zak steken hè.
Spaanse bondsvoorzitters daarentegenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Pfff alsof ik bang ben voor de Spaanse politie
Nah die kan ik heus wel hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vindt deze meneer heel raar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |