Veel Nederlanders zijn eigenlijk ook best vervelend op social media hoor, vooral als het gaat om posts over Nederlandse sporters.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat zij natuurlijk pro McLaughlin zijn. En dan roepen dat ze alleen maar gewonnen heeft omdat die er niet bij is. Tja als die nooit tegen Bol wil lopen dan kun je er ook nooit van winnen he.
En Amerikanen zijn sowieso vervelend op social media. Extreem arrogant.
Wel een vreemde finish. Het is sowieso altijd nogal chaos achter de finish kan ik me herinneren maar er is hier wel erg weinig ruimte. Die vrouw treft in elk geval geen blaam want als ze daar niet had moeten staan dan was dat haar ongetwijfeld verteld met dreiging van terugtrekking van de accredidatie.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Redefine het volgende:
Dat hoofd van Evenepoel nadat die winnend over de streep komt. Hij doet er ook alles aan om niet geliefd te zijn als persoon he![]()
Je zou bijna zeggen dat die valpartij na de streep karma was. Maar dat was ook weer niet verdiendAl had die ook wel eerder al mogen remmen.
Ik vond die foto met Rico Verhoeven ook.. bijzonderquote:
Klopt. Maar Amerikanen spannen wel de kroon. Omdat zij er vanuit gaan dat ze in alles het beste zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zijn eigenlijk ook best vervelend op social media hoor, vooral als het gaat om posts over Nederlandse sporters.
ECHT NIET!quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zijn eigenlijk ook best vervelend op social media hoor, vooral als het gaat om posts over Nederlandse sporters.
Er is inderdaad weinig ruimte om nog tussendoor te gaan. Maar ze staan wel verder van de finish af dan vaak het geval is. Hoe vaker ik het zie hoe meer ik het toch als een fout van Evenepoel zelf zie. Hij kiest voor een enorm risico door in zo'n klein gaatje te duiken, waarbij er volgens mij ook nog eens hekken niet ver achter stonden waar die anders mogelijk tegengaan gereden was. En niemand anders viel, maar die waren wel zo verstandig om hun rem te gebruiken en niet als een bezetene nog door te blijven rijden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een vreemde finish. Het is sowieso altijd nogal chaos achter de finish kan ik me herinneren maar er is hier wel erg weinig ruimte. Die vrouw treft in elk geval geen blaam want als ze daar niet had moeten staan dan was dat haar ongetwijfeld verteld met dreiging van terugtrekking van de accredidatie.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
Maar dat de Vuelta en Spanje qua sportorganisatie de afgelopen dagen geen al te beste beurt hebben geslagen is wel duidelijk![]()
Al is het nog niet zo erg als de Spaanse voetbalbond, die ermee dreigt uit de UEFA te stappen, omdat zij Rubiales geschorst hebben
En z'n moeder is in hongerstaking, niet te vergeten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
Maar dat de Vuelta en Spanje qua sportorganisatie de afgelopen dagen geen al te beste beurt hebben geslagen is wel duidelijk![]()
Al is het nog niet zo erg als de Spaanse voetbalbond, die ermee dreigt uit de UEFA te stappen, omdat zij Rubiales geschorst hebben
Blijft toch zonde voor de voetbalsters dat álle aandacht nu uitgaat naar deze situatie en niemand heeft het nog over de winst zelf. Maar wel goed dat de wereld nu eindelijk kan zien hoe ziek de Spaanse voetbalwereld is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
Ik hoorde het jaquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En z'n moeder is in hongerstaking, niet te vergeten.
Ja het is echt zonde dat niemand het meer over de titel heeft. Maar goed dat de bond nu volledig ontmaskerd wordt. Als je nog achter die idioot blijft staan, terwijl:quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft toch zonde voor de voetbalsters dat álle aandacht nu uitgaat naar deze situatie en niemand heeft het nog over de winst zelf. Maar wel goed dat de wereld nu eindelijk kan zien hoe ziek de Spaanse voetbalwereld is.
Ik heb geen huisdierenquote:
Het lijken wel Brittenquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat zij natuurlijk pro McLaughlin zijn. En dan roepen dat ze alleen maar gewonnen heeft omdat die er niet bij is. Tja als die nooit tegen Bol wil lopen dan kun je er ook nooit van winnen he.
En Amerikanen zijn sowieso vervelend op social media. Extreem arrogant.
Hoe schrijft de Spaanse media erover? Of wil ik dat niet weten?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft toch zonde voor de voetbalsters dat álle aandacht nu uitgaat naar deze situatie en niemand heeft het nog over de winst zelf. Maar wel goed dat de wereld nu eindelijk kan zien hoe ziek de Spaanse voetbalwereld is.
Je bent laatquote:
Ik was wel al om half 8 begonnen met werken.quote:
Ik moet nog beginnen met werkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was wel al om half 8 begonnen met werken.
Dat gelooft niemandquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was wel al om half 8 begonnen met werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |