Dan klok ik wel om 16:31 uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, voor het inkloksysteem is dat gewoon 8 uur.
Heel goed. Gewoon om 16.15 bij je collega’s aansluiten, die naast de deur staan te wachten tot het tijd is om uit te klokkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan klok ik wel om 16:31 uit.
Precies.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel goed. Gewoon om 16.15 bij je collega’s aansluiten, die naast de deur staan te wachten tot het tijd is om uit te klokken
Zie je. Daar ga je al.quote:
Ik heb op stage gewerkt met zo'n inprikkaart en dan was het dus dat je wanneer je bijvoorbeeld om 8:01 inklokte, dat je dan volgens het systeem om 8:05 begon en als je dan om 16:31 uitklokte, om 16:35 gestopt was. Dus je had dan wel collega's die dan bij de klok stonden te wachten tot de klok weer een minuut vooruit ging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:09 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ooit gezeik gehad omdat ik wel eens 5 minuten te laat inklokte, dat ik dan ook (soms meer dan 5 minuten) later wegging was geen excuusWas een kantoorbaantje bij een fabriek en voor de fabriek-mensen was die 5 minuten wel van belang vanwege de leveringen etc. Vanaf dat moment altijd stipt op tijd begonnen én geëindigd.
Nooit is wel heel lang.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nooit meer last van de zon.
Sowieso komt de winter er weer aan, dus de komende negen maanden geen zon meer.quote:
September is anders vaak nog een prima maand.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso komt de winter er weer aan, dus de komende negen maanden geen zon meer.
Ik hoop het, ik heb nog zeker anderhalve week vakantie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
September is anders vaak nog een prima maand.
Heel goed van jou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:51 schreef NailQueen het volgende:
We zijn een uur verder. Allemaal harde werkers op kantoor. Ik bewaak het forum wel ondertussen
Ik moet toch wat als mijn nagels aan het drogen zijnquote:
Toch wel netjes uitgeklokt?quote:
Toch weer drie gratis minuten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |