Deed ze mooi trouwensquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:42 schreef Em31 het volgende:
Wtf ineens het volkslied door Emma Heesters
Volgende week record verbrekenquote:
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:21 schreef usagi414 het volgende:
@:ESF1Gamer hoe was je eerste echte dag als mod ?
Gertje zit erachterquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd welke FOK!ker de musical 40-45 heeft bedacht.
Opvolger wordt Twee keer de helft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd welke FOK!ker de musical 40-45 heeft bedacht.
Je hebt het goed gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.
oh, dat is balen. Wat ga je nu doen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Onze kookplaat doet het niet meer![]()
Maar het water van de lekkage is daar niet eens opgekomenHet plafond begint al wel aardig geel te worden trouwens.
De groep goed aanzettenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oh, dat is balen. Wat ga je nu doen?
In begin is altijd pittig nieuwe dingen. In COR moest ik voor het eerst echt modden, F1 zal ook wel pittig zijn. Je leert wel wat handig is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.
Ik post daar sinds 2015 (toen nog geen subforum was), dus ik ben daar heel wat gewend. Maar sommige reacties kunnen echt niet door de beugelquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
In begin is altijd pittig nieuwe dingen. In COR moest ik voor het eerst echt modden, F1 zal ook wel pittig zijn. Je leert wel wat handig is.
De schakelaar van de kookplaatgroep moet je blijkbaar iets verder doordrukken dan de restquote:
Heb je hem nog zonder helm gezien en van dichtbij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |