Het werd een cordon blue met rode kool en Hollandse aardappelschotel. Ik liep niet bepaald over van zin of inspiratiequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag in Huize SC?
Courgetti met tomaatjes, pesto en zalm.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Sperziebonen met een worstje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Klinkt heerlijk, heb je het recept?quote:
Veel plezier! Je gaat veel aan het zwembad liggen toch?quote:
Noodles met groente en tempeh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
Froukje wordt bij De Slimste Mens gevraagd of ze niet de ideale kandidaat is voor het Songfestival.
Ze zegt nooit nooit, maar ze is nu blij en heeft gezien hoe zwaar en intensief het was voor S10.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.
Is dat erg dan? Ik vind het een compliment om met S10 vergeleken te wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Froukje te veel vergeleken gaat worden met S10. In Nederland zien we wel het verschil tussen die twee, maar in het buitenland niet.
Dat weten wij wel, maar in het buitenland niet. Bijvoorbeeld vorig jaar werd Achille Lauro vergeleken met Damiano van Maneskin. Terwijl Achille al veel langer bezig is. Of Jon Henrik Fjällgren die vergeleken wordt met KEIINO.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]Hoe dan
Ze lijken niet op elkaar en Froukje zal nooit met zoiets komen als De Diepte.
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Je gaat veel aan het zwembad liggen toch?
Veel plezierquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikWe vliegen donderdag pas, dus eerst nog pakken!
Ik denk dat ze in het buitenland ook wel zien dat ze niet op elkaar lijken en met wat anders zouden komen. Wij zien elke Italiaanse zanger toch ook niet als dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat weten wij wel, maar in het buitenland niet. Bijvoorbeeld vorig jaar werd Achille Lauro vergeleken met Damiano van Maneskin. Terwijl Achille al veel langer bezig is. Of Jon Henrik Fjällgren die vergeleken wordt met KEIINO.
Dat verschil is buitenlanders ook wel duidelijk hoor. Ik heb zelfs het idee dat Froukje het al best goed doet onder buitenlandse Eurofans.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Maar we hebben ook een oto dus ook wel wat touren denk ikWe vliegen donderdag pas, dus eerst nog pakken!
Hoe is het weer daar? Heb je al kilo's modder van jezelf, New Mexico of de wagen af moeten spoelen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |