Wat fijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef NailQueen het volgende:
En bij deze verklaar ik de nieuwe SC voor geopend!
* knipt weer een lintje door
Dat zijn goede plekken! Heel, heel veel plezierquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij zitten recht tegenover de pitboxen van Williams en Alpha Tauri en zijn de onderste rij van de oranje vlaggetjes
ESF in Maastricht-genotquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Kippenvel bij de vlaggetjesparade en Andre Rieu
Vond het ook mooi jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Kippenvel bij de vlaggetjesparade en Andre Rieu
Teleurgesteld vlaai opruimen-genotquote:
Ben je extra blij dat je overdekt zit?quote:
We zitten niet overdekt, maar het is GEWELDIG!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je extra blij dat je overdekt zit?
Gekkenhuis ja, heerlâk!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:GeorgeM Je hebt vandaag genoeg entertainment daaro
Nu wachten op een mogelijke restart. Tot 18:00 uur kunnen ze racen vanwege de maximale racetijd van 3 uren.quote:
Herstart over 10 minuten stond net in beeldquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu wachten op een mogelijke restart. Tot 18:00 uur kunnen ze racen vanwege de maximale racetijd van 3 uren.
Waar voor je geld, het duurt lekker langquote:
Hou jij het nog een beetje droog daar?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar voor je geld, het duurt lekker lang
Het is hier nu net even droog ja! Onderweg echt alleen maar regen gehad. Benieuwd wat morgen ons brengt, ik hoop dat er geen overstromingen of modderstromen ontstaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou jij het nog een beetje droog daar?
Ja, toch vooral dat alles gewoon openblijft. Meestal zijn dat soort problemen toch heel lokaal.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier nu net even droog ja! Onderweg echt alleen maar regen gehad. Benieuwd wat morgen ons brengt, ik hoop dat er geen overstromingen of modderstromen ontstaan.
Deed ze mooi trouwensquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:42 schreef Em31 het volgende:
Wtf ineens het volkslied door Emma Heesters
Volgende week record verbrekenquote:
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:21 schreef usagi414 het volgende:
@:ESF1Gamer hoe was je eerste echte dag als mod ?
Gertje zit erachterquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd welke FOK!ker de musical 40-45 heeft bedacht.
Opvolger wordt Twee keer de helft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben benieuwd welke FOK!ker de musical 40-45 heeft bedacht.
Je hebt het goed gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.
oh, dat is balen. Wat ga je nu doen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Onze kookplaat doet het niet meer![]()
Maar het water van de lekkage is daar niet eens opgekomenHet plafond begint al wel aardig geel te worden trouwens.
De groep goed aanzettenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oh, dat is balen. Wat ga je nu doen?
In begin is altijd pittig nieuwe dingen. In COR moest ik voor het eerst echt modden, F1 zal ook wel pittig zijn. Je leert wel wat handig is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms pittig, maar ik heb nog tips gekregen van een gastmod.
Ik post daar sinds 2015 (toen nog geen subforum was), dus ik ben daar heel wat gewend. Maar sommige reacties kunnen echt niet door de beugelquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
In begin is altijd pittig nieuwe dingen. In COR moest ik voor het eerst echt modden, F1 zal ook wel pittig zijn. Je leert wel wat handig is.
De schakelaar van de kookplaatgroep moet je blijkbaar iets verder doordrukken dan de restquote:
Heb je hem nog zonder helm gezien en van dichtbij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |