Het werd een cordon blue met rode kool en Hollandse aardappelschotel. Ik liep niet bepaald over van zin of inspiratiequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag in Huize SC?
Courgetti met tomaatjes, pesto en zalm.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Sperziebonen met een worstje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Klinkt heerlijk, heb je het recept?quote:
Veel plezier! Je gaat veel aan het zwembad liggen toch?quote:
Noodles met groente en tempeh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
Froukje wordt bij De Slimste Mens gevraagd of ze niet de ideale kandidaat is voor het Songfestival.
Ze zegt nooit nooit, maar ze is nu blij en heeft gezien hoe zwaar en intensief het was voor S10.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.
Is dat erg dan? Ik vind het een compliment om met S10 vergeleken te wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.
Dat weten wij wel, maar in het buitenland niet. Bijvoorbeeld vorig jaar werd Achille Lauro vergeleken met Damiano van Maneskin. Terwijl Achille al veel langer bezig is. Of Jon Henrik Fjällgren die vergeleken wordt met KEIINO.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]Hoe dan
Ze lijken niet op elkaar en Froukje zal nooit met zoiets komen als De Diepte.
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Je gaat veel aan het zwembad liggen toch?
Veel plezierquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikWe vliegen donderdag pas, dus eerst nog pakken!
Ik denk dat ze in het buitenland ook wel zien dat ze niet op elkaar lijken en met wat anders zouden komen. Wij zien elke Italiaanse zanger toch ook niet als dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat weten wij wel, maar in het buitenland niet. Bijvoorbeeld vorig jaar werd Achille Lauro vergeleken met Damiano van Maneskin. Terwijl Achille al veel langer bezig is. Of Jon Henrik Fjällgren die vergeleken wordt met KEIINO.
Dat verschil is buitenlanders ook wel duidelijk hoor. Ik heb zelfs het idee dat Froukje het al best goed doet onder buitenlandse Eurofans.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikWe vliegen donderdag pas, dus eerst nog pakken!
Hoe is het weer daar? Heb je al kilo's modder van jezelf, New Mexico of de wagen af moeten spoelen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?
Griekenlandquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?
Ik denk hetzelfde als elders. Waarom zou je het niet willen weten? Natuurlijk hebben we hier ook domrechtse media maar over het algemeen is Spanje een behoorlijk vooruitstrevend land en loopt het als het om de rechten van vrouwen gaat op sommige vlakken voor op Nederlandquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe schrijft de Spaanse media erover? Of wil ik dat niet weten?
Ik denk dat je inderdaad niet moet overschatten hoeveel de gemiddelde ESF-kijker zich herinnert of überhaupt weet over het ESF.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het buitenland ook wel zien dat ze niet op elkaar lijken en met wat anders zouden komen. Wij zien elke Italiaanse zanger toch ook niet als dezelfde persoon.
Daarnaast is 98% S10 alweer vergeten.
Veel plezier.quote:
Je wil weten of ze een modderfiguur slaat?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar? Heb je al kilo's modder van jezelf, New Mexico of de wagen af moeten spoelen?
Moest ie?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:04 schreef Momo het volgende:
ESF / [2024] België: Mustii - ?? #1
Eerste artiest van 2024 is daar!
Joepie!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:04 schreef Momo het volgende:
ESF / [2024] België: Mustii - ?? #1
Eerste artiest van 2024 is daar!
Mustiquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joepie!
[ afbeelding ]
(ik ben vast niet de eerste met dit grapje)
Oh gelukkig maar! Was even bang dat de Spaanse media op de hand van de voorzitter zou zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als elders. Waarom zou je het niet willen weten? Natuurlijk hebben we hier ook domrechtse media maar over het algemeen is Spanje een behoorlijk vooruitstrevend land en loopt het als het om de rechten van vrouwen gaat op sommige vlakken voor op Nederland
OH ik zeker niet maar had nog niet hier gekekenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joepie!
[ afbeelding ]
(ik ben vast niet de eerste met dit grapje)
Het is een absurde situatie. Als je deze man met droge ogen kan steunen dan is er iets niet goed met je. En het is niet alleen de zoen, het is ook de klap op de billen. De obscene gebaren tijdens het feestvieren vind ik dan weer wat minder relevant behalve dat het getuigt van een erg slechte smaak.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar! Was even bang dat de Spaanse media op de hand van de voorzitter zou zijn.
Hier schrik ik eigenlijk vooral van de reacties, ook van vrouwen.
Dat soort dingen inderdaad. Of dat ze hem maar in zijn gezicht had moeten slaan als ze echt niet wilde dat hij haar op de mond zou zoenenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag al ergens een reactie voorkomen van een vrouw die beweerde dat deze twee wel een affaire met elkaar moeten hebben, anders zou je heel anders reageren als je door een man vol op je mond wordt gezoend.
Ja, dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat soort dingen inderdaad. Of dat ze hem maar in zijn gezicht had moeten slaan als ze echt niet wilde dat hij haar op de mond zou zoenen
En vervolgens de reacties die hij heeft gegeven. Als hij iets in de trant had gezegd: ‘dit was een domme actie, excuses’ dan was het het waarschijnlijk nooit zo geëscaleerd als nu. Maar meneer bleef maar in die vlek wrijven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een absurde situatie. Als je deze man met droge ogen kan steunen dan is er iets niet goed met je. En het is niet alleen de zoen, het is ook de klap op de billen. De obscene gebaren tijdens het feestvieren vind ik dan weer wat minder relevant behalve dat het getuigt van een erg slechte smaak.
Maar wat je zegt over vrouwen in dit geval is wel een probleem want helaas zijn het juist vaak vrouwen die meehelpen ouderwetse normen in stand te houden.
Ja, en met de hulp van de bond in eerste instantie. Pas toen de bond doorkreeg hoe groot de shitstorm was lieten ze hem (halfslachtig) vallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En vervolgens de reacties die hij heeft gegeven. Als hij iets in de trant had gezegd: ‘dit was een domme actie, excuses’ dan was het het waarschijnlijk nooit zo geëscaleerd als nieuw. Maar meneer bleef maar in die vlek wrijven.
Veel plezierquote:
Dat zei Edwin Winkels ook idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als elders. Waarom zou je het niet willen weten? Natuurlijk hebben we hier ook domrechtse media maar over het algemeen is Spanje een behoorlijk vooruitstrevend land en loopt het als het om de rechten van vrouwen gaat op sommige vlakken voor op Nederland
Nou ja, dat obscene gebaar vind ik ook wel een dingetje hoor. Ook omdat de koningin en haar dochter ernaast staan (die wegvluchtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een absurde situatie. Als je deze man met droge ogen kan steunen dan is er iets niet goed met je. En het is niet alleen de zoen, het is ook de klap op de billen. De obscene gebaren tijdens het feestvieren vind ik dan weer wat minder relevant behalve dat het getuigt van een erg slechte smaak.
Maar wat je zegt over vrouwen in dit geval is wel een probleem want helaas zijn het juist vaak vrouwen die meehelpen ouderwetse normen in stand te houden.
Wij hebben geweldig weer, we hebben alleen in de nacht regen gehad. En de extreme regen is precies langs ons dal getrokken, ten westen en ten oosten was wel overlastquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar? Heb je al kilo's modder van jezelf, New Mexico of de wagen af moeten spoelen?
Uitstekend gekozen danquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben geweldig weer, we hebben alleen in de nacht regen gehad. En de extreme regen is precies langs ons dal getrokken, ten westen en ten oosten was wel overlast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |