Ja, ok, goed punt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik schreef het maar ik zei het niet en jullie waarschijnlijk ook helemaal niet
Ik zeg het zeker niet, want anders moet ik straks weer aan de wijn en ik moet morgen vroeg op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik schreef het maar ik zei het niet en jullie waarschijnlijk ook helemaal niet
Ik heb het ook nog nooit gezegdquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn om te horen, je hebt nu dan ook eindelijk grotemensentanden?quote:
Absolúút niet en nog zo'n ongegronde beschuldiging en ik ga ermee naar de politie!quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nah je zei het gewoon maar je durft het niet toe te geven
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Had jij wel op tijd aangegeven dat je wilden pitten?
Ik heb nog één melktand.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn om te horen, je hebt nu dan ook eindelijk grotemensentanden?
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En bedankt voor deze reminder, kon nog net de laatste 1000 meter zien
Wil ik ook wel, maar pas over ruim 2 uur denk ik. Ben ik dan mooi op tijd of te vroeg?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Had jij wel op tijd aangegeven dat je wilden pitten?
Oei dat is wat kortdag, er is geen garantie dat je bed op tijd geprepareerd zal zijn door Ferrari.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, maar pas over ruim 2 uur denk ik. Ben ik dan mooi op tijd of te vroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |