Sport op de nos:quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de NOS houden de er vooral van om te kleppen over sport dan de sport uitzenden. Want verhalen vertellen is belangrijker dan de sport laten zien waarover die verhalen gaan.
Vanavond alles terugkijkenquote:
Zij zien het inderdaad meer als hun doel om de sport uit te leggen dan de sport daadwerkelijk te laten zien. En dan laat de uitleg ook nog vaak te wensen over. Ik zou willen dat ze gewoon een stream open gooien voor de mensen die dat geouwehoer allemaal niet hoeven te horen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de NOS houden de er vooral van om te kleppen over sport dan de sport uitzenden. Want verhalen vertellen is belangrijker dan de sport laten zien waarover die verhalen gaan.
Was top om het daar te volgen ja, goede commentatoren en ook op een bepaalde manier relaxt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:53 schreef Redefine het volgende:
Qua atletiek blijft Eurosport nog het beste. Tenminste commentatoren met verstand ervan. En die zenden i.i.g. alles uit. Niet zoals bij de NOS waar voor je bepaald wordt wat je zou willen zien. Al is dat bij de BBC nog erger.
Ja!quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je hem nog zonder helm gezien en van dichtbij?
Dat is erg vermoeiend inderdaad, vooral bij volle programma’s zoals de Olympische Spelen. Je zou maar gewoon op het gemak naar sport willen kijken, in plaats van naar oeverloze achtergrondverhalen van die waterpolocoach (die zichzelf ooit nog bij Feyenoord wilde binnenwerken), E-e-erben (die uitlegt hoe je een paar kilometer rondjes moet schaatsen) of als klap op de vuurpijl Arno Vermeulen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij ze ook nog eens zeggen dat ze de mensen geven wat ze willen. Mevrouw van Zetten uit Tiel kijkt liever naar analyses dan naar live sport (van sporten die ze niet dagelijks ziet).quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is erg vermoeiend inderdaad, vooral bij volle programma’s zoals de Olympische Spelen. Je zou maar gewoon op het gemak naar sport willen kijken, in plaats van naar oeverloze achtergrondverhalen van die waterpolocoach (die zichzelf ooit nog bij Feyenoord wilde binnenwerken), E-e-erben (die uitlegt hoe je een paar kilometer rondjes moet schaatsen) of als klap op de vuurpijl Arno Vermeulen.
En dan hebben we het nog niet gehad over de gedachte dat WE alleen maar Nederlanders willen zien, en dan bij voorkeur uitgezonden met vertraging en in de uren erna tot vervelens toe herhaald.
Mja, het is ook wel een beetje de bedoeling van een publieke omroep als de NOS dat ze niet één-op-één uitzenden wat de meerderheid van de mensen wil. Anders kan je het Journaal ook wel vullen met gezellige Man-Bijt-Hond nieuwtjes.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij ze ook nog eens zeggen dat ze de mensen geven wat ze willen. Mevrouw van Zetten uit Tiel kijkt liever naar analyses dan naar live sport (van sporten die ze niet dagelijks ziet).
Dat is ook wel logisch, want mevrouw van Zetten krijgt dit op die manier zo voorgeschoteld en weet dus niet beter.
Een beetje een selffulfilling prophecy van de NOS.
Nee juist het tegenovergestelde. Ze zijn er om het publiek iets te leren. Niet om van te voren al te bepalen dat de kijker iets niet hoeft te zien.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, het is ook wel een beetje de bedoeling van een publieke omroep als de NOS dat ze niet één-op-één uitzenden wat de meerderheid van de mensen wil. Anders kan je het Journaal ook wel vullen met gezellige Man-Bijt-Hond nieuwtjes.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Redefine het volgende:
Dat hoofd van Evenepoel nadat die winnend over de streep komt. Hij doet er ook alles aan om niet geliefd te zijn als persoon he![]()
Je zou bijna zeggen dat die valpartij na de streep karma was. Maar dat was ook weer niet verdiendAl had die ook wel eerder al mogen remmen.
Remco in het rood heeft een dubbele betekenis.quote:
Dat is niet echt fijn thuiskomenquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik thuis van werk. Heeft 1 van mijn katten diarree. Dat heb ik opgeruimd en na het eten de vloer dweilen.
Hopelijk niet op tapijt/kleedquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik thuis van werk. Heeft 1 van mijn katten diarree. Dat heb ik opgeruimd en na het eten de vloer dweilen.
Alleen het matje voor de kattenbak, die heb ik buiten gelegd en gaat de container inquote:
De combinatie van dat hoofd en dan meteen op je plaat gaan was wel een beetje grappig jaquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Redefine het volgende:
Dat hoofd van Evenepoel nadat die winnend over de streep komt. Hij doet er ook alles aan om niet geliefd te zijn als persoon he![]()
Je zou bijna zeggen dat die valpartij na de streep karma was. Maar dat was ook weer niet verdiendAl had die ook wel eerder al mogen remmen.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Precies om deze reden heb ik geen huisdieren.
En dat rijmt niet.
Dat zou ik natuurlijk nóóit doenquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het voelt een beetje alsof je me snoepjes in de mond legt, Meke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |